Danny moet z'n hummer wel kunnen blijven rijdenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:15 schreef Runx het volgende:
[..]
en die lui verdienen zo veel met die abbo's en maken ze fok niet eens snellernee niet ?
hummers zijn zoo 2006/2007quote:Op woensdag 5 november 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Danny moet z'n hummer wel kunnen blijven rijden
Bij kut usersquote:
Ik heb geen flauw idee waar je over praat ... of waar je over probeert te pratenquote:
Ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 5 november 2008 11:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je over praat ... of waar je over probeert te praten
Gast ik schrik gewoon van je.. m'n waterquote:
Goeie morgen p00p, ik heb um net gehaald, nog niet gespeeld dusquote:Op woensdag 5 november 2008 11:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moozzeh is LittleBigPlanet nog wat?
misschien een toyota prius? inplaats van een pirusquote:Op woensdag 5 november 2008 11:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je over praat ... of waar je over probeert te praten
Bitchquote:Op woensdag 5 november 2008 11:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast ik schrik gewoon van je.. m'n water
Dat zou het allemaal wat duidelijker maken jaquote:Op woensdag 5 november 2008 11:25 schreef renedis het volgende:
[..]
misschien een toyota prius? inplaats van een pirus
Je sig....enzoquote:
Ja ik weet hetquote:
Ik ga nog maar een bekske koffie scorenquote:
zeg en wij dan ?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ga nog maar een bekske koffie scoren![]()
Ik dacht jullie te verrassenquote:
hij is allochtoon heh.. over alles wat goedkoop in verbruik is, is hij enthausiastquote:Op woensdag 5 november 2008 11:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zou het allemaal wat duidelijker maken ja
Maar dan moet ie het wel zo schrijven natuurlijk.
En een Prius is dan toch ook niet iets om enthousiast over te worden lijkt me
Does spelen dan en lemme knowquote:Op woensdag 5 november 2008 11:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Goeie morgen p00p, ik heb um net gehaald, nog niet gespeeld dus
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik dacht jullie te verrassen
maar goed...niet dus![]()
* Sgele zet blad koffie/thee/limonade + gebak weg
Zoek het lekker uit
Geen id, ze had nog 1 uurtje training tegoed...monitor stond op zwart toen ik net pepsels ging halen, dus ik ga d'r vanuit dat ze die training aan't volgen isquote:Op woensdag 5 november 2008 11:27 schreef Crazy-p het volgende:
p00p is logi weer in training?
zoekt Logi achter computer.. kan niet vinden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |