jawel maar ik had gewoon mn zinnen erop gezet dat het me zou lukkenquote:
Is er iets niet gelukt dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jawel maar ik had gewoon mn zinnen erop gezet dat het me zou lukken
maar idd morgen weer een dag
quote:
Ooow gelukkig maar ik dacht al. Ach wat je zegt..morgen weer een dagquote:Op woensdag 5 november 2008 12:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jawel hoor gaat wel goed maar ik heb het werk gewoon niet afgekregen
nee jij nietquote:Op woensdag 5 november 2008 12:44 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
euh.. ik hoop dat ik dat niet ben![]()
Ach dergelijke dingen gebeuren nou eenmaal hequote:Op woensdag 5 november 2008 12:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jawel maar ik had gewoon mn zinnen erop gezet dat het me zou lukken
maar idd morgen weer een dag
jaja , jij wil te graag knuffelenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mannen die het gay vinden om elkaar te omarmen zijn vaak een beetje zenuwachtig dat het door de rest van de wereld als gay word gezien...
100% herero here and not afraid to hug another man!
preciesquote:Op woensdag 5 november 2008 12:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ooow gelukkig maar ik dacht al. Ach wat je zegt..morgen weer een dag
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja , jij wil te graag knuffelen
Mogguh crazy-p, jij was ook laat wakker gisterenquote:
Droxzzz!! Hebben we er een beetje zin in?quote:
jaquote:Op woensdag 5 november 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxzzz!! Hebben we er een beetje zin in?
Mogguh Droxz!quote:
Das mooi kun je mooi oefenenquote:Op woensdag 5 november 2008 12:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
precies
zo met ronja bij mn schoonouders op bezoek
kan ze weer even los rondlopen met uitlaten
daar kan ze niet echt weglopen
Volgens mij heb ik er net weer op geslapen ofzo... beetje auw!!!quote:
Draaaaakjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Wordt de pijn wel minder? of heb je zoiets van "afzagen die handel"quote:Op woensdag 5 november 2008 13:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er net weer op geslapen ofzo... beetje auw!!!
Maarja, voor de rest wel redelijk.
quote:
zo laat dat het vroeg was.. en het was nog later dan mn laatste postquote:Op woensdag 5 november 2008 13:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh crazy-p, jij was ook laat wakker gisteren
Mogguh debquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat was sarcasme
Heb je mij ooit "ja" zien antwoorden
quote:
zngangetjequote:Op woensdag 5 november 2008 13:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Draaaaakjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoest met draak?
Daaromquote:Op woensdag 5 november 2008 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat was sarcasme
Heb je mij ooit "ja" zien antwoorden
Hier ook hoor, dacht toch dat ik de laatste was... maar blijkbaar was jij er nog!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
zo laat dat het vroeg was.. en het was nog later dan mn laatste post
Pimp, jij bent mijn backup... wat doe je!quote:
ja ik was er nog tot ongeveer 6 uurquote:Op woensdag 5 november 2008 13:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hier ook hoor, dacht toch dat ik de laatste was... maar blijkbaar was jij er nog!
Voor het eerst dat ik last heb van mijn pols heb ik het wat later gemaakt
Sorry..ik viel uit m'n rolquote:Op woensdag 5 november 2008 13:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pimp, jij bent mijn backup... wat doe je!
Toppie!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zngangetje
ben aan het wachten dat ronja wakker is
en photobucket wel mn foto's weer eens niet uploaden
Geef Ronja maar een koekje namens GRTDOJWquote:Op woensdag 5 november 2008 13:07 schreef draculettetje het volgende:
ow ronja is wakker en zit ontzettend mn aandacht te trekken met grommetjes en dat soort geluiden
dus ik ben er vandoor!
tot later
ow ze besluit nog even op het vloerkleed (speciaal voor haar gekocht) te gaan liggen
Met buigen blijft het voorlopig ook welquote:Op woensdag 5 november 2008 13:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wordt de pijn wel minder? of heb je zoiets van "afzagen die handel"
ha ha zal ik doen!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geef Ronja maar een koekje namens GRTDOJW![]()
Heb je die dan?quote:
*pang*quote:Op woensdag 5 november 2008 13:10 schreef debbie_19 het volgende:
Ahum mededeling..nog zo'n uuuh 3,5 uur
OMG kill me
Doeg draakje geef Ronja maar een knuffel van tante debbiequote:Op woensdag 5 november 2008 13:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha zal ik doen!
ze is echt te grappig nu aan het doen
zal d'r haar verdiende aandacht even geven!
moeilijkkkkkkkkk!!!!!!!quote:
Ik ben er heel erg blij omquote:Op woensdag 5 november 2008 13:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
moeilijkkkkkkkkk!!!!!!!![]()
p.s
Wat vinden jullie van Obama?
Heb gisteren nacht een heel stuk zitten volgen...
Ik niet..ik was moequote:Op woensdag 5 november 2008 13:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
p.s
Succes Draakje!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha zal ik doen!
ze is echt te grappig nu aan het doen
zal d'r haar verdiende aandacht even geven!
quote:
Vond het jammer dat ik in slaap was gevallen (quote:Op woensdag 5 november 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben er heel erg blij om
Of hij daadwerkelijk alle veranderingen kan doorvoeren is maar de vraag. Maar het is zeker goed voor Amerika
Ik vind die Mccain (of what eva!) maar een vage gast, komt niet professioneel over... en heeft toch minder kracht dan deze dude volgens mij.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik niet..ik was moe
Maar ik vind het
Ja, ik ben er wel tevreden over.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
p.s
McCain had gewoon verder gegaan waar Bush was opgehouden en dat had nooit goed kunnen zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind die Mccain (of what eva!) maar een vage gast, komt niet professioneel over... en heeft toch minder kracht dan deze dude volgens mij.
En goed voor de Afro-Amerikaanse inwoners van Amerikaquote:Op woensdag 5 november 2008 13:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja, ik ben er wel tevreden over.
Goed voor Amerika sowieso. Voor het eerst ook dat de 'nieuwe' generatie zo masaal is gaan stemmen.
Verder is het nog maar afwachten wat hij gaat brengen, maar veel slechter dan Bush kan hij het niet doen natuurlijk.
Ja dat had ik ookquote:Op woensdag 5 november 2008 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vond het jammer dat ik in slaap was gevallen (), maar hij stond al zover voor dat hij bijna niet meer kon verliezen. Als ik in de US of A woonde, had ik denk ik ook op Obama gestemd...
Gastquote:
Weet het wel zeker. Ik moet bij die McCain altijd aan patat denkenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind die Mccain (of what eva!) maar een vage gast, komt niet professioneel over... en heeft toch minder kracht dan deze dude volgens mij.
Ja dat bedoel ik dus ookquote:Op woensdag 5 november 2008 13:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook
McCain is Bush 3.0 en dat had Amerika echt de afgrond ingetrokken
Kan niet, er moet een addertje onder het gras zittenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:19 schreef debbie_19 het volgende:
Hey..denken we een x allemaal hetzelfde? Zijn we het daadwerkelijk met elkaar eens????
Hijs waarschijnlijk al dood voordat hij het witte huis betreedtquote:Op woensdag 5 november 2008 13:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
McCain had gewoon verder gegaan waar Bush was opgehouden en dat had nooit goed kunnen zijn.
Verder vind ik iemand van 72 te oud om presidentje te spelen.
Zoveel had ik toch niet gepost?quote:Top 100 van dinsdag 4 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 191 draculettetje
04. 170 Droxz.nl
05. 166 Bellerophon
05. 166 Sgele
07. 162 debbie_19
12. 136 BarraCupraCuda
14. 129 Runx
16. 125 Moozzie
63. 063 Da_p00pb0x
Ik dacht dat ik behoorlijk druk met werken was gisterquote:Op woensdag 5 november 2008 13:20 schreef Droxz.nl het volgende:
Het ging weer lekker gisteren:
[..]
Zoveel had ik toch niet gepost?
Inderdaad, maar Obama kan iig goed spreken. Zit nu naar zijn speach van gisteren te luisteren, hij klinkt krachtig en weet wat hij moet zeggen. Nu maar hopen dat hij ook kan waarmaken wat hij zegt.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja, ik ben er wel tevreden over.
Goed voor Amerika sowieso. Voor het eerst ook dat de 'nieuwe' generatie zo masaal is gaan stemmen.
Verder is het nog maar afwachten wat hij gaat brengen, maar veel slechter dan Bush kan hij het niet doen natuurlijk.
Iets met liever kwijt dan rijkquote:Op woensdag 5 november 2008 13:20 schreef Runx het volgende:
Hallo peopleja ik ging even wat eerder pauze houden
van 12.00 t/m nusorry voor het niet melden
maar wat is dit nou ben ongeveer anderhalf uur weg en niet eens een topic vol ... schaam jullie
Dat zekerquote:Op woensdag 5 november 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En goed voor de Afro-Amerikaanse inwoners van Amerika
Los daarvan, hij zal er in ieder geval voor zorgen dat de rest van de wereld Amerika weer enigszins zal mogen. De man bezit een ongekende hoeveelheid charisma.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Obama kan iig goed spreken. Zit nu naar zijn speach van gisteren te luisteren, hij klinkt krachtig en weet wat hij moet zeggen. Nu maar hopen dat hij ook kan waarmaken wat hij zegt.
EN hij is realistisch genoeg om te zeggen dat hij net komt kijken, en waarschijnlijk niet in 1 ambtstermijn overal een oplossing voor kan vinden, maar dat hij in ieder geval heel hard z'n best gaat doen om Amerika weer de goeie weg in te sturen.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Obama kan iig goed spreken. Zit nu naar zijn speach van gisteren te luisteren, hij klinkt krachtig en weet wat hij moet zeggen. Nu maar hopen dat hij ook kan waarmaken wat hij zegt.
Heb er een blog over geschrevenquote:
Idd, bush verneukt gewoon erg veel en wil net als zijn vadertje graat een groot potje Risk spelen.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
McCain had gewoon verder gegaan waar Bush was opgehouden en dat had nooit goed kunnen zijn.
Verder vind ik iemand van 72 te oud om presidentje te spelen.
Agreequote:Op woensdag 5 november 2008 13:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Los daarvan, hij zal er in ieder geval voor zorgen dat de rest van de wereld Amerika weer enigszins zal mogen. De man bezit een ongekende hoeveelheid charisma.
McCain???? nieuw Mac Donalds produkt????quote:Op woensdag 5 november 2008 13:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook
McCain is Bush 3.0 en dat had Amerika echt de afgrond ingetrokken
Runx!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:20 schreef Runx het volgende:
Hallo peopleja ik ging even wat eerder pauze houden
van 12.00 t/m nusorry voor het niet melden
maar wat is dit nou ben ongeveer anderhalf uur weg en niet eens een topic vol ... schaam jullie
idd je bent pas echt slim als je weet hoe dom je bent.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
EN hij is realistisch genoeg om te zeggen dat hij net komt kijken, en waarschijnlijk niet in 1 ambtstermijn overal een oplossing voor kan vinden, maar dat hij in ieder geval heel hard z'n best gaat doen om Amerika weer de goeie weg in te sturen.
Dat vond ik best moedig
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
EN hij is realistisch genoeg om te zeggen dat hij net komt kijken, en waarschijnlijk niet in 1 ambtstermijn overal een oplossing voor kan vinden, maar dat hij in ieder geval heel hard z'n best gaat doen om Amerika weer de goeie weg in te sturen.
Dat vond ik best moedig
Ja zeker wetenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Agreeals de man spreekt en zijn lichaamstaal spreekt/straalt gewoon kracht en overtuiging uit.
idd mee eensquote:Op woensdag 5 november 2008 13:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, bush verneukt gewoon erg veel en wil net als zijn vadertje graat een groot potje Risk spelen.
Het halve land gaat naar de klote, maar wel even geld in de fucking oorlog steken.
Ookal werken er dus genoeg mensen voor, het is niet goed te praten.
Dat zeker, maar daar is het wel al te laat voor.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Los daarvan, hij zal er in ieder geval voor zorgen dat de rest van de wereld Amerika weer enigszins zal mogen. De man bezit een ongekende hoeveelheid charisma.
Mee eens, hij zij ook in zijn toespraak dat hij niet de oplossing is, maar dat hij samen met iedereen voor die oplossing kan staan. Dat is al anders als dat iemand roept dat hij alles wel kan oplossen.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd je bent pas echt slim als je weet hoe dom je bent.
beter dan die ouwe zak die zegt dattie t wel ff zal fixen
Tuurlijk is het dat, maar hij zal er wel voor kunnen zorgen dat men anders zal gaan kijken naar Amerika. En niet pertinent alles bekritiserenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat zeker, maar daar is het wel al te laat voor.
De US of A is niet meer de grootste natie, en lang niet meer elk land ed. zal meer zo naar de US of A kijken. Juist nu zou Obama moeten laten zien dat werelddelen moeten kunnen samen werken.
Kijk b.v naar Rusland, Europa, China... en misschien binnenkort zelfs Afrika die groot worden.
Hooioiiquote:
Heeft ie ook een goed punt. 1 persoon kan niet alles oplossen en alles beter maken. Iedereen moet er aan werkenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mee eens, hij zij ook in zijn toespraak dat hij niet de oplossing is, maar dat hij samen met iedereen voor die oplossing kan staan. Dat is al anders als dat iemand roept dat hij alles wel kan oplossen.
indeedquote:Op woensdag 5 november 2008 13:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mee eens, hij zij ook in zijn toespraak dat hij niet de oplossing is, maar dat hij samen met iedereen voor die oplossing kan staan. Dat is al anders als dat iemand roept dat hij alles wel kan oplossen.
Haha die is best vet eigenlijkquote:
Mee eenzzz. Laten we zien wat het gaan worden. Hij mag in Jan. beginnen toch?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tuurlijk is het dat, maar hij zal er wel voor kunnen zorgen dat men anders zal gaan kijken naar Amerika. En niet pertinent alles bekritiseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |