nee ik had der nog nooitvan gehoord ik ga em meteen downloden bedantk frodoquote:
jezes manwat ben jij minder om te pake op me speling en dan ooknog met kankerr der bij daar ken ik zo kwaaad om worde echt alsik jou ooit in et echt tegekom dan snij ik echt je strot af nou nu ga ik weer eve op zoek naar luig hoor hehehequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:24 schreef Jimbo het volgende:
ohja , leer typen broodmongool
kan der geen kanker van lezen op deze manier
heeeeee bedankt ruud de klf nou die ken ik wel hoor [b]KLF IS GONE ROCK YOU!!!!![/i] hehehehequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:26 schreef ruud.nl het volgende:
The KLF & Tammy Whinette - Justified & Ancient (Stand by the Jams)
TS is mongolquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:28 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
jezes manwat ben jij minder om te pake op me speling en dan ooknog met kankerr der bij daar ken ik zo kwaaad om worde echt alsik jou ooit in et echt tegekom dan snij ik echt je strot af nou nu ga ik weer eve op zoek naar luig hoor hehehe.
whehehehquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:34 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[b]LUIG JE BEN DER WAT FIJN MAN IKKAN WEL JANKE VAN GELUK[b/] maar ik doe et neit hoor whehe.
re-uniequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:36 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
ken suim ook kome wat lache dan hebe we echt eenvete re-unie hehehe.
Linksonder zie je Highlander, die het allemaal niet zo goed snapt.quote:
SUIM JE BEN DER VET MAN DITHAD IK ECHT NEIT DURFE DROMEEEEEEEEEEE WHEHEHEHeeeeheheEquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:39 schreef suimasen het volgende:
nou manne we kenneeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!
Als het aan jou gelefgen had was er al eentje doodquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:43 schreef NJ het volgende:
Luigi, Suimasen, Kikkerlikkerfan. Dat jullie nog leven.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Linksonder zie je Highlander, die het allemaal niet zo goed snapt.
"Ehhhhhhh... huh?"
uhhu tuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:28 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
jezes manwat ben jij minder om te pake op me speling en dan ooknog met kankerr der bij daar ken ik zo kwaaad om worde echt alsik jou ooit in et echt tegekom dan snij ik echt je strot af nou nu ga ik weer eve op zoek naar luig hoor hehehe.
nuo moe tje echt even kappe want hte is niet grapigui om garpjes te maken over klf die is al zen moeder kwijt okay daar hbe je dna wel ej leve lang tadnspatsa voor terug maar daar hbe je je moedre nog niet mee terug zeg ik altijd maar zo het blijft toc hje moeder hequote:
heheheeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:46 schreef suimasen het volgende:
je zuo ons de axis of evil kunne nnoemen whehehe snap je hem axis whehehe_
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |