Welke meeting ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
was jij op die civic meeting paar weken terug?
Ik ookquote:
Nijkerk, die was het danquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Uhm, in huizen of nijkerk of zo.
Ja ik dacht al dat je auto mij bekend voor komt,quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:16 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Nijkerk, die was het danDaar was ik bij idd.
of nee t is niet de foodstrip ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:38 schreef MdMa98 het volgende:
foodstrip nog kort geleden! ik was er ook met mijndochters, zij het in standaardhonda`s. Weinig parkeerplek was er nog btw.
Ik ben niet NL, maar zie er wel NL uit voor mijn gevoel..quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat je auto mij bekend voor komt,
weet het niet 100% zeker natuurlijk. Zie je er NL uit?
Ben ook op de foodstrip geweest idd :pquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:38 schreef MdMa98 het volgende:
foodstrip nog kort geleden! ik was er ook met mijndochters, zij het in standaardhonda`s. Weinig parkeerplek was er nog btw.
welk deel van NL woon je? volgens mij heb ik je dan gezien hahaquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:41 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Ik ben niet NL, maar zie er wel NL uit voor mijn gevoel..
[..]
Ben ook op de foodstrip geweest idd :p
was klote parkeren iddquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:38 schreef MdMa98 het volgende:
Nijmegenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
welk deel van NL woon je? volgens mij heb ik je dan gezien haha
Voor jou gevoel wel jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:41 schreef raulbouli het volgende:
HAHAHA mocht je willen ouwequote:Op dinsdag 4 november 2008 21:41 schreef raulbouli het volgende:
[..]
[..]
Ben ook op de foodstrip geweest idd :p
mischien hierom nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:44 schreef bietelboer het volgende:
Waarom heb je die afgedraaide toen niet gebruikt?
Het vliegwiel natuurlijk, dat geslachts deel stelt niet veel voor hoorde ik van R....quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:24 schreef raulbouli het volgende:
Wat mijn geslachtsdeel of het vliegwiel ?
Roran ?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:26 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Het vliegwiel natuurlijk, dat geslachts deel stelt niet veel voor hoorde ik van R....
Die Mielko onderhanden genomen had iddquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:49 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Roran ?![]()
welk vliegwiel dan.. mijn afgedraaide was 5,x kilo die fidanza 3.4
en die van de nissan 8+
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:37 schreef L4urenZ het volgende:
het is rond met een kartellig randje ? wat de *** doet het ?
Turq52 hoef je niet serieus te nemen, hij wist ook niet dat jij een bekend bent in de honda wereldquote:Op donderdag 4 december 2008 13:42 schreef L4urenZ het volgende:
?
ik heb zelf ook een KGtje van mijn vliegwiel af laten draaien
Rijdt best wel vlot !
Die van tinus liep anders aardig goedquote:Op donderdag 4 december 2008 14:36 schreef raulbouli het volgende:
Blijft toch een D15
Dat was een T15quote:Op donderdag 4 december 2008 19:00 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Die van tinus liep anders aardig goed
Hoezo niet serieus nemen?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:59 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Turq52 hoef je niet serieus te nemen, hij wist ook niet dat jij een bekend bent in de honda wereld
Hij weet donders goed wat een Vliegwiel isquote:Op donderdag 4 december 2008 20:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoezo niet serieus nemen?
Hij vraagt zo'n dom vraag? Of ik begrijp het gewoon verkeerd..
Mij hij vraagt wtf een vliegwiel doet?
en ik ben een bekende hier, dat wist hij volgens mij ook niet..
Jij gaat binnenkort ook vliegenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:52 schreef fathank het volgende:
ieder wiel kan vliegen.
Hmmm... dan is ie donders goed in om mensen voor de gek te houdenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:24 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Hij weet donders goed wat een Vliegwiel is
Ik denk dat ik nu wel voor een paar duizend euro aan "oud" ijzer heb jahquote:Op maandag 8 december 2008 09:20 schreef fathank het volgende:
Die bietelboer is net een kamper met een handeltje in oud ijzer
quote:Op maandag 8 december 2008 09:20 schreef fathank het volgende:
Die bietelboer is net een kamper met een handeltje in oud ijzer
Nee. ZSM Foto'squote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:02 schreef raulbouli het volgende:
Binnenkort komen der ongetwijfeld filmpjes, is dat ook goed ? :p
DAT is nog beter dan er bij lopen als david de kamperquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:02 schreef Houniet het volgende:
Ik heb gelukkig geen klompen.
Dus iemand die in een trainingsbroek loopt wordt automatisch door u gestigmatiseerd tot kamper?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef bietelboer het volgende:
[..]
DAT is nog beter dan er bij lopen als david de kamper
moet je je shizzle niet in je sokken stoppen ouwe gekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dus iemand die in een trainingsbroek loopt wordt automatisch door u gestigmatiseerd tot kamper?
quote:
Jij welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dus iemand die in een trainingsbroek loopt wordt automatisch door u gestigmatiseerd tot kamper?
kon je geen zwarte krijgen bij siliconintakes.com ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:31 schreef raulbouli het volgende:
Zo, civic wordt opgebouwd om te gaan sprinten, mijn 1e sprint zal naar alle verwachtingen 1 maart zijn.... mits ik wordt toegelaten.
