quote:Op woensdag 5 november 2008 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zelfs North Carolina is bijna zeker van Obama...
Dat was nou net zo leukquote:Op woensdag 5 november 2008 02:45 schreef NumberNine het volgende:
CNN is extra voorzichtig met het callen van staten, nadat ze in 2000 Florida (en dus het presidentschap) al vrij snel aan Gore hadden gegeven.
Alu hoedje?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Michigan is blauw. En ik kan het weten.
Ik lees hier idd uitslagen die nog lang niet te zien zijn geweest bij de NOS.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:47 schreef marcodej het volgende:
NOS, wat een drama. (van onze belastingcenten)
Ik hoor gemurmel op de achtergrond op monotone toon en het is echt OERSAAIquote:Op woensdag 5 november 2008 02:47 schreef marcodej het volgende:
De NOS kan er ook niks aan doen. Zij hebben niet de voordelen van de marktwerking die innovatie en dynamiek uitlokt. Grijs en saai, het geld komt toch wel binnen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:47 schreef marcodej het volgende:
Ach ja, zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Caesar had achteraf ook wel wat secret service-beveiliging kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eigenlijk is het al tering triest dat het op die manier moet zeg![]()
Al heeft McCain 3 miljoen stemmen in totaal meer, zolang hij elke keer nipt de punten niet binnenhaalt, heeft hij daar niets aan.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:48 schreef Seam het volgende:
McCain heeft in totaal 100 000 stemmen meer tot nu toe:D
Bij de NOS vertellen ze graag dingen die ze de afgelopen maanden ook wel hadden kunnen vertellen en dan vannacht focussen op de actuele dingen!! Maar dat doen ze dus niet, heel soms hebben ze het over het hier en nu.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik lees hier idd uitslagen die nog lang niet te zien zijn geweest bij de NOS.
* MinderMutsig geeft Trigalti ook een bord met hapjesquote:
ja, dat hoop ik dus ookquote:Op woensdag 5 november 2008 02:49 schreef ElizabethR het volgende:
Hoppa Obama!!![]()
ow, en Isa, rustige wacht!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |