Met al die massahysterie weet je het soms niet meer. Het is eigenlijk nogal saai. Obama wint en McCain faalt (hard).quote:Op woensdag 5 november 2008 02:37 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Geloven mensen toch niet, maar is gewoon wat vermaak tijdens verkiezing
Ja, ik, omdat ik niet te voorbarig conclusies wil trekkenquote:Op woensdag 5 november 2008 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Zijn er mensen die nog twijfelen aan de winst voor Obama?
Dat Obama wint.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Fles wijn en hapjes, ik kan er weer even tegen.
Wat heb ik gemist?
NOS plaatst de nog-niet definitieve uitslagen (die ze van NCB afkijken) al opgeteld bij de vaste uitslagen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:38 schreef Shivo het volgende:
Ik weet niet hoe ze het doen, maar het lijkt alsof de NOS telkens voorop loopt met het aantal getelde stemmen.
Je bent erg op de hoogte he?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:36 schreef Nielsch het volgende:
Wel jammer dat Obama waarschijnlijk geen rode staat pakt...
Hele saaie Nederlandse tvquote:Op woensdag 5 november 2008 02:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat heb ik gemist?
Hoeveel % geteld?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:39 schreef IQM het volgende:
Ongeveer 70.000 stemmen verschil in Texas.
Ik hoop stiekem dat McCain wint, maar realistisch gezien moet ook ik toegeven dat het er niet in zal zitten en dat Obama wint. Helaas, over 4 jaar beter.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Zijn er mensen die nog twijfelen aan de winst voor Obama?
Wat heb ik een honger..quote:Op woensdag 5 november 2008 02:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat heb ik gemist?
Obama heeft 65% van de stemmen binnengehaald, tegenover 34% voor McCain. Een behoorlijk verschil vergeleken met de polls.quote:
Soms denk je dat mensen maar wat typen om ook maar iets te zeggen.quote:
Florida en Pennsylvania voor Obama is gelopen race, inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
CNN zet Obama op Penny, dat was een must voor McCain.
Daar ben ik ook zo bang voor, dat hij januari niet eens haaltquote:Op woensdag 5 november 2008 02:41 schreef Jasza het volgende:
Ik wil een juichende Obama zien, en hopelijk geen kogels
Gezien je username verbaast me dat voor geen meter.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat McCain wint, maar realistisch gezien moet ook ik toegeven dat het er niet in zal zitten en dat Obama wint. Helaas, over 4 jaar beter.
Bron is CNNquote:
Bijna, bijna..quote:Op woensdag 5 november 2008 02:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Obama wint Pennsylvania. Florida gaat vrijwel zeker naar Obama.
DE CHAMPAGNE KAN AL ONTKURKT WORDEN
Ga lekker wat etenquote:
VVD is veel linkser dan Obama isquote:Op woensdag 5 november 2008 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Gezien je username verbaast me dat voor geen meter.
Een half uur geleden al, volgens de NOS.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:41 schreef TC03 het volgende:
Pennsylvania wel heel snel gecalled.
De eerste officiele uitslagen bevestigden de exit polls, die waarschijnlijk een vrij ruime zege voor Obama voorspelden.quote:
Scheelt minder dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:42 schreef zarGon het volgende:
Alabama binnen voor McCain (102 - 54), Texas 51% - 49% in het voordeel van McCain.
Heb geen snacks meer in huis, ga wel een broodje kaas smeren..quote:Op woensdag 5 november 2008 02:42 schreef heartz het volgende:
[..]
Ga lekker wat eten, heb ik ook gedaan.
Ben nog steeds aan et snacken.
Het podium schijnt omringd te zijn door kogelvrij glas, dus ze zullen met granaten moeten gaan gooien.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:41 schreef Jasza het volgende:
Ik wil een juichende Obama zien, en hopelijk geen kogels
Beveiliging is nu natuurlijk wel een stukje professioneler dan in 1963, zo houdt Obama zijn toespraak in Chicago vannacht achter kogelwerend glas en ook de president op zich zal nu veel beter beveiligd worden. En gelukkig maar.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar ben ik ook zo bang voor, dat hij januari niet eens haalt
Thanks!quote:Op woensdag 5 november 2008 02:42 schreef Harker het volgende:
Ik weet niet of hij al gepost is:
De CNN Hologram, voor degenen die hem gemist hebben:
Yep.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:44 schreef One_of_the_few het volgende:
Obama heeft een sfeer gemaakt dat het lijkt alsof men net voor het eerst stemt ofzo. Kan het niet echt duiden, maar als je die meningte ziet juichen dan heeft dat meer in zich dan alleen het juichen na een verkiezingen. Komt erg tof over iedergeval.
is dat al bevestigd?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:43 schreef Nielsch het volgende:
Pennsylvania naar Obama zeiden we toch al 3 topics geleden??
Eigenlijk is het al tering triest dat het op die manier moet zegquote:Op woensdag 5 november 2008 02:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Beveiliging is nu natuurlijk wel een stukje professioneler dan in 1963, zo houdt Obama zijn toespraak in Chicago vannacht achter kogelwerend glas. En gelukkig maar.
Zelfs North Carolina is bijna zeker van Obama...quote:Op woensdag 5 november 2008 02:43 schreef marcodej het volgende:
PA naar Obama, Florida en Ohio leanen naar Obama:McCain
Tja, we hebben het gezien hè..quote:Op woensdag 5 november 2008 02:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eigenlijk is het al tering triest dat het op die manier moet zeg![]()
Gaatie altijd toespraken houden achter kogelvrij glas?
CNN is extra voorzichtig met het callen van staten, nadat ze in 2000 Florida (en dus het presidentschap) al vrij snel aan Gore hadden gegeven.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:43 schreef Nielsch het volgende:
Pennsylvania naar Obama zeiden we toch al 3 topics geleden??
Kan ook heel lekker zijn....... wat te drinken erbij.........quote:Op woensdag 5 november 2008 02:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Heb geen snacks meer in huis, ga wel een broodje kaas smeren..
Ontopic: Tis nu definitief Nielsch
Dat kon het eigenlijk al niet toen ik voor het eerst McCain zagquote:
Michigan is blauw. En ik kan het weten.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:43 schreef GasTurbine het volgende:
Michigan voorsprongetje McCain.
Dat zeker, maar ja, dat hoort ook een beetje bij de belangrijkste man van de VS. Hoge bomen vangen veel wind. Je doet er helaas niks aan.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:45 schreef Jasza het volgende:
Eigenlijk is het al tering triest dat het op die manier moet zeg
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zelfs North Carolina is bijna zeker van Obama...
Dat was nou net zo leukquote:Op woensdag 5 november 2008 02:45 schreef NumberNine het volgende:
CNN is extra voorzichtig met het callen van staten, nadat ze in 2000 Florida (en dus het presidentschap) al vrij snel aan Gore hadden gegeven.
Alu hoedje?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Michigan is blauw. En ik kan het weten.
Ik lees hier idd uitslagen die nog lang niet te zien zijn geweest bij de NOS.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:47 schreef marcodej het volgende:
NOS, wat een drama. (van onze belastingcenten)
Ik hoor gemurmel op de achtergrond op monotone toon en het is echt OERSAAIquote:Op woensdag 5 november 2008 02:47 schreef marcodej het volgende:
De NOS kan er ook niks aan doen. Zij hebben niet de voordelen van de marktwerking die innovatie en dynamiek uitlokt. Grijs en saai, het geld komt toch wel binnen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:47 schreef marcodej het volgende:
Ach ja, zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Caesar had achteraf ook wel wat secret service-beveiliging kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eigenlijk is het al tering triest dat het op die manier moet zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |