Topshopquote:Op woensdag 5 november 2008 14:46 schreef Deceit het volgende:
oeh ik ga morgen naar londen trouwens, iemand nog tips?
Heeel makkelijk te vinden. In Oxford Street volgens mij. De grote winkelstraat.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:53 schreef Deceit het volgende:
ojaaa daar heb ik over gehoord, waar zit die precies? makkelijk te vinden?
big, bigger biggestquote:Op woensdag 5 november 2008 14:53 schreef Deceit het volgende:
ojaaa daar heb ik over gehoord, waar zit die precies? makkelijk te vinden?
Daar ben ik dus helemaal niet van overtuigd. Zoals ik al zei, ik denk dat kinderen juist makkelijk dingen accepteren, omdat ze nog weinig reden hebben om het niet als waarheid te kunnen zien. Welk kind wilde er vroeger niet met een familielid trouwen? Dat is ook niet "goed" volgens de norm, maar in de ogen van een kind is het volkomen logisch. Pas als ouders zeggen dat het niet logisch is wordt het ook onlogisch.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds een grote taboe om met kinderen over homo's te hebben. Ook in Nederland.
Kinderen zullen het altijd raar vinden om te zien dat een man verliefd is op een man of een vrouw verliefd is op een vrouw. Daar is een hele cultuurverandering voor nodig en dat zal nog generaties duren.
Ok, maar ik vind wel dat kinderen nog steeds opgevoed moeten worden met het feit dat een jongen op een meisje verliefd wordt en andersom. Lijkt me best raar als ouders tegen hun kinderen zeggen dat ze verliefd kunnen worden op wie ze willen. Als ze later toch op hetzelfde geslacht vallen, is dat prima. Wat dat betreft ben ik nogal traditioneelquote:Op woensdag 5 november 2008 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ben ik dus helemaal niet van overtuigd. Zoals ik al zei, ik denk dat kinderen juist makkelijk dingen accepteren, omdat ze nog weinig reden hebben om het niet als waarheid te kunnen zien. Welk kind wilde er vroeger niet met een familielid trouwen? Dat is ook niet "goed" volgens de norm, maar in de ogen van een kind is het volkomen logisch. Pas als ouders zeggen dat het niet logisch is wordt het ook onlogisch.
Dus als een kind al op de hoogte is dat soms mannen op vrouwen vallen en soms op mannen, dan is dat gewoon zo voor een kind.
Hoezo dat nou weer? Da's toch idioot? Dat levert alleen maar problemen op. Kinderen die homo blijken te zijn en denken dat ze niet normaal zijn want ze hebben geleerd dat normale mensen hetero zijn, en er dus jaren over doen om het voor zichzelf en de omgeving toe durven geven... Gatver, dat je dat uberhaupt VINDT... Dat snap ik dus echt niet/.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok, maar ik vind wel dat kinderen nog steeds opgevoed moeten worden met het feit dat een jongen op een meisje verliefd wordt en andersom. Lijkt me best raar als ouders tegen hun kinderen zeggen dat ze verliefd kunnen worden op wie ze willen. Als ze later toch op hetzelfde geslacht vallen, is dat prima. Wat dat betreft ben ik nogal traditioneel
maar dan zadel je toekomstige homo's met hetzelfde probleem op, dat ze nog steeds van de norm afwijken en ze dus anders dan de rest zijn. Nu heb ik je een paar keer gezien en gesproken en zo anders ben jij niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok, maar ik vind wel dat kinderen nog steeds opgevoed moeten worden met het feit dat een jongen op een meisje verliefd wordt en andersom. Lijkt me best raar als ouders tegen hun kinderen zeggen dat ze verliefd kunnen worden op wie ze willen. Als ze later toch op hetzelfde geslacht vallen, is dat prima. Wat dat betreft ben ik nogal traditioneel
Ik heb hem uitgezet. Ik zie echt niet wat mensen in z'n speeches zien. Ik vind het maar zweverige drek, gepresenteerd met een dosis arrogantie die me nu al stoort.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:06 schreef MisterO het volgende:
Ik bekjijk nu Obama's speech en heb ook tranen in mn ogen![]()
Kut voor je MisterO,quote:
Ik heb gelezen dat je de hele nacht had gekeken? pet je af!quote:Op woensdag 5 november 2008 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
vannacht is de wereld er in mijn ogen een stukje beter op geworden, voor mij is dit een historisch belangrijk moment, en ik geloof,ik hoop dat de wereld er ook echt beter op wordt
Waarom?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
vannacht is de wereld er in mijn ogen een stukje beter op geworden, voor mij is dit een historisch belangrijk moment, en ik geloof,ik hoop dat de wereld er ook echt beter op wordt
dat hoop ik van ganser harten met je mee, maar het zal niet meevallen voor Obama om ook maar een deel van de torenhoge verwachtingen te kunnen gaan inlossen. Daarnaast hoop ik dat hem de tijd gegeven is, en er niet weer een of andere zot met kogels meet te moeten strooien omdat hij het er niet mee eens isquote:Op woensdag 5 november 2008 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
Waar haal je dat vandaan over die atoombom?quote:Op woensdag 5 november 2008 18:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
omdat ik mac cain gevaarlijk vind, hij wil de oorlog kosten wat het kost winnen en schuwt de Atoombom daarvoor niet...
Terwijl Obama de prioriteiten bij het land legt
uit een toespraak van Maccainquote:Op woensdag 5 november 2008 18:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan over die atoombom?
quote:
eentje die hij speciaal voor militairen heeft gehouden, het maakt mij in deze niet uit van welke partij wie is, maar goed, ik heb geen zin in en geen tijd voor een inhoudelijke discussiequote:Op woensdag 5 november 2008 18:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Welke dan? Trouwens, de enige die hem ooit echt ingezet heeft was een partijgenoot van Obama...
Volgens mij verzin je het ter plekke.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
eentje die hij speciaal voor militairen heeft gehouden, het maakt mij in deze niet uit van welke partij wie is, maar goed, ik heb geen zin in en geen tijd voor een inhoudelijke discussie
De mensen die obama aanstelt zijn wel oorlogsgrage mensenquote:Op woensdag 5 november 2008 18:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
omdat ik mac cain gevaarlijk vind, hij wil de oorlog kosten wat het kost winnen en schuwt de Atoombom daarvoor niet...
Terwijl Obama de prioriteiten bij het land legt
goed en daar komt een groot stuk uitstraling bij, ik heb meer vertrouwen in obamma, hij komt op mij zachter, vriendelijker en eerlijker over, en ik weet dat dat geen afwegingsfactor hoort te zijn
Obama gaat meer troepen naar Afghanistan sturen en is bereid Pakistan aan te vallen, Het is dus sowieso gezwets.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:34 schreef Cahir het volgende:
De mensen die obama aanstelt zijn wel oorlogsgrage mensen
Nou ja, dat vind ik dan wel weer handig. Handiger dan Irak. Tenzij het om die oliepijp gaat natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Obama gaat meer troepen naar Afghanistan sturen en is bereid Pakistan aan te vallen, Het is dus sowieso gezwets.
Het wordt steeds meer 'geaccepteerd' om een homo te zijn, maar het blijft niet 'standaard' en zo zal het ook moeten blijven, hoe jammer dat ook is. Stel je voor dat over 50 jaar kinderen op de basisschool niet standaard zullen vallen op het andere geslacht.. dat lijkt me dus heel maf. Ik begrijp wel dat jullie het raar vinden dat ik dit vind als homo, maar ik zie het probleem om 'anders' te zijn ook niet. Dat ervaar ik misschien op een andere manier.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan zadel je toekomstige homo's met hetzelfde probleem op, dat ze nog steeds van de norm afwijken en ze dus anders dan de rest zijn. Nu heb ik je een paar keer gezien en gesproken en zo anders ben jij niet.
Denk je niet dat hierdoor nog steeds de schroom blijft bij jongeren om straks hun coming out naar hun ouders te maken. Want het laten slingeren van "bewijsmateriaal" in de vorm van tickets/flyers/boekjes wordt vrees ik niet overal even laconiek opgenomen.
Wel hypocriet natuurlijk. het succes van de "surge" in Irak zo lang mogelijk ontkennen, en dan met je eigen variant voor Afghanistan komen.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:42 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, dat vind ik dan wel weer handig. Handiger dan Irak. Tenzij het om die oliepijp gaat natuurlijk.
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 5 november 2008 18:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het wordt steeds meer 'geaccepteerd' om een homo te zijn, maar het blijft niet 'standaard' en zo zal het ook moeten blijven, hoe jammer dat ook is. Stel je voor dat over 50 jaar kinderen op de basisschool niet standaard zullen vallen op het andere geslacht.. dat lijkt me dus heel maf.
'Anders' oké, maar dat betekent niet dat het onbekend en onbegrepen moet zijn.quote:Ik begrijp wel dat jullie het raar vinden dat ik dit vind als homo, maar ik zie het probleem om 'anders' te zijn ook niet. Dat ervaar ik misschien op een andere manier.
nee, maar dat lijkt wel de tendens te zijn. (onbekend en onbegrepen). Het schijnt vandaag de dag toch weer steeds moeilijker te worden.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt. Bedoel je nou dat je bang bent dat mensen alle geaardheden als standaard gaan zien? En waarom is dat slecht? Een geaardheid is er toch wel, of het nou standaard is of niet. Dan kan het toch beter standaard zijn?
[..]
'Anders' oké, maar dat betekent niet dat het onbekend en onbegrepen moet zijn.
Afghanistan werd aangevallen door de VN, Irak door Amerika alleen.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wel hypocriet natuurlijk. het succes van de "surge" in Irak zo lang mogelijk ontkennen, en dan met je eigen variant voor Afghanistan komen.
Door kinderen te leren dat homoseksualiteit normaal is, worden ze echt zelf niet homo hoor...quote:Op woensdag 5 november 2008 18:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het wordt steeds meer 'geaccepteerd' om een homo te zijn, maar het blijft niet 'standaard' en zo zal het ook moeten blijven, hoe jammer dat ook is. Stel je voor dat over 50 jaar kinderen op de basisschool niet standaard zullen vallen op het andere geslacht.. dat lijkt me dus heel maf. Ik begrijp wel dat jullie het raar vinden dat ik dit vind als homo, maar ik zie het probleem om 'anders' te zijn ook niet. Dat ervaar ik misschien op een andere manier.
Een feest met voornamelijk vriendinnenquote:
Nee, dat is niet gek.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het heel gek dat ik eigenlijk me heel erg verbaas dat iemand die zelf homo is er zo over denkt.
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:04 schreef samjustme het volgende:
ik voel me kut zucht, ik ga slapen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |