abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62983011
Op zondag 26 oktober 2008 17:27 schreef huuphuup het volgende:
Wachten op het tweede streepje deel 119
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

30 oktober Georgette_Kloonie (09-2008) NOD
05 november Ernemmertje (10-2008) NOD
07 november bumbaloe (10-2008) NOD
12 november Kersjes NOD
12 november Rubey NOD
17 november XXXKarinXXX (08-2008) NOD
18 november Mefke79 (07-2008) NOD
21 november Takkembah NOD
23 november Nijna (06-2008) NOD
23 november Poppedein (10-2008) NOD
23 november Saffier NOD
30 november Vlindur (01-2008) NOD
07 december prinseszondererwt NOD
07 december Happyme28 (07-2007) NOD
10 december Chan (10-2008) NOD

Again (05-2007)
Beessie-Jen (12-2007)
Dee-Dee (01-2008)
ymme (08-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 12-11-2008 10:35:15 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62983080
Laatste posts:
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ben ongesteld geworden na 33 dagen, ben eigenlijk wel blij. Dus vrijdag weer aan de clomid. Jippie.

Spannend nog steeds hier!!
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:15 schreef Chan het volgende:
PP spannend nog dat wachten

Prinses jammer dat het geen tweede streepje is geworden, maar toch ook fijn dat je nu wel zekerheid hebt! En dat je niet een idioot lange cyclus of zo hebt..

Hier nog steeds niks, maar de pijn is alweer in volle hevigheid aan de gang dus nu kan het echt niet lang meer duren (hoop ik) voordat ik ongesteld word... Vandaag dag 32 dus hopelijk zet het morgen echt door...
En dat ik echt-echt voor het eggies beginnen ben @ Ticootje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62983400
Spannend hoor, Pure Poison!
Prinses, je had het al verwacht he, dat je ongesteld zou worden na die negatieve test. Hopelijk volgende maand meer geluk voor jou....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62983818
Ik hoop dat ik het kan houden tot het weekend hoor,ben heel de tijd eindelijk rustig geweest maar nu loopt het weer te kriebelen! Ben gisteravond ook op kraamvisite geweest en dat is ook niet echt bevordelijk voor je geduld!!!
01-08-2008
pi_62983901
En dan helpt Fok! ook niet echt mee he? Iedereen die met je meeleeft en het allemaal zo spannend vindt! Sterkte met wachten dan!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62989819
Goedemorgen dames PZE, wat vervelend dat je ongesteld bent geworden.
Channie, je gaat toch niet testen vandaag? Jammer. Maar jij kent je lichaam het beste dus als jij denkt dat je gaant menstrueren dan moet je gewoon ff naar je lichaam luisteren.

Ik stop maar wat maandverband in mn tas voor het geval dat er duiveltjes doorzetten hier. Heb morgen mn NOD maar ik weet het niet. VOel niks, helemaal niks dat zou wijzen op menstruatie of juist het ontbreken ervan.

Mn dochter heeft bij opa en oma geslapen en gelukkig heb ik een wekker want anders was ik niet wakker geworden vannochtend. Ik lag prinsesheerlijk te dromen over een slinger die ik voor haar verjaardag wil gaan maken.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_62989862
Oh Pure Posion zullen we zaterdag gewoon een testmarathon houden samen met Channie?

Hoe zou het met ernemmertje gaan?
pi_62990312
PZE, jammer dat je ongesteld bent geworden...

Bumbaloe, krijgen we het resultaat van de slinger ook te zien.... .
Fake it till you make it...
pi_62990936
PZE, jammer en toch ook fijn dat je ongesteld bent geworden.. niet helemaal wat je t liefst wilde, maar toch zekerheid van je lijf, en dan ook nog eens hartstikke nette zekerheid! Met een goed gevoel op naar de volgende ronde hoop ik voor jou!

Ik hoop zo op een enorme streepjesregen van t weekend...er zijn in ieder geval een hoop dames die t tegelijk spannend aan het maken zijn! Misschien moeten we als hele kleine extra motivering die overheerlijke M&Mtaart nog even deze kant opslepen... hij was in ieder geval erg prettig om tegen aan te kijken! (was dat een zelf gemaakt of zelf gezocht fotootje poppejans??)

Poppejans... hoe gaat t met jouw streperij? Was de ovutest de volgende dag al een beetje donkerder?

Pffff... Ik kwam er gister achter dat mijn werk niet altijd handig is in het zwanger hopen te worden proces, hahaha... Ik voelde gister heel duidelijk mn eisprong, dus huppekee vroeg op bed, feessie bouwen, knip ik t lampje nog niet uit of mn dienst telefoon gaat al. Ben vervolgens de hele nacht aan t werk geweest en toen ik vanochtend thuis kwam was mn lief al naar zn werk....boehoeh!

Fijne dag vandaag voor allemaal!!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_62991197
PZE, dus toch... Jammer hoor.

Ik kijk al uit naar de 2e streepjes die dit weekend geplast zullen gaan worden! Spannend zeg.

Ik voel me een beetje raar. Moeilijk te omschrijven wat het precies is, maar ik ben zo kalm, doe zo mijn best het ook te blijven. Diep van binnen ben ik echter ontzettend aan het hyperen, ik heb sinds gisterochtend helemaal de kriebels, maar ik onderdruk ze en blijf... calm, cool & collected.
Wat zou het zijn?
Het feit dat Devin zaterdag voor het eerst uit logeren gaat zodat M. en ik ons flink kunnen uitleven op het spetterende personeelfeest van zijn werk?
Het feit dat ik zondag, zaterdagavond vanaf 12 uur op dat feest dus, jarig ben en het zondag ook vier?
Het feit dat ik maandag vrij heb genomen en dan ook wil gaan testen?
Of is het, zoals je wel vaker hoort, dat ik op de een of andere manier weet dat ik zwanger ben?
Een combi van het bovenstaande, maar ik denk dat ik dat laatste net iets te graag wil
En toch he, toch voelt het nu gewoon anders dan de voorgaande keren. Hopelijk laat mijn intuitie me niet in de steek!
.... met gevoel voor drama....
pi_62991279
Poppedein, misschien vanavond weer een kans?
En wat een heerlijk werk lijkt me trouwens
Je kan 's nachts beter uit bed gebeld worden omdat er een kindje geboren wil worden dan omdat er een computerstoring is ergens dat je moet oplossen
.... met gevoel voor drama....
pi_62991496
absoluut hoor Kersjes, ik heb een prachtig beroep, al is t toch elke keer weer even sliken als je uit bed gebeld wordt! Gelukkig realiseer ik me dan dondersgoed, zodra ik een beetje wakker ben en in de auto zit, dat ik er vooral heel trost op mag zijn dat ik bij zo'n belangrijk moment in 2 mensenlevens aanwezig mag zijn!

En ik hoop t enorm voor je joh, echt... niets zo sterk als een moederlijke intuitie! In ieder geval hoe dan ook een heel fijn weekend alvast voor je, met hopelijk een supermooie kers op de taart!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_62991639
Hier nog steeds niks... en ben me een partij misselijk... maar dat heeft meer met het speeltuinbankje te maken

Maar ik verwacht wel nog steeds ongesteld te worden, hoewel de pijn weer gezakt is... Kan het zijn dat je bij een zwangerschap dezelfde pijn hebt als wanneer je ongesteld moet worden?...
pi_62991669
Prinses, Jammer

Ja Bumbaloe, testmarathon!

Haha Poppedein, dat is wel een beetje een nadeel van je werk ja, maar je hebt wel een prachtig beroep vind ik, echt bijzonder!

Chan, waaah ik zou gek worden van de spanning!

Oeh Kersjes, zou het, zou het?

Eergister dus licht ovulatiestreepje,gister ook nog licht streepje. Ik heb nog nooit een licht streepje erop gehad, zou dat kunnen dat er dan nog iets aankomt, (ik test straks sowieso nog weer) of zal er wat geweest zijn? Die dag voor eergister heb ik niet getest. Vruchtbaar slijm heb ik nog niet gehad.
Wat ik al wel lees is dat die tests v babyboomshop niet bij iedereen helemaal dikke strepen worden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62991810
Poppedein wat jammer!!
Maar misschien, als je in de dag/dagen ervoor ook geklust had dan is de kans er nog steeds

Poppejans (haha, lekker verwarrend )
Bij mijn testen had ik ook eerst lichte streepjes die werd een dag voor mijn ovulatie ineens een stuk donkerder en duidelijker en op de ovulatie zelf was hij echt donkerder dan de teststreep (alleen niet even dik. Maar dat waren de andere streepjes ook niet.) Dus toen was hij pas echt positief. En 20 tot 48 uur daarna heb je dan je eisprong als k het goed heb. en hier dus wel dat slijm, k wist niet watk zag
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62991873
Bedankt v het antwoorden Huup! Ik vermoed dat er inderdaad iets zit aan te komen.
Dat hele erge slijm ken ik wel ja
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62991916
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:46 schreef Poppejans het volgende:
Chan, waaah ik zou gek worden van de spanning!
Mja ik heb daar nu niet echt last van omdat ik me écht voel alsof k ongesteld moet worden. En we hebben ook niet heel erg fanatiek geklust, dus k verwacht er nu niet zo veel van... Heb me er eigenlijk al bij neergelegd dat het deze keer niet raak is.
Maar aan de andere kant weet ik natuurlijk niet hoe het voelt om zwanger te zijn, dus wie weet blijk ik het toch te zijn ineens.

Kersjes wat spannend zo zeg! Ik duim voor je
pi_62992607
Kers wat spannend!

Poppedein, gelukkig waren jullie al "klaar" toen de telefoon ging . Neem je op:"Ik kom eraan hoor, even deze klus afmaken ". Lijkt me een bijzonder beroep. Alleen dat 's nachts eruit zou echt niks voor mij zijn. daar kan ik zo slecht tegen.

Chan, toch ook spannend...

Wordt dit een streepjesweekend...?!
pi_62993408
Ik hoop ook op een regenachtig weekend in dit topic!
Mijn vruchtbare dagen komen er aan. Misschien kan er ook wat HCG deze richting uit gestrooid worden?
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_63001937
Hier na een 'klus'vakantie weer thuis!
Vanwege verminderde vruchtbaarheid en de kans op het terugkomen van mijn endometriose na het stoppen met de pil gebruik ik een ovulatiecomputer die de zes vruchtbaarste dagen bepaald (net zoiets als Persona maar dan om wel zwanger te worden). Die gaf duidelijk mijn eisprong aan en we hebben dus gericht geklust, nu in de wachtweken, NOD 12 november.

Ik hoop voor iedereen op een streepjesweekend!
  donderdag 6 november 2008 @ 15:24:44 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63001997
Prinses, wat jammer joh!

Spannend ook voor jou dus Rubey!
pi_63002418
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:56 schreef Poppejans het volgende:
Bedankt v het antwoorden Huup! Ik vermoed dat er inderdaad iets zit aan te komen.
Dat hele erge slijm ken ik wel ja
Ik dus totaal niet En daar maak ik me nog het meeste zorgen om altijd Het is toch raar met al die inspuitingen dat ik nog nooit dat slijm heb gehad. Of zijn er hier nog succesverhalen van mensen die daar niets van merkten?
  donderdag 6 november 2008 @ 15:41:40 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63002502
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:30 schreef Nijna het volgende:
Poppedein, gelukkig waren jullie al "klaar" toen de telefoon ging . Neem je op:"Ik kom eraan hoor, even deze klus afmaken ". Lijkt me een bijzonder beroep. Alleen dat 's nachts eruit zou echt niks voor mij zijn. daar kan ik zo slecht tegen.
Nijna, zoals ik het lees waren ze niet klaar, ze waren nog niet eens begonnen. Kuis het licht uit zeg maar.
  donderdag 6 november 2008 @ 15:43:10 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63002565
Volgens mij hoeft dat echt niet altijd hoor Leonieke. Er zijn zat mensen hier die dat nog nooit gezien of gemerkt hebben.

Ik dus wel. Maar 1 keer, en veel en vies. En 40 weken later ben ik bevallen. Maar het zegt volgens mij echt niks dat je het nog nooit gezien hebt hoor. Vraag het anders de volgende keer eens na bij je arts.
pi_63002586
Klusze GK! Ik heb alleen geen HCG om naar je te stooien naar alle waarschijnlijkheid... wel nog wat pepernoten, is dat ook goed?

Rubey ik duim voor je! Gebruik je die ovulatiecomputer al langer of was dit de eerste poging met computer?
pi_63002625
Ik weet niet hoe dat zit Leonieke, misschien je gyn even vragen volgende keer als je hem/haar ziet?

Ik was persoonlijk niet echt op "zoek" naar dat slijm maar kwam het tegen bij het afvegen zeg maar dat ik dacht van krèk wasda nou... en toen nog een keer afvegen en toen had ik inene een blob precies 1 dag voor die positieve ovu-test. Ik weet niet of dit hét slijm is waar het over gaat maar ik had dit nooit tijdens mijn pilgebruik eigenlijk, en het voldeed wel aan alle omschrijvingen.

Ik geloof dat dat slijm helpt om de zaadcellen makkelijker naar boven te laten kllimmen. Dat lees ik eigenlijk altijd, en het woord makkelijker in deze impliceert voor mij eigenlijk al dat het wel zonder slijm kán maar dat het dan dus minder makkelijk gaat. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63002721
Hahahha Chan HCG-pepernoten!!

Ruby klinkt goed!

Het is weer spannend allemaal zeg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63002837
Mijn gyn vraagt me altijd of ik al iets merk van slijmverlies en zegt dan dat het wel zal komen eens ik de Pregnylspuit heb gekregen. Maar tot nu toe nog nooit gezien
Ik ben al blij dat er nog mensen zijn die het niet gemerkt hebben

Volgende keer vraag ik haar wel eens wat de gevolgen zijn van "geen slijm" want hoe erg het ook klinkt, ik ben er meestal wel naar op zoek
Nu maar hopen dat die zaadcellen van phille de weg zo vinden en sterk genoeg zijn om hun eigen weg te banen
pi_63002908
Ja ik kan me voorstellen dat als je gyn het zo brengt dat je er wel naar op zoek gaat ja...

Ik ben geen gyn of dokter natuurlijk hoor dus ik kan er helemaal naast zitten maar heel misschien heb je wel slijm maar gewoon heel weinig ofzo? Misschien is het dan beter om een maandje "niet op zoek te gaan" zodat het beetje wat er zit gewoon zijn werk kan doen? Wie weet.

En inderdaad even over hebben anders. Ik had namelijk begrepen dat dat slijm niet per se noodzakelijk was, wel handig, dat wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63002993
Heel weinig, dat zal het wel zijn
Zoals die vrouwelijke hormonen, die heb ik ook, maar te weinig

Iemand nood aan testosteron ofzo? Want daar heb ik er meestal wel wat van over

Maar wel fijn dat jij al begrepen had dat het niet noodzakelijk is
pi_63003036
Veel klusplezier dan Georgette!

Welkom terug Rubey, voor jou dus ook spannend de komende dagen. En ik vind je avatar

Leonieke, ik zou het echt niet weten of je altijd slijm ''hoort'' te hebben, de 2x na Implanon was het echt veel bij mij.
Nu heb ik dat ook niet trouwens, wel sinds vandaag voel ik mn onderbuik weer, ooh ik hoop toch zo op een beter streepje op de ovutest vanavond! Ben helemaal hyper haha
pi_63003101
Het zou zo fijn zijn dat je een dikke, donkere streep te zien krijgt vanavond. De voorbode voor een ander soort tweede streepje binnen 14 dagen
Toch fijn, hé, dat hyperen?
pi_63003286
Ik heb ook nooit echt heel erg veel slijm. Zelfs nu niet, en met 5 follikels zou je dat toch wel in overvloed verwachten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63003480
Inderdaad
Vijf follikels lijken me zo heerlijk, maar in jouw geval is het gewoon k*t
Misschien komt het natuurlijk ook door de medicijnen dat er minder slijm wordt aangemaakt. Ik ga vanavond (na het werk dus ) even rondsurfen (als ik het nog zie zitten om thuis mijn pc op te starten ).
pi_63003562
Wat spannend komend weekend! Ik duim op een goeie herfststreepjesbui
pi_63003692
Oh trouwens Leonieke!
Wat ik me net bedenk hè, ik had naar dat slijm zitten surfen toen, en overal las ik dat antihistamine medicatie en (hoe ironisch) vruchtbaarheidsmedicatie zoals clomid de slijmhoeveelheid kunnen beinvloeden, in negatieve zin.
Weet niet meer hoe het precies zat, zal eens even zoeken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63003798
Hier alvast even een linkje

Hier een stukje uit een boek

En een laatste linkje

Dit laatste linkje zocht ik net eigenlijk, er staan alle mogeljke combinaties uitgelegd van vruchtbaar slijm + vruchtbaar sperma tot beide onvruchtbaar. ouja, hij is duidelijk als je daar de plaatjes ziet in ieder geval!

Edit: linkje toegevoegd

[ Bericht 42% gewijzigd door huuphuup op 06-11-2008 17:28:40 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63003822
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef leonieke het volgende:
Inderdaad
Vijf follikels lijken me zo heerlijk, maar in jouw geval is het gewoon k*t
Misschien komt het natuurlijk ook door de medicijnen dat er minder slijm wordt aangemaakt. Ik ga vanavond (na het werk dus ) even rondsurfen (als ik het nog zie zitten om thuis mijn pc op te starten ).
Ow ja, dat is ook nog zo, dat de clomid iig een dergelijke invloed op het slijm heeft.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63004082
Zo wat heb ik een hoop gemist!

Prinses, Jammer dat je toch ongesteld bent geworden, Volgende keer hopenlijk meer succes!

Voor alle wachtenden: Succes!

Mijn klusdagen beginnen zaterdag weer.. Hoop dit maal op een betere afloop!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63004254
Chan, dit is de eerste keer en ook de eerste ronde uberhaupt voor mij.
Het is voor mij fysiek van belang om zo snel mogelijk zwanger te worden.
In overleg met de gyn proberen we het eerst drie maanden op de natuurlijke manier en dan krijg ik een echo om te zien of ik niet een nieuw endometriose-cyste heb ontwikkeld. Afhankelijk daarvan gaan we dan verder. Vanwege onze situatie komen we eventueel eerder in aanmerking voor IUI.
Dus om onze eerste maanden zo goed mogelijk te benutten wilde ik met ovulatietesten beginnen. Nu zag ik dat ClearBlue in Amerika een fertility monitor verkocht, waarmee je al eerder je eisprong ziet aankomen dan met de gewone ovulatietesten. Vriend moest voor werk in Amerika zijn en heeft alles meegenomen.

Poppejans, dank je wel, ik vond 'm ook direct . Er zijn ook smilies van, maar die heb ik nog niet geprobeerd...
pi_63005774
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nijna, zoals ik het lees waren ze niet klaar, ze waren nog niet eens begonnen. Kuis het licht uit zeg maar.
Nu je het zegt... als ik het teruglees lees ik het idd ook zo...
Dat is slechte timing...
pi_63005907
Zo! Wat een geklets vandaag Het wordt spannend het weekend. Ik duim voor jullie hoor!

Hier nu wel definitief de duivels helaas, maar ik ben heel blij met zo'n mooie cyclus! NOD mag naar 7 december.

Leonieke, ik had het vorige keer gevraagd aan mijn gyn, omdat ik ook zelden of nooit slijm zie. Mijn gyn zei dat dat helemaal niets zegt. Er zijn zat dames die nog nooit slijm gezien hebben en gewoon netjes zwanger raken. Ik moest me daar absoluut geen zorgen om maken zei ze.
pi_63007295

Zien jullie de streepjes ook? (ja bagger fototoestel)
Maar die onderste is niet duidelijker dan die bovenste he, of wel?
pi_63007405
Ja ik zie je streepjes en nee hij is niet duidelijker denk ik, ongeveer hetzelfde?
Ik zal mijn foto ns opsnorren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63007442
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:42 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik zie je streepjes en nee hij is niet duidelijker denk ik, ongeveer hetzelfde?
Ik zal mijn foto ns opsnorren
Misschien binnen paar dagen een dikke streep dan. In vorige weken dat ik getest heb was het in ieder geval geheel wit, dus ik blijf hopen!
pi_63007648

Hij is niet zo heel groot, hoop dat ie duidelijk is, anders zal k hem wat groter neer zetten.
Ik had de eerste paar dagen ook echt een heeeeel dun streepje. Zo een die je alleen ziet als je hem op een bepaalde manier in het licht houdt
Maar de dag voor de dikke streep werd hij ineens al ietsje donkerder en dag voordat ik mn berekende eisprong had werd de teststreep een stuk donkerder dan de controlestreep. Dus precies goed want een dag na die test is je eisprong ongeveer.

Tuurlijk komt er een streep Als ie eerst wit was dan is dit alvast een mooi beginnetje en dan moet het haast wel doorzetten vind ik.

Edit: voor de duideljkheid: de middelste is de positieve. Ik zal eens een nieuwe foto maken, kijken of dat duidelijker is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63007654
Ik moet kijken naar die bruin achtige streep right?
Dan is naar mijn mening de onderste duidelijker. Maar de kwaliteit is ook flink bagger ja
Kun je niet een nieuwe foto maken?
pi_63007700
Huup, bij jou is het de onderste toch? Die is het meest roze.
pi_63007716
Ik zie niks poppejans. Sorry.
pi_63007749
Mwha misschien zie ik toch ene klein streepje, maar het kan ook mijn gezichtsbedrog zijn. Kun je geen duidelijke foto maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')