abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:15:38 #176
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63132067
Ik heb laten pendelen op zw.pagina en er komt uit dat ik in dec een positieve test in handen heb.
Nu kun je daar natuurlijk geen rechten aan ontlenen....maar.... ik teken ervoor!

bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_63132293
Doe mij es een link? Die wil ik ook wel es doen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63132500
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:15 schreef bumbaloe het volgende:
Ik heb laten pendelen op zw.pagina en er komt uit dat ik in dec een positieve test in handen heb.
Nu kun je daar natuurlijk geen rechten aan ontlenen....maar.... ik teken ervoor!

Leuk is dat he, ik heb dat ook laten doen daar en bij mij kwam eruit in januari zwanger en het zou een meisje worden. Zou geinig zijn als het nog klopt ook!

Kersjes gefeliciteerd met je verjaardag!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63133022
Ik kan dat pendelen niet vinden op zw pagina?!

Ik heb ovulatitesten van sensitest besteld en ook binnen.Het is de 1e keer dat ik die dingen gebruik maar op welke dag beginnen jullie met testen?
01-08-2008
pi_63133113
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:50 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik kan dat pendelen niet vinden op zw pagina?!

Bij ''zwanger worden'' en het topic heet ''wie gelooft er in naald aan een touwtje''
of zoiets dergelijks
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63133507
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:50 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik heb ovulatitesten van sensitest besteld en ook binnen.Het is de 1e keer dat ik die dingen gebruik maar op welke dag beginnen jullie met testen?
Bij een 'normale' cyclus van 28 dagen zou je eisprong rond de 14e dag liggen. Dus je kunt het beste rond de 12e dag beginnen en dan wachten tot je een positieve test hebt.

Succes en hopen dat het wat duidelijkheid geeft!
pi_63133728
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:08 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Bij een 'normale' cyclus van 28 dagen zou je eisprong rond de 14e dag liggen. Dus je kunt het beste rond de 12e dag beginnen en dan wachten tot je een positieve test hebt.

Succes en hopen dat het wat duidelijkheid geeft!
Ik zou zoals in de bijsluiter staat juist op dag 9 beginnen. Mijn cyclus is ook normaal maar mijn eisprong wel op dag 11. Als je dag 12 begint is er een kans dat je hem misloopt. En dat zou jammer zijn.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63135109
Oh, in mijn bijsluiter staat volgens mij dag 12, maar ja, je hebt gelijk. Bij mij zit ie pas rond dag 17 dus heb er niet bij stil gestaan dat nog vroeger ook kan. Zal nog eens in de bijsluiter kijken.
pi_63135480
kan iemand me de link PMen?
Ik kom er niet uit..
pi_63135567
pi_63135654
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:27 schreef Vlindur het volgende:
kan iemand me de link PMen?
Ik kom er niet uit..
Er staat dit:

Ik ben even benieuwd wie hier ook in gelooft?
Meestal als ik een naald aan een touwtje garen doe en ik ga bij iemand 3 keer naast zijn hand op en neer en dan hang ik het touwtje boven diegene ze hand.. dan betekent dat (een rondje) een meisje is.. en een streep.. dus dat die recht heen en weer gaat een jongetje.. en als hij stil blijft hangen krijg je geen kids meer..

Maar van de week heb ik alleen gezeten.. en toen deed ik dat met vragen.. Ik vroeg: wat is ja: toen ging die rondjes draaien.. en toen ik vroeg.. wat is nee. ging hij recht heen en weer.

Toen ik de vraag stelde:
Ben ik zwanger.. ging hij rondjes draaien.
Ben ik al lang zwanger: Ging hij rechtdoor
Ben ik rond de 3 weken zwanger: rondje draaien.
Ben ik in juni uitgerekend: rechtdoor..
Ben ik in mei uitgerekend: rondjes draaien.

Ik vond dat zo raar..
pi_63135819
Prinses Vlindur bedoelde denk ik dat ze het topic niet kon vinden
pi_63136016
Jaaaaaaaaa, snap ik wel!
Maar ik dacht, hupsakee...
pi_63136088
Toch bedankt!!!
pi_63136139
Bij gebrek aan naald wordt het hem even niet.... Ik heb er 1 maar kan em niet vinden. en trouwens.. Ik geloof er ook niet in en aan de andere kant vind ik dat soort dingen levensgevaarlijk..
pi_63136637
Hmm, ik geloof daar niet zo in dat soort pendeldingetjes enzo.
Ik geloof dat er onderzoeken naar gedaan waren dat dit soort dingen gebeurd door de (lichaams)warmte in je hand en het feit dat doordat je hem heen en weer haalt langs je hand er een soort statisch-heid gecreëerd wordt. Geen enkele hand kan in de lucht hangen en 100% bewegingsvrij zijn dus uiteindelijk komen de bewegingen van zo'n naald als gevolg van de (minimale) bewegingen van je eigen hand waarbij het touwtje een geleider is. Zelfde geldt voor dingen als glaasje draaien enzo.
Neemt niet weg dat ik die dingen levensgevaarlijk vindt, zelfs (of misschien wel juist) voor mensen die er wél in geloven. Maar dan heb ik het eigenlijk vooral over dingen als glaasje draaien enzo. Pendelen over de hoeveelheid kinderen enzo kan ik me voorstellen dat dat mensen hoop geeft of houvast en dat is altijd goed.

Zo Kersjes, jij hebt of een goeie kater en bent nog steeds aan het bijkomen daarvan of je houdt ons express zo in spanning haha.

Hier is er weinig bijzonders te melden. Ik voel me niet anders dan normaal ofzo. Tenminste, ja ik ben een beetje moe, drukke dag gehad. Ja ik ben een beetje misselijk, broodje kip dönner op die teveel was voor me en ja ik had wat steekjes in mn buik, maarja, een uurtje later moest k ook naar de wc dus ach haha, al met al valt er geen pijl op te trekken en doe ik het maar gewoon af met "we zien wel."

Het enige waar ik last van heb nu wat ik niet kan verklaren is dat mijn eczeem-plekken die ik heb als reactie op een huismijt allergie, en die normaal nooit jeuken, dat die nu ineens echt jeuken als de neten. Gék word k ervan, ik smeer me suf met de vaseline-crème spul enzo..
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63136966
Ik geloof ook niet in dat pendelgedoe of welk andere vorm van waarzeggerij ook, maar ik moet wel toegeven dat ik altijd nieuwsgierig ben naar wat het resultaat zou zijn bij mij Ik weet dat ik er niet mag op rekenen of geloof mag aan hechten, maar soms... héél soms, zou ik toch eens naar een waarzegger willen gaan. Stom hé?
Phille zou me trouwens vermoorden moest ik het doen, dus uitkomen zou het nooit
pi_63137878
Kersjes....waaaaar ben je...kom eens vertellen! Enne gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk.

Rubey en Bumba jammer voor jullie

Huuphuup: mijn exceem speelt ook op, maar ik gooi het erop dat dat door de droge lucht van de verwarming op het werk komt. Al moet ik toegeven dat ik daar ook tijdens mijn vorige zwangerschap last van had.
Pendelen doe ik niet aan, ik geloof er gewoonweg niet in en ik zou mezelf er helemaal gek mee maken. Niets voor mij dus
Enne verder, tja afwachten maar weer. Soms een beetje erg pijnlijke borsten maar ik durf nog geen hoop te hebben. Kan bij mij ook aan de combi weer & littekens liggen, vandaar. Waarom is er geen 'kop in het zand' smiley...
Karin, hoe is ie bij jou? Jij zit net voor me, zullen we samen streepjes piesen??
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_63138751
Dat pendelen geloof ik echt niet in,toch vind ik het soms wel grappig dat soort dingen te doen.

In die ovu-testen van sensitest staat trouwens dat je bij een cyclus van 31dgn (dat was de lengte van de laatste cyclus)op dag 14 moet beginnen met testen.Ik denk dat ik voor de 1e ronde maar op dag 10 of 11 begin zodat ik em (hopelijk) echt niet mis en gelijk een goed overzicht krijg.
01-08-2008
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:33:09 #195
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63139563
edit: weg, totaal verkeerde topic
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63140437
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef mefke79 het volgende:
Karin, hoe is ie bij jou? Jij zit net voor me, zullen we samen streepjes piesen??
Jep ben voor! maar gelijk deze maand doen he?
Het gaat hier oke, maak mezelf helemaaaaaaaaaaaaal gek met die naderende NOD. Ben er constant mee bezig, en dat had ik hiervoor helemaal niet. Misschien wel omdat Meike in de derde ronde een feit was, en ik nu in de derde ronde zit?
Anyway, ik droomde het onmogelijke. Ik ging 6 dagen voor NOD testen !! Positief! dat dan weer wel.
We wachten af!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63140550
Ik gooi weer ff wat duimen op...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63140748
Haha Karin, 6 dagen, toe maar

Ik duim ook voor je hoor! En ook nog steeds voor Kersjes en voor Mefke en stiekem ook voor mezelf (16e)
*duimduimduimduim*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63140930
Oef spannend hoor met zijn allen!
16-11 huuphuup
17-11 XXXKarinXXX
18-11 Mefke

En Kersjes???? doe jij eens heel gauw melden! (met 2 streepjes graag)
Bedankt voor alle duimen!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63141021
3-op-een-rij!

Kersjes echt in het vriesvak?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: