quote:Op donderdag 6 november 2008 17:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt eraan welke ManchesterManchester NH is saai.
ja maar dan zie je maar wellicht een kleine delegatie van de mensen hierquote:Op donderdag 6 november 2008 17:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ga toch een keer onaangekondigd Pann halenik zeg het alleen NOOIT meer vantevoren
Wacht wel op een die in het zuiden van NL is, dan heb ik de meeste kans iedereen te treffenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar dan zie je maar wellicht een kleine delegatie van de mensen hier
Zal er aan denkenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je weer viegen? en denk je dan aan je "bagage"![]()
![]()
![]()
![]()
Houden jullie eens in de zoveel tijd een meeting ofzo?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wacht wel op een die in het zuiden van NL is, dan heb ik de meeste kans iedereen te treffen
Uberhaupt geen bruisend leven geloof ik, laat staan gay.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heeft het geen bruisend gay leven?
Morgen ochtendquote:Op donderdag 6 november 2008 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had jij nu morgen examen/toets/praktijktest ?
ja die is dus zaterdag in Tilburgquote:Op donderdag 6 november 2008 17:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wacht wel op een die in het zuiden van NL is, dan heb ik de meeste kans iedereen te treffen
Maar mijn vliegtuig gaat naar Manchester, tenzij ik hem kaap of zoquote:Op donderdag 6 november 2008 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die is dus zaterdag in Tilburg
ja gewoon dit topic blijven volgen dan merk je dan er op onregelmatige en vooral oncourante tijdstippen samenscholingen zijn van diverse Fokkers uit het H topicquote:Op donderdag 6 november 2008 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Houden jullie eens in de zoveel tijd een meeting ofzo?
eindhoven was in mijn ogen wel voor herhaling vastbaarquote:Op donderdag 6 november 2008 17:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar mijn vliegtuig gaat naar Manchester, tenzij ik hem kaap of zo
en er komen er vast nog wel meer in het zuiden
Geheel in SM pakje.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Houden jullie eens in de zoveel tijd een meeting ofzo?
Jij wil iedereen met goed fatsoen kunnen negeren?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:38 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, zaterdag is toch geen Fok-meet?
Da's iig niet mijn insteek voor de avond heur
Heet ik Sam?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij wil iedereen met goed fatsoen kunnen negeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |