Topshopquote:Op woensdag 5 november 2008 14:46 schreef Deceit het volgende:
oeh ik ga morgen naar londen trouwens, iemand nog tips?
Heeel makkelijk te vinden. In Oxford Street volgens mij. De grote winkelstraat.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:53 schreef Deceit het volgende:
ojaaa daar heb ik over gehoord, waar zit die precies? makkelijk te vinden?
big, bigger biggestquote:Op woensdag 5 november 2008 14:53 schreef Deceit het volgende:
ojaaa daar heb ik over gehoord, waar zit die precies? makkelijk te vinden?
Daar ben ik dus helemaal niet van overtuigd. Zoals ik al zei, ik denk dat kinderen juist makkelijk dingen accepteren, omdat ze nog weinig reden hebben om het niet als waarheid te kunnen zien. Welk kind wilde er vroeger niet met een familielid trouwen? Dat is ook niet "goed" volgens de norm, maar in de ogen van een kind is het volkomen logisch. Pas als ouders zeggen dat het niet logisch is wordt het ook onlogisch.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds een grote taboe om met kinderen over homo's te hebben. Ook in Nederland.
Kinderen zullen het altijd raar vinden om te zien dat een man verliefd is op een man of een vrouw verliefd is op een vrouw. Daar is een hele cultuurverandering voor nodig en dat zal nog generaties duren.
Ok, maar ik vind wel dat kinderen nog steeds opgevoed moeten worden met het feit dat een jongen op een meisje verliefd wordt en andersom. Lijkt me best raar als ouders tegen hun kinderen zeggen dat ze verliefd kunnen worden op wie ze willen. Als ze later toch op hetzelfde geslacht vallen, is dat prima. Wat dat betreft ben ik nogal traditioneelquote:Op woensdag 5 november 2008 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ben ik dus helemaal niet van overtuigd. Zoals ik al zei, ik denk dat kinderen juist makkelijk dingen accepteren, omdat ze nog weinig reden hebben om het niet als waarheid te kunnen zien. Welk kind wilde er vroeger niet met een familielid trouwen? Dat is ook niet "goed" volgens de norm, maar in de ogen van een kind is het volkomen logisch. Pas als ouders zeggen dat het niet logisch is wordt het ook onlogisch.
Dus als een kind al op de hoogte is dat soms mannen op vrouwen vallen en soms op mannen, dan is dat gewoon zo voor een kind.
Hoezo dat nou weer? Da's toch idioot? Dat levert alleen maar problemen op. Kinderen die homo blijken te zijn en denken dat ze niet normaal zijn want ze hebben geleerd dat normale mensen hetero zijn, en er dus jaren over doen om het voor zichzelf en de omgeving toe durven geven... Gatver, dat je dat uberhaupt VINDT... Dat snap ik dus echt niet/.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok, maar ik vind wel dat kinderen nog steeds opgevoed moeten worden met het feit dat een jongen op een meisje verliefd wordt en andersom. Lijkt me best raar als ouders tegen hun kinderen zeggen dat ze verliefd kunnen worden op wie ze willen. Als ze later toch op hetzelfde geslacht vallen, is dat prima. Wat dat betreft ben ik nogal traditioneel
maar dan zadel je toekomstige homo's met hetzelfde probleem op, dat ze nog steeds van de norm afwijken en ze dus anders dan de rest zijn. Nu heb ik je een paar keer gezien en gesproken en zo anders ben jij niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok, maar ik vind wel dat kinderen nog steeds opgevoed moeten worden met het feit dat een jongen op een meisje verliefd wordt en andersom. Lijkt me best raar als ouders tegen hun kinderen zeggen dat ze verliefd kunnen worden op wie ze willen. Als ze later toch op hetzelfde geslacht vallen, is dat prima. Wat dat betreft ben ik nogal traditioneel
Ik heb hem uitgezet. Ik zie echt niet wat mensen in z'n speeches zien. Ik vind het maar zweverige drek, gepresenteerd met een dosis arrogantie die me nu al stoort.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:06 schreef MisterO het volgende:
Ik bekjijk nu Obama's speech en heb ook tranen in mn ogen![]()
Kut voor je MisterO,quote:
Ik heb gelezen dat je de hele nacht had gekeken? pet je af!quote:Op woensdag 5 november 2008 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
vannacht is de wereld er in mijn ogen een stukje beter op geworden, voor mij is dit een historisch belangrijk moment, en ik geloof,ik hoop dat de wereld er ook echt beter op wordt
Waarom?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
vannacht is de wereld er in mijn ogen een stukje beter op geworden, voor mij is dit een historisch belangrijk moment, en ik geloof,ik hoop dat de wereld er ook echt beter op wordt
dat hoop ik van ganser harten met je mee, maar het zal niet meevallen voor Obama om ook maar een deel van de torenhoge verwachtingen te kunnen gaan inlossen. Daarnaast hoop ik dat hem de tijd gegeven is, en er niet weer een of andere zot met kogels meet te moeten strooien omdat hij het er niet mee eens isquote:Op woensdag 5 november 2008 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |