Volgens mij zitten daar alleen de zuurpruimen van weleer die zich alleeen maar beter voelen dar de normale usersquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:28 schreef BierEnTieten het volgende:
[..]
Volgens mij zitten daar alleen de zuurpruimen van weleer die zich alleeen maar beter voelen dar de normale users
Ah!! Bedankt!!!quote:
Lekker!quote:
Heette die Ellen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:03 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
hee elizebeth r ben je der nog ken je et nog herinere van ellen et zwagere hert whehehehe.

nou vet boos en ik maar roepe grapjeeeeee maar jij kon der neit om lache en ellen zelfook niet ging ze helemaal de politie belle omdat ik der cu2 profiel en der msn gehekt had hehehehequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:08 schreef ElizabethR het volgende:
Heette die Ellen?
Wat was ik boos op je hé??
zo'n dinges die je ken steken in je bloedvaten, een katuitherquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:11 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
wat is een katuit?!?!?!?!?!.
Hele topic om zeep, met je kathuiterquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:24 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
zo'n dinges die je ken steken in je bloedvaten, een katuither
Ik bureng wel ff wat viedeeobanduh wech!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:19 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
neurocent rot op naar je huis ofzo!!!!!1!!!!!!.
.
. heheh e
.
Boeiend dat die moeder van jou onder de zooien ligt. Als die net zo typt en reageert als jij, mist de maatschappij er niets aan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:17 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
JEZES MAN WAT BEN JIJ MINDER ME MOEDER IS OVERLEDE KEN JE WEL!!!!!!!!!!.
.
.
.
. IK VIN DAT ZE JOU ECHT VAN EEN FLAT MOETE GOOIE METJE KOP NAAR BENEDE DAT JE TE PLETER VALT IN GRUSELEMETEN!!!!
.
.
. echt jonge als ik je ooit tegekom dan lus ik je rouw!@!!!!!!!! heeft iemand trouwes nog mooie plaatjesvan mulholan drife hehehe
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |