ja, dat hoop ik dus ookquote:Op woensdag 5 november 2008 02:49 schreef ElizabethR het volgende:
Hoppa Obama!!![]()
ow, en Isa, rustige wacht!!!
CNN zegt 102 - 34quote:
Vooralsnog heeft Obama geen enkele Bush 2004-staat gewonnen. Pas wanneer dat gebeurt, dan zal het echt over zijn voor McCain.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:49 schreef ETA het volgende:
ik ga een schatting doen, om 3:00 gaan 15 staten dicht, dus dan worden waarschijnlijk enkele "waarschijnlijke obama" staten bevestigd obv exitpolls, en als dat meer is dan 32, dan is het voorbij
En dan ga ik echt slapen..quote:Op woensdag 5 november 2008 02:50 schreef marcodej het volgende:
Nog tien minuten, dan gaan ze weer los: 15 polls sluiten..
Ik ookquote:
En dan ga ik slapen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:50 schreef marcodej het volgende:
Nog tien minuten, dan gaan ze weer los: 15 polls sluiten..
Ja. Maar NBC geeft de laatste zetel uit Maine ook aan Obama en Georgia, Alabama en Tennessee aan McCain.quote:
nee wacht, het is binnen 30 minuten klaar!!quote:Op woensdag 5 november 2008 02:52 schreef Houtworm het volgende:
[..]
En dan ga ik slapen.
Roep ik al een uur tegen mezelf...
http://www.dag.nl/1010945(...)snacht-te-volgen.htm. McCain gaat inlopen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:52 schreef Merkie het volgende:
Welke staten komen zo los?
Ze hadden best Brecht van Hulten kunnen uitnodigen, die woont volgens mij in de VS en is veel lekkerder dan die Eva.quote:
maak me gekquote:
en een flesje wijn als toetje.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
maak me gek
Heb m'n eten thuis laten liggen, ik doe het nu op water en dropjes
ik ging om 12u alquote:Op woensdag 5 november 2008 02:52 schreef Houtworm het volgende:
[..]
En dan ga ik slapen.
Roep ik al een uur tegen mezelf...
* Trigalti bedankt MinderMutsig, en neemt een hap van zijn broodje kaas.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig geeft Trigalti ook een bord met hapjes
Is Texas nu definitief voor McCain?
Ik zit aan een zak dorito's met bijbehorende dip.quote:
Projected.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef Isabeau het volgende:
Pennsylvania dus officieel naar Obama?
Officieel dus nog niet. Maar officieus wel.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef Isabeau het volgende:
Pennsylvania dus officieel naar Obama?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |