6 uur? Ach, zo monster is dat niet hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok, zodirect duik ik weer 1 van de 2 monstervergaderingen in, de begrotingsbehandeling deze keer, die duurt maar 6 uur, in tegenstelling tot de kadernota, die 6 uur duurt
Ja, want bij Denver Carrington.......quote:Op donderdag 6 november 2008 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
6 uur? Ach, zo monster is dat niet hoor
Of waar ik zitquote:Op donderdag 6 november 2008 16:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, want bij Denver Carrington.......
Wellicht zat het verstopt achter een sjaalquote:Op donderdag 6 november 2008 16:28 schreef MisterO het volgende:
Valt op: Nuno begrijpt @ngel's sarcasme niet.
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wellicht zat het verstopt achter een sjaal
Je zit me te dollenquote:
Ik dacht even dat hij er inderdaad zou zijn, volg het niet meer zo de laatste dagen. Maar dat is dus niet zoquote:Op donderdag 6 november 2008 16:28 schreef MisterO het volgende:
Valt op: Nuno begrijpt @ngel's sarcasme niet.
Ja wellichtquote:Op donderdag 6 november 2008 16:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik dacht even dat hij er inderdaad zou zijn, volg het niet meer zo de laatste dagen. Maar dat is dus niet zoHad leuk kunnen zijn op C anal street
Ga je toch naar Furball? Ben nou wel beniewd wie er achter Ang3l zitquote:Op donderdag 6 november 2008 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wellichtMaar dit weekend is Furball! En uh... o ja... Pann!
Vanavond met Rik, Rein, Eefje, Dennis, Francois en Mitchell naar The last 5 years.quote:
Nee helaas, andere keer misschien. Had al kaarten voor Pann en we gaan er met 5 heen.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ga je toch naar Furball? Ben nou wel beniewd wie er achter Ang3l zit
quote:
Wat moet ik nu doen mijn weekend als "vrijgezel" in Manchester hmmmmm even nadenkenquote:Op donderdag 6 november 2008 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wellichtMaar dit weekend is Furball! En uh... o ja... Pann!
Je kunt naar Nederland komen. O nee wacht, dan haal je Pann toch nietquote:Op donderdag 6 november 2008 16:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat moet ik nu doen mijn weekend als "vrijgezel" in Manchester hmmmmm even nadenken
volgens mij is er daar genoeg te 'doen' in Manchesterquote:Op donderdag 6 november 2008 16:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat moet ik nu doen mijn weekend als "vrijgezel" in Manchester hmmmmm even nadenken
Ik ga toch een keer onaangekondigd Pann halenquote:Op donderdag 6 november 2008 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kunt naar Nederland komen. O nee wacht, dan haal je Pann toch niet
Ik vrees het ookquote:Op donderdag 6 november 2008 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volgens mij is er daar genoeg te 'doen' in Manchester
Ligt eraan welke Manchesterquote:Op donderdag 6 november 2008 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volgens mij is er daar genoeg te 'doen' in Manchester
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |