abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63007795
@Vlindur, nee het is de middelste, die is het felst, maar het is niet echt te zien omdat de foto wat klein is en er zit een schaduw in het schermpje, heb zonet even een betere foto geschoten.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63007899

Goed, deze is iets duidelijker geloof ik, middelste is volgens mij het meest donker. Die streepjes in de dagen ervoor waren ook allemaal nauwelijks zichtbaar bij mij hoor Poppejans!

En voor de duidelijkheid, het gaat uiteraard om het linkerschermpje, dat hartje, die ander is de controlestreep
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63007915
Dit is een duidelijke huuphuup.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_63007982
Ja bumba, hahaha ik zie het, beetje groot wel, maar ach.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63008440
Oh ik denk dat ik vannacht niet slaap van de spanning. MOrgen ga ik gewoon testen.
pi_63008483
Bumba, spannend!!!
Fake it till you make it...
pi_63008486
Wow, die zijn heel duidelijk Huup! Das wel een fijn bericht dat ze bij jou ook heel licht begonnen, ik test gewoon nog effe door, heb nog testen genoeg dus kan prima!
Heb zelf wel het vermoeden dat ik nu heel goed vlak voor mn eisprong zit, en niet alleen omdat ik het zo graag wil hoor.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63009059
Poppejans, op die van jou zie ik als ik heel goed kijk misschien wel een licht streepje, maar onderste zeker niet duidelijker dan bovenste... hopelijk gauw een dikke streep voor jou net zoiets als Huup die knalt er haast vanaf. Kom maar op met dat ei .
Fake it till you make it...
pi_63009284
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:41 schreef Nijna het volgende:
Poppejans, op die van jou zie ik als ik heel goed kijk misschien wel een licht streepje, maar onderste zeker niet duidelijker dan bovenste... hopelijk gauw een dikke streep voor jou net zoiets als Huup die knalt er haast vanaf. Kom maar op met dat ei .
Dat zijn nog eens aardige woorden! Dankje:*
Ik zal de testen wel bewaren en eens veel meer onder elkaar gaan leggen, hopelijk heb ik dus gauw een mooier resultaat. Van wat ik rondzoek zie ik trouwen wel heel veel verschillende resultaten met de dipsticks qua kleurdikte.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63009364
Jullie zijn lief weer.
Mijn NOD mag op 7 december, ik ga maar uit van weer 33 dagen al was het vorige keer 27 dagen.

Ik hoop dat er een flinke herfststorm op komst is dit weekend, julibabies willen we!

Ik ga ook aan de ovulatietests deze ronde, omdat ik dus geen superregelmatige cyclus heb en wel een beetje gericht wil klussen met die clomid in mijn lijf. Iemand tips voor goede en goedkope tests? (7 voor 30 euro, zijn ze nou helemaal gek geworden!? )
pi_63009549
Prinses, ik heb van die dipsticks uit een pakket van babyboomshop, 30 ovulatiesticks en 6 zwangerschapsteststicks voor 26,98
Ik vond die prijzen ook echt absurd, daarom hou ik het maar helemaal bij goedkope dipsticks ipv die hardplastic testen.
pi_63010083
Prinses ik had de tests van sensitest ook zoiets als die van poppejans qua prijs, 25 nog wat voor 15 tests en 3 zwangerschapstesten. Mijne waren duurder omdat ik voor de variant in plastic casettes heb gekozen zoals je aan mn foto's kunt zien.
Dat hartje in die van mij lijkt wel schattig maar in de praktijk vond ik het vervelend dat het niet gewoon een duidelijk groot venster was ivm schaduwen van de randjes van het venster, maar ach.
Matcare heeft ook goedkope testen inderdaad, en de babyboomshop en ik hoorde ergens ook iets over de Premomshop ofzo.

Poppejans ik zal je straks even een foto PMen van een van mn eerste testjes kun je zien hoe licht ze waren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63010618
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:56 schreef Poppejans het volgende:
Prinses, ik heb van die dipsticks uit een pakket van babyboomshop, 30 ovulatiesticks en 6 zwangerschapsteststicks voor 26,98
Ik vond die prijzen ook echt absurd, daarom hou ik het maar helemaal bij goedkope dipsticks ipv die hardplastic testen.
die set kun je ook gratis krijgen als je reclame maakt voor die site...ofzoiets...
pi_63010675
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:50 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijn NOD mag op 7 december
Oe.. dan kunnen we samen 2 streepjes plassen volgende maand
pi_63011048
Tjemig, wat gaan jullie snel. Effe kijken of ik alles nog een rijtje heb:
Prinses en Happy, jammer! Maar wel een mooie cyclus voor jullie beide. Veel geluk de volgende keer.
Kersjes en Bumbaloe...ik duim voor jullie, een paar streepjes kan dit topic wel weer gebruiken. (waarom is er geen duimende smiley trouwens?)

Leonieke, over dat slijm. *smerige modus aan* Ik verlies altijd redelijk wat slijmig spul gedurende mijn hele cyclus. Maar, en dat is de truc...dan loopt het er makkelijk uit. Juist de dagen dat rondom mijn eisprong loopt het er niet uit want het wordt een beetje gummi achtig en blijft dus hangen. Ik vind het dan alleen met afvegen. Ook is er verschil in kleur: rondom de eisprong redelijk doorzichtig en de andere dagen beetje wittig. Duidelijk onderscheid dus. En de ene cyclus wat duidelijker dan de andere. Maar, moet zeggen dat het me niet opgevallen zou zijn als ik er niet op zou letten. *smerige modus uit*

Die ovulatietesten zijn wel duidelijk zeg huuphuup. Je wordt wel vanzelf kampioen streepjes plassen als je dat testen een paar cyclussen volhoudt. Hoe bepalen jullie eigenlijk wanneer je begint met testen? Een paar dagen voor je denkt dat je eisprong is ofzo?

Tja en verder zitten we hier in de klusdagen. Ik denk dat de eisprong of vanavond is of gisteren was. Normaal kan ik dat redelijk goed zeggen (is nogal pijnlijk namelijk) maar gisteravond had ik ook last van mijn darmen, dus kan niet zeggen of de buikpijn van mijn darmen was of van mijn eisprong. Zelf denk ik dat ie nog moet komen, gezien het slijmverhaal en de steekjes zo nu en dan. Tja en daarna begint dan weer het wachten. Ik hoop dat ik er net zo makkelijk doorheen rol als de vorige keer.

Nou succes allemaal maar weer!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_63011145
http://www.babyboomshop.nl/N_frame.html

Ik maak geen reclame hoor... maar dit is de link
pi_63011235
Nouja het lukt niet, maar op die pagina, en dan de nr2 van de top3.
pi_63011321
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:27 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

die set kun je ook gratis krijgen als je reclame maakt voor die site...ofzoiets...
Ja, maar dan moet je wel eerst een set kopen, en dan krijg je daar de 2de set dan gratis bij.
pi_63011582
oh oke
pi_63011638
Wat spannend Bumbaloe!!! Ik hoop voor je dat jij de aftrap geeft voor de beloofde streepjesregen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63012110
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat spannend Bumbaloe!!! Ik hoop voor je dat jij de aftrap geeft voor de beloofde streepjesregen
Neuh, ik voel de bui al hangen. EN dan de verkeerde bui ben ik bang. Heb sinds net hevige buikpijn, dus dat zal wel betekenen dat vannacht mijn rode vriendjes langs zullen komen.
pi_63012194
Rode vriendjes??? Etters zijn het! Ik probeer ze nog wel even weg te sturen voor je
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 6 november 2008 @ 21:16:47 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63012268
Happy en Prinses, ik heb het aangepast.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:25:28 #74
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63012619
Hallo zeg wat is hier veel gekletst

Bumba wat een domper weer succes met de volgende ronde alvast
Duidelijke foto Huup, hopelijk is het snel raak voor jullie
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63013333
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Rode vriendjes??? Etters zijn het! Ik probeer ze nog wel even weg te sturen voor je
ja nou ja, je hebt gelijk, ettertjes....
Ik hoop dat je ze weg kunt jagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')