Wat heb ik een honger..quote:Op woensdag 5 november 2008 02:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Fles wijn en hapjes, ik kan er weer even tegen.
Wat heb ik gemist?
Obama heeft 65% van de stemmen binnengehaald, tegenover 34% voor McCain. Een behoorlijk verschil vergeleken met de polls.quote:
Soms denk je dat mensen maar wat typen om ook maar iets te zeggen.quote:
Florida en Pennsylvania voor Obama is gelopen race, inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
CNN zet Obama op Penny, dat was een must voor McCain.
Daar ben ik ook zo bang voor, dat hij januari niet eens haaltquote:Op woensdag 5 november 2008 02:41 schreef Jasza het volgende:
Ik wil een juichende Obama zien, en hopelijk geen kogels
Gezien je username verbaast me dat voor geen meter.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat McCain wint, maar realistisch gezien moet ook ik toegeven dat het er niet in zal zitten en dat Obama wint. Helaas, over 4 jaar beter.
Bron is CNNquote:
Bijna, bijna..quote:Op woensdag 5 november 2008 02:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Obama wint Pennsylvania. Florida gaat vrijwel zeker naar Obama.
DE CHAMPAGNE KAN AL ONTKURKT WORDEN
Ga lekker wat etenquote:
VVD is veel linkser dan Obama isquote:Op woensdag 5 november 2008 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Gezien je username verbaast me dat voor geen meter.
Een half uur geleden al, volgens de NOS.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:41 schreef TC03 het volgende:
Pennsylvania wel heel snel gecalled.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |