ja halo halo mense ik ben der weer dus we kuneeeee hehehe

.
ik zal maar meteenmet de duer in huis vale ik ga heb beslote dat ik vanaf nu films ga revuwen voor julie tof toch wheh

.
das vet makelijk voor julie want dan kenne julli eeerst hier leze of je et wat vind en dan ken je daarna naar de bios ofhure!!!!!!
ik begin wel

.
de eerste film die ik ga vertele dat is SKREAM want dat is me faveriet hehe

. hij is te koop en tehuur. hij gaat zo...............................
nou de telefoon gaat bij zon wijf. zij zo van hello zegt die vent zo van hello. nou zij helemaal gille enzo en dan wordt ze neergestoke en die moeder helemaal gile whaaaaaaaaaaa vet eng. nou dan begint et pas echt

.
weer zo'n wijf komt der vriendje door der raam en later op school hore ze dat dat eerste wijf dood is nou dat tweede wijf helemaal in paniek want der moederis ook dood (vet zielig stuk is dat ik moest denke aan me eigemoeder

.) maar goed verder wel vet overdreve want et is al bijna een jaar gelede. maar goed die avond komt die moordernaar ook bij haar gaat ze de trap op renne komt net die vriend weer door et raam dus je denk meteen DIE HEB ET GEDAAN!!!!! dus ze sluite die vriend op maar wordd dat wijf toch weer gebeld zo van helloooooooo

. echt vet eng!!! nou ja dus dan geve ze maar een feest komt der weer een ander wijf met der kop tusse et kateluik in de garag edeur KRAK wijf dood natuurlijk!!! nou en uiteindelijk heb dat vriendje et gedaan same met ze bilemaat

vet minder voor dat wijf naturlijk maar weesmaar niet bang want ze pak ze terug en dan is et afgelope hehehe

.
sorry dat ik et einde heb verklaptmaar zo hoef je teminse niet bang te zijn dat et neit goed afloopt want dat doet het dus wel.
eve geduld hebbe mense ik ga nu THE BEATCH vertele.