quote:Op woensdag 5 november 2008 10:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ga je rijbewijs halen zou ik zeggen
volgens mij is dat draakje... moet je der fobo ff checkenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:51 schreef Moozzie het volgende:
@OP plaatje
Wie is die vrouw rechts van logi??
Morguh Moozziequote:
Ja maar jij mag um dus wel halen maar je bent gewoon te luiquote:Op woensdag 5 november 2008 10:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook niet, maar dat heeft niks met m'n ogen te makenLui enzeaux
Nu ben je alleen een gevaar voor de schapen maar dan ook voor de mensquote:Op woensdag 5 november 2008 10:54 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
het kan welin iran en daar internationaal maken
maar ja dan ben ik een gevaar voor anderen en voor me zelf , en voor jou Sgele
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Morguh Moozzie![]()
Morguh Runx![]()
Morgen Sgele![]()
Morgen Beller
Morgen alle anderen
Oke thxquote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens mij is dat draakje... moet je der fobo ff checken
hooooooIIIiiquote:
Ik kan alleen maar om je lachenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja maar jij mag um dus wel halen maar je bent gewoon te lui
en te arm
Morguh Debbiequote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Morguh Moozzie![]()
Morguh Runx![]()
Morgen Sgele![]()
Morgen Beller
Morgen alle anderen
Bij deze..quote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil graag persoonlijk genoemd worden in een apparte post
[ afbeelding ]
hahahahahaquote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nu ben je alleen een gevaar voor de schapen maar dan ook voor de mens
lol, hoezo tot het einde van de dag?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:56 schreef Runx het volgende:
[..]
hooooooIIIiithomas
vandaag ff LBP halen
als ik het nog red tot het einde van de dag
Net gehaaldquote:Op woensdag 5 november 2008 10:56 schreef Runx het volgende:
[..]
hooooooIIIiithomas
vandaag ff LBP halen
als ik het nog red tot het einde van de dag
ja ben ziekjes , maar ik probeer het wel vol te houden ,quote:Op woensdag 5 november 2008 10:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, hoezo tot het einde van de dag?
Ik ga denk ik xenon in me pimpmobiel inbouwen
ik wil em ook wel halen, maar ik wil eerst xenon in de autoquote:Op woensdag 5 november 2008 10:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Net gehaald
Maar ik heb beloofd te gaan poolen vanaaf [ afbeelding ]
moet ik hier serieus op antwoorden of ... ?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ben ziekjes , maar ik probeer het wel vol te houden ,
waar wil je hem in bouwen ? moet ej bij de ramen doen en kleur rood piiiimmp
Ja goed kerelquote:
nee niks poolen , ga dan virtueel poolenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Net gehaald
Maar ik heb beloofd te gaan poolen vanaaf [ afbeelding ]
Mogguhquote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Morguh Moozzie![]()
Morguh Runx![]()
Morgen Sgele![]()
Morgen Beller
Morgen alle anderen
aha xenon verlichting ik snap dacht neonquote:Op woensdag 5 november 2008 11:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet ik hier serieus op antwoorden of ... ?
neonquote:Op woensdag 5 november 2008 11:01 schreef Runx het volgende:
[..]
aha xenon verlichting ik snap dacht neon
maar waarom wil je dat dan ?quote:
Goed bezig daar dusquote:Op woensdag 5 november 2008 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
zo, geen nieuwe meldingen enzo, dus lekekr rustig, wel bezig om de AD op te schonen.
Wat een pokke werk, 300 gebruikers de email adressen opschonen
gelukkig met 2 man
had je een poll ?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
hoe is het gisteren eigenlijk afgelopen met mijn poll ?
omdat dat licht veel beter/helderder is en veel langer mee gaat, plus dan hek weer wat aan de auto te doenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:04 schreef Runx het volgende:
[..]
maar waarom wil je dat dan ?
en we gaan wel voor de pimp outfits kijken
Inderdationquote:
aha ok , waar ga je dat halen dan ? in de stad ?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
omdat dat licht veel beter/helderder is en veel langer mee gaat, plus dan hek weer wat aan de auto te doen
laterz tot vanmiddagquote:Op woensdag 5 november 2008 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
* -Madskillz28TH meldt zich weer af om weer aan het werk te gaan![]()
![]()
nee, meot nog ff kijken waar ik het ga halenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:08 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ok , waar ga je dat halen dan ? in de stad ?
Succesquote:Op woensdag 5 november 2008 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
![]()
okie dokiequote:Op woensdag 5 november 2008 11:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, meot nog ff kijken waar ik het ga halen
Succesquote:Op woensdag 5 november 2008 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
![]()
ok succesquote:Op woensdag 5 november 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
zo collega al weer de deur uit
zoals verwacht niet zo heel veel bijzonders
wel even 1 werkopdracht die vandaag de deur uit moet dus daar ga ik maar even mee bezi
Dudequote:Op woensdag 5 november 2008 11:10 schreef Runx het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze heide om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde schaap kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:scheep_busy)
kut schaap
ik ook nietquote:Op woensdag 5 november 2008 11:07 schreef Sgele het volgende:
Oh... for the record: Ik heb geen zin meer
kut userquote:Op woensdag 5 november 2008 11:10 schreef Runx het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
kut fok
en die lui verdienen zo veel met die abbo's en maken ze fok niet eens snellerquote:
Het gebeurd dus selectiefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |