je moet er dan ook echt inzitten...quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:08 schreef Xiance het volgende:
ik ben denk ik nog niet dronken enoeg.. maar kan er niet om lachen
mischien is dat hetquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
je moet er dan ook echt inzitten...
en dan zou je dit briljant vinden!
(hele voorgeschiedenis erbij, en ook de minuten ervoor waren hilarisch!)
Ik heb in tijden niet zo goed gezienquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
vlamingen
hoe doen je laser ogen het?
is de wereld opeens een stukje minder mooiquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik heb in tijden niet zo goed gezien
De mensen worden wel lelijker jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
is de wereld opeens een stukje minder mooi
of juist wel?
nog last van droge ogen dan ook, of is dat nu ook voorbij?
kan positief en negatief zijnquote:
mooi zo,quote:Valt eigenlijk wel mee maar ik druppel nog wel dagelijks. De ogen zijn iig niet meer zo rood dus ik loop niet meer rond als een freak.
'tis zeker aan te raden aan iedereen. Maar ik ga eens naar bed. ik moet morgen vroeg op om een contract te tekenen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan positief en negatief zijn
[..]
mooi zo,
dus het is het allemaal waard geweest?
goed bezigquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:22 schreef Cazman het volgende:
[..]
'tis zeker aan te raden aan iedereen. Maar ik ga eens naar bed. ik moet morgen vroeg op om een contract te tekenen.
Mazzel!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:15 schreef Cahir het volgende:
[..]
Remlof is niet fuckable, even denken wie dat wel is op FOK!...
Dat wordt smullen als er een bekende naam van hier langskomt.
hahah voor jou is het natuurlijk nog vroeg in de avond hahahaquote:
ben je uit geweest?quote:
Had trainingsavond voor examenquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:58 schreef mike_hunt het volgende:
wat deed je in Groningen?
Yep, cardio vandaag, anderhalf uur of zo.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah voor jou is het natuurlijk nog vroeg in de avond hahaha
heb je nog getraind?
training voor het praktijk examen beveiliger, woon gewoon in assenquote:Op dinsdag 4 november 2008 02:03 schreef mike_hunt het volgende:
training voor wat? kickboxen o.i.d? en 2 uur? waar woon je dan? in het Westen?
en er nog twee uur over doen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
training voor het praktijk examen beveiliger, woon gewoon in assen
Ja klote treinen die maar eens in het uur rijdenquote:Op dinsdag 4 november 2008 02:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en er nog twee uur over doen?
en ben je geslaagd?
Gewoon die vervelende vent in de supermarkt die zegt dat je een mandje mee moet nemen. dus gewoon algemeen beveiliger, surveillance, bewaker in het museum dat soort dingenquote:Op dinsdag 4 november 2008 03:02 schreef mike_hunt het volgende:
met beveiliger bedoel je dan bodyguard ofzo?
een vriendje van vroeger was ook zo'n bewaker...maar was van een groot bedrijf...moest daar de hele nacht zitten...verdiende goud geld.....quote:Op dinsdag 4 november 2008 03:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon die vervelende vent in de supermarkt die zegt dat je een mandje mee moet nemen. dus gewoon algemeen beveiliger, surveillance, bewaker in het museum dat soort dingen
Maarja ga hierna waarschijnlijk toch iets anders doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 03:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een vriendje van vroeger was ook zo'n bewaker...maar was van een groot bedrijf...moest daar de hele nacht zitten...verdiende goud geld.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |