Jij bent grappigquote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zat dat een beetje? Zo'n spel onder je knie?
Het is een gavequote:
Ja te grappigquote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef Runx het volgende:
[..]
nu nog gtap00p doot maken terwijl die in je team zit
Met een t?!? Ongekend... You fail @ lifequote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef Runx het volgende:
[..]
nu nog gtap00p doot maken terwijl die in je team zit
Zeer verdachtquote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef Sgele het volgende:
Trouwens wel heel frappant weer dat aan het einde van het topic Mooz ineens op komt dagen
Of een gave natuurlijkquote:
Hij stond achter een auto en achter hem stond een muur.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met een t?!? Ongekend... You fail @ life
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 10:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij stond achter een auto en achter hem stond een muur.
En ik parkeer mijn auto tegen zijn auto aan en hij wordt geplet
I knowquote:
nee was ook niet expres gedaan dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 5 november 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je dat juist wel had gedaan, als het onbewust is gedaan dan ben je gewoon gehandicaptquote:Op woensdag 5 november 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
nee was ook niet expres gedaan dus dat scheelt weer
Mogguh Fubar, alles kitsch achter dein ritz?quote:
p00p vertelde dat vanochtendquote:Op woensdag 5 november 2008 10:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja te grappig![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe weet jij dat btw
En volgens mij lagte het een en ander want ik zag hem steeds tegen een muur schieten
En zegt hij op msn: "jij mag ook wel op hem schieten hoor"
Lul je er maar weer uitquote:Op woensdag 5 november 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
nee was ook niet expres gedaan dus dat scheelt weer
psssst ik moet je een geheimpje vertellenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je dat juist wel had gedaan, als het onbewust is gedaan dan ben je gewoon gehandicapt
En analfabeet... oplossing, spring voor de treinquote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef Runx het volgende:
[..]
psssst ik moet je een geheimpje vertellenik ben GEHANDICAPT
ik ben blind dude ..
als dat geen handicap is weet ik het ook niet meer
Ja lees even zijn levensverhaal in z'n foboquote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben blind dude ..
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja lees even zijn levensverhaal in z'n foboalles!
Ja dagquote:Op woensdag 5 november 2008 10:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja lees even zijn levensverhaal in z'n foboalles!
ja maar die zie ik niet aankomenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En analfabeet... oplossing, spring voor de trein
dat zijn de betere tijden om op te staanquote:
Erg genoeg voor je dat je het bent, maar je kunt natuurlijk wel opmerkingen verwachten als je er op zo'n manier mee te koop loopt natuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben blind dude ..
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 5 november 2008 10:51 schreef Moozzie het volgende:
@OP plaatje
Wie is die vrouw rechts van logi??
dude dat begrijp ik ook ik spot er zelf ook meequote:Op woensdag 5 november 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Erg genoeg voor je dat je het bent, maar je kunt natuurlijk wel opmerkingen verwachten als je er op zo'n manier mee te koop loopt natuurlijk
Ik bedoel er verder niks mee hoor
Preciesquote:Op woensdag 5 november 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Erg genoeg voor je dat je het bent, maar je kunt natuurlijk wel opmerkingen verwachten als je er op zo'n manier mee te koop loopt natuurlijk
Ik bedoel er verder niks mee hoor
Ga je rijbewijs halen zou ik zeggenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:51 schreef Runx het volgende:
[..]
dude dat begrijp ik ook ik spot er zelf ook mee![]()
alleen geen grappen over rijbewijs anders ga ik huilenwant dat mag ik niet halen
![]()
Hoiquote:Op woensdag 5 november 2008 10:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja en met u beller
Je zou maar geen rijbewijs mogen halenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ga je rijbewijs halen zou ik zeggen
Ik heb 'm ook niet, maar dat heeft niks met m'n ogen te makenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je zou maar geen rijbewijs mogen halen
Dan kan je net zo goed meteen van de brug af springen
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ga je rijbewijs halen zou ik zeggen
volgens mij is dat draakje... moet je der fobo ff checkenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:51 schreef Moozzie het volgende:
@OP plaatje
Wie is die vrouw rechts van logi??
Morguh Moozziequote:
Ja maar jij mag um dus wel halen maar je bent gewoon te luiquote:Op woensdag 5 november 2008 10:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook niet, maar dat heeft niks met m'n ogen te makenLui enzeaux
Nu ben je alleen een gevaar voor de schapen maar dan ook voor de mensquote:Op woensdag 5 november 2008 10:54 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
het kan welin iran en daar internationaal maken
maar ja dan ben ik een gevaar voor anderen en voor me zelf , en voor jou Sgele
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Morguh Moozzie![]()
Morguh Runx![]()
Morgen Sgele![]()
Morgen Beller
Morgen alle anderen
Oke thxquote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens mij is dat draakje... moet je der fobo ff checken
hooooooIIIiiquote:
Ik kan alleen maar om je lachenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja maar jij mag um dus wel halen maar je bent gewoon te lui
en te arm
Morguh Debbiequote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Morguh Moozzie![]()
Morguh Runx![]()
Morgen Sgele![]()
Morgen Beller
Morgen alle anderen
Bij deze..quote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil graag persoonlijk genoemd worden in een apparte post
[ afbeelding ]
hahahahahaquote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nu ben je alleen een gevaar voor de schapen maar dan ook voor de mens
lol, hoezo tot het einde van de dag?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:56 schreef Runx het volgende:
[..]
hooooooIIIiithomas
vandaag ff LBP halen
als ik het nog red tot het einde van de dag
Net gehaaldquote:Op woensdag 5 november 2008 10:56 schreef Runx het volgende:
[..]
hooooooIIIiithomas
vandaag ff LBP halen
als ik het nog red tot het einde van de dag
ja ben ziekjes , maar ik probeer het wel vol te houden ,quote:Op woensdag 5 november 2008 10:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, hoezo tot het einde van de dag?
Ik ga denk ik xenon in me pimpmobiel inbouwen
ik wil em ook wel halen, maar ik wil eerst xenon in de autoquote:Op woensdag 5 november 2008 10:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Net gehaald
Maar ik heb beloofd te gaan poolen vanaaf [ afbeelding ]
moet ik hier serieus op antwoorden of ... ?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ben ziekjes , maar ik probeer het wel vol te houden ,
waar wil je hem in bouwen ? moet ej bij de ramen doen en kleur rood piiiimmp
Ja goed kerelquote:
nee niks poolen , ga dan virtueel poolenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Net gehaald
Maar ik heb beloofd te gaan poolen vanaaf [ afbeelding ]
Mogguhquote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Morguh Moozzie![]()
Morguh Runx![]()
Morgen Sgele![]()
Morgen Beller
Morgen alle anderen
aha xenon verlichting ik snap dacht neonquote:Op woensdag 5 november 2008 11:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet ik hier serieus op antwoorden of ... ?
neonquote:Op woensdag 5 november 2008 11:01 schreef Runx het volgende:
[..]
aha xenon verlichting ik snap dacht neon
maar waarom wil je dat dan ?quote:
Goed bezig daar dusquote:Op woensdag 5 november 2008 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
zo, geen nieuwe meldingen enzo, dus lekekr rustig, wel bezig om de AD op te schonen.
Wat een pokke werk, 300 gebruikers de email adressen opschonen
gelukkig met 2 man
had je een poll ?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
hoe is het gisteren eigenlijk afgelopen met mijn poll ?
omdat dat licht veel beter/helderder is en veel langer mee gaat, plus dan hek weer wat aan de auto te doenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:04 schreef Runx het volgende:
[..]
maar waarom wil je dat dan ?
en we gaan wel voor de pimp outfits kijken
Inderdationquote:
aha ok , waar ga je dat halen dan ? in de stad ?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
omdat dat licht veel beter/helderder is en veel langer mee gaat, plus dan hek weer wat aan de auto te doen
laterz tot vanmiddagquote:Op woensdag 5 november 2008 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
* -Madskillz28TH meldt zich weer af om weer aan het werk te gaan![]()
![]()
nee, meot nog ff kijken waar ik het ga halenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:08 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ok , waar ga je dat halen dan ? in de stad ?
Succesquote:Op woensdag 5 november 2008 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
![]()
okie dokiequote:Op woensdag 5 november 2008 11:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, meot nog ff kijken waar ik het ga halen
Succesquote:Op woensdag 5 november 2008 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
![]()
ok succesquote:Op woensdag 5 november 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
zo collega al weer de deur uit
zoals verwacht niet zo heel veel bijzonders
wel even 1 werkopdracht die vandaag de deur uit moet dus daar ga ik maar even mee bezi
Dudequote:Op woensdag 5 november 2008 11:10 schreef Runx het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze heide om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde schaap kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:scheep_busy)
kut schaap
ik ook nietquote:Op woensdag 5 november 2008 11:07 schreef Sgele het volgende:
Oh... for the record: Ik heb geen zin meer
kut userquote:Op woensdag 5 november 2008 11:10 schreef Runx het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
kut fok
en die lui verdienen zo veel met die abbo's en maken ze fok niet eens snellerquote:
Het gebeurd dus selectiefquote:
Danny moet z'n hummer wel kunnen blijven rijdenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:15 schreef Runx het volgende:
[..]
en die lui verdienen zo veel met die abbo's en maken ze fok niet eens snellernee niet ?
hummers zijn zoo 2006/2007quote:Op woensdag 5 november 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Danny moet z'n hummer wel kunnen blijven rijden
Bij kut usersquote:
Ik heb geen flauw idee waar je over praat ... of waar je over probeert te pratenquote:
Ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 5 november 2008 11:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je over praat ... of waar je over probeert te praten
Gast ik schrik gewoon van je.. m'n waterquote:
Goeie morgen p00p, ik heb um net gehaald, nog niet gespeeld dusquote:Op woensdag 5 november 2008 11:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moozzeh is LittleBigPlanet nog wat?
misschien een toyota prius? inplaats van een pirusquote:Op woensdag 5 november 2008 11:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je over praat ... of waar je over probeert te praten
Bitchquote:Op woensdag 5 november 2008 11:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast ik schrik gewoon van je.. m'n water
Dat zou het allemaal wat duidelijker maken jaquote:Op woensdag 5 november 2008 11:25 schreef renedis het volgende:
[..]
misschien een toyota prius? inplaats van een pirus
Je sig....enzoquote:
Ja ik weet hetquote:
Ik ga nog maar een bekske koffie scorenquote:
zeg en wij dan ?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ga nog maar een bekske koffie scoren![]()
Ik dacht jullie te verrassenquote:
hij is allochtoon heh.. over alles wat goedkoop in verbruik is, is hij enthausiastquote:Op woensdag 5 november 2008 11:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zou het allemaal wat duidelijker maken ja
Maar dan moet ie het wel zo schrijven natuurlijk.
En een Prius is dan toch ook niet iets om enthousiast over te worden lijkt me
Does spelen dan en lemme knowquote:Op woensdag 5 november 2008 11:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Goeie morgen p00p, ik heb um net gehaald, nog niet gespeeld dus
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik dacht jullie te verrassen
maar goed...niet dus![]()
* Sgele zet blad koffie/thee/limonade + gebak weg
Zoek het lekker uit
Geen id, ze had nog 1 uurtje training tegoed...monitor stond op zwart toen ik net pepsels ging halen, dus ik ga d'r vanuit dat ze die training aan't volgen isquote:Op woensdag 5 november 2008 11:27 schreef Crazy-p het volgende:
p00p is logi weer in training?
zoekt Logi achter computer.. kan niet vinden..
's nachts zijn hier de winkels niet open, lammequote:
Klote winkels hebben julliequote:Op woensdag 5 november 2008 11:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
's nachts zijn hier de winkels niet open, lamme
niet gelezen, maar nicequote:Op woensdag 5 november 2008 11:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Klote winkels hebben jullie
Ik ben op zijn vroegst pas om 7 uur thuis
Alleen voor dit spel heb ik al gewacht op de ps3
Ps. Weet niet of je het las, maar ik heb gewonnen met heracles tegen liverpool
* Sgele wijstquote:Op woensdag 5 november 2008 11:33 schreef renedis het volgende:
[..]
en ik had zo'n trek in een lekker gebakje
nou jij bent ook lekker vrolijk zegquote:Op woensdag 5 november 2008 11:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik dacht jullie te verrassen
maar goed...niet dus![]()
* Sgele zet blad koffie/thee/limonade + gebak weg
Zoek het lekker uit
Ik heb gewoon geen zin meerquote:Op woensdag 5 november 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou jij bent ook lekker vrolijk zeg
ja dat denk ik ook.. alleen volgens mij is ze al meer als een uur wegquote:Op woensdag 5 november 2008 11:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Geen id, ze had nog 1 uurtje training tegoed...monitor stond op zwart toen ik net pepsels ging halen, dus ik ga d'r vanuit dat ze die training aan't volgen is
Dudequote:Op woensdag 5 november 2008 11:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin meer
Wil iemand me omarmen?!!
Ach ze duikt vanzelf wel weer opquote:Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook.. alleen volgens mij is ze al meer als een uur weg
omarmen nee, maar hier heb je eenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wil iemand me omarmen?!!
mannen die elkaar omarmenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wil iemand me omarmen?!!
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wil iemand me omarmen?!!
mannen die het gay vinden om elkaar te omarmen zijn vaak een beetje zenuwachtig dat het door de rest van de wereld als gay word gezien...quote:
ja ok.. dat is zo.. echt ver weg zal ze niet zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ach ze duikt vanzelf wel weer op
nou heb ik helemaal geen zin meerquote:Op woensdag 5 november 2008 11:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
omarmen nee, maar hier heb je een
Gaarheid..quote:
same here,quote:Op woensdag 5 november 2008 11:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mannen die het gay vinden om elkaar te omarmen zijn vaak een beetje zenuwachtig dat het door de rest van de wereld als gay word gezien...
100% herero here and not afraid to hug another man!
Biertje dan maar ?quote:
Kom op zeg, we zijn geen moslimsquote:Op woensdag 5 november 2008 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here,
kussen is dan weer een ander verhaal
dat klinkt nog aantrekkelijk ookquote:
Bwhehehe ik moest lachenquote:
Ik weetschquote:
Voor mij nog zo'n 4,5 uurquote:Op woensdag 5 november 2008 11:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoelang nog voordat ik naar huis mag?
Aaaightquote:
Denk dat ik vandaag maar mooi om 15.00 naar huis gaquote:
heeft hier nog wel een euroshopper biertje liggen voor jequote:
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 5 november 2008 11:58 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Dat is zo voorbij...
Gewoon ff tot 16200 tellen
Gast, ik heb net 2 uur vrij gevraagd hierquote:Op woensdag 5 november 2008 11:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Denk dat ik vandaag maar mooi om 15.00 naar huis ga
thats a whole diffent ballgamequote:Op woensdag 5 november 2008 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here,
kussen is dan weer een ander verhaal
Whehehequote:Op woensdag 5 november 2008 12:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast, ik heb net 2 uur vrij gevraagd hier![]()
![]()
Hoe toevallig is dat![]()
Hou die ballen maar achterwegequote:Op woensdag 5 november 2008 12:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
thats a whole diffent ballgame
of jullie hebben een date!quote:Op woensdag 5 november 2008 12:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheheNog even en mensen denken echt dat wij klonen zijn
M'n koffiequote:Op woensdag 5 november 2008 12:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of jullie hebben een date!
Mmm nu je het zegt, zeer verdacht...quote:Op woensdag 5 november 2008 12:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of jullie hebben een date!
Ben jij familie van Wouter Bos?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mmm nu je het zegt, zeer verdacht...
you said it..... wat gaan we er aan doen?quote:
weinig denkquote:Op woensdag 5 november 2008 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
you said it..... wat gaan we er aan doen?
waar dan?quote:
aan het plafond, met ducktapequote:
ik ontken allesquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:34 schreef Crazy-p het volgende:
alleen p00p heeft weer al dr pepsels opgegeten
same herequote:Op woensdag 5 november 2008 12:31 schreef debbie_19 het volgende:
Ben er weernu nog 4 uur werken
wat een bagger dag zeg
Daaromquote:Op woensdag 5 november 2008 12:35 schreef draculettetje het volgende:
bijna 3 kwart af! gaat dus niet lukken vandaag maar morgen weer een dag!
Kleine rectificatie. Ik zou dus niet gewoon alles opeten en 't spul leeg achterlaten. Ben niet zo asociaal als sommige anderen hier op 't werkquote:Op woensdag 5 november 2008 12:34 schreef Crazy-p het volgende:
alleen p00p heeft weer al dr wat pepsels opgegeten
Hey draakjequote:
me me me me m me!! daar heb ik echt zon zin in!quote:
kusje dan?quote:
Hmmmm zijn zo lekkerquote:Op woensdag 5 november 2008 12:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
me me me me m me!! daar heb ik echt zon zin in!
quote:
Alles op z'n tijd hequote:
ja allang gelukkigquote:Op woensdag 5 november 2008 12:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey draakjeis die collega van je weer weg?
euh.. ik hoop dat ik dat niet benquote:Op woensdag 5 november 2008 12:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Kleine rectificatie. Ik zou dus niet gewoon alles opeten en 't spul leeg achterlaten. Ben niet zo asociaal als sommige anderen hier op 't werkZoals iem. die gewoon asociaal met een kutstem loopt te zeuren: " ey ey heppie nog wat lekkers voor mij ? ey ey?"
jawel maar ik had gewoon mn zinnen erop gezet dat het me zou lukkenquote:
Is er iets niet gelukt dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jawel maar ik had gewoon mn zinnen erop gezet dat het me zou lukken
maar idd morgen weer een dag
quote:
Ooow gelukkig maar ik dacht al. Ach wat je zegt..morgen weer een dagquote:Op woensdag 5 november 2008 12:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jawel hoor gaat wel goed maar ik heb het werk gewoon niet afgekregen
nee jij nietquote:Op woensdag 5 november 2008 12:44 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
euh.. ik hoop dat ik dat niet ben![]()
Ach dergelijke dingen gebeuren nou eenmaal hequote:Op woensdag 5 november 2008 12:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jawel maar ik had gewoon mn zinnen erop gezet dat het me zou lukken
maar idd morgen weer een dag
jaja , jij wil te graag knuffelenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mannen die het gay vinden om elkaar te omarmen zijn vaak een beetje zenuwachtig dat het door de rest van de wereld als gay word gezien...
100% herero here and not afraid to hug another man!
preciesquote:Op woensdag 5 november 2008 12:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ooow gelukkig maar ik dacht al. Ach wat je zegt..morgen weer een dag
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja , jij wil te graag knuffelen
Mogguh crazy-p, jij was ook laat wakker gisterenquote:
Droxzzz!! Hebben we er een beetje zin in?quote:
jaquote:Op woensdag 5 november 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxzzz!! Hebben we er een beetje zin in?
Mogguh Droxz!quote:
Das mooi kun je mooi oefenenquote:Op woensdag 5 november 2008 12:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
precies
zo met ronja bij mn schoonouders op bezoek
kan ze weer even los rondlopen met uitlaten
daar kan ze niet echt weglopen
Volgens mij heb ik er net weer op geslapen ofzo... beetje auw!!!quote:
Draaaaakjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Wordt de pijn wel minder? of heb je zoiets van "afzagen die handel"quote:Op woensdag 5 november 2008 13:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er net weer op geslapen ofzo... beetje auw!!!
Maarja, voor de rest wel redelijk.
quote:
zo laat dat het vroeg was.. en het was nog later dan mn laatste postquote:Op woensdag 5 november 2008 13:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh crazy-p, jij was ook laat wakker gisteren
Mogguh debquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat was sarcasme
Heb je mij ooit "ja" zien antwoorden
quote:
zngangetjequote:Op woensdag 5 november 2008 13:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Draaaaakjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoest met draak?
Daaromquote:Op woensdag 5 november 2008 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat was sarcasme
Heb je mij ooit "ja" zien antwoorden
Hier ook hoor, dacht toch dat ik de laatste was... maar blijkbaar was jij er nog!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
zo laat dat het vroeg was.. en het was nog later dan mn laatste post
Pimp, jij bent mijn backup... wat doe je!quote:
ja ik was er nog tot ongeveer 6 uurquote:Op woensdag 5 november 2008 13:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hier ook hoor, dacht toch dat ik de laatste was... maar blijkbaar was jij er nog!
Voor het eerst dat ik last heb van mijn pols heb ik het wat later gemaakt
Sorry..ik viel uit m'n rolquote:Op woensdag 5 november 2008 13:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pimp, jij bent mijn backup... wat doe je!
Toppie!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zngangetje
ben aan het wachten dat ronja wakker is
en photobucket wel mn foto's weer eens niet uploaden
Geef Ronja maar een koekje namens GRTDOJWquote:Op woensdag 5 november 2008 13:07 schreef draculettetje het volgende:
ow ronja is wakker en zit ontzettend mn aandacht te trekken met grommetjes en dat soort geluiden
dus ik ben er vandoor!
tot later
ow ze besluit nog even op het vloerkleed (speciaal voor haar gekocht) te gaan liggen
Met buigen blijft het voorlopig ook welquote:Op woensdag 5 november 2008 13:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wordt de pijn wel minder? of heb je zoiets van "afzagen die handel"
ha ha zal ik doen!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geef Ronja maar een koekje namens GRTDOJW![]()
Heb je die dan?quote:
*pang*quote:Op woensdag 5 november 2008 13:10 schreef debbie_19 het volgende:
Ahum mededeling..nog zo'n uuuh 3,5 uur
OMG kill me
Doeg draakje geef Ronja maar een knuffel van tante debbiequote:Op woensdag 5 november 2008 13:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha zal ik doen!
ze is echt te grappig nu aan het doen
zal d'r haar verdiende aandacht even geven!
moeilijkkkkkkkkk!!!!!!!quote:
Ik ben er heel erg blij omquote:Op woensdag 5 november 2008 13:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
moeilijkkkkkkkkk!!!!!!!![]()
p.s
Wat vinden jullie van Obama?
Heb gisteren nacht een heel stuk zitten volgen...
Ik niet..ik was moequote:Op woensdag 5 november 2008 13:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
p.s
Succes Draakje!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha zal ik doen!
ze is echt te grappig nu aan het doen
zal d'r haar verdiende aandacht even geven!
quote:
Vond het jammer dat ik in slaap was gevallen (quote:Op woensdag 5 november 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben er heel erg blij om
Of hij daadwerkelijk alle veranderingen kan doorvoeren is maar de vraag. Maar het is zeker goed voor Amerika
Ik vind die Mccain (of what eva!) maar een vage gast, komt niet professioneel over... en heeft toch minder kracht dan deze dude volgens mij.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik niet..ik was moe
Maar ik vind het
Ja, ik ben er wel tevreden over.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
p.s
McCain had gewoon verder gegaan waar Bush was opgehouden en dat had nooit goed kunnen zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind die Mccain (of what eva!) maar een vage gast, komt niet professioneel over... en heeft toch minder kracht dan deze dude volgens mij.
En goed voor de Afro-Amerikaanse inwoners van Amerikaquote:Op woensdag 5 november 2008 13:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja, ik ben er wel tevreden over.
Goed voor Amerika sowieso. Voor het eerst ook dat de 'nieuwe' generatie zo masaal is gaan stemmen.
Verder is het nog maar afwachten wat hij gaat brengen, maar veel slechter dan Bush kan hij het niet doen natuurlijk.
Ja dat had ik ookquote:Op woensdag 5 november 2008 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vond het jammer dat ik in slaap was gevallen (), maar hij stond al zover voor dat hij bijna niet meer kon verliezen. Als ik in de US of A woonde, had ik denk ik ook op Obama gestemd...
Gastquote:
Weet het wel zeker. Ik moet bij die McCain altijd aan patat denkenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind die Mccain (of what eva!) maar een vage gast, komt niet professioneel over... en heeft toch minder kracht dan deze dude volgens mij.
Ja dat bedoel ik dus ookquote:Op woensdag 5 november 2008 13:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook
McCain is Bush 3.0 en dat had Amerika echt de afgrond ingetrokken
Kan niet, er moet een addertje onder het gras zittenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:19 schreef debbie_19 het volgende:
Hey..denken we een x allemaal hetzelfde? Zijn we het daadwerkelijk met elkaar eens????
Hijs waarschijnlijk al dood voordat hij het witte huis betreedtquote:Op woensdag 5 november 2008 13:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
McCain had gewoon verder gegaan waar Bush was opgehouden en dat had nooit goed kunnen zijn.
Verder vind ik iemand van 72 te oud om presidentje te spelen.
Zoveel had ik toch niet gepost?quote:Top 100 van dinsdag 4 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 191 draculettetje
04. 170 Droxz.nl
05. 166 Bellerophon
05. 166 Sgele
07. 162 debbie_19
12. 136 BarraCupraCuda
14. 129 Runx
16. 125 Moozzie
63. 063 Da_p00pb0x
Ik dacht dat ik behoorlijk druk met werken was gisterquote:Op woensdag 5 november 2008 13:20 schreef Droxz.nl het volgende:
Het ging weer lekker gisteren:
[..]
Zoveel had ik toch niet gepost?
Inderdaad, maar Obama kan iig goed spreken. Zit nu naar zijn speach van gisteren te luisteren, hij klinkt krachtig en weet wat hij moet zeggen. Nu maar hopen dat hij ook kan waarmaken wat hij zegt.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja, ik ben er wel tevreden over.
Goed voor Amerika sowieso. Voor het eerst ook dat de 'nieuwe' generatie zo masaal is gaan stemmen.
Verder is het nog maar afwachten wat hij gaat brengen, maar veel slechter dan Bush kan hij het niet doen natuurlijk.
Iets met liever kwijt dan rijkquote:Op woensdag 5 november 2008 13:20 schreef Runx het volgende:
Hallo peopleja ik ging even wat eerder pauze houden
van 12.00 t/m nusorry voor het niet melden
maar wat is dit nou ben ongeveer anderhalf uur weg en niet eens een topic vol ... schaam jullie
Dat zekerquote:Op woensdag 5 november 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En goed voor de Afro-Amerikaanse inwoners van Amerika
Los daarvan, hij zal er in ieder geval voor zorgen dat de rest van de wereld Amerika weer enigszins zal mogen. De man bezit een ongekende hoeveelheid charisma.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Obama kan iig goed spreken. Zit nu naar zijn speach van gisteren te luisteren, hij klinkt krachtig en weet wat hij moet zeggen. Nu maar hopen dat hij ook kan waarmaken wat hij zegt.
EN hij is realistisch genoeg om te zeggen dat hij net komt kijken, en waarschijnlijk niet in 1 ambtstermijn overal een oplossing voor kan vinden, maar dat hij in ieder geval heel hard z'n best gaat doen om Amerika weer de goeie weg in te sturen.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Obama kan iig goed spreken. Zit nu naar zijn speach van gisteren te luisteren, hij klinkt krachtig en weet wat hij moet zeggen. Nu maar hopen dat hij ook kan waarmaken wat hij zegt.
Heb er een blog over geschrevenquote:
Idd, bush verneukt gewoon erg veel en wil net als zijn vadertje graat een groot potje Risk spelen.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
McCain had gewoon verder gegaan waar Bush was opgehouden en dat had nooit goed kunnen zijn.
Verder vind ik iemand van 72 te oud om presidentje te spelen.
Agreequote:Op woensdag 5 november 2008 13:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Los daarvan, hij zal er in ieder geval voor zorgen dat de rest van de wereld Amerika weer enigszins zal mogen. De man bezit een ongekende hoeveelheid charisma.
McCain???? nieuw Mac Donalds produkt????quote:Op woensdag 5 november 2008 13:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook
McCain is Bush 3.0 en dat had Amerika echt de afgrond ingetrokken
Runx!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:20 schreef Runx het volgende:
Hallo peopleja ik ging even wat eerder pauze houden
van 12.00 t/m nusorry voor het niet melden
maar wat is dit nou ben ongeveer anderhalf uur weg en niet eens een topic vol ... schaam jullie
idd je bent pas echt slim als je weet hoe dom je bent.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
EN hij is realistisch genoeg om te zeggen dat hij net komt kijken, en waarschijnlijk niet in 1 ambtstermijn overal een oplossing voor kan vinden, maar dat hij in ieder geval heel hard z'n best gaat doen om Amerika weer de goeie weg in te sturen.
Dat vond ik best moedig
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
EN hij is realistisch genoeg om te zeggen dat hij net komt kijken, en waarschijnlijk niet in 1 ambtstermijn overal een oplossing voor kan vinden, maar dat hij in ieder geval heel hard z'n best gaat doen om Amerika weer de goeie weg in te sturen.
Dat vond ik best moedig
Ja zeker wetenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Agreeals de man spreekt en zijn lichaamstaal spreekt/straalt gewoon kracht en overtuiging uit.
idd mee eensquote:Op woensdag 5 november 2008 13:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, bush verneukt gewoon erg veel en wil net als zijn vadertje graat een groot potje Risk spelen.
Het halve land gaat naar de klote, maar wel even geld in de fucking oorlog steken.
Ookal werken er dus genoeg mensen voor, het is niet goed te praten.
Dat zeker, maar daar is het wel al te laat voor.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Los daarvan, hij zal er in ieder geval voor zorgen dat de rest van de wereld Amerika weer enigszins zal mogen. De man bezit een ongekende hoeveelheid charisma.
Mee eens, hij zij ook in zijn toespraak dat hij niet de oplossing is, maar dat hij samen met iedereen voor die oplossing kan staan. Dat is al anders als dat iemand roept dat hij alles wel kan oplossen.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd je bent pas echt slim als je weet hoe dom je bent.
beter dan die ouwe zak die zegt dattie t wel ff zal fixen
Tuurlijk is het dat, maar hij zal er wel voor kunnen zorgen dat men anders zal gaan kijken naar Amerika. En niet pertinent alles bekritiserenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat zeker, maar daar is het wel al te laat voor.
De US of A is niet meer de grootste natie, en lang niet meer elk land ed. zal meer zo naar de US of A kijken. Juist nu zou Obama moeten laten zien dat werelddelen moeten kunnen samen werken.
Kijk b.v naar Rusland, Europa, China... en misschien binnenkort zelfs Afrika die groot worden.
Hooioiiquote:
Heeft ie ook een goed punt. 1 persoon kan niet alles oplossen en alles beter maken. Iedereen moet er aan werkenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mee eens, hij zij ook in zijn toespraak dat hij niet de oplossing is, maar dat hij samen met iedereen voor die oplossing kan staan. Dat is al anders als dat iemand roept dat hij alles wel kan oplossen.
indeedquote:Op woensdag 5 november 2008 13:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mee eens, hij zij ook in zijn toespraak dat hij niet de oplossing is, maar dat hij samen met iedereen voor die oplossing kan staan. Dat is al anders als dat iemand roept dat hij alles wel kan oplossen.
Haha die is best vet eigenlijkquote:
Mee eenzzz. Laten we zien wat het gaan worden. Hij mag in Jan. beginnen toch?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tuurlijk is het dat, maar hij zal er wel voor kunnen zorgen dat men anders zal gaan kijken naar Amerika. En niet pertinent alles bekritiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |