Tis de bedoeling dat hij niet in je mond gaat maar echt in je kont.quote:Op zondag 9 november 2008 22:02 schreef tessie het volgende:
Ik heb ook een maandje getemperatuurd om te kijken of ik wel een eisprong had. Ik vond het wel meevallen met de moeite eigenlijk. Doordeweeks moest ik toch al vroeg opstaan dus maakte het niet uit, en in het weekend zette ik de wekker, even die thermometer in mn mond, kijken wat de temp was en weer veder slapen. Krijg je wel een goed beeld van of en wanneer je eisprong is, voor het plannen.
quote:Op maandag 10 november 2008 10:09 schreef Nijna het volgende:
ik zag bumba ongesteld geworden
hmmja ik ookquote:Op maandag 10 november 2008 10:15 schreef bixister het volgende:
[..]haha sorry ik zie 't helemaal voor me: een combinatie van [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
maarre... sterkte dames met weer opnieuw geduld opbrengen...!
Dat zal best maar rectaal is gewoon beter omdat de verschillen dan duidelijker zichtbaar zijn.quote:Op maandag 10 november 2008 17:18 schreef tessie het volgende:
Ik heb die thermometer gewoon in mijn mond gedaan, ging ook prima hoor.
Leuk is dat he, ik heb dat ook laten doen daar en bij mij kwam eruit in januari zwanger en het zou een meisje worden. Zou geinig zijn als het nog klopt ook!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:15 schreef bumbaloe het volgende:
Ik heb laten pendelen op zw.pagina en er komt uit dat ik in dec een positieve test in handen heb.
Nu kun je daar natuurlijk geen rechten aan ontlenen....maar.... ik teken ervoor!
Bij ''zwanger worden'' en het topic heet ''wie gelooft er in naald aan een touwtje''quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:50 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik kan dat pendelen niet vinden op zw pagina?!
Bij een 'normale' cyclus van 28 dagen zou je eisprong rond de 14e dag liggen. Dus je kunt het beste rond de 12e dag beginnen en dan wachten tot je een positieve test hebt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:50 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik heb ovulatitesten van sensitest besteld en ook binnen.Het is de 1e keer dat ik die dingen gebruik maar op welke dag beginnen jullie met testen?
Ik zou zoals in de bijsluiter staat juist op dag 9 beginnen. Mijn cyclus is ook normaal maar mijn eisprong wel op dag 11. Als je dag 12 begint is er een kans dat je hem misloopt. En dat zou jammer zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bij een 'normale' cyclus van 28 dagen zou je eisprong rond de 14e dag liggen. Dus je kunt het beste rond de 12e dag beginnen en dan wachten tot je een positieve test hebt.
Succes en hopen dat het wat duidelijkheid geeft!
Er staat dit:quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:27 schreef Vlindur het volgende:
kan iemand me de link PMen?
Ik kom er niet uit..
Jep ben voor! maar gelijk deze maand doen he?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef mefke79 het volgende:
Karin, hoe is ie bij jou? Jij zit net voor me, zullen we samen streepjes piesen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |