Toch. Ik hoop een nipte winst voor Obama. Dat zou briljant zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:30 schreef Bananenman het volgende:
Texas wordt het echt niet natuurlijk. Maar toch leuk dat Obama het zo goed doet in de staat van Bush.
De polls sluiten hier om 19:00, dat is over anderhalf uur. Dus over 2 uur uitslag.... maar California gaat veilig naar Obama!quote:Op woensdag 5 november 2008 02:28 schreef heartz het volgende:
Wanneer komt de uitslag van Californië?
Het is maar goed dat je er geen verstand van hebt, anders zou ik je nog geloven.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:30 schreef =HellFire= het volgende:
Mwoah, als ik die stemmingen zie op CNN.com (heb helaas geen tv hier...), dan voorzie ik McCain nog wel eens winnen. Een hoop votes gaan richting de laatste namelijk. Behalve Florida though. That's something.
1976. Maar het wordt 'm niet denk ik dit jaar. Helaasquote:Op woensdag 5 november 2008 02:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Wanneer is het voor het laatst geweest dat een Democratische kandidaat Texas won.
1960?
Hoe graag ik het ook wil, maar ik zie het gewoon niet gebeuren.
Ik fantaseer er stiekem ook nog steeds over... maar het zal wel niet gebeuren...quote:Op woensdag 5 november 2008 02:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toch. Ik hoop een nipte winst voor Obama. Dat zou briljant zijn.
Kan nietquote:Op woensdag 5 november 2008 02:30 schreef emokid het volgende:
Kan dit 300 post overschrijding niet even genegeerd worden?
Jammer...quote:Op woensdag 5 november 2008 02:32 schreef Arn0 het volgende:
Texas en Alabama alweer voor McCain.
offtopic: vanaaf naar Kings vs Ducks?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:31 schreef maartena het volgende:
[..]
De polls sluiten hier om 19:00, dat is over anderhalf uur. Dus over 2 uur uitslag.... maar California gaat veilig naar Obama!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |