quote:Op woensdag 5 november 2008 21:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ben ongesteld geworden na 33 dagen, ben eigenlijk wel blij. Dus vrijdag weer aan de clomid. Jippie.
Spannend nog steeds hier!!
En dat ik echt-echt voor het eggies beginnen ben @ Ticootjequote:Op woensdag 5 november 2008 21:15 schreef Chan het volgende:
PP spannend nog dat wachten
Prinses jammer dat het geen tweede streepje is geworden, maar toch ook fijn dat je nu wel zekerheid hebt! En dat je niet een idioot lange cyclus of zo hebt..
Hier nog steeds niks, maar de pijn is alweer in volle hevigheid aan de gang dus nu kan het echt niet lang meer duren (hoop ik) voordat ik ongesteld word... Vandaag dag 32 dus hopelijk zet het morgen echt door...
Mja ik heb daar nu niet echt last van omdat ik me écht voel alsof k ongesteld moet worden. En we hebben ook niet heel erg fanatiek geklust, dus k verwacht er nu niet zo veel van... Heb me er eigenlijk al bij neergelegd dat het deze keer niet raak is.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:46 schreef Poppejans het volgende:
Chan, waaah ik zou gek worden van de spanning!
Ik dus totaal nietquote:Op donderdag 6 november 2008 09:56 schreef Poppejans het volgende:
Bedankt v het antwoorden Huup! Ik vermoed dat er inderdaad iets zit aan te komen.
Dat hele erge slijm ken ik wel ja
Nijna, zoals ik het lees waren ze niet klaar, ze waren nog niet eens begonnen. Kuis het licht uit zeg maar.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:30 schreef Nijna het volgende:
Poppedein, gelukkig waren jullie al "klaar" toen de telefoon ging. Neem je op:"Ik kom eraan hoor, even deze klus afmaken
". Lijkt me een bijzonder beroep. Alleen dat 's nachts eruit zou echt niks voor mij zijn. daar kan ik zo slecht tegen.
Ow ja, dat is ook nog zo, dat de clomid iig een dergelijke invloed op het slijm heeft.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef leonieke het volgende:
Inderdaad![]()
Vijf follikels lijken me zo heerlijk, maar in jouw geval is het gewoon k*t![]()
Misschien komt het natuurlijk ook door de medicijnen dat er minder slijm wordt aangemaakt. Ik ga vanavond (na het werk dus) even rondsurfen (als ik het nog zie zitten om thuis mijn pc op te starten
).
Nu je het zegt... als ik het teruglees lees ik het idd ook zo...quote:Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nijna, zoals ik het lees waren ze niet klaar, ze waren nog niet eens begonnen. Kuis het licht uit zeg maar.![]()
Misschien binnen paar dagen een dikke streep dan. In vorige weken dat ik getest heb was het in ieder geval geheel wit, dus ik blijf hopen!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:42 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik zie je streepjes en nee hij is niet duidelijker denk ik, ongeveer hetzelfde?
Ik zal mijn foto ns opsnorren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |