Mwah..quote:Op woensdag 5 november 2008 02:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het loopt terug???
Juichen we te vroeg?
Texas was safe voor McCain (meer dan 10% verschil), maar nu staat McCain met kleine verschil voor.quote:
Treffende vergelijkingquote:Op woensdag 5 november 2008 02:36 schreef MrX1982 het volgende:
Mensen die denken dat Obama Texas kan winnen.
Alsof mensen in Kampen niet in God geloven. Onmogelijk.
Met al die massahysterie weet je het soms niet meer. Het is eigenlijk nogal saai. Obama wint en McCain faalt (hard).quote:Op woensdag 5 november 2008 02:37 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Geloven mensen toch niet, maar is gewoon wat vermaak tijdens verkiezing
Ja, ik, omdat ik niet te voorbarig conclusies wil trekkenquote:Op woensdag 5 november 2008 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Zijn er mensen die nog twijfelen aan de winst voor Obama?
Dat Obama wint.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Fles wijn en hapjes, ik kan er weer even tegen.
Wat heb ik gemist?
NOS plaatst de nog-niet definitieve uitslagen (die ze van NCB afkijken) al opgeteld bij de vaste uitslagen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:38 schreef Shivo het volgende:
Ik weet niet hoe ze het doen, maar het lijkt alsof de NOS telkens voorop loopt met het aantal getelde stemmen.
Je bent erg op de hoogte he?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:36 schreef Nielsch het volgende:
Wel jammer dat Obama waarschijnlijk geen rode staat pakt...
Hele saaie Nederlandse tvquote:Op woensdag 5 november 2008 02:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Fles wijn en hapjes, ik kan er weer even tegen.
Wat heb ik gemist?
Hoeveel % geteld?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:39 schreef IQM het volgende:
Ongeveer 70.000 stemmen verschil in Texas.
Ik hoop stiekem dat McCain wint, maar realistisch gezien moet ook ik toegeven dat het er niet in zal zitten en dat Obama wint. Helaas, over 4 jaar beter.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Zijn er mensen die nog twijfelen aan de winst voor Obama?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |