Ach, dat doen veel mensen ook niet bij de belastingaangifte.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:25 schreef Nielsch het volgende:
OMG een heel artikel op NBC over het feit dat veel mensen de stemformulieren in Florida niet begrijpen...
nog 53 te gaan voor Obamaquote:
Carter in 1978 geloof ik...quote:Op woensdag 5 november 2008 02:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Wanneer is het voor het laatst geweest dat een Democratische kandidaat Texas won.
1960?
Hoe graag ik het ook wil, maar ik zie het gewoon niet gebeuren.
Toch. Ik hoop een nipte winst voor Obama. Dat zou briljant zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:30 schreef Bananenman het volgende:
Texas wordt het echt niet natuurlijk. Maar toch leuk dat Obama het zo goed doet in de staat van Bush.
De polls sluiten hier om 19:00, dat is over anderhalf uur. Dus over 2 uur uitslag.... maar California gaat veilig naar Obama!quote:Op woensdag 5 november 2008 02:28 schreef heartz het volgende:
Wanneer komt de uitslag van Californië?
Het is maar goed dat je er geen verstand van hebt, anders zou ik je nog geloven.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:30 schreef =HellFire= het volgende:
Mwoah, als ik die stemmingen zie op CNN.com (heb helaas geen tv hier...), dan voorzie ik McCain nog wel eens winnen. Een hoop votes gaan richting de laatste namelijk. Behalve Florida though. That's something.
1976. Maar het wordt 'm niet denk ik dit jaar. Helaasquote:Op woensdag 5 november 2008 02:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Wanneer is het voor het laatst geweest dat een Democratische kandidaat Texas won.
1960?
Hoe graag ik het ook wil, maar ik zie het gewoon niet gebeuren.
Ik fantaseer er stiekem ook nog steeds over... maar het zal wel niet gebeuren...quote:Op woensdag 5 november 2008 02:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toch. Ik hoop een nipte winst voor Obama. Dat zou briljant zijn.
Kan nietquote:Op woensdag 5 november 2008 02:30 schreef emokid het volgende:
Kan dit 300 post overschrijding niet even genegeerd worden?
Jammer...quote:Op woensdag 5 november 2008 02:32 schreef Arn0 het volgende:
Texas en Alabama alweer voor McCain.
offtopic: vanaaf naar Kings vs Ducks?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:31 schreef maartena het volgende:
[..]
De polls sluiten hier om 19:00, dat is over anderhalf uur. Dus over 2 uur uitslag.... maar California gaat veilig naar Obama!
Het is tot nu ook niet echt landslide voor McCain in Texas, dat is al best positief.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toch. Ik hoop een nipte winst voor Obama. Dat zou briljant zijn.
Jij!quote:Op woensdag 5 november 2008 02:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Sununu of Shaheen. Wie zou het worden. Spannend.
offtopic: Woonde ik maar in Amerikaquote:Op woensdag 5 november 2008 02:33 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
offtopic: vanaaf naar Kings vs Ducks?
Zelfs dat is al heel erg verrassend iddquote:Op woensdag 5 november 2008 02:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is tot nu ook niet echt landslide voor McCain in Texas, dat is al best positief.
Al Gore had ook meer stemmenquote:Op woensdag 5 november 2008 02:34 schreef Nielsch het volgende:
Obama maar 40.000 stemmen voor in de popular vote (6,9 miljoen)
Vanutgaande dat obama alles wint in de staten waar hij "Zeker" gaat winnen, dan moet hij nog 53 kiesmannen winnen uit de overige staten, dus ook de "waarschijnlijke" staten.quote:
Dat ga ik denk niet kijkenquote:Op woensdag 5 november 2008 02:31 schreef maartena het volgende:
[..]
De polls sluiten hier om 19:00, dat is over anderhalf uur. Dus over 2 uur uitslag.... maar California gaat veilig naar Obama!
Das mooi!!quote:Op woensdag 5 november 2008 02:31 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Zit 3 uur tussen Oost en West. Dus rond een uur of 0400 komt CA pas binnen denk ik.
Duurt ook niet lang meer, straks komt New York erbij.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:34 schreef Nielsch het volgende:
Ach ja, in 2000 won Gore de popular vote...quote:Op woensdag 5 november 2008 02:34 schreef Nielsch het volgende:
Formuleer je dat expres zo kinky?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:32 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik fantaseer er stiekem ook nog steeds over... maar het zal wel niet gebeuren...
Hm, zal wel om iets anders gegaan zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kentucky was de eerste staat waar de stemmen geteld waren. McCain.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is tot nu ook niet echt landslide voor McCain in Texas, dat is al best positief.
Florida.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:36 schreef Nielsch het volgende:
Wel jammer dat Obama waarschijnlijk geen rode staat pakt...
Het loopt terug???quote:Op woensdag 5 november 2008 02:35 schreef zarGon het volgende:
Florida 36% geteld, 52% - 47% in het voordeel van Obama.
Geloven mensen toch niet, maar is gewoon wat vermaak tijdens verkiezingquote:Op woensdag 5 november 2008 02:36 schreef MrX1982 het volgende:
Mensen die denken dat Obama Texas kan winnen.
Alsof mensen in Kampen niet in God geloven. Onmogelijk.
Hij pakt sowieso al veel rode staten, alleen behaalt hij misschien geen onverwachtse overwinningen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:36 schreef Nielsch het volgende:
Saakashvili komt op bezoek?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:36 schreef Nielsch het volgende:
NEWS: GEORGIA NAAR MCCAIN (NBC)
Mwah..quote:Op woensdag 5 november 2008 02:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het loopt terug???
Juichen we te vroeg?
Texas was safe voor McCain (meer dan 10% verschil), maar nu staat McCain met kleine verschil voor.quote:
Treffende vergelijkingquote:Op woensdag 5 november 2008 02:36 schreef MrX1982 het volgende:
Mensen die denken dat Obama Texas kan winnen.
Alsof mensen in Kampen niet in God geloven. Onmogelijk.
Met al die massahysterie weet je het soms niet meer. Het is eigenlijk nogal saai. Obama wint en McCain faalt (hard).quote:Op woensdag 5 november 2008 02:37 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Geloven mensen toch niet, maar is gewoon wat vermaak tijdens verkiezing
Ja, ik, omdat ik niet te voorbarig conclusies wil trekkenquote:Op woensdag 5 november 2008 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Zijn er mensen die nog twijfelen aan de winst voor Obama?
Dat Obama wint.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Fles wijn en hapjes, ik kan er weer even tegen.
Wat heb ik gemist?
NOS plaatst de nog-niet definitieve uitslagen (die ze van NCB afkijken) al opgeteld bij de vaste uitslagen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:38 schreef Shivo het volgende:
Ik weet niet hoe ze het doen, maar het lijkt alsof de NOS telkens voorop loopt met het aantal getelde stemmen.
Je bent erg op de hoogte he?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:36 schreef Nielsch het volgende:
Hele saaie Nederlandse tvquote:Op woensdag 5 november 2008 02:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat heb ik gemist?
Hoeveel % geteld?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:39 schreef IQM het volgende:
Ongeveer 70.000 stemmen verschil in Texas.
Ik hoop stiekem dat McCain wint, maar realistisch gezien moet ook ik toegeven dat het er niet in zal zitten en dat Obama wint. Helaas, over 4 jaar beter.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Zijn er mensen die nog twijfelen aan de winst voor Obama?
Wat heb ik een honger..quote:Op woensdag 5 november 2008 02:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat heb ik gemist?
Obama heeft 65% van de stemmen binnengehaald, tegenover 34% voor McCain. Een behoorlijk verschil vergeleken met de polls.quote:
Soms denk je dat mensen maar wat typen om ook maar iets te zeggen.quote:
Florida en Pennsylvania voor Obama is gelopen race, inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
CNN zet Obama op Penny, dat was een must voor McCain.
Daar ben ik ook zo bang voor, dat hij januari niet eens haaltquote:Op woensdag 5 november 2008 02:41 schreef Jasza het volgende:
Ik wil een juichende Obama zien, en hopelijk geen kogels
Gezien je username verbaast me dat voor geen meter.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat McCain wint, maar realistisch gezien moet ook ik toegeven dat het er niet in zal zitten en dat Obama wint. Helaas, over 4 jaar beter.
Bron is CNNquote:
Bijna, bijna..quote:Op woensdag 5 november 2008 02:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Obama wint Pennsylvania. Florida gaat vrijwel zeker naar Obama.
DE CHAMPAGNE KAN AL ONTKURKT WORDEN
Ga lekker wat etenquote:
VVD is veel linkser dan Obama isquote:Op woensdag 5 november 2008 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Gezien je username verbaast me dat voor geen meter.
Een half uur geleden al, volgens de NOS.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:41 schreef TC03 het volgende:
Pennsylvania wel heel snel gecalled.
De eerste officiele uitslagen bevestigden de exit polls, die waarschijnlijk een vrij ruime zege voor Obama voorspelden.quote:
Scheelt minder dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:42 schreef zarGon het volgende:
Alabama binnen voor McCain (102 - 54), Texas 51% - 49% in het voordeel van McCain.
Heb geen snacks meer in huis, ga wel een broodje kaas smeren..quote:Op woensdag 5 november 2008 02:42 schreef heartz het volgende:
[..]
Ga lekker wat eten, heb ik ook gedaan.
Ben nog steeds aan et snacken.
Het podium schijnt omringd te zijn door kogelvrij glas, dus ze zullen met granaten moeten gaan gooien.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:41 schreef Jasza het volgende:
Ik wil een juichende Obama zien, en hopelijk geen kogels
Beveiliging is nu natuurlijk wel een stukje professioneler dan in 1963, zo houdt Obama zijn toespraak in Chicago vannacht achter kogelwerend glas en ook de president op zich zal nu veel beter beveiligd worden. En gelukkig maar.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar ben ik ook zo bang voor, dat hij januari niet eens haalt
Thanks!quote:Op woensdag 5 november 2008 02:42 schreef Harker het volgende:
Ik weet niet of hij al gepost is:
De CNN Hologram, voor degenen die hem gemist hebben:
Yep.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:44 schreef One_of_the_few het volgende:
Obama heeft een sfeer gemaakt dat het lijkt alsof men net voor het eerst stemt ofzo. Kan het niet echt duiden, maar als je die meningte ziet juichen dan heeft dat meer in zich dan alleen het juichen na een verkiezingen. Komt erg tof over iedergeval.
is dat al bevestigd?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:43 schreef Nielsch het volgende:
Pennsylvania naar Obama zeiden we toch al 3 topics geleden??
Eigenlijk is het al tering triest dat het op die manier moet zegquote:Op woensdag 5 november 2008 02:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Beveiliging is nu natuurlijk wel een stukje professioneler dan in 1963, zo houdt Obama zijn toespraak in Chicago vannacht achter kogelwerend glas. En gelukkig maar.
Zelfs North Carolina is bijna zeker van Obama...quote:Op woensdag 5 november 2008 02:43 schreef marcodej het volgende:
PA naar Obama, Florida en Ohio leanen naar Obama:McCain
Tja, we hebben het gezien hè..quote:Op woensdag 5 november 2008 02:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eigenlijk is het al tering triest dat het op die manier moet zeg![]()
Gaatie altijd toespraken houden achter kogelvrij glas?
CNN is extra voorzichtig met het callen van staten, nadat ze in 2000 Florida (en dus het presidentschap) al vrij snel aan Gore hadden gegeven.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:43 schreef Nielsch het volgende:
Pennsylvania naar Obama zeiden we toch al 3 topics geleden??
Kan ook heel lekker zijn....... wat te drinken erbij.........quote:Op woensdag 5 november 2008 02:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Heb geen snacks meer in huis, ga wel een broodje kaas smeren..
Ontopic: Tis nu definitief Nielsch
Dat kon het eigenlijk al niet toen ik voor het eerst McCain zagquote:
Michigan is blauw. En ik kan het weten.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:43 schreef GasTurbine het volgende:
Michigan voorsprongetje McCain.
Dat zeker, maar ja, dat hoort ook een beetje bij de belangrijkste man van de VS. Hoge bomen vangen veel wind. Je doet er helaas niks aan.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:45 schreef Jasza het volgende:
Eigenlijk is het al tering triest dat het op die manier moet zeg
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zelfs North Carolina is bijna zeker van Obama...
Dat was nou net zo leukquote:Op woensdag 5 november 2008 02:45 schreef NumberNine het volgende:
CNN is extra voorzichtig met het callen van staten, nadat ze in 2000 Florida (en dus het presidentschap) al vrij snel aan Gore hadden gegeven.
Alu hoedje?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Michigan is blauw. En ik kan het weten.
Ik lees hier idd uitslagen die nog lang niet te zien zijn geweest bij de NOS.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:47 schreef marcodej het volgende:
NOS, wat een drama. (van onze belastingcenten)
Ik hoor gemurmel op de achtergrond op monotone toon en het is echt OERSAAIquote:Op woensdag 5 november 2008 02:47 schreef marcodej het volgende:
De NOS kan er ook niks aan doen. Zij hebben niet de voordelen van de marktwerking die innovatie en dynamiek uitlokt. Grijs en saai, het geld komt toch wel binnen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:47 schreef marcodej het volgende:
Ach ja, zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Caesar had achteraf ook wel wat secret service-beveiliging kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eigenlijk is het al tering triest dat het op die manier moet zeg![]()
Al heeft McCain 3 miljoen stemmen in totaal meer, zolang hij elke keer nipt de punten niet binnenhaalt, heeft hij daar niets aan.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:48 schreef Seam het volgende:
McCain heeft in totaal 100 000 stemmen meer tot nu toe:D
Bij de NOS vertellen ze graag dingen die ze de afgelopen maanden ook wel hadden kunnen vertellen en dan vannacht focussen op de actuele dingen!! Maar dat doen ze dus niet, heel soms hebben ze het over het hier en nu.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik lees hier idd uitslagen die nog lang niet te zien zijn geweest bij de NOS.
* MinderMutsig geeft Trigalti ook een bord met hapjesquote:
ja, dat hoop ik dus ookquote:Op woensdag 5 november 2008 02:49 schreef ElizabethR het volgende:
Hoppa Obama!!![]()
ow, en Isa, rustige wacht!!!
CNN zegt 102 - 34quote:
Vooralsnog heeft Obama geen enkele Bush 2004-staat gewonnen. Pas wanneer dat gebeurt, dan zal het echt over zijn voor McCain.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:49 schreef ETA het volgende:
ik ga een schatting doen, om 3:00 gaan 15 staten dicht, dus dan worden waarschijnlijk enkele "waarschijnlijke obama" staten bevestigd obv exitpolls, en als dat meer is dan 32, dan is het voorbij
En dan ga ik echt slapen..quote:Op woensdag 5 november 2008 02:50 schreef marcodej het volgende:
Nog tien minuten, dan gaan ze weer los: 15 polls sluiten..
Ik ookquote:
En dan ga ik slapen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:50 schreef marcodej het volgende:
Nog tien minuten, dan gaan ze weer los: 15 polls sluiten..
Ja. Maar NBC geeft de laatste zetel uit Maine ook aan Obama en Georgia, Alabama en Tennessee aan McCain.quote:
nee wacht, het is binnen 30 minuten klaar!!quote:Op woensdag 5 november 2008 02:52 schreef Houtworm het volgende:
[..]
En dan ga ik slapen.
Roep ik al een uur tegen mezelf...
http://www.dag.nl/1010945(...)snacht-te-volgen.htm. McCain gaat inlopen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:52 schreef Merkie het volgende:
Welke staten komen zo los?
Ze hadden best Brecht van Hulten kunnen uitnodigen, die woont volgens mij in de VS en is veel lekkerder dan die Eva.quote:
maak me gekquote:
en een flesje wijn als toetje.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
maak me gek
Heb m'n eten thuis laten liggen, ik doe het nu op water en dropjes
ik ging om 12u alquote:Op woensdag 5 november 2008 02:52 schreef Houtworm het volgende:
[..]
En dan ga ik slapen.
Roep ik al een uur tegen mezelf...
* Trigalti bedankt MinderMutsig, en neemt een hap van zijn broodje kaas.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig geeft Trigalti ook een bord met hapjes
Is Texas nu definitief voor McCain?
Ik zit aan een zak dorito's met bijbehorende dip.quote:
Projected.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef Isabeau het volgende:
Pennsylvania dus officieel naar Obama?
Officieel dus nog niet. Maar officieus wel.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef Isabeau het volgende:
Nosquote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef scanman01 het volgende:
Bij de NOS is de officiele stand nu 103 tegen 34.
Ga weg, alsjeblieft.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef hierissieweer het volgende:
dus de verkiezingen zijn nog in volle gang?
Maar ik denk echt niet dat een zwarte de verkiezing gaat winnen hoor, die amerikanen zijn te dom en denken dat alles dat niet blank is een soort van aap is, dus niet geschikt om president te zijn...
LOL... Dan moet je de tv niet aanzetten nu, want anders had je wel iets anders getikt. McCain is eigenlijk al gewoon verleden tijd.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef hierissieweer het volgende:
Maar ik denk echt niet dat een zwarte de verkiezing gaat winnen hoor, die amerikanen zijn te dom en denken dat alles dat niet blank is een soort van aap is, dus niet geschikt om president te zijn...
Okay, goed dat de mening van H3L van Scholengemeenschap 'De Poolster' uit Dieren ook gehoord is.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef hierissieweer het volgende:
Officieel is het pas als 100% geteld is.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef Isabeau het volgende:
jaja, officieel officieusquote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef Zwansen het volgende:
Officieel dus nog niet. Maar officieus wel.
Haha, die panelleden bij CNN ook allemaal.. Ze zien McCain niet echt meer winnen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef zarGon het volgende:
North Carolina, Ohia, en Pennsylvania zijn blauw. McCain heeft weinig kans.
Ik zou zeggen, lees een willekeurige pagina uit dit topicquote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef hierissieweer het volgende:
Percentueel wel ja, maar volgens mij slinkt de voorsprong van Obama in absolute cijfers nauwelijks. Nog steeds zo'n 170.000 stemmen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:46 schreef Shivo het volgende:
Florida kruipt langzaam naar McCain toe. Obama heeft nog niet gewonnen.
Ze zouden een 'Only Rednecks + Dumbasses Vote McCain' shirt moeten maken.quote:
Yep.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef Isabeau het volgende:
En anders heet het toch "too close to call"? (8 jaar geleden hoorde je die zin de godganse nacht)quote:Op woensdag 5 november 2008 02:56 schreef QBZZ het volgende:
[..]
Officieel is het pas als 100% geteld is.
Maar alle grote nieuwszenders geven PA aan Obama, en ik neem aan dat dat op een redelijke waarschijnlijkheid gebaseerd is.
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef hierissieweer het volgende:
Geen kans.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:56 schreef Zwansen het volgende:
Maakt McCain een klein beetje kans in Cali of wordt dat echt 70-30?
0,0 kans.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:56 schreef Zwansen het volgende:
Maakt McCain een klein beetje kans in Cali of wordt dat echt 70-30?
Wacht maar tot California en New York geteld zijn...quote:Op woensdag 5 november 2008 02:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Percentueel wel ja, maar volgens mij slinkt de voorsprong van Obama in absolute cijfers nauwelijks. Nog steeds zo'n 170.000 stemmen.
Wereldvreemd zou ik het noemenquote:
BBC is ook aardig snel.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:58 schreef thloreg het volgende:
NBC is het meest actueel ivg met Fox en zelfs CNN en zelfs het snelst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |