Tjemig, wat gaan jullie snel. Effe kijken of ik alles nog een rijtje heb:
Prinses en Happy, jammer! Maar wel een mooie cyclus voor jullie beide. Veel geluk de volgende keer.
Kersjes en Bumbaloe...ik duim voor jullie, een paar streepjes kan dit topic wel weer gebruiken. (waarom is er geen duimende smiley trouwens?)
Leonieke, over dat slijm. *smerige modus aan* Ik verlies altijd redelijk wat slijmig spul gedurende mijn hele cyclus. Maar, en dat is de truc...dan loopt het er makkelijk uit. Juist de dagen dat rondom mijn eisprong loopt het er niet uit want het wordt een beetje gummi achtig en blijft dus hangen. Ik vind het dan alleen met afvegen. Ook is er verschil in kleur: rondom de eisprong redelijk doorzichtig en de andere dagen beetje wittig. Duidelijk onderscheid dus. En de ene cyclus wat duidelijker dan de andere. Maar, moet zeggen dat het me niet opgevallen zou zijn als ik er niet op zou letten. *smerige modus uit*
Die ovulatietesten zijn wel duidelijk zeg huuphuup. Je wordt wel vanzelf kampioen streepjes plassen als je dat testen een paar cyclussen volhoudt. Hoe bepalen jullie eigenlijk wanneer je begint met testen? Een paar dagen voor je denkt dat je eisprong is ofzo?
Tja en verder zitten we hier in de klusdagen. Ik denk dat de eisprong of vanavond is of gisteren was. Normaal kan ik dat redelijk goed zeggen (is nogal pijnlijk namelijk) maar gisteravond had ik ook last van mijn darmen, dus kan niet zeggen of de buikpijn van mijn darmen was of van mijn eisprong. Zelf denk ik dat ie nog moet komen, gezien het slijmverhaal en de steekjes zo nu en dan. Tja en daarna begint dan weer het wachten. Ik hoop dat ik er net zo makkelijk doorheen rol als de vorige keer.
Nou succes allemaal maar weer!