Quote uit de show van Marc-Mariequote:
Kloptquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
euh...
'suis' betekend toch 'ben'?
(Frans is niet echt mijn taal)
aah okequote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kloptmaar MMH was ook niet zo goed in frans
nee, hier maken we er een show van, amerikaanse snacks, popcorn, chips, cola, feestquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:56 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, iemand dacht dat MMH geen homo was, want hij was getrouwd
ik werd om 4.45 uur wakker en heb toen radio aangezet en dus ook toespraak gehoordquote:Op woensdag 5 november 2008 05:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
zelden zo geëmotioneerd zo'n historisch moment live gevierd, dit komt naast mijn herrineringen van 9-11 mensen zullen vast zeggen dat ik overdrijf, maar daarvoor blijf ik een drama queen
ligt die nu niet uitgeteld op bed na election night ?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:21 schreef Ang3l het volgende:
*zucht* Dat krijg je dus met drukke mensen en het bestellen van theaterkaarten maanden van te vorenMensen die dan niet meer in de gaten hebben dat ze morgen kaartjes hebben voor The Last 5 Years en dus verbaasd staan als ik ze net SMS en niet meer kunnen
TMM! Kheb nog een kaartje over!!!! Dit is je kans! Eenmaal, andermaal......
Laat snel iets weten per SMS anders ga ik Melanie of zo bellen
Ik bekjijk nu Obama's speech en heb ook tranen in mn ogenquote:Op woensdag 5 november 2008 05:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
zelden zo geëmotioneerd zo'n historisch moment live gevierd, dit komt naast mijn herrineringen van 9-11 mensen zullen vast zeggen dat ik overdrijf, maar daarvoor blijf ik een drama queen
al een reaktie gehad van je zus hoe ze het ervaren heeft ?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik bekjijk nu Obama's speech en heb ook tranen in mn ogen![]()
Nou, het irritante was, ik reed en het ging echt super goed. Ik was rustig, maakte nauwelijks tot geen fouten, de speciale verrichtingen gingen perfect... toen we uit de auto stapten dacht ik ook echt dat ik geslaagd was..quote:
Nee nog niks, maar ze was dus tussen die duizenden mensen in Chicago bij Obamaquote:Op woensdag 5 november 2008 12:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al een reaktie gehad van je zus hoe ze het ervaren heeft ?
hoe lang moet je momenteel wachten als je vandaag direct weer een nieuwe aanvraag indient ?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou, het irritante was, ik reed en het ging echt super goed. Ik was rustig, maakte nauwelijks tot geen fouten, de speciale verrichtingen gingen perfect... toen we uit de auto stapten dacht ik ook echt dat ik geslaagd was..
Daar dacht zij anders over; bij een drukke kruispunt was ik vergeten voorrang te geven aan 2 fietsers...![]()
HOE KUT
Copy thatquote:Op woensdag 5 november 2008 12:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik bekjijk nu Obama's speech en heb ook tranen in mn ogen![]()
klopt het nu dat die daar altijd bovengemiddeld scoren ?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:26 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
oh en voor as je et nog nie wist die obana is een negerrrrrrrrrrrrr!!!!!!.
.
Dat word extra veel poppers gebruiken.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:26 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
ja halo mense sorry dat ik der zo lang niet was maar ik ben namelijk film reveuwer geworde hehehe. dus als julie je vanavod vervele dan kune jullie hier een film uitzoeke: Het grote KLF's filmreview topic
.
Dit is ook een negerin, en om dit filmpje moet ik ook altijd huilenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:26 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
ja halo mense sorry dat ik der zo lang niet was maar ik ben namelijk film reveuwer geworde hehehe. dus als julie je vanavod vervele dan kune jullie hier een film uitzoeke: Het grote KLF's filmreview topic
.
Peris for presidentquote:Op woensdag 5 november 2008 13:49 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
jezes ze moete die haly bery met dat beeld op der kop slaan!!!.
quote:'Homohuwelijk haalt het niet in VS'
Uitgegeven: 5 november 2008 12:11
Laatst gewijzigd: 5 november 2008 12:26
SAN FRANCISCO - Na het tellen van 86 procent van de stemmen heeft een krappe meerderheid van de Californiërs tegen het homohuwelijk gestemd. Dat meldden Amerikaanse media woensdag. Ook Florida en Arizona stemden tegen het homohuwelijk.
De inwoners van Californië, Arizona en Florida mochten tegelijk met de presidentsverkiezingen voor of tegen een voorstel stemmen om in de grondwet vast te laten leggen dat het huwelijk exclusief tussen man en vrouw is.
De initiatiefnemers van het voorstel vinden dat de toekomst van het traditionele gezin op het spel staat. Tegenstanders zeggen te vechten voor de burgerrechten van homoseksuelen en dus voor gelijke behandeling in de grondwet.
Les
De initiatiefnemers van het voorstel voerden flink campagne met het feit dat kinderen op school les zouden krijgen over het homohuwelijk, als deze verbintenis in de grondwet zou worden vastgelegd.
Veel kiezers zeggen, dat dàt argument hen over de streep heeft getrokken om tegen het homohuwelijk te stemmen.
Immigranten
In Californië werd vooral steun gezocht voor het voorstel bij de enorm gegroeide groep immigranten van Latijns-Amerikaanse afkomst. Deze veelal zeer katholieke allochtonen vormen inmiddels 30 procent van de 37 miljoen Californiërs.
De latino's stemden bij een referendum in 2000 met overweldigende meerderheid tegen de invoering van het homohuwelijk.
Californië
Het Californische hooggerechtshof maakte in mei dit jaar een einde aan de discriminatie. Sindsdien lieten zich ongeveer 18.000 Amerikaanse homoparen trouwen, ook van buiten Californië.
Nou kijk. aan de ene kant vind ik het natuurlijk belachelijk dat ze het gaat verbieden.. maaaar ik begrijp het ook, en dat zal een homo volgens mij niet vaak zeggenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Het land waar alles mogelijk is blijkt in de pratijk erg tegen te vallen, dat blijkt wel weer.
Volgens mij is het nog steeds een grote taboe om met kinderen over homo's te hebben. Ook in Nederland.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap het probleem dat kinderen er "les" in zouden moeten krijgen eigenlijk helemaal niet. Volgens mij neemt niemand iets zo snel aan als logisch als een kind. Volgens mij laten die zich niet tegenhouden door wat biologisch wel of niet problemen oplevert (zoals de geboorte van kinderen bij homo's), of wat maatschappelijk de standaard is. Maar dat vind ik alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |