abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:54:44 #1
28192 kikkerlikkerfan
its tamy winete time baby
pi_62947827
ja halo halo mense ik ben der weer dus we kuneeeee hehehe .
ik zal maar meteenmet de duer in huis vale ik ga heb beslote dat ik vanaf nu films ga revuwen voor julie tof toch wheh .
das vet makelijk voor julie want dan kenne julli eeerst hier leze of je et wat vind en dan ken je daarna naar de bios ofhure!!!!!!

ik begin wel .

de eerste film die ik ga vertele dat is SKREAM want dat is me faveriet hehe . hij is te koop en tehuur. hij gaat zo...............................

nou de telefoon gaat bij zon wijf. zij zo van hello zegt die vent zo van hello. nou zij helemaal gille enzo en dan wordt ze neergestoke en die moeder helemaal gile whaaaaaaaaaaa vet eng. nou dan begint et pas echt .
weer zo'n wijf komt der vriendje door der raam en later op school hore ze dat dat eerste wijf dood is nou dat tweede wijf helemaal in paniek want der moederis ook dood (vet zielig stuk is dat ik moest denke aan me eigemoeder .) maar goed verder wel vet overdreve want et is al bijna een jaar gelede. maar goed die avond komt die moordernaar ook bij haar gaat ze de trap op renne komt net die vriend weer door et raam dus je denk meteen DIE HEB ET GEDAAN!!!!! dus ze sluite die vriend op maar wordd dat wijf toch weer gebeld zo van helloooooooo . echt vet eng!!! nou ja dus dan geve ze maar een feest komt der weer een ander wijf met der kop tusse et kateluik in de garag edeur KRAK wijf dood natuurlijk!!! nou en uiteindelijk heb dat vriendje et gedaan same met ze bilemaat vet minder voor dat wijf naturlijk maar weesmaar niet bang want ze pak ze terug en dan is et afgelope hehehe .

sorry dat ik et einde heb verklaptmaar zo hoef je teminse niet bang te zijn dat et neit goed afloopt want dat doet het dus wel.

eve geduld hebbe mense ik ga nu THE BEATCH vertele.
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:55:04 #2
28192 kikkerlikkerfan
pi_62947835
ja halo daar ben ik dus weer nu met DE BEACH komt ieeeee! .

nou der is dus zo'n vent in een hotel helemaal gek en dan komt leonard dicapo der aan en die hoort van het eiland dus hij helemaal zwemme daarheen vet ver. en hij zwemt same met zon frans wijf en der vriend nou dat wordnatuurlijk neuke dat zie je al vanver aankome. nou op dat eiland is dus een heel dorp met een heel raar wijf nou dat word natuurlijk ook neuke en der is ook nog heel veel wiet maar daar mag je niet aankome want dan gaan ze schiete want zehebbe een aap die houd de wacht!!!!!! nou alles is leuk en aardig tot der een haai komt die alemaal manne opeet en die worde dan verstote nou dicapi word der helemaal gek van dus dan gaat ie door het bos renne lijkt net een compoeterspel hehehe . nou dan komen der nieuwe mense naar het eiland die hadde een kaart gekrege van lenardo en die gingen toen de wiet jatte en toen werde ze vermoord en toen ging die vent van de wiet naar dat rare wijf en die ging toen leonardo neerschiete maar der zat geen kogel in toen werd dat wijf helemaal gek en ging iedereen naar huis eind goed al goed. hehehe .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:55:29 #3
28192 kikkerlikkerfan
pi_62947846
zo hier ben ik weer zijn julie der klaar voor ik ga nu MOELEN ROUSE vertelle.

Nou der was een wijf echt een vette hoer man maar wel heel knap en ze kon mooi zingen en die vent van traenspoting werd verliefd op der en zij ook op hem nou ja eerst niet maar toen wel maar ze was verkocht aan eenhertog met een heel gek stemetje zovan like e vurgiiiiin hehehe . nou toen ginge ze alemaal heel veel danse en neuke en die hertog had niks inde gate,,, vet na-ief van hem natuurlijk maar toen op een gegeve moment had hij het toch in de gate en toenzij die van het stuk eindigd opmijn manier nou iedereen helemaal in paniek natuurlijk helemaal gillend in de rontte rennen zo van rooooxannnneeeee helemaal dramatisch en toen hoorde die hoer dat ze doodging maar ze moest toch door met de shoow dus toen zij ze tege die vent van tarinspoting dat ze toch verliefd was op de hertog dus toen ging hij meteeen ze tiepmachine verkope natuurlijk en het stuk sabotere dus toen klom die op het podium ging die hoer dood iedereen vet janke zo van ther waaaaas a boy en toen was et afgelopen nou nou wat een ellende allemaal maar wel mooieliedjes hoor.
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:55:40 #4
28192 kikkerlikkerfan
pi_62947851
dan komt nu de review van DE SOUND OF MUZIC!!!!!!!!! lette jullie op,, vet leuke film. komt ieeeee!

nou der zit zon wijf op eenberg helemaal te zinge ondertuse worde de nonne weer gek omdatze te laat is dus dan moet ze maar weg op passe op de kindere vontrap nou dat word natuurlijk een drama die vent helemaal onaardig en die kindere onhandelaar ik zou ze al lang von de trap geschopt hebe hehehe . nou dan gaat ze klere make van de gordijne iedereen helemaal blij maar dan komt de barones echt een vette teringhoer en die zegt dan je moet weg maria nou dat wijf natuurlijk helemaal histirisch dus zij weer terug naar de nonne en de hoofdnon helemaal zinge cliiiiiiimb evry mounteeeeeeeeeen lalalaaaaaaaaaaaaa lijkt wel een opera man dus dat wijf meteen weer terug en dat gaat ze trouwe met die vent,,,,,,,, kindere helemaal blij maar dan kome de duitsers dus dan gaan ze snel optrede en dan wint er zon wijf de show en die gaat dan 600 keer buige en daardoor kune ze snel onstnape door de berge!!!!! DDD. eind goed al goed nou ja mischien flikere ze nog van die berg af maar dat zie jeniet meer. hehe . o ja hij duurt vet lang trouwes!!!
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:55:51 #5
28192 kikkerlikkerfan
pi_62947856
en dan nu OPEN WATEr vet eng!!

nou zon wijf en zon kerel gaan duike op vekantie en dan worde ze achtergelate in de zee krijge ze meteen ruzie natuurlijk en der kome alemaal haaie en die vrete ze dan op op et einde. je moet der wel bijblijve want der gebeurtzoveeel dat je et anders echt neit meer kan volge pfoooeeeeeeee! .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_62948009
. . .
pi_62948036
Oeh, deze recensies moet ik lezen!
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:07:57 #8
28192 kikkerlikkerfan
pi_62948299
en dan nu DURTY DENCING!!!!!!!!!!

nou der was dus zon wijf en die heet beby ehehehehe . Vet onrealitisch naturlijk maar ja,, dat wijf gaat dus op vekantie met der ouders en iedereen danst daar vet geil nou dat wijf natuurlijk meedoen en dan komt ze der achter dat zon ander wijf zwanger is echt zon vette hoer natuurlijk maar ondertuse wordtt ze verleifd op sjony de leider van de groep en die heb ook dat wijf zwanger gemaakt en dan mag ze van der vader niet meermet hem omgaan en dan aborteert ie ook die hoer nog effe drukdrukdruk op vekantie voor die vent. . op et eind kome ze der achter dat et vriendje van der zus die hoer had zwanger gemaakt nou die vader helemaal blij en dan gaan ze nog effedanse zo van tiiiiiiiime of my live en dan gooie ze dat wijf nog effe in de lucht en dan is et afgelope. super super super leuke film maareigelijk geen fuck aan. . .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:14:19 #9
28192 kikkerlikkerfan
pi_62948528
en dan nu VINDING NEMO

nou et si ene film van WALDISNY echt vet leuk maar wel zielig daarmoet je tegekune anders word et jankeeeee whehehe .

nou der is zon visse stel en die heb allemaal eiere maar die worde alemaal opgevrote door een haai maar der blijft der eentje leve das dus nemo maar hij heb 1 gek finnetje (echt vet herkenbaar ). nou dan word nemo weggevist die vaderhelemaal in peniek natuurlijk zo van nemoooo noooooooooo vet zielig. dus dievader overal zoeke komt ie echt een VET IRITANTE vis tegen dora en die vergeet steeds alles . word gespeeld door rosie o donel maar vet goeie make up want et lijkt echt net een vis!!!!!!! nou zij zame zoeke in ale hoeke maar nemo zit in een aquauriuam ofzo op et eind ken hij toch ontsnape en dan gaan allle ander visse uit et aqauriam ook ontsnape maar die zite dan allemaal inde zee in een zakje echt veeeeeet zielig want die gaan dus alemaal dood in diezakies maar dat zie je niet meer want toen was de film agfelopen!
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_62948532
goede recensies
pi_62948611
die mulholland drive !
underground forever baby
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:20:43 #12
28192 kikkerlikkerfan
pi_62948727
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:16 schreef Laton het volgende:
die mulholland drive ! [ afbeelding ]
wat een goed idee latonn ik zal em effe kopiern uit dat andere topic same met jurasec park!!!!!!!!!!!!!!!! .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:22:59 #13
28192 kikkerlikkerfan
pi_62948797
MULOLEND DRIFE:
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:59 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
voor de mense die em nog neit gezien hebe zal ik et uitlege!!!!!!!!

nou eerst kreeg dat wijf een ongeluk met de auto nou meteen hoootsekee hersenbloeding ofzo kon ze zichniks meer herinere dus toen ging ze maar de berg af lope en doeze bij de tante van dieblonde want die ging toch op vakansie hehe . wel praktisch ingesteld dusdat mens maar goed toen kwam die blonde helemaal met et vliegtuig uit ontario met van die ouwe mense en die ginge heel gek lache in de auto zo van whehehe betty nou je kan der dan al geen chokela meer van make maar om et nog erger te make zit der dan ineens een vent ergens kofie tedrinke en dan gaat ie om de hoek kijke zit der ineens een zwarte vent!!!!!!!!!!!!!! maar goed die wijfe werde toen lesbos maar der kut was wazig en toen ginge ze naar de musikal zo van siiiiiiiiilensioooooooooo nou effe janke effe schude je kent etwel zo van schuuuuuddeeeeeeee toen ginge ze weer naar huis dus toen verdwene ze alebei in de blauwe doos en toen kwam dietante zo om de hoek van huuuuuuuuh ik hoorde wat en toen was et afgelope nou je ken der geen koek van bake!!!!!!!!! heheh .
JUREZIC PARC:
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:21 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
je weet wel dat ze zo naar dat eilant gaan en dan kome der van die drake en dan valt der zo een bloedig been op et dak van de auto nou stamp stamp stamp de glaze water gaan der helemaal van trile en die kindere maar brule en schijne met de zaklanteren doooooooom natuurlijk en die laura dern maar gile looooooook ooout als ze met de auto wegscheure en op et eind komt der een helikompter en worde ze alemaal geret voor deel 2 vet comersieel man open einde en uiteindelijk komt der niemand terug voor deel 2 behalve jef goldbum nou dan hade ze ze net zo goed alemaal op kune vrete je snapt der echtgeen jota van hehehe .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:28:28 #14
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62948991
The KLF
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:35:01 #15
28192 kikkerlikkerfan
pi_62949245
en dan nu I KNO WHAT YOU DID LEAST SUMER!!!! vet enge horrer!!!! . ooo.

nou der zijn dusvier tieners,,,,, twee kerels twee wijve eentje is bufy de vampir sleayer heheeh . en die rijde dus zon vent aan morsdood natuurlijk dus ze gooie hem in et water en vanaf dat punt ligge al hun levens helemal in puin je kent dat wel en eenjaar later krijgt zon wijf een briefje met dus derop i knowhat you did leat sumer zij helemaal flipe natuurlijk whaaaaa iemand weet het krijgt max ineens een haak in ze kin overal bloed wie ruimt et op geen idee nou dan wordt een van die kerels aangerede maar hij blijft leve iedereen helemaal bang..... . dan moet bufy meerijde in de parade en na afloop is der nog een talentejacht gaat der zon wijf een liedje zinge FAAAAME echt veeeeeeet vals bufy helemaal lache maar dan word der vriend vermoord zij gille natuurlijk waaaaaaaaah maar niemand gelooft der nou dan word de politie vermoord zij renne naar de winkel, doet haar zus heel irritant WHOP zus dood vet relaxt zij weer rene maar helaas niet hard genoeg vlats buffy dood ze had wel lekkere tiete!!!!!! nou dan gaat dat andere wijf op de boot met de moordernaar suuuuperdom . maar ze word nog gered door haar vriendje ze hakke de hand der af van de mordernaar maar weer een jaar later zit hij in der does. mega onrelaistich maar wel eeeeeeng!!!! .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:38:10 #16
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62949388
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:35 schreef kikkerlikkerfan het volgende:

nou der zijn dusvier tieners,,,,, twee kerels twee wijve eentje is bufy de vampir sleayer heheeh .
!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_62949452
>> ONZ.
pi_62949549
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:39 schreef zarGon het volgende:
>> ONZ.
Ohja, Humor is natuurlijk niet gewenst in TV
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:43:04 #19
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62949588
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:42 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Ohja, Humor is natuurlijk niet gewenst in TV
Volgens TV modjes niet dus ga daar maar klagen.
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:43:29 #20
28192 kikkerlikkerfan
pi_62949600
halo dit is bloedsereus ja!!!!!!! der zit vet veel werk in al die revuews!
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:44:45 #21
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62949660
maar we leseen hues alle revuewses nog well horo.
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:57:10 #22
28192 kikkerlikkerfan
pi_62950138
okay dan hier komt de DE SCHINING.

nou jack nicelson gaat met ze vrouw en ze kind in een verlate hotel wone en hij word der echt helemaaal gek en dan gaat dat wijf met een knupel zwaaie en met een piepstem gile jack jack veeeeet irritant dus hij wil dat wijf koud make natuurlijk . gaat ze slape en dan komt dat kind der aan redruuuuum redruuuuuuum met EEN MES!!! zij weer gile met die piepstem!! komt jack der aan heeeeeeere's jonny en nu gaat ze gewoonecht bruuuuuulle je wou gewoon dat hij der koud maakt maar nee hij gaat achter dat kind aan ondertuse hakt ie nog eve een neger in me kaar (ruimt altijd lekkker op natuurlijk) nou kind gile en die ging toen et doolhof in jak der achteraan maar dat kind was sliiiiiiiim ging achtteruit lope jack helemaal befrore doooooood natuurlijk toen ging dat wijf met dat kind weg in de sneewmobiel zij weer helemaal gile maar dat hoorde je niet want je zag alleen nog een fotovan jack van vroeger heel vaag einde . . .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:02:40 #23
28192 kikkerlikkerfan
pi_62950339
mense ik ga pite maar morge schrijf ik nogmeer hoor dus julie hoeve neit ongeruts te zijn!!!!! .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:09:39 #24
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_62950610
six senth recensie?
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:23:13 #25
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_62951146