oh ik schrokal ik dacht dat je echt pieslink werd hehehehequote:Op dinsdag 4 november 2008 13:26 schreef suimasen het volgende:
ja eg ook gewoon aanvlarden he man ik ken er nog wel pislink om worde ik doe het niet hoor wees gerutst whehehehe aan vlarden ook gewoon!!!!!!
ja doe jegoed man heel slim ik heb een paar dage mee gepost in et homos topic en et is 1 rechzaak al rechztaak poepoe (hehe lijk wel moemoe heheheehquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:31 schreef suimasen het volgende:
ja ik denk ik zet het er bij wnat het zou kennen dat somigen dan echt in de stress schiete en dta wil ik ook niet op me gewete hebbne naturlijk voor je het weet heb je een rechtszak aan je breok hang nou bedank je feetselijk omdat er zoeen homo helemaal geflipt is bij het leze van dti tipoc dus ik dnke ik zet het er evn bij!!!!!!
Mulholland drive? Twee gekke wijven en iets met een kubusje was een betere titel geweest! Whehehequote:Op dinsdag 4 november 2008 13:49 schreef Gellarboy het volgende:
rippey ken je je nog herinere dat we naarde film ginge in amsterdam (:rrrrrrrrr.) naar mulholend drijf nou echt der was geen touw aan vast te knope hehehe.
voor de mense die em nog neit gezien hebe zal ik et uitlege!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:54 schreef Ripley het volgende:
Mulholland drive? Twee gekke wijven en iets met een kubusje was een betere titel geweest! Whehehe
Je moederquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:35 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
ja cellarboy dat was der wat ene hoer he??????????????????
JEZES MAN WAT BEN JIJ MINDER ME MOEDER IS OVERLEDE KEN JE WEL!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:47 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ].
Peter Breuls denkt het zijne van de reunie.
"Ik denk er het mijne van."
Bedankt, Peter.
..jezus.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:59 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
voor de mense die em nog neit gezien hebe zal ik et uitlege!!!!!!!!
nou eerst kreeg dat wijf een ongeluk met de auto nou meteen hoootsekee hersenbloeding ofzo kon ze zichniks meer herinere dus toen ging ze maar de berg af lope en doeze bij de tante van dieblonde want die ging toch op vakansie hehe. wel praktisch ingesteld dusdat mens maar goed toen kwam die blonde helemaal met et vliegtuig uit ontario met van die ouwe mense en die ginge heel gek lache in de auto zo van whehehe betty nou je kan der dan al geen chokela meer van make maar om et nog erger te make zit der dan ineens een vent ergens kofie tedrinke en dan gaat ie om de hoek kijke zit der ineens een zwarte vent!!!!!!!!!!!!!! maar goed die wijfe werde toen lesbos maar der kut was wazig en toen ginge ze naar de musikal zo van siiiiiiiiilensioooooooooo nou effe janke effe schude je kent etwel zo van schuuuuuddeeeeeeee toen ginge ze weer naar huis dus toen verdwene ze alebei in de blauwe doos en toen kwam dietante zo om de hoek van huuuuuuuuh ik hoorde wat en toen was et afgelope nou je ken der geen koek van bake!!!!!!!!! heheh
.
ja man daar heb ik over geleze maar ik moetem nog zien et is met laura dern van juresic park je weet wel dat ze zo naar dat eilant gaan en dan kome der van die drake en dan valt der zo een bloedig been op et dak van de auto nou stamp stamp stamp de glaze water gaan der helemaal van trile en die kindere maar brule en schijne met de zaklanteren doooooooom natuurlijk en die laura dern maar gile looooooook ooout als ze met de auto wegscheure en op et eind komt der een helikompter en worde ze alemaal geret voor deel 2 vet comersieel man open einde en uiteindelijk komt der niemand terug voor deel 2 behalve jef goldbum nou dan hade ze ze net zo goed alemaal op kune vrete je snapt der echtgeen jota van hehehequote:Op dinsdag 4 november 2008 14:15 schreef suimasen het volgende:
nuo ik zal het je nog gekker vertele die david lunch heb een nieuwe film gemaakt inlend empijre ofzo dat schijnt nog veel vagere shit te weze!!!!!
nou ik heb effe gekeke met me maat gelarboy en je mis der niks aan hoor et gaat aleen maar zo van kijk dit is kijk dit is enverder niksquote:
Volgens mij zitten daar alleen de zuurpruimen van weleer die zich alleeen maar beter voelen dar de normale usersquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:28 schreef BierEnTieten het volgende:
[..]
Volgens mij zitten daar alleen de zuurpruimen van weleer die zich alleeen maar beter voelen dar de normale users
Ah!! Bedankt!!!quote:
Lekker!quote:
Heette die Ellen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:03 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
hee elizebeth r ben je der nog ken je et nog herinere van ellen et zwagere hert whehehehe.
nou vet boos en ik maar roepe grapjeeeeee maar jij kon der neit om lache en ellen zelfook niet ging ze helemaal de politie belle omdat ik der cu2 profiel en der msn gehekt had hehehehequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:08 schreef ElizabethR het volgende:
Heette die Ellen?
Wat was ik boos op je hé??
zo'n dinges die je ken steken in je bloedvaten, een katuitherquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:11 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
wat is een katuit?!?!?!?!?!.
Hele topic om zeep, met je kathuiterquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:24 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
zo'n dinges die je ken steken in je bloedvaten, een katuither
Ik bureng wel ff wat viedeeobanduh wech!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:19 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
neurocent rot op naar je huis ofzo!!!!!1!!!!!!.
.
. heheh e
.
Boeiend dat die moeder van jou onder de zooien ligt. Als die net zo typt en reageert als jij, mist de maatschappij er niets aan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:17 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
JEZES MAN WAT BEN JIJ MINDER ME MOEDER IS OVERLEDE KEN JE WEL!!!!!!!!!!.
.
.
.
. IK VIN DAT ZE JOU ECHT VAN EEN FLAT MOETE GOOIE METJE KOP NAAR BENEDE DAT JE TE PLETER VALT IN GRUSELEMETEN!!!!
.
.
. echt jonge als ik je ooit tegekom dan lus ik je rouw!@!!!!!!!! heeft iemand trouwes nog mooie plaatjesvan mulholan drife hehehe
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |