Danny moet z'n hummer wel kunnen blijven rijdenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:15 schreef Runx het volgende:
[..]
en die lui verdienen zo veel met die abbo's en maken ze fok niet eens snellernee niet ?
hummers zijn zoo 2006/2007quote:Op woensdag 5 november 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Danny moet z'n hummer wel kunnen blijven rijden
Bij kut usersquote:
Ik heb geen flauw idee waar je over praat ... of waar je over probeert te pratenquote:
Ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 5 november 2008 11:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je over praat ... of waar je over probeert te praten
Gast ik schrik gewoon van je.. m'n waterquote:
Goeie morgen p00p, ik heb um net gehaald, nog niet gespeeld dusquote:Op woensdag 5 november 2008 11:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moozzeh is LittleBigPlanet nog wat?
misschien een toyota prius? inplaats van een pirusquote:Op woensdag 5 november 2008 11:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je over praat ... of waar je over probeert te praten
Bitchquote:Op woensdag 5 november 2008 11:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast ik schrik gewoon van je.. m'n water
Dat zou het allemaal wat duidelijker maken jaquote:Op woensdag 5 november 2008 11:25 schreef renedis het volgende:
[..]
misschien een toyota prius? inplaats van een pirus
Je sig....enzoquote:
Ja ik weet hetquote:
Ik ga nog maar een bekske koffie scorenquote:
zeg en wij dan ?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ga nog maar een bekske koffie scoren![]()
Ik dacht jullie te verrassenquote:
hij is allochtoon heh.. over alles wat goedkoop in verbruik is, is hij enthausiastquote:Op woensdag 5 november 2008 11:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zou het allemaal wat duidelijker maken ja
Maar dan moet ie het wel zo schrijven natuurlijk.
En een Prius is dan toch ook niet iets om enthousiast over te worden lijkt me
Does spelen dan en lemme knowquote:Op woensdag 5 november 2008 11:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Goeie morgen p00p, ik heb um net gehaald, nog niet gespeeld dus
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik dacht jullie te verrassen
maar goed...niet dus![]()
* Sgele zet blad koffie/thee/limonade + gebak weg
Zoek het lekker uit
Geen id, ze had nog 1 uurtje training tegoed...monitor stond op zwart toen ik net pepsels ging halen, dus ik ga d'r vanuit dat ze die training aan't volgen isquote:Op woensdag 5 november 2008 11:27 schreef Crazy-p het volgende:
p00p is logi weer in training?
zoekt Logi achter computer.. kan niet vinden..
's nachts zijn hier de winkels niet open, lammequote:
Klote winkels hebben julliequote:Op woensdag 5 november 2008 11:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
's nachts zijn hier de winkels niet open, lamme
niet gelezen, maar nicequote:Op woensdag 5 november 2008 11:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Klote winkels hebben jullie
Ik ben op zijn vroegst pas om 7 uur thuis
Alleen voor dit spel heb ik al gewacht op de ps3
Ps. Weet niet of je het las, maar ik heb gewonnen met heracles tegen liverpool
* Sgele wijstquote:Op woensdag 5 november 2008 11:33 schreef renedis het volgende:
[..]
en ik had zo'n trek in een lekker gebakje
nou jij bent ook lekker vrolijk zegquote:Op woensdag 5 november 2008 11:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik dacht jullie te verrassen
maar goed...niet dus![]()
* Sgele zet blad koffie/thee/limonade + gebak weg
Zoek het lekker uit
Ik heb gewoon geen zin meerquote:Op woensdag 5 november 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou jij bent ook lekker vrolijk zeg
ja dat denk ik ook.. alleen volgens mij is ze al meer als een uur wegquote:Op woensdag 5 november 2008 11:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Geen id, ze had nog 1 uurtje training tegoed...monitor stond op zwart toen ik net pepsels ging halen, dus ik ga d'r vanuit dat ze die training aan't volgen is
Dudequote:Op woensdag 5 november 2008 11:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin meer
Wil iemand me omarmen?!!
Ach ze duikt vanzelf wel weer opquote:Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook.. alleen volgens mij is ze al meer als een uur weg
omarmen nee, maar hier heb je eenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wil iemand me omarmen?!!
mannen die elkaar omarmenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wil iemand me omarmen?!!
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wil iemand me omarmen?!!
mannen die het gay vinden om elkaar te omarmen zijn vaak een beetje zenuwachtig dat het door de rest van de wereld als gay word gezien...quote:
ja ok.. dat is zo.. echt ver weg zal ze niet zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ach ze duikt vanzelf wel weer op
nou heb ik helemaal geen zin meerquote:Op woensdag 5 november 2008 11:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
omarmen nee, maar hier heb je een
Gaarheid..quote:
same here,quote:Op woensdag 5 november 2008 11:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mannen die het gay vinden om elkaar te omarmen zijn vaak een beetje zenuwachtig dat het door de rest van de wereld als gay word gezien...
100% herero here and not afraid to hug another man!
Biertje dan maar ?quote:
Kom op zeg, we zijn geen moslimsquote:Op woensdag 5 november 2008 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here,
kussen is dan weer een ander verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |