abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:54:44 #1
28192 kikkerlikkerfan
its tamy winete time baby
pi_62947827
ja halo halo mense ik ben der weer dus we kuneeeee hehehe .
ik zal maar meteenmet de duer in huis vale ik ga heb beslote dat ik vanaf nu films ga revuwen voor julie tof toch wheh .
das vet makelijk voor julie want dan kenne julli eeerst hier leze of je et wat vind en dan ken je daarna naar de bios ofhure!!!!!!

ik begin wel .

de eerste film die ik ga vertele dat is SKREAM want dat is me faveriet hehe . hij is te koop en tehuur. hij gaat zo...............................

nou de telefoon gaat bij zon wijf. zij zo van hello zegt die vent zo van hello. nou zij helemaal gille enzo en dan wordt ze neergestoke en die moeder helemaal gile whaaaaaaaaaaa vet eng. nou dan begint et pas echt .
weer zo'n wijf komt der vriendje door der raam en later op school hore ze dat dat eerste wijf dood is nou dat tweede wijf helemaal in paniek want der moederis ook dood (vet zielig stuk is dat ik moest denke aan me eigemoeder .) maar goed verder wel vet overdreve want et is al bijna een jaar gelede. maar goed die avond komt die moordernaar ook bij haar gaat ze de trap op renne komt net die vriend weer door et raam dus je denk meteen DIE HEB ET GEDAAN!!!!! dus ze sluite die vriend op maar wordd dat wijf toch weer gebeld zo van helloooooooo . echt vet eng!!! nou ja dus dan geve ze maar een feest komt der weer een ander wijf met der kop tusse et kateluik in de garag edeur KRAK wijf dood natuurlijk!!! nou en uiteindelijk heb dat vriendje et gedaan same met ze bilemaat vet minder voor dat wijf naturlijk maar weesmaar niet bang want ze pak ze terug en dan is et afgelope hehehe .

sorry dat ik et einde heb verklaptmaar zo hoef je teminse niet bang te zijn dat et neit goed afloopt want dat doet het dus wel.

eve geduld hebbe mense ik ga nu THE BEATCH vertele.
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:55:04 #2
28192 kikkerlikkerfan
pi_62947835
ja halo daar ben ik dus weer nu met DE BEACH komt ieeeee! .

nou der is dus zo'n vent in een hotel helemaal gek en dan komt leonard dicapo der aan en die hoort van het eiland dus hij helemaal zwemme daarheen vet ver. en hij zwemt same met zon frans wijf en der vriend nou dat wordnatuurlijk neuke dat zie je al vanver aankome. nou op dat eiland is dus een heel dorp met een heel raar wijf nou dat word natuurlijk ook neuke en der is ook nog heel veel wiet maar daar mag je niet aankome want dan gaan ze schiete want zehebbe een aap die houd de wacht!!!!!! nou alles is leuk en aardig tot der een haai komt die alemaal manne opeet en die worde dan verstote nou dicapi word der helemaal gek van dus dan gaat ie door het bos renne lijkt net een compoeterspel hehehe . nou dan komen der nieuwe mense naar het eiland die hadde een kaart gekrege van lenardo en die gingen toen de wiet jatte en toen werde ze vermoord en toen ging die vent van de wiet naar dat rare wijf en die ging toen leonardo neerschiete maar der zat geen kogel in toen werd dat wijf helemaal gek en ging iedereen naar huis eind goed al goed. hehehe .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:55:29 #3
28192 kikkerlikkerfan
pi_62947846
zo hier ben ik weer zijn julie der klaar voor ik ga nu MOELEN ROUSE vertelle.

Nou der was een wijf echt een vette hoer man maar wel heel knap en ze kon mooi zingen en die vent van traenspoting werd verliefd op der en zij ook op hem nou ja eerst niet maar toen wel maar ze was verkocht aan eenhertog met een heel gek stemetje zovan like e vurgiiiiin hehehe . nou toen ginge ze alemaal heel veel danse en neuke en die hertog had niks inde gate,,, vet na-ief van hem natuurlijk maar toen op een gegeve moment had hij het toch in de gate en toenzij die van het stuk eindigd opmijn manier nou iedereen helemaal in paniek natuurlijk helemaal gillend in de rontte rennen zo van rooooxannnneeeee helemaal dramatisch en toen hoorde die hoer dat ze doodging maar ze moest toch door met de shoow dus toen zij ze tege die vent van tarinspoting dat ze toch verliefd was op de hertog dus toen ging hij meteeen ze tiepmachine verkope natuurlijk en het stuk sabotere dus toen klom die op het podium ging die hoer dood iedereen vet janke zo van ther waaaaas a boy en toen was et afgelopen nou nou wat een ellende allemaal maar wel mooieliedjes hoor.
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:55:40 #4
28192 kikkerlikkerfan
pi_62947851
dan komt nu de review van DE SOUND OF MUZIC!!!!!!!!! lette jullie op,, vet leuke film. komt ieeeee!

nou der zit zon wijf op eenberg helemaal te zinge ondertuse worde de nonne weer gek omdatze te laat is dus dan moet ze maar weg op passe op de kindere vontrap nou dat word natuurlijk een drama die vent helemaal onaardig en die kindere onhandelaar ik zou ze al lang von de trap geschopt hebe hehehe . nou dan gaat ze klere make van de gordijne iedereen helemaal blij maar dan komt de barones echt een vette teringhoer en die zegt dan je moet weg maria nou dat wijf natuurlijk helemaal histirisch dus zij weer terug naar de nonne en de hoofdnon helemaal zinge cliiiiiiimb evry mounteeeeeeeeeen lalalaaaaaaaaaaaaa lijkt wel een opera man dus dat wijf meteen weer terug en dat gaat ze trouwe met die vent,,,,,,,, kindere helemaal blij maar dan kome de duitsers dus dan gaan ze snel optrede en dan wint er zon wijf de show en die gaat dan 600 keer buige en daardoor kune ze snel onstnape door de berge!!!!! DDD. eind goed al goed nou ja mischien flikere ze nog van die berg af maar dat zie jeniet meer. hehe . o ja hij duurt vet lang trouwes!!!
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:55:51 #5
28192 kikkerlikkerfan
pi_62947856
en dan nu OPEN WATEr vet eng!!

nou zon wijf en zon kerel gaan duike op vekantie en dan worde ze achtergelate in de zee krijge ze meteen ruzie natuurlijk en der kome alemaal haaie en die vrete ze dan op op et einde. je moet der wel bijblijve want der gebeurtzoveeel dat je et anders echt neit meer kan volge pfoooeeeeeeee! .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_62948009
. . .
pi_62948036
Oeh, deze recensies moet ik lezen!
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:07:57 #8
28192 kikkerlikkerfan
pi_62948299
en dan nu DURTY DENCING!!!!!!!!!!

nou der was dus zon wijf en die heet beby ehehehehe . Vet onrealitisch naturlijk maar ja,, dat wijf gaat dus op vekantie met der ouders en iedereen danst daar vet geil nou dat wijf natuurlijk meedoen en dan komt ze der achter dat zon ander wijf zwanger is echt zon vette hoer natuurlijk maar ondertuse wordtt ze verleifd op sjony de leider van de groep en die heb ook dat wijf zwanger gemaakt en dan mag ze van der vader niet meermet hem omgaan en dan aborteert ie ook die hoer nog effe drukdrukdruk op vekantie voor die vent. . op et eind kome ze der achter dat et vriendje van der zus die hoer had zwanger gemaakt nou die vader helemaal blij en dan gaan ze nog effedanse zo van tiiiiiiiime of my live en dan gooie ze dat wijf nog effe in de lucht en dan is et afgelope. super super super leuke film maareigelijk geen fuck aan. . .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:14:19 #9
28192 kikkerlikkerfan
pi_62948528
en dan nu VINDING NEMO

nou et si ene film van WALDISNY echt vet leuk maar wel zielig daarmoet je tegekune anders word et jankeeeee whehehe .

nou der is zon visse stel en die heb allemaal eiere maar die worde alemaal opgevrote door een haai maar der blijft der eentje leve das dus nemo maar hij heb 1 gek finnetje (echt vet herkenbaar ). nou dan word nemo weggevist die vaderhelemaal in peniek natuurlijk zo van nemoooo noooooooooo vet zielig. dus dievader overal zoeke komt ie echt een VET IRITANTE vis tegen dora en die vergeet steeds alles . word gespeeld door rosie o donel maar vet goeie make up want et lijkt echt net een vis!!!!!!! nou zij zame zoeke in ale hoeke maar nemo zit in een aquauriuam ofzo op et eind ken hij toch ontsnape en dan gaan allle ander visse uit et aqauriam ook ontsnape maar die zite dan allemaal inde zee in een zakje echt veeeeeet zielig want die gaan dus alemaal dood in diezakies maar dat zie je niet meer want toen was de film agfelopen!
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_62948532
goede recensies
pi_62948611
die mulholland drive !
underground forever baby
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:20:43 #12
28192 kikkerlikkerfan
pi_62948727
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:16 schreef Laton het volgende:
die mulholland drive ! [ afbeelding ]
wat een goed idee latonn ik zal em effe kopiern uit dat andere topic same met jurasec park!!!!!!!!!!!!!!!! .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:22:59 #13
28192 kikkerlikkerfan
pi_62948797
MULOLEND DRIFE:
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:59 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
voor de mense die em nog neit gezien hebe zal ik et uitlege!!!!!!!!

nou eerst kreeg dat wijf een ongeluk met de auto nou meteen hoootsekee hersenbloeding ofzo kon ze zichniks meer herinere dus toen ging ze maar de berg af lope en doeze bij de tante van dieblonde want die ging toch op vakansie hehe . wel praktisch ingesteld dusdat mens maar goed toen kwam die blonde helemaal met et vliegtuig uit ontario met van die ouwe mense en die ginge heel gek lache in de auto zo van whehehe betty nou je kan der dan al geen chokela meer van make maar om et nog erger te make zit der dan ineens een vent ergens kofie tedrinke en dan gaat ie om de hoek kijke zit der ineens een zwarte vent!!!!!!!!!!!!!! maar goed die wijfe werde toen lesbos maar der kut was wazig en toen ginge ze naar de musikal zo van siiiiiiiiilensioooooooooo nou effe janke effe schude je kent etwel zo van schuuuuuddeeeeeeee toen ginge ze weer naar huis dus toen verdwene ze alebei in de blauwe doos en toen kwam dietante zo om de hoek van huuuuuuuuh ik hoorde wat en toen was et afgelope nou je ken der geen koek van bake!!!!!!!!! heheh .
JUREZIC PARC:
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:21 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
je weet wel dat ze zo naar dat eilant gaan en dan kome der van die drake en dan valt der zo een bloedig been op et dak van de auto nou stamp stamp stamp de glaze water gaan der helemaal van trile en die kindere maar brule en schijne met de zaklanteren doooooooom natuurlijk en die laura dern maar gile looooooook ooout als ze met de auto wegscheure en op et eind komt der een helikompter en worde ze alemaal geret voor deel 2 vet comersieel man open einde en uiteindelijk komt der niemand terug voor deel 2 behalve jef goldbum nou dan hade ze ze net zo goed alemaal op kune vrete je snapt der echtgeen jota van hehehe .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:28:28 #14
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62948991
The KLF
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:35:01 #15
28192 kikkerlikkerfan
pi_62949245
en dan nu I KNO WHAT YOU DID LEAST SUMER!!!! vet enge horrer!!!! . ooo.

nou der zijn dusvier tieners,,,,, twee kerels twee wijve eentje is bufy de vampir sleayer heheeh . en die rijde dus zon vent aan morsdood natuurlijk dus ze gooie hem in et water en vanaf dat punt ligge al hun levens helemal in puin je kent dat wel en eenjaar later krijgt zon wijf een briefje met dus derop i knowhat you did leat sumer zij helemaal flipe natuurlijk whaaaaa iemand weet het krijgt max ineens een haak in ze kin overal bloed wie ruimt et op geen idee nou dan wordt een van die kerels aangerede maar hij blijft leve iedereen helemaal bang..... . dan moet bufy meerijde in de parade en na afloop is der nog een talentejacht gaat der zon wijf een liedje zinge FAAAAME echt veeeeeeet vals bufy helemaal lache maar dan word der vriend vermoord zij gille natuurlijk waaaaaaaaah maar niemand gelooft der nou dan word de politie vermoord zij renne naar de winkel, doet haar zus heel irritant WHOP zus dood vet relaxt zij weer rene maar helaas niet hard genoeg vlats buffy dood ze had wel lekkere tiete!!!!!! nou dan gaat dat andere wijf op de boot met de moordernaar suuuuperdom . maar ze word nog gered door haar vriendje ze hakke de hand der af van de mordernaar maar weer een jaar later zit hij in der does. mega onrelaistich maar wel eeeeeeng!!!! .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:38:10 #16
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62949388
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:35 schreef kikkerlikkerfan het volgende:

nou der zijn dusvier tieners,,,,, twee kerels twee wijve eentje is bufy de vampir sleayer heheeh .
!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_62949452
>> ONZ.
pi_62949549
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:39 schreef zarGon het volgende:
>> ONZ.
Ohja, Humor is natuurlijk niet gewenst in TV
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:43:04 #19
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62949588
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:42 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Ohja, Humor is natuurlijk niet gewenst in TV
Volgens TV modjes niet dus ga daar maar klagen.
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:43:29 #20
28192 kikkerlikkerfan
pi_62949600
halo dit is bloedsereus ja!!!!!!! der zit vet veel werk in al die revuews!
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:44:45 #21
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62949660
maar we leseen hues alle revuewses nog well horo.
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:57:10 #22
28192 kikkerlikkerfan
pi_62950138
okay dan hier komt de DE SCHINING.

nou jack nicelson gaat met ze vrouw en ze kind in een verlate hotel wone en hij word der echt helemaaal gek en dan gaat dat wijf met een knupel zwaaie en met een piepstem gile jack jack veeeeet irritant dus hij wil dat wijf koud make natuurlijk . gaat ze slape en dan komt dat kind der aan redruuuuum redruuuuuuum met EEN MES!!! zij weer gile met die piepstem!! komt jack der aan heeeeeeere's jonny en nu gaat ze gewoonecht bruuuuuulle je wou gewoon dat hij der koud maakt maar nee hij gaat achter dat kind aan ondertuse hakt ie nog eve een neger in me kaar (ruimt altijd lekkker op natuurlijk) nou kind gile en die ging toen et doolhof in jak der achteraan maar dat kind was sliiiiiiiim ging achtteruit lope jack helemaal befrore doooooood natuurlijk toen ging dat wijf met dat kind weg in de sneewmobiel zij weer helemaal gile maar dat hoorde je niet want je zag alleen nog een fotovan jack van vroeger heel vaag einde . . .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:02:40 #23
28192 kikkerlikkerfan
pi_62950339
mense ik ga pite maar morge schrijf ik nogmeer hoor dus julie hoeve neit ongeruts te zijn!!!!! .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:09:39 #24
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_62950610
six senth recensie?
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:23:13 #25
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_62951146
Saalp zcaht kikkerlikkrefan!
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:24:00 #26
28192 kikkerlikkerfan
pi_62951175
oke nog 1tje voor ik ga pite hier komt DE SIX SENSTH!

nou broce wilis gaat zo'n vent helpe maar die schiet hem kapot brues dood natuurlijk maar dan komt die een kind tege en die ziet overal lijke dus ook bruts willes . kind zo van iiii seee ded peeeeepellll!!!!! nou bruce gaat em wel helpe natuurlijk en die moeder van dat kind steeds helemaal kwaad omdat ze denkt dat hij liegt en dan komt bruce te laat voor et etentje met ze vrouw wijf helemaal pissig en vet zijke de hele tijd. . nou dan zit dat kind met die moedder in de file dus dat kind zegt zo van oma zag dat je ging danse en die moeder echt VEEEEET JANKEEEEEEEE super iritant wijf nou kind ook nog janke en toen had bruce ineens in de gate ik ben doooood ja dat hade wij al lang gezien dat kind zij toch al dat ie dooie zag!!!!!! . toen ging dat wijf van hem ineens heel raar ademe en morge worddt ales beter ofzo en toen was et afgelope . nou was dat nouzo bijezonder!?!?!>

[ Bericht 5% gewijzigd door kikkerlikkerfan op 04-11-2008 23:29:03 ]
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:25:13 #27
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_62951223
Dank je wel
Nu kan ik met een gerust hart gaan kijken
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_62951590
Whehehe, het is net als het "Sweden" van Be Kind, Rewind, maar dan met de review .
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:48:51 #29
3185 Adelante
To let it go now
pi_62952058
From dusk till dawn wil ik ook graag zien, maar wacht eerst de review hier wel af.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62954215
hb je ook een voor LORT OF DE RINGS?
pi_62954470
Blair witch project bij Family Guy:
Nothing's happening.. nothing's happening.. something about a map.. nothing's happening.. movie's over, everybody in the crowd look's pissed.
pi_62954482
Ik wil graag een review over cannibal holocaust.
  woensdag 5 november 2008 @ 09:52:30 #33
28192 kikkerlikkerfan
pi_62962116
Nou mense ik ben waker hoor dus hier komt snel FROM DUSC TIL DOWN!!!

Nou je hebt dus twee van die crimenele en die gaan van alles berove en in de fik zette en ze neme gijselaars mee dus dan gaan ze maar gauww naar meksico je weet wel van imca merina. Ze kidnappe nog effe de halfe kerk leeg en dan gaan ze snel naar de tietenbarr vet ongepast natuurlijk voor die mense van de kerk. . nou kome ze in die bar,,, is imca merina nerges te bekenne maar wel alemaal vampiers nou die gaan naturlijk iedereen bijte en bufy ook nerges te bekkene dus dan gaat iedereen zelf maar die fampiers te lijf veeeeet spanend. op et eind gaat de deuur ope haaaats zonlicht alle vampiers dood eind goed al goed.
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  woensdag 5 november 2008 @ 09:52:49 #34
28192 kikkerlikkerfan
pi_62962126
quote:
Op woensdag 5 november 2008 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
hb je ook een voor LORT OF DE RINGS?
ja alex heb ik wel maar let op aleen van de eerste want der zijn der drie namelijk maar die eerste was echt geen fuuuuuuuuuuuuuuuuuck aan dus daarnaben ik gestoptt. hier komt dus LORS OF DE RIM!

nou je heb zon dwerg hele harige pote jeeeezus en die ging een ring wegbrenge en toen kwame der elfe en dwerge en trolen die ginge allemaaal renne door de bosse en toen kwame der weer dwerge en elve en trolle en weer renne door de bose en vechte en weeeeeer renne en vechte en maar gezeikk met die ring en een heleboel water en toen was der nog smiegel vet leeeeeelijk het leek net piet bamberge maar dan heel dun en op et eind viel die ouwe in een ravein nadat ze eerst weerginge lope en vechte veeeeeeet saai man . nou iedereen janke om die ouwe en toen afgelope maar der kwame dus nog twee dele ik zou der niet aan begine alexxc vet zonde van je tijjd. oh trouwens effe het laatste nieuws tusedoor obama heb gewone, hoef je et niews niet meer te kijke handig toch!!!!! obana was die neger voor alss je et nietmeer wist! .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  woensdag 5 november 2008 @ 09:53:10 #35
28192 kikkerlikkerfan
pi_62962135
quote:
Op woensdag 5 november 2008 01:06 schreef On het volgende:
Ik wil graag een review over cannibal holocaust.
hoi om!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nou sory maar hanibal holecast heb ik nooit gezien maar wel net zoietss dus speciaal voor jou komt hier THERS SOMTINGE ABOUT MERIE!

nou der was dus zon vent helemaal verliefd op mari maar ze pik kwam tusse ze rits veeeet bloede natuurlijk toen zage ze mekaar nooit meer maar jarelater toch weer wel (dit stuk is superverwarrent!!!!!) . nou mery smeerde toen maar ze zaad in der kapsel zag der vet lomp uit maarniemand zei der wat van. toen ging hij der ophale bij de buurvrouw die heb trouwens vet lelike tieten (soms is et net een horroorfilm .( en die buurvrou heb een hond die beet hem zo in ze klote nou je snapt veeet pijn natuurlijk nog van die rits dus die vent stampe op die hond en op het eind kreeg hij marie toch en toen schoott de vriend van dei buurvrouw de muziekant neer super relaxt want die was irritaaaaaaaan!!!!!!! . nou als je wil lache maar ook hout van horrer elemente dan is dit wat voor jou.
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  woensdag 5 november 2008 @ 09:53:23 #36
28192 kikkerlikkerfan
pi_62962140
jullie hoeve niet lang te wachte want hier komt CLOFERFELD!!!
deze is heftig want ECHT GEBEURDT!! dus als je daarvanh oudt zeker kijke!! .

nou der is dus zon vent en die gaat naar japan dus ze vriende geve een vet feest voor hem gaat der ineens een onwijse bom af iedereen gille natuurlijk waaaaah iedereen naar benede toe komt ineens et vreihijs beeld zo naar benede zette dus zon vent helemaal gile OOOOO MYYYY GAAAAAAAAD echt vet irritant dus iedereen de brug op renne komt der ineens een onwijze beest vlaaaats hele brug kapot en zon vent van et feest dood. . en der is ook nog marleen en die kijkt de hele tijd vet raar maar later ontploft ze dus dat was super rellaxt hehehe . maar goed iedereeen natuurlijk steeds de andere kant op renne en die vent maar belle met ze vriendin maar die zit vast in der flat dus hij daarheen en dat wijf redde!! zij vet janke en toen ginge ze in de helicomptr nou je voelt em al aankome ding neerstorrte naturlijk!!!! zij weer renne rene renne natuurlijk gaat der echt EEN VETTE booooooooom af nou hele camerakapot dus je weet niet hoe et verder gaat maar je ziet ze nog wel eve in een ruzerad zitte dus ze ware goed weg gekome maar op et einde zie je nog wel iets inde zee valle . viola holt denk ik!!
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_62962361
clotsfeld heb ik ok gezien en jezus ik ben geen homo ofzo niet dat ik er wat tege heb maar ze moete niet voor me neus gaan staan bekke ofzo rrrrrrr maar die film dus was echt fakking eng man dus ik ben het wel eens met klf wat dat betreft maar daar zijn we ook mate voor hey klf alles goed man!!!!!!!!!!!!!1
  woensdag 5 november 2008 @ 10:09:28 #38
28192 kikkerlikkerfan
pi_62962525
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:02 schreef suimasen het volgende:
hey klf alles goed man!!!!!!!!!!!!!1
'

ja maat en met jou dan??? ik ben trouwens geen homo rrr. hoor et is gewoon interesee!!
ik heb trouwens insperatie gekrege door die colverfill dus hier komt nog een WARGEBEURDE FILM dit keer gaat het om DE BLER WITCH PROJET!

nou die doet ze naam eer aanhoor want iedereen zit me toch te bleerre in die film vooral dat wijfmet heel veel snot ook. . . maar goed zij dus naar dat bos om de heks te zoeke maar ze vinde in dat bos dus allemaal takjes nou zij helemaal bang natuurlijk!!!!!! . toen ging de tent bewege dus zij weer renne toen kwame ze bij een huisje met overal thaise kinderhandjjes op de muur die hade ze ingehuurd van de calvin klijnn fabriek vet slim natuurlijk!!! nou zij weer renne door dat huis toen viel de camera op de grond nou de creuw vet boos natuurlijk GA MAAR in de hOEK staaaaan geen touw aan vast te knope verderr eind goed al goed.
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_62962620
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:09 schreef kikkerlikkerfan het volgende:

nou de creuw vet boos natuurlijk GA MAAR in de hOEK staaaaan
, , .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 november 2008 @ 10:25:50 #40
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_62962938
Ja, Fight Club gaarne.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 5 november 2008 @ 10:38:35 #41
28192 kikkerlikkerfan
pi_62963247
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja, Fight Club gaarne.
nou dark-anus weet waar je aan begint hoor hij is vet cool maar wel vaaaag dus verstand op nul zeg ik altijd maar . mense hier komt FICHT CLUB!!!!

nou der is dus zon vent die zit daar met een pistool in ze bek van tijler turtel en dan gaan we terug in de tijd. . komt die vent thuis is alles ontplooft al ze ikea spul kapot dus toen ging die maar matte met bread pit! zij helemaal blij dus effe knufele met miet love (zeker homo .) en dan zit der ineens zon wijf helemaal overdreve met rook uit der bek nou zij neuke natuurlijk dat begrijp je en steeds meer vechte en dinge in de fik zette nou die vent zo van dit was niet de bedoeling dit wil bred niet dus iedereen zegt zo van MAAR JIJBEN TYLER!!! (tijler is bred echt veeeet ingewikkeld .) nou hij bestond dus eigenlijk niet dan schiet hij zichzelf voorze kop dan kijkt hij same met dat wijf naar ale banke die instorte (et lijk wel de kridiet crises man( en dan zie je nog een dike pik in beeld dus ale wijve ook weer blij. hehehehe grapjeeee! . dark-bolus je ken em met een gerust hart kope of hure want hij is vet cool hij is door broers gemaakt!!!
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  woensdag 5 november 2008 @ 10:45:03 #42
28192 kikkerlikkerfan
pi_62963420
ik raakte helemaal geinsepireert door die broers dus hier komt de METRIX!!!

eerst komt der zon wijf in een lere pak zij helemaal tege de muur op renne vet agresssief iedereen dood dus zij snel vluchteee door de telefoon dat snap je!! nou dan der is dus zon vent hij heet neo echt een vette hekker dus dan komt de politie zo van misteeer enderseeeeeeeeen de hele tijd echt vet irritaant!! . . hij met dat wijf mee die is weer uit de telefoon neemt ze em mee naar een neger (jaja niet te vetrouwe dat wijf) komt die neger natuurlijk weer met pille echt een veette deeler. neo neemt der maar een had hij et maar nooit gedaan want toen werd het pap ete!!! . maar hij leerde wel vechtsporte maar hij keek der wel gek bij en hij had ook een gek handje der bij. nou ja schiete scheite schiete je kent et wel . word die neger natuurlijk weer gekidnapt gaat ie heel overdreve zich losruke en wegrenne nou die hele helieconpter natuurlijk zo in het gebouw STUUUUK natuurlijk! vet zonde!!! uiteindelijk gaat neo in de politie die helemaal uit mekaar klapt maar hij zit toch nog in deel 2 vet raaaaaar! .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  Moderator woensdag 5 november 2008 @ 11:30:11 #43
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_62964685
ik snap dr geen ene kanker van en wil t niet snappen ook

wat een kansleaus 13 jarig menneke ben jij
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_62964786
Doe eens 2001: A Space Odyssey, begreep geen reet van die film, misschien kun jij hem even uitleggen.
  woensdag 5 november 2008 @ 11:41:06 #45
28192 kikkerlikkerfan
pi_62964936
die heb ik nooit gezien rwets van stenly kobrik ken ik alleen dus de schining en eyes wijd schut nou daar begrijp je ook geen reetvan hoor. eerst ruzie dan gaan ze weer neuke dan gaat die vent naar een orgie met allemaal maskers hij kwaad want dat wijf had gefantaseerd vet enge muziek derbij maar niks aan de hand vaaaaaaaag maar 201: space odisee die ken ik dus niet sorrry [b]EN KEN DIE JIMBO GODVERDOME UIT ME TOPIC ROTE ANDERS SNIJ IK ZE KEEL DOOOOOOR!!!!!!!!![/bb]
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_62964951
nou sorry hoor jimmy maar je zuo niet zo spoten met kankner als je zuo wete dat klfs moeder bij een ontplofing om het leve is gekome echt min van je man echt min wat ben jij voor mannetje heb je geen moeder ofzo klf echt kut van je ma maar wel tof van die tandpasta trouwens das goed gergeeld!
  woensdag 5 november 2008 @ 11:44:32 #47
28192 kikkerlikkerfan
pi_62965015
hehehe ja ik dacht ik sla me slag eve hehehe maar wel kut van me moeder ze kon zo mooi zinge gistere ontdekte ik nog een liedje van der stand bij yur man!!! vet onbekend denk ik van toen ze undergroundd was!!! maar ja ik zeg altijdmaar zo de bladere zijn geel de bladerre zijn groen hehehe8-).
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  woensdag 5 november 2008 @ 11:44:56 #48
28192 kikkerlikkerfan
pi_62965021
bladeren
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_62965066
Gr.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 5 november 2008 @ 11:47:26 #50
44159 Viviann
ik ben vivian
pi_62965078
ik heb shindlers list pas nog gezien. ik vond de film niet erg realisties want alles was zwart en wit (kan ook door mn tv komen ). het ging over de ene groep mense die de andere niet wilde helpe ofzo en toen ging er een groep met een trein mee. van die groep hebben ze toen een lijst gemakt en uitiendelijk kwam alles goed. nah ik zou zeggen een 4 want ik heb niet egt hard hoeven lachen.
im a super-girl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')