nee ik had der nog nooitvan gehoord ik ga em meteen downloden bedantk frodoquote:
jezes manwat ben jij minder om te pake op me speling en dan ooknog met kankerr der bij daar ken ik zo kwaaad om worde echt alsik jou ooit in et echt tegekom dan snij ik echt je strot af nou nu ga ik weer eve op zoek naar luig hoor hehehequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:24 schreef Jimbo het volgende:
ohja , leer typen broodmongool
kan der geen kanker van lezen op deze manier
heeeeee bedankt ruud de klf nou die ken ik wel hoor [b]KLF IS GONE ROCK YOU!!!!![/i] hehehehequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:26 schreef ruud.nl het volgende:
The KLF & Tammy Whinette - Justified & Ancient (Stand by the Jams)
TS is mongolquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:28 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
jezes manwat ben jij minder om te pake op me speling en dan ooknog met kankerr der bij daar ken ik zo kwaaad om worde echt alsik jou ooit in et echt tegekom dan snij ik echt je strot af nou nu ga ik weer eve op zoek naar luig hoor hehehe.
whehehehquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:34 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[b]LUIG JE BEN DER WAT FIJN MAN IKKAN WEL JANKE VAN GELUK[b/] maar ik doe et neit hoor whehe.
re-uniequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:36 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
ken suim ook kome wat lache dan hebe we echt eenvete re-unie hehehe.
Linksonder zie je Highlander, die het allemaal niet zo goed snapt.quote:
SUIM JE BEN DER VET MAN DITHAD IK ECHT NEIT DURFE DROMEEEEEEEEEEE WHEHEHEHeeeeheheEquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:39 schreef suimasen het volgende:
nou manne we kenneeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!
Als het aan jou gelefgen had was er al eentje doodquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:43 schreef NJ het volgende:
Luigi, Suimasen, Kikkerlikkerfan. Dat jullie nog leven.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Linksonder zie je Highlander, die het allemaal niet zo goed snapt.
"Ehhhhhhh... huh?"
uhhu tuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:28 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
jezes manwat ben jij minder om te pake op me speling en dan ooknog met kankerr der bij daar ken ik zo kwaaad om worde echt alsik jou ooit in et echt tegekom dan snij ik echt je strot af nou nu ga ik weer eve op zoek naar luig hoor hehehe.
nuo moe tje echt even kappe want hte is niet grapigui om garpjes te maken over klf die is al zen moeder kwijt okay daar hbe je dna wel ej leve lang tadnspatsa voor terug maar daar hbe je je moedre nog niet mee terug zeg ik altijd maar zo het blijft toc hje moeder hequote:
heheheeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:46 schreef suimasen het volgende:
je zuo ons de axis of evil kunne nnoemen whehehe snap je hem axis whehehe_
Hang eens niet zo de newbie uit!quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:59 schreef Jimbo het volgende:
yvonne tolereert deze kanker topics ?
dude
gast ik geef je 10 meter voorsprongquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:01 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
bedankt yvone vet leif van je****************************** hehe
.
en jimpo ik zoumaar uitkijke as ik jou was want echt jonge!!!!.
.
.
.
. dat stand bij your men is trouwens ene vet goednumer hehe
.
het is een kanker topic, punt uitquote:
Hoezo, yvonnen?quote:
je pic doet t niet mutsquote:
Ow, enquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:26 schreef Ripley het volgende:
Nu Hennie nog en het feest is compleet
Whehehe
quote:
homo'squote:Op dinsdag 4 november 2008 12:46 schreef suimasen het volgende:
ja hallo hte is hier hte homotopic niet okay ik heb niks tege homos maar ze moete niet voor me neuk gaan staan trouwe ofzo he!!!!!!!!
Val dood man kut kloonquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:22 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
in het oldie forum kome echt vet minder man ik ken der zokwaad om worde als ik ooit de moderater tegekom die dat bedaht heb dan sla ik hem echtt helemaal verot en daarna gooi ik em door een bushokie en ga ikop hem stampe in de glasscherve.
.
.
.
.
.
.
. kent iemand trouwens nog ene leuke lied van temi winette dan mag je et zegge hehehe
.
Sorry hoor schat!quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:46 schreef suimasen het volgende:
ja hallo hte is hier hte homotopic niet okay ik heb niks tege homos maar ze moete niet voor me neuk gaan staan trouwe ofzo he!!!!!!!!
val zelf dood bietentieten je ben zelf een kloon dus kijk maar uit of ik pak je als je een keer neit opletquote:
quote:
Daar moet een vent voor komen, geen relnichtquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:50 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
val zelf dood bietentieten je ben zelf een kloon dus kijk maar uit of ik pak je als je een keer neit oplet.
.
.
.
. ik ben trouwens weer terugvan de lunsh voor als je et nogniet wist heheeeehe
.
Heb jij het nou over jouw tieten?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:51 schreef Ripley het volgende:
WILLEN ALLE KUTNEWBIES ZICHZELF EVEN DOOR EEN BUSHOKJE TIEFEN! DE GROTE MENSEN ZIJN AAN HET PRATEN!!!
Dank je
Rechtsafquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:57 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[b]IK ZEG KEN IEMAND HIERDE WEG NAAR MOMOE LAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![b]
ja man ik vin et ook kut VET KUT ECHT IK KEN WEL JANKEquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:59 schreef suimasen het volgende:
sory man ik weet het niet maar ik vind hte echt ktu van je moder klf echt ktu man okay de zedium is wel okay maar toch
ja suim had je et nog gehoord die homo heb zelfmod gepleegd maar ik was der toch wel vedrietigvan want hij had geen tande dus dat schepte wel ene band hehehehequote:Op dinsdag 4 november 2008 13:05 schreef suimasen het volgende:
ja ik zeg altijd mar zo beter een frise bek dan je ma aan de 151 pille maar toch!!!!!!
inderdaad man jezes ik ga meteen regele met zendum dat ze me tande blijve potse as ik dood ben wel zo fris ja tochquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:15 schreef suimasen het volgende:
nuo dat zal lekker ruike nu na al die tjid zodner zednium leg je daar in je kits ste stinke!!!!!!
oh ik schrokal ik dacht dat je echt pieslink werd hehehehequote:Op dinsdag 4 november 2008 13:26 schreef suimasen het volgende:
ja eg ook gewoon aanvlarden he man ik ken er nog wel pislink om worde ik doe het niet hoor wees gerutst whehehehe aan vlarden ook gewoon!!!!!!
ja doe jegoed man heel slim ik heb een paar dage mee gepost in et homos topic en et is 1 rechzaak al rechztaak poepoe (hehe lijk wel moemoe heheheehquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:31 schreef suimasen het volgende:
ja ik denk ik zet het er bij wnat het zou kennen dat somigen dan echt in de stress schiete en dta wil ik ook niet op me gewete hebbne naturlijk voor je het weet heb je een rechtszak aan je breok hang nou bedank je feetselijk omdat er zoeen homo helemaal geflipt is bij het leze van dti tipoc dus ik dnke ik zet het er evn bij!!!!!!
Mulholland drive? Twee gekke wijven en iets met een kubusje was een betere titel geweest! Whehehequote:Op dinsdag 4 november 2008 13:49 schreef Gellarboy het volgende:
rippey ken je je nog herinere dat we naarde film ginge in amsterdam (:rrrrrrrrr.) naar mulholend drijf nou echt der was geen touw aan vast te knope hehehe.
voor de mense die em nog neit gezien hebe zal ik et uitlege!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:54 schreef Ripley het volgende:
Mulholland drive? Twee gekke wijven en iets met een kubusje was een betere titel geweest! Whehehe
Je moederquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:35 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
ja cellarboy dat was der wat ene hoer he??????????????????
JEZES MAN WAT BEN JIJ MINDER ME MOEDER IS OVERLEDE KEN JE WEL!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:47 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ].
Peter Breuls denkt het zijne van de reunie.
"Ik denk er het mijne van."
Bedankt, Peter.
..jezus.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:59 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
voor de mense die em nog neit gezien hebe zal ik et uitlege!!!!!!!!
nou eerst kreeg dat wijf een ongeluk met de auto nou meteen hoootsekee hersenbloeding ofzo kon ze zichniks meer herinere dus toen ging ze maar de berg af lope en doeze bij de tante van dieblonde want die ging toch op vakansie hehe. wel praktisch ingesteld dusdat mens maar goed toen kwam die blonde helemaal met et vliegtuig uit ontario met van die ouwe mense en die ginge heel gek lache in de auto zo van whehehe betty nou je kan der dan al geen chokela meer van make maar om et nog erger te make zit der dan ineens een vent ergens kofie tedrinke en dan gaat ie om de hoek kijke zit der ineens een zwarte vent!!!!!!!!!!!!!! maar goed die wijfe werde toen lesbos maar der kut was wazig en toen ginge ze naar de musikal zo van siiiiiiiiilensioooooooooo nou effe janke effe schude je kent etwel zo van schuuuuuddeeeeeeee toen ginge ze weer naar huis dus toen verdwene ze alebei in de blauwe doos en toen kwam dietante zo om de hoek van huuuuuuuuh ik hoorde wat en toen was et afgelope nou je ken der geen koek van bake!!!!!!!!! heheh
.
ja man daar heb ik over geleze maar ik moetem nog zien et is met laura dern van juresic park je weet wel dat ze zo naar dat eilant gaan en dan kome der van die drake en dan valt der zo een bloedig been op et dak van de auto nou stamp stamp stamp de glaze water gaan der helemaal van trile en die kindere maar brule en schijne met de zaklanteren doooooooom natuurlijk en die laura dern maar gile looooooook ooout als ze met de auto wegscheure en op et eind komt der een helikompter en worde ze alemaal geret voor deel 2 vet comersieel man open einde en uiteindelijk komt der niemand terug voor deel 2 behalve jef goldbum nou dan hade ze ze net zo goed alemaal op kune vrete je snapt der echtgeen jota van hehehequote:Op dinsdag 4 november 2008 14:15 schreef suimasen het volgende:
nuo ik zal het je nog gekker vertele die david lunch heb een nieuwe film gemaakt inlend empijre ofzo dat schijnt nog veel vagere shit te weze!!!!!
nou ik heb effe gekeke met me maat gelarboy en je mis der niks aan hoor et gaat aleen maar zo van kijk dit is kijk dit is enverder niksquote:
Volgens mij zitten daar alleen de zuurpruimen van weleer die zich alleeen maar beter voelen dar de normale usersquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:28 schreef BierEnTieten het volgende:
[..]
Volgens mij zitten daar alleen de zuurpruimen van weleer die zich alleeen maar beter voelen dar de normale users
Ah!! Bedankt!!!quote:
Lekker!quote:
Heette die Ellen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:03 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
hee elizebeth r ben je der nog ken je et nog herinere van ellen et zwagere hert whehehehe.
nou vet boos en ik maar roepe grapjeeeeee maar jij kon der neit om lache en ellen zelfook niet ging ze helemaal de politie belle omdat ik der cu2 profiel en der msn gehekt had hehehehequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:08 schreef ElizabethR het volgende:
Heette die Ellen?
Wat was ik boos op je hé??
zo'n dinges die je ken steken in je bloedvaten, een katuitherquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:11 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
wat is een katuit?!?!?!?!?!.
Hele topic om zeep, met je kathuiterquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:24 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
zo'n dinges die je ken steken in je bloedvaten, een katuither
Ik bureng wel ff wat viedeeobanduh wech!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:19 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
neurocent rot op naar je huis ofzo!!!!!1!!!!!!.
.
. heheh e
.
Boeiend dat die moeder van jou onder de zooien ligt. Als die net zo typt en reageert als jij, mist de maatschappij er niets aan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:17 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
JEZES MAN WAT BEN JIJ MINDER ME MOEDER IS OVERLEDE KEN JE WEL!!!!!!!!!!.
.
.
.
. IK VIN DAT ZE JOU ECHT VAN EEN FLAT MOETE GOOIE METJE KOP NAAR BENEDE DAT JE TE PLETER VALT IN GRUSELEMETEN!!!!
.
.
. echt jonge als ik je ooit tegekom dan lus ik je rouw!@!!!!!!!! heeft iemand trouwes nog mooie plaatjesvan mulholan drife hehehe
.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:09 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
ken iemand hem effe bane?!?!?!!??!!?!?!??!?!?!!?(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((.
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
roflquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:59 schreef suimasen het volgende:
nou bednkat yponne jij bnt echt oka yollee olee hieronder een platje van een flemingo om het goed te makne dan
[ [url==c/ducomtesabdslettingssuimiemypictresflemingo001.jgp]afbeelding[/url] ]
ja dat was zei daar hade we ook nog een andere textt op gemaakt en der was ook nog sweetsexteen16!!!!!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:37 schreef Ripley het volgende:
Die was alfan van Shakira toen ze nog kleine heuvels had
DIE HAD TIETEN! Zei ze.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:40 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
ja dat was zei daar hade we ook nog een andere textt op gemaakt en der was ook nog sweetsexteen16!!!!!!
o sooooory suim et was een geintje !!!!!!!!!!!! ghehehee ehehequote:Op dinsdag 4 november 2008 16:41 schreef suimasen het volgende:
nou koelere klf ik geloofte het gewoon zlef bijna terwijl dat helemala niet ken want ik wsa er dan zelf bij (maar dus niet echt he) dus dat had helemala niet gekend maar ik zag het gewoon voor me oge alsof ik er zelf bij was MAAR DAT WSA IK DUS NIE T HE VOOR DE ONOPLETERRENDE LEZERS!!!!1111111
nou shahirka kon der anders een putje aan zuige!!!quote:
Ik ben 'm kwijtquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:42 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Reply waarom heb je eigelijk geen plaaatje?????????????????????????????????????????????????
wat dan suim krijg je soms en kale kop?!?!?!?!111?? http://www.mamut.net/toppikhaircosmetics/subdet7.htmquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:51 schreef suimasen het volgende:
nou zon toppik vind ik het andres niet
Ga jij nou maar even CO snuiven.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:26 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
ja je ben zeker uitgelult he stome kutuser ga maar leker huile hehehe.
Als ik inzoom zie ik nog een krulstaartje liggen, dat is het enige wat over is van jouw moeder zeker?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:04 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
ja halo halo daar ben ik dus weer dus we kuneeeeeee whehehe.
mag ik eve de aandacht want der is dus iets veschrikelijks gebeurd ik zit gewoon vet te janke achterme pc hiero ik heb eidelijk na al die jare een foto gevonde van de ontplofte fabreik waar me moeder gestorve is kijk!!!!!
[ afbeelding ]
als je goedkijkt dan ken je der zien ligge zon beetje in het miden van de foto!!!!!.
.
. nou nu ga ik eve twin peats kijke doeiiiiiiiiii hehe
.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:44 schreef Harpert het volgende:
Wat een super topique! Logischerwijs een tvp voor als ze echt tof worden, dan was ik er bij !
Ach! Kijk eens aanquote:
quote:
Echt wel!quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:51 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
wat gaaf ik kijk altijd nichtrijder met david hazelhof hij ken ook zinge wist je het al???? hehehe.
http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewAlbum?i=62731628&id=62731676&s=143452
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |