Bwhehehe ik moest lachenquote:
Ik weetschquote:
Voor mij nog zo'n 4,5 uurquote:Op woensdag 5 november 2008 11:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoelang nog voordat ik naar huis mag?
Aaaightquote:
Denk dat ik vandaag maar mooi om 15.00 naar huis gaquote:
heeft hier nog wel een euroshopper biertje liggen voor jequote:
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 5 november 2008 11:58 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Dat is zo voorbij...
Gewoon ff tot 16200 tellen
Gast, ik heb net 2 uur vrij gevraagd hierquote:Op woensdag 5 november 2008 11:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Denk dat ik vandaag maar mooi om 15.00 naar huis ga
thats a whole diffent ballgamequote:Op woensdag 5 november 2008 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here,
kussen is dan weer een ander verhaal
Whehehequote:Op woensdag 5 november 2008 12:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast, ik heb net 2 uur vrij gevraagd hier![]()
![]()
Hoe toevallig is dat![]()
Hou die ballen maar achterwegequote:Op woensdag 5 november 2008 12:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
thats a whole diffent ballgame
of jullie hebben een date!quote:Op woensdag 5 november 2008 12:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheheNog even en mensen denken echt dat wij klonen zijn
M'n koffiequote:Op woensdag 5 november 2008 12:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of jullie hebben een date!
Mmm nu je het zegt, zeer verdacht...quote:Op woensdag 5 november 2008 12:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of jullie hebben een date!
Ben jij familie van Wouter Bos?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mmm nu je het zegt, zeer verdacht...
you said it..... wat gaan we er aan doen?quote:
weinig denkquote:Op woensdag 5 november 2008 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
you said it..... wat gaan we er aan doen?
waar dan?quote:
aan het plafond, met ducktapequote:
ik ontken allesquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:34 schreef Crazy-p het volgende:
alleen p00p heeft weer al dr pepsels opgegeten
same herequote:Op woensdag 5 november 2008 12:31 schreef debbie_19 het volgende:
Ben er weernu nog 4 uur werken
wat een bagger dag zeg
Daaromquote:Op woensdag 5 november 2008 12:35 schreef draculettetje het volgende:
bijna 3 kwart af! gaat dus niet lukken vandaag maar morgen weer een dag!
Kleine rectificatie. Ik zou dus niet gewoon alles opeten en 't spul leeg achterlaten. Ben niet zo asociaal als sommige anderen hier op 't werkquote:Op woensdag 5 november 2008 12:34 schreef Crazy-p het volgende:
alleen p00p heeft weer al dr wat pepsels opgegeten
Hey draakjequote:
me me me me m me!! daar heb ik echt zon zin in!quote:
kusje dan?quote:
Hmmmm zijn zo lekkerquote:Op woensdag 5 november 2008 12:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
me me me me m me!! daar heb ik echt zon zin in!
quote:
Alles op z'n tijd hequote:
ja allang gelukkigquote:Op woensdag 5 november 2008 12:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey draakjeis die collega van je weer weg?
euh.. ik hoop dat ik dat niet benquote:Op woensdag 5 november 2008 12:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Kleine rectificatie. Ik zou dus niet gewoon alles opeten en 't spul leeg achterlaten. Ben niet zo asociaal als sommige anderen hier op 't werkZoals iem. die gewoon asociaal met een kutstem loopt te zeuren: " ey ey heppie nog wat lekkers voor mij ? ey ey?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |