Quote uit de show van Marc-Mariequote:
Kloptquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
euh...
'suis' betekend toch 'ben'?
(Frans is niet echt mijn taal)
aah okequote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kloptmaar MMH was ook niet zo goed in frans
nee, hier maken we er een show van, amerikaanse snacks, popcorn, chips, cola, feestquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:56 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, iemand dacht dat MMH geen homo was, want hij was getrouwd
ik werd om 4.45 uur wakker en heb toen radio aangezet en dus ook toespraak gehoordquote:Op woensdag 5 november 2008 05:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
zelden zo geëmotioneerd zo'n historisch moment live gevierd, dit komt naast mijn herrineringen van 9-11 mensen zullen vast zeggen dat ik overdrijf, maar daarvoor blijf ik een drama queen
ligt die nu niet uitgeteld op bed na election night ?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:21 schreef Ang3l het volgende:
*zucht* Dat krijg je dus met drukke mensen en het bestellen van theaterkaarten maanden van te vorenMensen die dan niet meer in de gaten hebben dat ze morgen kaartjes hebben voor The Last 5 Years en dus verbaasd staan als ik ze net SMS en niet meer kunnen
TMM! Kheb nog een kaartje over!!!! Dit is je kans! Eenmaal, andermaal......
Laat snel iets weten per SMS anders ga ik Melanie of zo bellen
Ik bekjijk nu Obama's speech en heb ook tranen in mn ogenquote:Op woensdag 5 november 2008 05:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
zelden zo geëmotioneerd zo'n historisch moment live gevierd, dit komt naast mijn herrineringen van 9-11 mensen zullen vast zeggen dat ik overdrijf, maar daarvoor blijf ik een drama queen
al een reaktie gehad van je zus hoe ze het ervaren heeft ?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik bekjijk nu Obama's speech en heb ook tranen in mn ogen![]()
Nou, het irritante was, ik reed en het ging echt super goed. Ik was rustig, maakte nauwelijks tot geen fouten, de speciale verrichtingen gingen perfect... toen we uit de auto stapten dacht ik ook echt dat ik geslaagd was..quote:
Nee nog niks, maar ze was dus tussen die duizenden mensen in Chicago bij Obamaquote:Op woensdag 5 november 2008 12:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al een reaktie gehad van je zus hoe ze het ervaren heeft ?
hoe lang moet je momenteel wachten als je vandaag direct weer een nieuwe aanvraag indient ?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou, het irritante was, ik reed en het ging echt super goed. Ik was rustig, maakte nauwelijks tot geen fouten, de speciale verrichtingen gingen perfect... toen we uit de auto stapten dacht ik ook echt dat ik geslaagd was..
Daar dacht zij anders over; bij een drukke kruispunt was ik vergeten voorrang te geven aan 2 fietsers...![]()
HOE KUT
Copy thatquote:Op woensdag 5 november 2008 12:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
klopt het nu dat die daar altijd bovengemiddeld scoren ?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:26 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
oh en voor as je et nog nie wist die obana is een negerrrrrrrrrrrrr!!!!!!.
.
Dat word extra veel poppers gebruiken.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:26 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
ja halo mense sorry dat ik der zo lang niet was maar ik ben namelijk film reveuwer geworde hehehe. dus als julie je vanavod vervele dan kune jullie hier een film uitzoeke: Het grote KLF's filmreview topic
.
Dit is ook een negerin, en om dit filmpje moet ik ook altijd huilenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:26 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
ja halo mense sorry dat ik der zo lang niet was maar ik ben namelijk film reveuwer geworde hehehe. dus als julie je vanavod vervele dan kune jullie hier een film uitzoeke: Het grote KLF's filmreview topic
.
Peris for presidentquote:Op woensdag 5 november 2008 13:49 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
jezes ze moete die haly bery met dat beeld op der kop slaan!!!.
quote:'Homohuwelijk haalt het niet in VS'
Uitgegeven: 5 november 2008 12:11
Laatst gewijzigd: 5 november 2008 12:26
SAN FRANCISCO - Na het tellen van 86 procent van de stemmen heeft een krappe meerderheid van de Californiërs tegen het homohuwelijk gestemd. Dat meldden Amerikaanse media woensdag. Ook Florida en Arizona stemden tegen het homohuwelijk.
De inwoners van Californië, Arizona en Florida mochten tegelijk met de presidentsverkiezingen voor of tegen een voorstel stemmen om in de grondwet vast te laten leggen dat het huwelijk exclusief tussen man en vrouw is.
De initiatiefnemers van het voorstel vinden dat de toekomst van het traditionele gezin op het spel staat. Tegenstanders zeggen te vechten voor de burgerrechten van homoseksuelen en dus voor gelijke behandeling in de grondwet.
Les
De initiatiefnemers van het voorstel voerden flink campagne met het feit dat kinderen op school les zouden krijgen over het homohuwelijk, als deze verbintenis in de grondwet zou worden vastgelegd.
Veel kiezers zeggen, dat dàt argument hen over de streep heeft getrokken om tegen het homohuwelijk te stemmen.
Immigranten
In Californië werd vooral steun gezocht voor het voorstel bij de enorm gegroeide groep immigranten van Latijns-Amerikaanse afkomst. Deze veelal zeer katholieke allochtonen vormen inmiddels 30 procent van de 37 miljoen Californiërs.
De latino's stemden bij een referendum in 2000 met overweldigende meerderheid tegen de invoering van het homohuwelijk.
Californië
Het Californische hooggerechtshof maakte in mei dit jaar een einde aan de discriminatie. Sindsdien lieten zich ongeveer 18.000 Amerikaanse homoparen trouwen, ook van buiten Californië.
Nou kijk. aan de ene kant vind ik het natuurlijk belachelijk dat ze het gaat verbieden.. maaaar ik begrijp het ook, en dat zal een homo volgens mij niet vaak zeggenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Het land waar alles mogelijk is blijkt in de pratijk erg tegen te vallen, dat blijkt wel weer.
Volgens mij is het nog steeds een grote taboe om met kinderen over homo's te hebben. Ook in Nederland.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap het probleem dat kinderen er "les" in zouden moeten krijgen eigenlijk helemaal niet. Volgens mij neemt niemand iets zo snel aan als logisch als een kind. Volgens mij laten die zich niet tegenhouden door wat biologisch wel of niet problemen oplevert (zoals de geboorte van kinderen bij homo's), of wat maatschappelijk de standaard is. Maar dat vind ik alleen.
Topshopquote:Op woensdag 5 november 2008 14:46 schreef Deceit het volgende:
oeh ik ga morgen naar londen trouwens, iemand nog tips?
Heeel makkelijk te vinden. In Oxford Street volgens mij. De grote winkelstraat.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:53 schreef Deceit het volgende:
ojaaa daar heb ik over gehoord, waar zit die precies? makkelijk te vinden?
big, bigger biggestquote:Op woensdag 5 november 2008 14:53 schreef Deceit het volgende:
ojaaa daar heb ik over gehoord, waar zit die precies? makkelijk te vinden?
Daar ben ik dus helemaal niet van overtuigd. Zoals ik al zei, ik denk dat kinderen juist makkelijk dingen accepteren, omdat ze nog weinig reden hebben om het niet als waarheid te kunnen zien. Welk kind wilde er vroeger niet met een familielid trouwen? Dat is ook niet "goed" volgens de norm, maar in de ogen van een kind is het volkomen logisch. Pas als ouders zeggen dat het niet logisch is wordt het ook onlogisch.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds een grote taboe om met kinderen over homo's te hebben. Ook in Nederland.
Kinderen zullen het altijd raar vinden om te zien dat een man verliefd is op een man of een vrouw verliefd is op een vrouw. Daar is een hele cultuurverandering voor nodig en dat zal nog generaties duren.
Ok, maar ik vind wel dat kinderen nog steeds opgevoed moeten worden met het feit dat een jongen op een meisje verliefd wordt en andersom. Lijkt me best raar als ouders tegen hun kinderen zeggen dat ze verliefd kunnen worden op wie ze willen. Als ze later toch op hetzelfde geslacht vallen, is dat prima. Wat dat betreft ben ik nogal traditioneelquote:Op woensdag 5 november 2008 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ben ik dus helemaal niet van overtuigd. Zoals ik al zei, ik denk dat kinderen juist makkelijk dingen accepteren, omdat ze nog weinig reden hebben om het niet als waarheid te kunnen zien. Welk kind wilde er vroeger niet met een familielid trouwen? Dat is ook niet "goed" volgens de norm, maar in de ogen van een kind is het volkomen logisch. Pas als ouders zeggen dat het niet logisch is wordt het ook onlogisch.
Dus als een kind al op de hoogte is dat soms mannen op vrouwen vallen en soms op mannen, dan is dat gewoon zo voor een kind.
Hoezo dat nou weer? Da's toch idioot? Dat levert alleen maar problemen op. Kinderen die homo blijken te zijn en denken dat ze niet normaal zijn want ze hebben geleerd dat normale mensen hetero zijn, en er dus jaren over doen om het voor zichzelf en de omgeving toe durven geven... Gatver, dat je dat uberhaupt VINDT... Dat snap ik dus echt niet/.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok, maar ik vind wel dat kinderen nog steeds opgevoed moeten worden met het feit dat een jongen op een meisje verliefd wordt en andersom. Lijkt me best raar als ouders tegen hun kinderen zeggen dat ze verliefd kunnen worden op wie ze willen. Als ze later toch op hetzelfde geslacht vallen, is dat prima. Wat dat betreft ben ik nogal traditioneel
maar dan zadel je toekomstige homo's met hetzelfde probleem op, dat ze nog steeds van de norm afwijken en ze dus anders dan de rest zijn. Nu heb ik je een paar keer gezien en gesproken en zo anders ben jij niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok, maar ik vind wel dat kinderen nog steeds opgevoed moeten worden met het feit dat een jongen op een meisje verliefd wordt en andersom. Lijkt me best raar als ouders tegen hun kinderen zeggen dat ze verliefd kunnen worden op wie ze willen. Als ze later toch op hetzelfde geslacht vallen, is dat prima. Wat dat betreft ben ik nogal traditioneel
Ik heb hem uitgezet. Ik zie echt niet wat mensen in z'n speeches zien. Ik vind het maar zweverige drek, gepresenteerd met een dosis arrogantie die me nu al stoort.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:06 schreef MisterO het volgende:
Kut voor je MisterO,quote:
Ik heb gelezen dat je de hele nacht had gekeken? pet je af!quote:Op woensdag 5 november 2008 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
vannacht is de wereld er in mijn ogen een stukje beter op geworden, voor mij is dit een historisch belangrijk moment, en ik geloof,ik hoop dat de wereld er ook echt beter op wordt
Waarom?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
vannacht is de wereld er in mijn ogen een stukje beter op geworden, voor mij is dit een historisch belangrijk moment, en ik geloof,ik hoop dat de wereld er ook echt beter op wordt
dat hoop ik van ganser harten met je mee, maar het zal niet meevallen voor Obama om ook maar een deel van de torenhoge verwachtingen te kunnen gaan inlossen. Daarnaast hoop ik dat hem de tijd gegeven is, en er niet weer een of andere zot met kogels meet te moeten strooien omdat hij het er niet mee eens isquote:Op woensdag 5 november 2008 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
Waar haal je dat vandaan over die atoombom?quote:Op woensdag 5 november 2008 18:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
omdat ik mac cain gevaarlijk vind, hij wil de oorlog kosten wat het kost winnen en schuwt de Atoombom daarvoor niet...
Terwijl Obama de prioriteiten bij het land legt
uit een toespraak van Maccainquote:Op woensdag 5 november 2008 18:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan over die atoombom?
quote:
eentje die hij speciaal voor militairen heeft gehouden, het maakt mij in deze niet uit van welke partij wie is, maar goed, ik heb geen zin in en geen tijd voor een inhoudelijke discussiequote:Op woensdag 5 november 2008 18:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Welke dan? Trouwens, de enige die hem ooit echt ingezet heeft was een partijgenoot van Obama...
Volgens mij verzin je het ter plekke.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
eentje die hij speciaal voor militairen heeft gehouden, het maakt mij in deze niet uit van welke partij wie is, maar goed, ik heb geen zin in en geen tijd voor een inhoudelijke discussie
De mensen die obama aanstelt zijn wel oorlogsgrage mensenquote:Op woensdag 5 november 2008 18:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
omdat ik mac cain gevaarlijk vind, hij wil de oorlog kosten wat het kost winnen en schuwt de Atoombom daarvoor niet...
Terwijl Obama de prioriteiten bij het land legt
goed en daar komt een groot stuk uitstraling bij, ik heb meer vertrouwen in obamma, hij komt op mij zachter, vriendelijker en eerlijker over, en ik weet dat dat geen afwegingsfactor hoort te zijn
Obama gaat meer troepen naar Afghanistan sturen en is bereid Pakistan aan te vallen, Het is dus sowieso gezwets.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:34 schreef Cahir het volgende:
De mensen die obama aanstelt zijn wel oorlogsgrage mensen
Nou ja, dat vind ik dan wel weer handig. Handiger dan Irak. Tenzij het om die oliepijp gaat natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Obama gaat meer troepen naar Afghanistan sturen en is bereid Pakistan aan te vallen, Het is dus sowieso gezwets.
Het wordt steeds meer 'geaccepteerd' om een homo te zijn, maar het blijft niet 'standaard' en zo zal het ook moeten blijven, hoe jammer dat ook is. Stel je voor dat over 50 jaar kinderen op de basisschool niet standaard zullen vallen op het andere geslacht.. dat lijkt me dus heel maf. Ik begrijp wel dat jullie het raar vinden dat ik dit vind als homo, maar ik zie het probleem om 'anders' te zijn ook niet. Dat ervaar ik misschien op een andere manier.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan zadel je toekomstige homo's met hetzelfde probleem op, dat ze nog steeds van de norm afwijken en ze dus anders dan de rest zijn. Nu heb ik je een paar keer gezien en gesproken en zo anders ben jij niet.
Denk je niet dat hierdoor nog steeds de schroom blijft bij jongeren om straks hun coming out naar hun ouders te maken. Want het laten slingeren van "bewijsmateriaal" in de vorm van tickets/flyers/boekjes wordt vrees ik niet overal even laconiek opgenomen.
Wel hypocriet natuurlijk. het succes van de "surge" in Irak zo lang mogelijk ontkennen, en dan met je eigen variant voor Afghanistan komen.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:42 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, dat vind ik dan wel weer handig. Handiger dan Irak. Tenzij het om die oliepijp gaat natuurlijk.
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 5 november 2008 18:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het wordt steeds meer 'geaccepteerd' om een homo te zijn, maar het blijft niet 'standaard' en zo zal het ook moeten blijven, hoe jammer dat ook is. Stel je voor dat over 50 jaar kinderen op de basisschool niet standaard zullen vallen op het andere geslacht.. dat lijkt me dus heel maf.
'Anders' oké, maar dat betekent niet dat het onbekend en onbegrepen moet zijn.quote:Ik begrijp wel dat jullie het raar vinden dat ik dit vind als homo, maar ik zie het probleem om 'anders' te zijn ook niet. Dat ervaar ik misschien op een andere manier.
nee, maar dat lijkt wel de tendens te zijn. (onbekend en onbegrepen). Het schijnt vandaag de dag toch weer steeds moeilijker te worden.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt. Bedoel je nou dat je bang bent dat mensen alle geaardheden als standaard gaan zien? En waarom is dat slecht? Een geaardheid is er toch wel, of het nou standaard is of niet. Dan kan het toch beter standaard zijn?
[..]
'Anders' oké, maar dat betekent niet dat het onbekend en onbegrepen moet zijn.
Afghanistan werd aangevallen door de VN, Irak door Amerika alleen.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wel hypocriet natuurlijk. het succes van de "surge" in Irak zo lang mogelijk ontkennen, en dan met je eigen variant voor Afghanistan komen.
Door kinderen te leren dat homoseksualiteit normaal is, worden ze echt zelf niet homo hoor...quote:Op woensdag 5 november 2008 18:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het wordt steeds meer 'geaccepteerd' om een homo te zijn, maar het blijft niet 'standaard' en zo zal het ook moeten blijven, hoe jammer dat ook is. Stel je voor dat over 50 jaar kinderen op de basisschool niet standaard zullen vallen op het andere geslacht.. dat lijkt me dus heel maf. Ik begrijp wel dat jullie het raar vinden dat ik dit vind als homo, maar ik zie het probleem om 'anders' te zijn ook niet. Dat ervaar ik misschien op een andere manier.
Een feest met voornamelijk vriendinnenquote:
Nee, dat is niet gek.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het heel gek dat ik eigenlijk me heel erg verbaas dat iemand die zelf homo is er zo over denkt.
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:04 schreef samjustme het volgende:
ik voel me kut zucht, ik ga slapen denk ik
Hej een stelling voor jou...quote:Op woensdag 5 november 2008 18:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het wordt steeds meer 'geaccepteerd' om een homo te zijn, maar het blijft niet 'standaard' en zo zal het ook moeten blijven, hoe jammer dat ook is. Stel je voor dat over 50 jaar kinderen op de basisschool niet standaard zullen vallen op het andere geslacht.. dat lijkt me dus heel maf. Ik begrijp wel dat jullie het raar vinden dat ik dit vind als homo, maar ik zie het probleem om 'anders' te zijn ook niet. Dat ervaar ik misschien op een andere manier.
Homo word jequote:Op woensdag 5 november 2008 22:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej een stelling voor jou...
Homo ben je of homo wordt je?
Wattan!! pm me ffquote:Op woensdag 5 november 2008 23:27 schreef samjustme het volgende:
O ik kom toch wel anders moet K, C vermaken gaat lastig en komen nog een aantal bekenden mee hehe
Welke factoren maken jou homo dan?quote:
Welke factoren? Ik denk dat de mensen waarmee je omgaat, je cultuur en je leefomstandigheden dat heel erg maken. en bepaalde gebeurtenissen in je jeugd. Jij denkt er anders over?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welke factoren maken jou homo dan?
Dat wil dus zeggen dat vroeger je ouders te weinig moeite hebben gedaan om je hetero te maken? Ze hebben je te weinig verteld dat je verliefd hoort te worden op een meisje?
Nah laat ik het zo zeggen; als dit van invloed was geweest had ik vannacht met een meisje in bed gelegen...quote:Op woensdag 5 november 2008 23:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Welke factoren? Ik denk dat de mensen waarmee je omgaat, je cultuur en je leefomstandigheden dat heel erg maken. en bepaalde gebeurtenissen in je jeugd. Jij denkt er anders over?
Ja hoor, waarom denk je van niet? ik vind het heerlijk. en heb er totaal geen moeite mee, net zoals de mensen om me heen.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
MisterO, heb je je eigen homoseksualiteit eigenlijk wel geaccepteerd?
Tha_Erik, heb je je eigen dikheid eigenlijk wel geaccepteerd?quote:Op donderdag 6 november 2008 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
MisterO, heb je je eigen homoseksualiteit eigenlijk wel geaccepteerd?
Nah ik begrijp de vraag eigenlijk wel...quote:Op donderdag 6 november 2008 00:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja hoor, waarom denk je van niet? ik vind het heerlijk. en heb er totaal geen moeite mee, net zoals de mensen om me heen.
Ik kreeg een beetje een negatieve bijsmaak, alsof je een soort schuld gaf aan bepaalde dingen/gebeurtenissen en dat je liever had dat je hetero was. Maar dat kan goed een interpretatiefout zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja hoor, waarom denk je van niet? ik vind het heerlijk. en heb er totaal geen moeite mee, net zoals de mensen om me heen.
Nooit. En mag ik vragen waarom je deze vraag er doorheen gooit?quote:Op donderdag 6 november 2008 00:13 schreef Cahir het volgende:
[..]
Tha_Erik, heb je je eigen dikheid eigenlijk wel geaccepteerd?
Ah, dat is een goede reden om mij dan maar weer eens te proberen uit de tent te lokken. Het was ook al weer zo lang terug, ik ben bang dat je het een beetje verleerd bent.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, dat is een goede reden om mij dan maar weer eens te proberen uit de tent te lokken. Het was ook al weer zo lang terug, ik ben bang dat je het een beetje verleerd bent.
Dat is een interpretatiefout. Het kon toch net zo goed een positieve bijsmaak zijn geweest?quote:Op donderdag 6 november 2008 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje een negatieve bijsmaak, alsof je een soort schuld gaf aan bepaalde dingen/gebeurtenissen en dat je liever had dat je hetero was. Maar dat kan goed een interpretatiefout zijn.
Nou sorry, de mensen met wie ik omging (gabbers), mijn cultuur en mijn leefomstandigheden (boerendorpje) waren alles behalve gayfriendlyquote:Op woensdag 5 november 2008 23:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Welke factoren? Ik denk dat de mensen waarmee je omgaat, je cultuur en je leefomstandigheden dat heel erg maken. en bepaalde gebeurtenissen in je jeugd. Jij denkt er anders over?
Ik ben wel benieuwd naar wat jij als de oorzaak van je geaardheid ziet dan. Niet vaak genoeg gedwongen met autootjes te spelen of zo?quote:Op donderdag 6 november 2008 00:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat is een interpretatiefout. Het kon toch net zo goed een positieve bijsmaak zijn geweest?![]()
En de volgende keer dat ik je zie, gaan we erover kletsen ok?
Ik ga slapen, trusten![]()
Is dat die Berlijnse Fransoos?quote:Op donderdag 6 november 2008 00:44 schreef Ang3l het volgende:
David komt zaterdag nietDat scheelt weer 1 embarrassment!
Hint: kijk eens 6 posts boven jequote:Op donderdag 6 november 2008 00:49 schreef hierissieweer het volgende:
dit kon ik jullie niet onthouden:
Ik kom uit een "cultuur" waar eigenlijk het gewoon nooit ging over homoseksualiteit. Niet negatief, niet positief. En toch ben ik homoquote:Op donderdag 6 november 2008 00:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou sorry, de mensen met wie ik omging (gabbers), mijn cultuur en mijn leefomstandigheden (boerendorpje) waren alles behalve gayfriendlyEn op mijn school kende ik er niet eentje. Eveneens waren ze destijds nog niet volop op TV a la Geer & Goor..... en toch ben ik homo
Deal. En ik ga ook slapen, schijtwerkstuk.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat is een interpretatiefout. Het kon toch net zo goed een positieve bijsmaak zijn geweest?![]()
En de volgende keer dat ik je zie, gaan we erover kletsen ok?
Ik ga slapen, trusten![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:58 schreef hierissieweer het volgende:
Homoseksualiteit is een psychiatrische aandoening, het niet bevredigd worden in je anale fase als kind. Een slechte hechting met met je vader en een te goede hechting met je moeder. En nog meer, maar freud heeft er veel over geschreven.
En lees verder dit
Ara is ook wel van zeldzame kwaliteitquote:Op donderdag 6 november 2008 08:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben erg benieuwd of ik Jim beter ga vinden dan Ara... maar ik vrees van niet
Anale fase als kind?quote:Op donderdag 6 november 2008 00:58 schreef hierissieweer het volgende:
Homoseksualiteit is een psychiatrische aandoening, het niet bevredigd worden in je anale fase als kind. Een slechte hechting met met je vader en een te goede hechting met je moeder. En nog meer, maar freud heeft er veel over geschreven.
En lees verder dit
ja maar jij bent ook geen homo geworden, jij bent het gewoonquote:Op donderdag 6 november 2008 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet dat je in je orale fase alles in je mond propt... nou... ik heb vroeger dus inderdada geen anale fase gehad! Maar nu nog steeds niet hoor!
dankjewelquote:Op donderdag 6 november 2008 10:53 schreef Xiance het volgende:
* Xiance zet een schaal met zes verschillende soorten tosti's neer!
SSSHHHHAAAALLLLOOOOMMMMEEEEE![]()
![]()
Iedereen heeft een anale fase gehad hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet dat je in je orale fase alles in je mond propt... nou... ik heb vroeger dus inderdada geen anale fase gehad! Maar nu nog steeds niet hoor!
Volgens Freud word je homo wanneer je de Fallische fase niet goed heeft doormaakt.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:58 schreef hierissieweer het volgende:
En lees verder dit
Rook je?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:37 schreef Ang3l het volgende:
ik twijfel nogquote:Op donderdag 6 november 2008 11:08 schreef MisterO het volgende:
Ang3l heb je je outfit voor zaterdag al klaarliggen?
volgens mij heb ik nog niet een fase goed doorlopenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Rook je?
Dan heb je namelijk je orale fase ook niet goed/afdoende doorlopen
zomer/winter outfiltquote:
Zomer/flitsend/korte mouw/ordinairquote:Op donderdag 6 november 2008 11:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zomer/winter outfilt
wel of niet flitsend
korte/lange mouw
casual of chic of zelfs ordinair
kortom keuze stress
Nah vast wel...quote:Op donderdag 6 november 2008 11:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heb ik nog niet een fase goed doorlopen![]()
ik rook een paar shaggies per dagquote:Op donderdag 6 november 2008 11:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nah vast wel...
Maar rook jij dan?
Ieuw! das slecht voor je jeweetsquote:Op donderdag 6 november 2008 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik rook een paar shaggies per dag
Ja ik moet zaterdag in elk geval wel eerst harsen/scheren met het oog op volgende week dinsdag avondquote:Op donderdag 6 november 2008 11:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zomer/flitsend/korte mouw/ordinair
zo
jij wist dat toch wel van mij, volgens mij heb k zelfs met een brandende peuk je naar het station weggebracht op zondag middagquote:Op donderdag 6 november 2008 11:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ieuw! das slecht voor je jeweetsen het stinkt, ziet er niet uit enzo bahbah
Wat heb je dinsdagavondquote:Op donderdag 6 november 2008 11:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik moet zaterdag in elk geval wel eerst harsen/scheren met het oog op volgende week dinsdag avond![]()
maar echt ordinair is dan weer met lange mouwen.
Heeft 013 volop blacklight, en van die paarse lampen waar wit zo leuk in oplicht, ?
Kan wel, ik was moequote:Op donderdag 6 november 2008 11:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij wist dat toch wel van mij, volgens mij heb k zelfs met een brandende peuk je naar het station weggebracht op zondag middag
a plane to catchquote:Op donderdag 6 november 2008 11:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat heb je dinsdagavond![]()
Ik vind korte mouwen veel leuker staan, maar dan zijn lange mouwen idd wat ordi-er![]()
En blacklight enzo. me dont knowie
Je weet nog wel dat het een hele toestand was op het stationsplein ?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kan wel, ik was moedie steef kon niet ophouden te snurken!
Oh ja Londen right? heb je al plannen lopen maken?quote:
Ja die toestanden op het stationsplein weet ik nog wel.. echt creepy. gelukkig dat ik een slaapplek had en niet met de 1e trein terug moest, want dan was ik wel heel dichtbij geweest... En I did not have the donut!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je weet nog wel dat het een hele toestand was op het stationsplein ?
en jij was natuurlijk veel te vermoeid om toe te geven dat jij die ontbrekende donut toch wel had opgepeuzeld ?
London is met de bus op 13 decemberquote:Op donderdag 6 november 2008 11:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ja Londen right? heb je al plannen lopen maken?![]()
[..]
Ja die toestanden op het stationsplein weet ik nog wel.. echt creepy. gelukkig dat ik een slaapplek had en niet met de 1e trein terug moest, want dan was ik wel heel dichtbij geweest... En I did not have the donut!
TMM of HIW maybe... hmm
Joooooo, echt heeel gaaf! je gaat erheen op vakantie neem ik aan???quote:Op donderdag 6 november 2008 11:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
London is met de bus op 13 december
ik moet nog eerst 4 weken naar New Zealand en naar swining Sydney![]()
Ja New Zealand ga ik niet heen om kiwis te gaan plukkenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Joooooo, echt heeel gaaf! je gaat erheen op vakantie neem ik aan???
waarom zou je die dagelijkse gewoonte onderbreken ?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:12 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen toch maar even hallo zeggen hier
ik zal wel af en toe op Fok een berichtje achterlaten want we hebben flaptop en internet gratis tot onze beschikkingquote:Op donderdag 6 november 2008 12:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Joooooo, echt heeel gaaf! je gaat erheen op vakantie neem ik aan???
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zal wel af en toe op Fok een berichtje achterlaten want we hebben flaptop en internet gratis tot onze beschikking
foto?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:31 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, bij gelezen nothing special.
(zware kost btw...homo zijn of homo worden.) is er niets luchtigers?
mijn foto? haha is goed.. ben een beetje traag..heb nu pas onderschrift en weet ik veel.. moet veel voor mijn werk doen in Barcelona ..foto's ik nu heb zijn NSFW... dus van het weekend stuur ik je wel een foto... houd ik een bordje erbij IK BEN GEEN KLOON, BITCHES... Ben er nu echt klaar mee. hahahahquote:
Waarom dan pas... we want change, RIGHT NOWquote:Op donderdag 6 november 2008 13:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mijn foto? haha is goed.. ben een beetje traag..heb nu pas onderschrift en weet ik veel.. moet veel voor mijn werk doen in Barcelona ..foto's ik nu heb zijn NSFW... dus van het weekend stuur ik je wel een foto... houd ik een bordje erbij IK BEN GEEN KLOON, BITCHES... Ben er nu echt klaar mee. hahahah
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mijn foto? haha is goed.. ben een beetje traag..heb nu pas onderschrift en weet ik veel.. moet veel voor mijn werk doen in Barcelona ..foto's ik nu heb zijn NSFW... dus van het weekend stuur ik je wel een foto... houd ik een bordje erbij IK BEN GEEN KLOON, BITCHES... Ben er nu echt klaar mee. hahahah
Geduld is een schone zaak... haha ..quote:Op donderdag 6 november 2008 13:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waarom dan pas... we want change, RIGHT NOW
maar ik weet niet eens hoe jullie eruit zien... hoor je mij zeiken?quote:
Ga jij ook? (Ik weet niet eens wie jij bent, hahah)quote:Op donderdag 6 november 2008 13:49 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
hee mijk ouwe pik ouwe pijp zie ik je morge nog op fursball hehehehe.
http://www.gay.nl/kaiserquote:Op donderdag 6 november 2008 13:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ik weet niet eens hoe jullie eruit zien... hoor je mij zeiken?
dat lijkt me sterk. aangezien jij uit Rotterdam komtquote:Op donderdag 6 november 2008 13:59 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
ik ben dezelfde als gelerboy oplete miiiike hehehe.
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
http://www.gay.nl/kaiser
hoofdfoto is van gisteravond!
ik 20?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik dacht dat je rond de 20 was.. haha maar toen zag ik Celine Dion eronder staan...dacht ik: Yep, dat is em.
Nadat gezeik en al die leugens van Sam had ik er even geen zin meer inquote:Op donderdag 6 november 2008 13:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom zou je die dagelijkse gewoonte onderbreken ?
Erwin, 1 van de mensen die meegaan, werkt voor TDC (Tele Danmark Company, Deense KPN) dus die rekening van mobiel internet is gewoon voor de zaakquote:
maar wij hebben wel allemaal een feauteaubouque met foto'squote:Op donderdag 6 november 2008 13:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ik weet niet eens hoe jullie eruit zien... hoor je mij zeiken?
je laat me gewoon alleen...quote:Op donderdag 6 november 2008 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Erwin, 1 van de mensen die meegaan, werkt voor TDC (Tele Danmark Company, Deense KPN) dus die rekening van mobiel internet is gewoon voor de zaak
o god ja, ga ik eens ff kijken....quote:Op donderdag 6 november 2008 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wij hebben wel allemaal een feauteaubouque met foto's
jij laat je toch niet zo gemakkelijk hier het topic uitjagen ?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nadat gezeik en al die leugens van Sam had ik er even geen zin meer in![]()
En ik was ook niet in London de laatste paar dagen
Hoezo heb jij daar bezwaar tegen?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:22 schreef Cahir het volgende:
Bezwaar brief tegen de Elektronisch PatiëntenDossier opgestuurd.
Privacy is kut. Ik ken miljoenen voorbeelden verzinnen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hoezo heb jij daar bezwaar tegen?
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Privacy is kut. Ik ken miljoenen voorbeelden verzinnen.
De stagair bij de fysio hoeft niet te weten dat ik vorige week naar de dokter ben geweest voor een erectiestoornis.
En nee, ik heb geen erectiestoornis, evenmin dat ik naar de fysio ga, het is enkel een voorbeeld
Dus.. je laat me in de steek!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor, in mijn hart neem ik je gewoon mee op reis en kan daar dan op pitc over bloggen
Vertel dat maar aan Sarahquote:Op donderdag 6 november 2008 14:28 schreef Cahir het volgende:
Land en continent is heel wat anders he.
Nee ik had er ook geen zin meer in, maar na een leuke PM, gaan we gewoon weer doorquote:Op donderdag 6 november 2008 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij laat je toch niet zo gemakkelijk hier het topic uitjagen ?
gelukkig!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee ik had er ook geen zin meer in, maar na een leuke PM, gaan we gewoon weer door
dat was toch voor je spaanse kraag ?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Privacy is kut. Ik ken miljoenen voorbeelden verzinnen.
De stagair bij de fysio hoeft niet te weten dat ik vorige week naar de dokter ben geweest voor een erectiestoornis.
En nee, ik heb geen erectiestoornis, evenmin dat ik naar de fysio ga, het is enkel een voorbeeld
Zijn er zoveel bitchfights dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee ik had er ook geen zin meer in, maar na een leuke PM, gaan we gewoon weer door
haha spaanse kraag gadver....moest ff googlen wat het ook alweer was hahahquote:Op donderdag 6 november 2008 14:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat was toch voor je spaanse kraag ?
Pia met Ich gehör nur mir vindt ik dan beter van toepassing op jequote:Op donderdag 6 november 2008 14:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
Dus.. je laat me in de steek!
mooie quote uit de Musical Elisabeth!
Valt wel mee, het speelt zich meestal meer achter de schermen afquote:Op donderdag 6 november 2008 14:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zijn er zoveel bitchfights dan?
Een hele week? Waar is je bf?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Valt wel mee, het speelt zich meestal meer achter de schermen afenfin genoeg erover. Wil nu wat leuks horen omdat ik deze week heeeeeeel eenzaam ben
Je bent nu op/in J ???quote:Op donderdag 6 november 2008 15:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Valt wel mee, het speelt zich meestal meer achter de schermen afenfin genoeg erover. Wil nu wat leuks horen omdat ik deze week heeeeeeel eenzaam ben
Off all people, you should have known better, wie heeft er nu spaans bloed door de aderen stromenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha spaanse kraag gadver....moest ff googlen wat het ook alweer was hahah
I'm waiting, kikkerlikkerfan... of is de vraag te moeilijk?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk. aangezien jij uit Rotterdam komt![]()
Maar goed, we gaan je FF testen?
Wat is FF? en wat voor boter gebruik je? (de gangbare)
BF is met 2 vrienden van hier naar Lisboa tot volgende week maandagquote:
Mocht jij niet mee? Or r u stuck at work?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
BF is met 2 vrienden van hier naar Lisboa tot volgende week maandag
@Stroek Ik was maandag en dinsdag op/in J.
Je tandarts, fysiotherapeut, apotheker kunnen er zo bij.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Misschien kan die stagiar je helpen met je erectiestoornis?![]()
Ik wist niet dat je dossier zoooo toegankelijk voor iedereen is. Dacht alleen voor artsen etc...
ja maar stagaires en zo niet hoor, geloof me als je ooit iets overkomt is dat handigquote:Op donderdag 6 november 2008 15:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je tandarts, fysiotherapeut, apotheker kunnen er zo bij.
Stuck niet echt, maar hoe meer ik nu doe, hoe eerder ik in December naar huis kanquote:Op donderdag 6 november 2008 15:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mocht jij niet mee? Or r u stuck at work?
Niet te vroeg hoor, ik wil eerst 14 dec samen met jou vinho verde zuipenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Stuck niet echt, maar hoe meer ik nu doe, hoe eerder ik in December naar huis kan
If my memory serves me right, dan ben je uitgezonden naar London voor werk? En je woont in Nederland?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Stuck niet echt, maar hoe meer ik nu doe, hoe eerder ik in December naar huis kan
Ik ben dit weekend in Londenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jawel, denk je nou echt dat overal strikt de regels nageleefd wordenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar stagaires en zo niet hoor, geloof me als je ooit iets overkomt is dat handig
Ik woon in Lisboa en werk in Londonquote:Op donderdag 6 november 2008 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
If my memory serves me right, dan ben je uitgezonden naar London voor werk? En je woont in Nederland?
Wat voor werk doe je?
werk gerelateerd or FUN?quote:
Voor Nunoquote:Op donderdag 6 november 2008 15:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
werk gerelateerd or FUN?Rond kerst in London ook leuk...duur, maar leuk..
handen boven de dekens, he?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor NunoIk lees net dat ie er alleen zal zijn
Bicha en dat had je niet EERDER kunnen vertellenquote:
Uh, dat bedoelde ik... Manchester!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Bicha en dat had je niet EERDER kunnen vertellenHeb ik net afgesproken om naar Manchester te gaan
Coolquote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, dat bedoelde ik... Manchester!
Welk hotel zit je ?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, dat bedoelde ik... Manchester!
bij je patientengegevens?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jawel, denk je nou echt dat overal strikt de regels nageleefd worden. Ken sinds kort 3 mensen die in de telecomindustrie werken, en alle 3 kunnen bij de gegevens...
jezus waar je zin in hebtquote:Op donderdag 6 november 2008 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok, zodirect duik ik weer 1 van de 2 monstervergaderingen in, de begrotingsbehandeling deze keer, die duurt maar 6 uur, in tegenstelling tot de kadernota, die 6 uur duurt
In dat van jouquote:
6 uur? Ach, zo monster is dat niet hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok, zodirect duik ik weer 1 van de 2 monstervergaderingen in, de begrotingsbehandeling deze keer, die duurt maar 6 uur, in tegenstelling tot de kadernota, die 6 uur duurt
Ja, want bij Denver Carrington.......quote:Op donderdag 6 november 2008 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
6 uur? Ach, zo monster is dat niet hoor
Of waar ik zitquote:Op donderdag 6 november 2008 16:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, want bij Denver Carrington.......
Wellicht zat het verstopt achter een sjaalquote:Op donderdag 6 november 2008 16:28 schreef MisterO het volgende:
Valt op: Nuno begrijpt @ngel's sarcasme niet.
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wellicht zat het verstopt achter een sjaal
Je zit me te dollenquote:
Ik dacht even dat hij er inderdaad zou zijn, volg het niet meer zo de laatste dagen. Maar dat is dus niet zoquote:Op donderdag 6 november 2008 16:28 schreef MisterO het volgende:
Valt op: Nuno begrijpt @ngel's sarcasme niet.
Ja wellichtquote:Op donderdag 6 november 2008 16:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik dacht even dat hij er inderdaad zou zijn, volg het niet meer zo de laatste dagen. Maar dat is dus niet zoHad leuk kunnen zijn op C anal street
Ga je toch naar Furball? Ben nou wel beniewd wie er achter Ang3l zitquote:Op donderdag 6 november 2008 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wellichtMaar dit weekend is Furball! En uh... o ja... Pann!
Vanavond met Rik, Rein, Eefje, Dennis, Francois en Mitchell naar The last 5 years.quote:
Nee helaas, andere keer misschien. Had al kaarten voor Pann en we gaan er met 5 heen.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ga je toch naar Furball? Ben nou wel beniewd wie er achter Ang3l zit
quote:
Wat moet ik nu doen mijn weekend als "vrijgezel" in Manchester hmmmmm even nadenkenquote:Op donderdag 6 november 2008 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wellichtMaar dit weekend is Furball! En uh... o ja... Pann!
Je kunt naar Nederland komen. O nee wacht, dan haal je Pann toch nietquote:Op donderdag 6 november 2008 16:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat moet ik nu doen mijn weekend als "vrijgezel" in Manchester hmmmmm even nadenken
volgens mij is er daar genoeg te 'doen' in Manchesterquote:Op donderdag 6 november 2008 16:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat moet ik nu doen mijn weekend als "vrijgezel" in Manchester hmmmmm even nadenken
Ik ga toch een keer onaangekondigd Pann halenquote:Op donderdag 6 november 2008 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kunt naar Nederland komen. O nee wacht, dan haal je Pann toch niet
Ik vrees het ookquote:Op donderdag 6 november 2008 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volgens mij is er daar genoeg te 'doen' in Manchester
Ligt eraan welke Manchesterquote:Op donderdag 6 november 2008 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volgens mij is er daar genoeg te 'doen' in Manchester
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt eraan welke ManchesterManchester NH is saai.
ja maar dan zie je maar wellicht een kleine delegatie van de mensen hierquote:Op donderdag 6 november 2008 17:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ga toch een keer onaangekondigd Pann halenik zeg het alleen NOOIT meer vantevoren
Wacht wel op een die in het zuiden van NL is, dan heb ik de meeste kans iedereen te treffenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar dan zie je maar wellicht een kleine delegatie van de mensen hier
Zal er aan denkenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je weer viegen? en denk je dan aan je "bagage"![]()
![]()
![]()
![]()
Houden jullie eens in de zoveel tijd een meeting ofzo?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wacht wel op een die in het zuiden van NL is, dan heb ik de meeste kans iedereen te treffen
Uberhaupt geen bruisend leven geloof ik, laat staan gay.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heeft het geen bruisend gay leven?
Morgen ochtendquote:Op donderdag 6 november 2008 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had jij nu morgen examen/toets/praktijktest ?
ja die is dus zaterdag in Tilburgquote:Op donderdag 6 november 2008 17:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wacht wel op een die in het zuiden van NL is, dan heb ik de meeste kans iedereen te treffen
Maar mijn vliegtuig gaat naar Manchester, tenzij ik hem kaap of zoquote:Op donderdag 6 november 2008 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die is dus zaterdag in Tilburg
ja gewoon dit topic blijven volgen dan merk je dan er op onregelmatige en vooral oncourante tijdstippen samenscholingen zijn van diverse Fokkers uit het H topicquote:Op donderdag 6 november 2008 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Houden jullie eens in de zoveel tijd een meeting ofzo?
eindhoven was in mijn ogen wel voor herhaling vastbaarquote:Op donderdag 6 november 2008 17:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar mijn vliegtuig gaat naar Manchester, tenzij ik hem kaap of zo
en er komen er vast nog wel meer in het zuiden
Geheel in SM pakje.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Houden jullie eens in de zoveel tijd een meeting ofzo?
Jij wil iedereen met goed fatsoen kunnen negeren?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:38 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, zaterdag is toch geen Fok-meet?
Da's iig niet mijn insteek voor de avond heur
Heet ik Sam?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij wil iedereen met goed fatsoen kunnen negeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |