Ja, ik, omdat ik niet te voorbarig conclusies wil trekkenquote:Op woensdag 5 november 2008 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Zijn er mensen die nog twijfelen aan de winst voor Obama?
Dat Obama wint.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Fles wijn en hapjes, ik kan er weer even tegen.
Wat heb ik gemist?
NOS plaatst de nog-niet definitieve uitslagen (die ze van NCB afkijken) al opgeteld bij de vaste uitslagen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:38 schreef Shivo het volgende:
Ik weet niet hoe ze het doen, maar het lijkt alsof de NOS telkens voorop loopt met het aantal getelde stemmen.
Je bent erg op de hoogte he?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:36 schreef Nielsch het volgende:
Wel jammer dat Obama waarschijnlijk geen rode staat pakt...
Hele saaie Nederlandse tvquote:Op woensdag 5 november 2008 02:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat heb ik gemist?
Hoeveel % geteld?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:39 schreef IQM het volgende:
Ongeveer 70.000 stemmen verschil in Texas.
Ik hoop stiekem dat McCain wint, maar realistisch gezien moet ook ik toegeven dat het er niet in zal zitten en dat Obama wint. Helaas, over 4 jaar beter.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Zijn er mensen die nog twijfelen aan de winst voor Obama?
Wat heb ik een honger..quote:Op woensdag 5 november 2008 02:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat heb ik gemist?
Obama heeft 65% van de stemmen binnengehaald, tegenover 34% voor McCain. Een behoorlijk verschil vergeleken met de polls.quote:
Soms denk je dat mensen maar wat typen om ook maar iets te zeggen.quote:
Florida en Pennsylvania voor Obama is gelopen race, inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
CNN zet Obama op Penny, dat was een must voor McCain.
Daar ben ik ook zo bang voor, dat hij januari niet eens haaltquote:Op woensdag 5 november 2008 02:41 schreef Jasza het volgende:
Ik wil een juichende Obama zien, en hopelijk geen kogels
Gezien je username verbaast me dat voor geen meter.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat McCain wint, maar realistisch gezien moet ook ik toegeven dat het er niet in zal zitten en dat Obama wint. Helaas, over 4 jaar beter.
Bron is CNNquote:
Bijna, bijna..quote:Op woensdag 5 november 2008 02:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Obama wint Pennsylvania. Florida gaat vrijwel zeker naar Obama.
DE CHAMPAGNE KAN AL ONTKURKT WORDEN
Ga lekker wat etenquote:
VVD is veel linkser dan Obama isquote:Op woensdag 5 november 2008 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Gezien je username verbaast me dat voor geen meter.
Een half uur geleden al, volgens de NOS.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:41 schreef TC03 het volgende:
Pennsylvania wel heel snel gecalled.
De eerste officiele uitslagen bevestigden de exit polls, die waarschijnlijk een vrij ruime zege voor Obama voorspelden.quote:
Scheelt minder dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:42 schreef zarGon het volgende:
Alabama binnen voor McCain (102 - 54), Texas 51% - 49% in het voordeel van McCain.
Heb geen snacks meer in huis, ga wel een broodje kaas smeren..quote:Op woensdag 5 november 2008 02:42 schreef heartz het volgende:
[..]
Ga lekker wat eten, heb ik ook gedaan.
Ben nog steeds aan et snacken.
Het podium schijnt omringd te zijn door kogelvrij glas, dus ze zullen met granaten moeten gaan gooien.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:41 schreef Jasza het volgende:
Ik wil een juichende Obama zien, en hopelijk geen kogels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |