Hej een stelling voor jou...quote:Op woensdag 5 november 2008 18:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het wordt steeds meer 'geaccepteerd' om een homo te zijn, maar het blijft niet 'standaard' en zo zal het ook moeten blijven, hoe jammer dat ook is. Stel je voor dat over 50 jaar kinderen op de basisschool niet standaard zullen vallen op het andere geslacht.. dat lijkt me dus heel maf. Ik begrijp wel dat jullie het raar vinden dat ik dit vind als homo, maar ik zie het probleem om 'anders' te zijn ook niet. Dat ervaar ik misschien op een andere manier.
Homo word jequote:Op woensdag 5 november 2008 22:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej een stelling voor jou...
Homo ben je of homo wordt je?
Wattan!! pm me ffquote:Op woensdag 5 november 2008 23:27 schreef samjustme het volgende:
O ik kom toch wel anders moet K, C vermaken gaat lastig en komen nog een aantal bekenden mee hehe
Welke factoren maken jou homo dan?quote:
Welke factoren? Ik denk dat de mensen waarmee je omgaat, je cultuur en je leefomstandigheden dat heel erg maken. en bepaalde gebeurtenissen in je jeugd. Jij denkt er anders over?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welke factoren maken jou homo dan?
Dat wil dus zeggen dat vroeger je ouders te weinig moeite hebben gedaan om je hetero te maken? Ze hebben je te weinig verteld dat je verliefd hoort te worden op een meisje?
Nah laat ik het zo zeggen; als dit van invloed was geweest had ik vannacht met een meisje in bed gelegen...quote:Op woensdag 5 november 2008 23:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Welke factoren? Ik denk dat de mensen waarmee je omgaat, je cultuur en je leefomstandigheden dat heel erg maken. en bepaalde gebeurtenissen in je jeugd. Jij denkt er anders over?
Ja hoor, waarom denk je van niet? ik vind het heerlijk. en heb er totaal geen moeite mee, net zoals de mensen om me heen.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
MisterO, heb je je eigen homoseksualiteit eigenlijk wel geaccepteerd?
Tha_Erik, heb je je eigen dikheid eigenlijk wel geaccepteerd?quote:Op donderdag 6 november 2008 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
MisterO, heb je je eigen homoseksualiteit eigenlijk wel geaccepteerd?
Nah ik begrijp de vraag eigenlijk wel...quote:Op donderdag 6 november 2008 00:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja hoor, waarom denk je van niet? ik vind het heerlijk. en heb er totaal geen moeite mee, net zoals de mensen om me heen.
Ik kreeg een beetje een negatieve bijsmaak, alsof je een soort schuld gaf aan bepaalde dingen/gebeurtenissen en dat je liever had dat je hetero was. Maar dat kan goed een interpretatiefout zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja hoor, waarom denk je van niet? ik vind het heerlijk. en heb er totaal geen moeite mee, net zoals de mensen om me heen.
Nooit. En mag ik vragen waarom je deze vraag er doorheen gooit?quote:Op donderdag 6 november 2008 00:13 schreef Cahir het volgende:
[..]
Tha_Erik, heb je je eigen dikheid eigenlijk wel geaccepteerd?
Ah, dat is een goede reden om mij dan maar weer eens te proberen uit de tent te lokken. Het was ook al weer zo lang terug, ik ben bang dat je het een beetje verleerd bent.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, dat is een goede reden om mij dan maar weer eens te proberen uit de tent te lokken. Het was ook al weer zo lang terug, ik ben bang dat je het een beetje verleerd bent.
Dat is een interpretatiefout. Het kon toch net zo goed een positieve bijsmaak zijn geweest?quote:Op donderdag 6 november 2008 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje een negatieve bijsmaak, alsof je een soort schuld gaf aan bepaalde dingen/gebeurtenissen en dat je liever had dat je hetero was. Maar dat kan goed een interpretatiefout zijn.
Nou sorry, de mensen met wie ik omging (gabbers), mijn cultuur en mijn leefomstandigheden (boerendorpje) waren alles behalve gayfriendlyquote:Op woensdag 5 november 2008 23:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Welke factoren? Ik denk dat de mensen waarmee je omgaat, je cultuur en je leefomstandigheden dat heel erg maken. en bepaalde gebeurtenissen in je jeugd. Jij denkt er anders over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |