abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63002625
Ik weet niet hoe dat zit Leonieke, misschien je gyn even vragen volgende keer als je hem/haar ziet?

Ik was persoonlijk niet echt op "zoek" naar dat slijm maar kwam het tegen bij het afvegen zeg maar dat ik dacht van krèk wasda nou... en toen nog een keer afvegen en toen had ik inene een blob precies 1 dag voor die positieve ovu-test. Ik weet niet of dit hét slijm is waar het over gaat maar ik had dit nooit tijdens mijn pilgebruik eigenlijk, en het voldeed wel aan alle omschrijvingen.

Ik geloof dat dat slijm helpt om de zaadcellen makkelijker naar boven te laten kllimmen. Dat lees ik eigenlijk altijd, en het woord makkelijker in deze impliceert voor mij eigenlijk al dat het wel zonder slijm kán maar dat het dan dus minder makkelijk gaat. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63002721
Hahahha Chan HCG-pepernoten!!

Ruby klinkt goed!

Het is weer spannend allemaal zeg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63002837
Mijn gyn vraagt me altijd of ik al iets merk van slijmverlies en zegt dan dat het wel zal komen eens ik de Pregnylspuit heb gekregen. Maar tot nu toe nog nooit gezien
Ik ben al blij dat er nog mensen zijn die het niet gemerkt hebben

Volgende keer vraag ik haar wel eens wat de gevolgen zijn van "geen slijm" want hoe erg het ook klinkt, ik ben er meestal wel naar op zoek
Nu maar hopen dat die zaadcellen van phille de weg zo vinden en sterk genoeg zijn om hun eigen weg te banen
pi_63002908
Ja ik kan me voorstellen dat als je gyn het zo brengt dat je er wel naar op zoek gaat ja...

Ik ben geen gyn of dokter natuurlijk hoor dus ik kan er helemaal naast zitten maar heel misschien heb je wel slijm maar gewoon heel weinig ofzo? Misschien is het dan beter om een maandje "niet op zoek te gaan" zodat het beetje wat er zit gewoon zijn werk kan doen? Wie weet.

En inderdaad even over hebben anders. Ik had namelijk begrepen dat dat slijm niet per se noodzakelijk was, wel handig, dat wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63002993
Heel weinig, dat zal het wel zijn
Zoals die vrouwelijke hormonen, die heb ik ook, maar te weinig

Iemand nood aan testosteron ofzo? Want daar heb ik er meestal wel wat van over

Maar wel fijn dat jij al begrepen had dat het niet noodzakelijk is
pi_63003036
Veel klusplezier dan Georgette!

Welkom terug Rubey, voor jou dus ook spannend de komende dagen. En ik vind je avatar

Leonieke, ik zou het echt niet weten of je altijd slijm ''hoort'' te hebben, de 2x na Implanon was het echt veel bij mij.
Nu heb ik dat ook niet trouwens, wel sinds vandaag voel ik mn onderbuik weer, ooh ik hoop toch zo op een beter streepje op de ovutest vanavond! Ben helemaal hyper haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63003101
Het zou zo fijn zijn dat je een dikke, donkere streep te zien krijgt vanavond. De voorbode voor een ander soort tweede streepje binnen 14 dagen
Toch fijn, hé, dat hyperen?
pi_63003286
Ik heb ook nooit echt heel erg veel slijm. Zelfs nu niet, en met 5 follikels zou je dat toch wel in overvloed verwachten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63003480
Inderdaad
Vijf follikels lijken me zo heerlijk, maar in jouw geval is het gewoon k*t
Misschien komt het natuurlijk ook door de medicijnen dat er minder slijm wordt aangemaakt. Ik ga vanavond (na het werk dus ) even rondsurfen (als ik het nog zie zitten om thuis mijn pc op te starten ).
pi_63003562
Wat spannend komend weekend! Ik duim op een goeie herfststreepjesbui
pi_63003692
Oh trouwens Leonieke!
Wat ik me net bedenk hè, ik had naar dat slijm zitten surfen toen, en overal las ik dat antihistamine medicatie en (hoe ironisch) vruchtbaarheidsmedicatie zoals clomid de slijmhoeveelheid kunnen beinvloeden, in negatieve zin.
Weet niet meer hoe het precies zat, zal eens even zoeken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63003798
Hier alvast even een linkje

Hier een stukje uit een boek

En een laatste linkje

Dit laatste linkje zocht ik net eigenlijk, er staan alle mogeljke combinaties uitgelegd van vruchtbaar slijm + vruchtbaar sperma tot beide onvruchtbaar. ouja, hij is duidelijk als je daar de plaatjes ziet in ieder geval!

Edit: linkje toegevoegd

[ Bericht 42% gewijzigd door huuphuup op 06-11-2008 17:28:40 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63003822
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef leonieke het volgende:
Inderdaad
Vijf follikels lijken me zo heerlijk, maar in jouw geval is het gewoon k*t
Misschien komt het natuurlijk ook door de medicijnen dat er minder slijm wordt aangemaakt. Ik ga vanavond (na het werk dus ) even rondsurfen (als ik het nog zie zitten om thuis mijn pc op te starten ).
Ow ja, dat is ook nog zo, dat de clomid iig een dergelijke invloed op het slijm heeft.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63004082
Zo wat heb ik een hoop gemist!

Prinses, Jammer dat je toch ongesteld bent geworden, Volgende keer hopenlijk meer succes!

Voor alle wachtenden: Succes!

Mijn klusdagen beginnen zaterdag weer.. Hoop dit maal op een betere afloop!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63004254
Chan, dit is de eerste keer en ook de eerste ronde uberhaupt voor mij.
Het is voor mij fysiek van belang om zo snel mogelijk zwanger te worden.
In overleg met de gyn proberen we het eerst drie maanden op de natuurlijke manier en dan krijg ik een echo om te zien of ik niet een nieuw endometriose-cyste heb ontwikkeld. Afhankelijk daarvan gaan we dan verder. Vanwege onze situatie komen we eventueel eerder in aanmerking voor IUI.
Dus om onze eerste maanden zo goed mogelijk te benutten wilde ik met ovulatietesten beginnen. Nu zag ik dat ClearBlue in Amerika een fertility monitor verkocht, waarmee je al eerder je eisprong ziet aankomen dan met de gewone ovulatietesten. Vriend moest voor werk in Amerika zijn en heeft alles meegenomen.

Poppejans, dank je wel, ik vond 'm ook direct . Er zijn ook smilies van, maar die heb ik nog niet geprobeerd...
pi_63005774
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nijna, zoals ik het lees waren ze niet klaar, ze waren nog niet eens begonnen. Kuis het licht uit zeg maar.
Nu je het zegt... als ik het teruglees lees ik het idd ook zo...
Dat is slechte timing...
Fake it till you make it...
pi_63005907
Zo! Wat een geklets vandaag Het wordt spannend het weekend. Ik duim voor jullie hoor!

Hier nu wel definitief de duivels helaas, maar ik ben heel blij met zo'n mooie cyclus! NOD mag naar 7 december.

Leonieke, ik had het vorige keer gevraagd aan mijn gyn, omdat ik ook zelden of nooit slijm zie. Mijn gyn zei dat dat helemaal niets zegt. Er zijn zat dames die nog nooit slijm gezien hebben en gewoon netjes zwanger raken. Ik moest me daar absoluut geen zorgen om maken zei ze.
pi_63007295

Zien jullie de streepjes ook? (ja bagger fototoestel)
Maar die onderste is niet duidelijker dan die bovenste he, of wel?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63007405
Ja ik zie je streepjes en nee hij is niet duidelijker denk ik, ongeveer hetzelfde?
Ik zal mijn foto ns opsnorren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63007442
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:42 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik zie je streepjes en nee hij is niet duidelijker denk ik, ongeveer hetzelfde?
Ik zal mijn foto ns opsnorren
Misschien binnen paar dagen een dikke streep dan. In vorige weken dat ik getest heb was het in ieder geval geheel wit, dus ik blijf hopen!
pi_63007648

Hij is niet zo heel groot, hoop dat ie duidelijk is, anders zal k hem wat groter neer zetten.
Ik had de eerste paar dagen ook echt een heeeeel dun streepje. Zo een die je alleen ziet als je hem op een bepaalde manier in het licht houdt
Maar de dag voor de dikke streep werd hij ineens al ietsje donkerder en dag voordat ik mn berekende eisprong had werd de teststreep een stuk donkerder dan de controlestreep. Dus precies goed want een dag na die test is je eisprong ongeveer.

Tuurlijk komt er een streep Als ie eerst wit was dan is dit alvast een mooi beginnetje en dan moet het haast wel doorzetten vind ik.

Edit: voor de duideljkheid: de middelste is de positieve. Ik zal eens een nieuwe foto maken, kijken of dat duidelijker is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63007654
Ik moet kijken naar die bruin achtige streep right?
Dan is naar mijn mening de onderste duidelijker. Maar de kwaliteit is ook flink bagger ja
Kun je niet een nieuwe foto maken?
pi_63007700
Huup, bij jou is het de onderste toch? Die is het meest roze.
pi_63007716
Ik zie niks poppejans. Sorry.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_63007749
Mwha misschien zie ik toch ene klein streepje, maar het kan ook mijn gezichtsbedrog zijn. Kun je geen duidelijke foto maken?
bumba baloe, waar is die kleine clown?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')