wat een goed idee latonn ik zal em effe kopiern uit dat andere topic same met jurasec park!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
JUREZIC PARC:quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:59 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
voor de mense die em nog neit gezien hebe zal ik et uitlege!!!!!!!!
nou eerst kreeg dat wijf een ongeluk met de auto nou meteen hoootsekee hersenbloeding ofzo kon ze zichniks meer herinere dus toen ging ze maar de berg af lope en doeze bij de tante van dieblonde want die ging toch op vakansie hehe. wel praktisch ingesteld dusdat mens maar goed toen kwam die blonde helemaal met et vliegtuig uit ontario met van die ouwe mense en die ginge heel gek lache in de auto zo van whehehe betty nou je kan der dan al geen chokela meer van make maar om et nog erger te make zit der dan ineens een vent ergens kofie tedrinke en dan gaat ie om de hoek kijke zit der ineens een zwarte vent!!!!!!!!!!!!!! maar goed die wijfe werde toen lesbos maar der kut was wazig en toen ginge ze naar de musikal zo van siiiiiiiiilensioooooooooo nou effe janke effe schude je kent etwel zo van schuuuuuddeeeeeeee toen ginge ze weer naar huis dus toen verdwene ze alebei in de blauwe doos en toen kwam dietante zo om de hoek van huuuuuuuuh ik hoorde wat en toen was et afgelope nou je ken der geen koek van bake!!!!!!!!! heheh
.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:21 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
je weet wel dat ze zo naar dat eilant gaan en dan kome der van die drake en dan valt der zo een bloedig been op et dak van de auto nou stamp stamp stamp de glaze water gaan der helemaal van trile en die kindere maar brule en schijne met de zaklanteren doooooooom natuurlijk en die laura dern maar gile looooooook ooout als ze met de auto wegscheure en op et eind komt der een helikompter en worde ze alemaal geret voor deel 2 vet comersieel man open einde en uiteindelijk komt der niemand terug voor deel 2 behalve jef goldbum nou dan hade ze ze net zo goed alemaal op kune vrete je snapt der echtgeen jota van hehehe.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:35 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
nou der zijn dusvier tieners,,,,, twee kerels twee wijve eentje is bufy de vampir sleayer heheeh.
Volgens TV modjes niet dus ga daar maar klagen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:42 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ohja, Humor is natuurlijk niet gewenst in TV
ja alex heb ik wel maar let op aleen van de eerste want der zijn der drie namelijk maar die eerste was echt geen fuuuuuuuuuuuuuuuuuck aan dus daarnaben ik gestoptt. hier komt dus LORS OF DE RIM!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
hb je ook een voor LORT OF DE RINGS?
hoi om!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nou sory maar hanibal holecast heb ik nooit gezien maar wel net zoietss dus speciaal voor jou komt hier THERS SOMTINGE ABOUT MERIE!quote:Op woensdag 5 november 2008 01:06 schreef On het volgende:
Ik wil graag een review over cannibal holocaust.
'quote:Op woensdag 5 november 2008 10:02 schreef suimasen het volgende:
hey klf alles goed man!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:09 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
nou de creuw vet boos natuurlijk GA MAAR in de hOEK staaaaan
nou dark-anus weet waar je aan begint hoor hij is vet cool maar wel vaaaag dus verstand op nul zeg ik altijd maarquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |