* Trigalti bedankt MinderMutsig, en neemt een hap van zijn broodje kaas.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig geeft Trigalti ook een bord met hapjes
Is Texas nu definitief voor McCain?
Ik zit aan een zak dorito's met bijbehorende dip.quote:
Projected.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef Isabeau het volgende:
Pennsylvania dus officieel naar Obama?
Officieel dus nog niet. Maar officieus wel.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef Isabeau het volgende:
Nosquote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef scanman01 het volgende:
Bij de NOS is de officiele stand nu 103 tegen 34.
Ga weg, alsjeblieft.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef hierissieweer het volgende:
dus de verkiezingen zijn nog in volle gang?
Maar ik denk echt niet dat een zwarte de verkiezing gaat winnen hoor, die amerikanen zijn te dom en denken dat alles dat niet blank is een soort van aap is, dus niet geschikt om president te zijn...
LOL... Dan moet je de tv niet aanzetten nu, want anders had je wel iets anders getikt. McCain is eigenlijk al gewoon verleden tijd.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef hierissieweer het volgende:
Maar ik denk echt niet dat een zwarte de verkiezing gaat winnen hoor, die amerikanen zijn te dom en denken dat alles dat niet blank is een soort van aap is, dus niet geschikt om president te zijn...
Okay, goed dat de mening van H3L van Scholengemeenschap 'De Poolster' uit Dieren ook gehoord is.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef hierissieweer het volgende:
Officieel is het pas als 100% geteld is.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef Isabeau het volgende:
jaja, officieel officieusquote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef Zwansen het volgende:
Officieel dus nog niet. Maar officieus wel.
Haha, die panelleden bij CNN ook allemaal.. Ze zien McCain niet echt meer winnen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef zarGon het volgende:
North Carolina, Ohia, en Pennsylvania zijn blauw. McCain heeft weinig kans.
Ik zou zeggen, lees een willekeurige pagina uit dit topicquote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef hierissieweer het volgende:
Percentueel wel ja, maar volgens mij slinkt de voorsprong van Obama in absolute cijfers nauwelijks. Nog steeds zo'n 170.000 stemmen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:46 schreef Shivo het volgende:
Florida kruipt langzaam naar McCain toe. Obama heeft nog niet gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |