I'm waiting, kikkerlikkerfan... of is de vraag te moeilijk?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk. aangezien jij uit Rotterdam komt![]()
Maar goed, we gaan je FF testen?
Wat is FF? en wat voor boter gebruik je? (de gangbare)
BF is met 2 vrienden van hier naar Lisboa tot volgende week maandagquote:
Mocht jij niet mee? Or r u stuck at work?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
BF is met 2 vrienden van hier naar Lisboa tot volgende week maandag
@Stroek Ik was maandag en dinsdag op/in J.
Je tandarts, fysiotherapeut, apotheker kunnen er zo bij.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Misschien kan die stagiar je helpen met je erectiestoornis?![]()
Ik wist niet dat je dossier zoooo toegankelijk voor iedereen is. Dacht alleen voor artsen etc...
ja maar stagaires en zo niet hoor, geloof me als je ooit iets overkomt is dat handigquote:Op donderdag 6 november 2008 15:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je tandarts, fysiotherapeut, apotheker kunnen er zo bij.
Stuck niet echt, maar hoe meer ik nu doe, hoe eerder ik in December naar huis kanquote:Op donderdag 6 november 2008 15:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mocht jij niet mee? Or r u stuck at work?
Niet te vroeg hoor, ik wil eerst 14 dec samen met jou vinho verde zuipenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Stuck niet echt, maar hoe meer ik nu doe, hoe eerder ik in December naar huis kan
If my memory serves me right, dan ben je uitgezonden naar London voor werk? En je woont in Nederland?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Stuck niet echt, maar hoe meer ik nu doe, hoe eerder ik in December naar huis kan
Ik ben dit weekend in Londenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Valt wel mee, het speelt zich meestal meer achter de schermen afenfin genoeg erover. Wil nu wat leuks horen omdat ik deze week heeeeeeel eenzaam ben
Jawel, denk je nou echt dat overal strikt de regels nageleefd wordenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar stagaires en zo niet hoor, geloof me als je ooit iets overkomt is dat handig
Ik woon in Lisboa en werk in Londonquote:Op donderdag 6 november 2008 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
If my memory serves me right, dan ben je uitgezonden naar London voor werk? En je woont in Nederland?
Wat voor werk doe je?
werk gerelateerd or FUN?quote:
Voor Nunoquote:Op donderdag 6 november 2008 15:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
werk gerelateerd or FUN?Rond kerst in London ook leuk...duur, maar leuk..
handen boven de dekens, he?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor NunoIk lees net dat ie er alleen zal zijn
Bicha en dat had je niet EERDER kunnen vertellenquote:
Uh, dat bedoelde ik... Manchester!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Bicha en dat had je niet EERDER kunnen vertellenHeb ik net afgesproken om naar Manchester te gaan
Coolquote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, dat bedoelde ik... Manchester!
Welk hotel zit je ?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, dat bedoelde ik... Manchester!
bij je patientengegevens?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jawel, denk je nou echt dat overal strikt de regels nageleefd worden. Ken sinds kort 3 mensen die in de telecomindustrie werken, en alle 3 kunnen bij de gegevens...
jezus waar je zin in hebtquote:Op donderdag 6 november 2008 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok, zodirect duik ik weer 1 van de 2 monstervergaderingen in, de begrotingsbehandeling deze keer, die duurt maar 6 uur, in tegenstelling tot de kadernota, die 6 uur duurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |