Hmm, ik geloof daar niet zo in dat soort pendeldingetjes enzo.
Ik geloof dat er onderzoeken naar gedaan waren dat dit soort dingen gebeurd door de (lichaams)warmte in je hand en het feit dat doordat je hem heen en weer haalt langs je hand er een soort statisch-heid gecreëerd wordt. Geen enkele hand kan in de lucht hangen en 100% bewegingsvrij zijn dus uiteindelijk komen de bewegingen van zo'n naald als gevolg van de (minimale) bewegingen van je eigen hand waarbij het touwtje een geleider is. Zelfde geldt voor dingen als glaasje draaien enzo.
Neemt niet weg dat ik die dingen levensgevaarlijk vindt, zelfs (of misschien wel juist) voor mensen die er wél in geloven. Maar dan heb ik het eigenlijk vooral over dingen als glaasje draaien enzo. Pendelen over de hoeveelheid kinderen enzo kan ik me voorstellen dat dat mensen hoop geeft of houvast en dat is altijd goed.
Zo Kersjes, jij hebt of een goeie kater en bent nog steeds aan het bijkomen daarvan

of je houdt ons express zo in spanning

haha.
Hier is er weinig bijzonders te melden. Ik voel me niet anders dan normaal ofzo. Tenminste, ja ik ben een beetje moe, drukke dag gehad. Ja ik ben een beetje misselijk, broodje kip dönner op die teveel was voor me

en ja ik had wat steekjes in mn buik, maarja, een uurtje later moest k ook naar de wc dus ach

haha, al met al valt er geen pijl op te trekken en doe ik het maar gewoon af met "we zien wel."
Het enige waar ik last van heb nu wat ik niet kan verklaren is dat mijn eczeem-plekken die ik heb als reactie op een huismijt allergie, en die normaal nooit jeuken, dat die nu ineens echt jeuken als de neten. Gék word k ervan, ik smeer me suf met de vaseline-crème spul enzo..
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回