Dingen besteld:
Alu radiator met dikkere core als stock:
[ afbeelding ]
12" Slim Fan
[ afbeelding ]
En siliconen radiator slangen, helaas blauw... maar worden zwart met speciale vulcaniserende tape....
Ik zal de ambulance achter de sprinter hangen 1 maartquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:02 schreef raulbouli het volgende:
whaha ik vond sprinter ook wel leuk
Hij gaat andere remmen monteren(wisselen met mijquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:58 schreef fathank het volgende:
Wat een inteelt-topic is dit geworden zeg.
Ombouwen tot sprintwagen, wat moet ik me daarbij nog meer voorstellen? Andere bak met kortere overbrengingen?
Je moet zo vaak schakelen omdat je onderin geen trekkracht hebtquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:15 schreef raulbouli het volgende:
Nog kortere bak monteren, moet nou al te vaak schakelen![]()
![]()
Carbon kofferbakkie....carbon zijschermen.... carbon deurtjes.... nog meer interieur eruit
Of een turbo plaatsenquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet zo vaak schakelen omdat je onderin geen trekkracht hebt. Tijd om diesel te gaan rijden
.
één die vroeg spoeltquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
voor trekkracht onderin?
supercharger erop!
bij 100 over naar zijn 2?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:15 schreef raulbouli het volgende:
Nog kortere bak monteren, moet nou al te vaak schakelen![]()
![]()
Carbon kofferbakkie....carbon zijschermen.... carbon deurtjes.... nog meer interieur eruit
Rij je wel zuiniger..quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:59 schreef raulbouli het volgende:
Nee helaasch niet, maar kan wel....moet ik alleen een eerste versnelling zien te vinden met bizarre verhoudingen (zijn der wel hihih) kan je 120 in de 1 rijden
100 in zijn 1, in 3.6~ seconde.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Rij je wel zuiniger..
Maar trek je ook niet meer op![]()
(ik haal 50 in de 1 en 100 in de 2 (begrenzert))
je mist alleen 2 wielenquote:
Ik rij je eruit !!!! op sneeuwquote:
Deuk in geschopt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:02 schreef Houniet het volgende:
Ik zag je Honda op school staan.
Komt niet vaak meer voor, ding wordt steeds minder gebruikt om in te rijden op de openbare weg...quote:
bang dat die je anders zoek rijd?quote:
Meen je niet..??quote:Op maandag 16 februari 2009 18:06 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Komt niet vaak meer voor, ding wordt steeds minder gebruikt om in te rijden op de openbare weg...
Vandaag mijn muziek eruit gerukt... 2 boxen en de radio...
Doe ik zowiezo welquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:09 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Doe ik zowiezo welOok al zat er een deuk in
Wat neem je nu dan..? De OV..?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:08 schreef raulbouli het volgende:
Als ze alle straten weer vlak maken en geen slome linksrijders meer op de weg... dan zou ik wel wat vaker op de openbare weg rijden idd.
Fietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Met ook die geile blauwe bouten..?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:09 schreef raulbouli het volgende:
![]()
![]()
daarom idd en omdat het slappe aftreksels zijn van orginele velgen.
Ik kan het wel verklappen al... wordt 15" en het zijn Work Emotion CR-KAI's in het wit...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:17 schreef raulbouli het volgende:
15 is lichter ;-) Geile blauwe bouten zijn onderweg hihi
Wedje leggen?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:09 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Doe ik zowiezo welOok al zat er een deuk in
Dat snap ik ook niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:50 schreef 68Chevelle het volgende:
"Fine Performance wheel"?, leg eens uit?,
Draait die sneller dan normale wielen?
Ja nu op dit moment wel jaquote:
Een 'Drag' Civic..quote:Op maandag 23 februari 2009 17:26 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Hahaha jou "drag" civic tegen mijn stock civic, das niet eerlijk
dat heeft vast iets te maken met massa/gewicht centralisatie, dat heeft een vrij groot effect.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:50 schreef 68Chevelle het volgende:
"Fine Performance wheel"?, leg eens uit?,
Draait die sneller dan normale wielen?
Voor die prijs?....een 5.7L V8 ook denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat heeft vast iets te maken met massa/gewicht centralisatie, dat heeft een vrij groot effect.
geen idee wat ze kosten, maar het zal misschien ook effect hebben op het stuur gedrag. (Bij motoren erg veel in ieder geval)quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:40 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Voor die prijs?....een 5.7L V8 ook denk ik.
Hoe gaat het nog met jouw koekblik?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zin toch gewoon lichtgewicht velgen?
Still going strong.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe gaat het nog met jouw koekblik?
En ook Vet coel hard he..?!!quote:
Ja lache manquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je spreekt het verkeerd uit.
het is "drek civic"
quote:
Geen idee, maar de bomen gaan wel snel voorbijquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:47 schreef Nerdmans het volgende:
Wat doet je auto nu qua acceleratie en vermogen en topsnelheid enzo?
Det kumt umdet weej geen sofa voorup hebbe en gein wasrek achterup..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Maar niet zo hard als je pappie's primera
Rasecht.. the one and onlyquote:
Alleen maar pijpen en slikken jij he..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:46 schreef raulbouli het volgende:
Sorry, ik doe niet meer aan kontsex![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:36 schreef raulbouli het volgende:
Actiefoto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat ziet er niet uit....quote:Op zondag 1 maart 2009 22:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alleen nog rode of smoke achterlichten..
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:17 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Nee dat ziet er niet uit....
Raul heb je al verteld dat je er uit bent gereden door een meisje met een roze spoiler?
Ja, ho ffquote:Op maandag 2 maart 2009 01:17 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Nee dat ziet er niet uit....
Raul heb je al verteld dat je er uit bent gereden door een meisje met een roze spoiler?
Ja.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:03 schreef raulbouli het volgende:
Tjah, soms is het beter om minder vermogen te hebben en niet te rijden in de regen
Maar door haar grote spoiler had ze natuurlijk veel downforce......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Goedenmorgen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb gister in een Civic coupe gezeten van een vriend van me maar dat gaat best hard! Hij heeft een 1.5 zonder v-tec maar het lijkt wel alsof dat ding een turbo heeft zonder de opspooling. Echt leuk eens mee te maken.
Met mijn acceleratie ?quote:
Wees es liev jij boerquote:
0-150 in 15 sec.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:09 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Met mijn acceleratie ?
Ik doe over 402 meter 15.8 sec met een eindsnelheid van 146.94 KM/H
Helaas was mijn reactietijd aan de hoge kant..... 0.842 sec...
Volgende keer maar op semi-slicks proberen, wellicht heb ik dan geen gripproblemen
Ieder zijn smaakquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:53 schreef 68Chevelle het volgende:
Mijn smaak is het absoluut niet Raoul, maar je hebt er veel geld en moeite ingestoken, ondanks mijn geintjes heb ik respect voor je inzet.
Ik mis alleen een leuke Garrett Turbo in dit verhaal, lijkt mij dat deze motor wel eea ondersteund
Als je hem gaat gebruiken voor heavy duty zie ik nergens plannen voor een opgewaardeerde koeling, als ik iets weet is het dat die motoren godsgloeiend heet worden,
neem dan ook de radiateur en vloeistofpomp mee in je plannen.
Voor de rest?.... naar mijn mening een verkeerde auto om als basis voor deze toepassing te gebruiken, veel succes nevertheless
my 2cts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:37 schreef raulbouli het volgende:
haha ik weet wel wie dat is, hij heeft mijn oude strakke achterklep en bumper overgenomen
Zijn auto is iid gebaseerd op de mijne.
Dat MOET wel de vetste kleppendeksel zijn die ik ooit gezien hebquote:
Die ken ik iddquote:
Ik ken hem volgens mij ook van een verjaardagsparty van een dame heel vaag, klopt het dat het een dxi is met van dualpoint naar Multipoint is omgebouwd en dat hij van plan is een B18 of B16 in te lepelen?quote:
Huh..?? Iemand met een Coupe DXI had het er over dat ie een dualpointje had en dat ie hem had omgebouwd naar MultiPoint.. en ik denk zelfs dat het deze gast was die dat zei..quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:03 schreef raulbouli het volgende:
Coupe dxi heeft zowiezo standaard al multipiont. En B18/B16 willen ze allemaal UAHUAHuahauhaUH
H22aquote:
Vr-4quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Huh..?? Iemand met een Coupe DXI had het er over dat ie een dualpointje had en dat ie hem had omgebouwd naar MultiPoint.. en ik denk zelfs dat het deze gast was die dat zei..
[..]
H22a
Lol. iig Coupé DXi is standaard geleverd met multi.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Huh..?? Iemand met een Coupe DXI had het er over dat ie een dualpointje had en dat ie hem had omgebouwd naar MultiPoint.. en ik denk zelfs dat het deze gast was die dat zei..
2.0 8vquote:
Waarom heb je dan 4x4 2.0 16v stickers op je autoquote:
Waarom heb jij geen autoquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan 4x4 2.0 16v stickers op je auto![]()
![]()
Nerd
Ik heb er 2, schatjemquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:33 schreef raulbouli het volgende:
Sorry man als ik dat jassie van je heb beschadigd... kankerjonge vuile kaaaankerlijer
Waarom in godsnaam heil aan de 8v? (even afgezien of het nou misubatsie of vw of honda is)quote:
Ik zie anders best veel Civicjes met H22'ersquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:42 schreef bietelboer het volgende:
[..]
En daarom swappen h22 rijders ook naar k20
8-kleppers hebben doorgaans meer koppel onderin. Meer redenen zou ik niet kunnen bedenken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:44 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam heil aan de 8v? (even afgezien of het nou misubatsie of vw of honda is)
16 kleppers lopen allemaal een stuk beter
Omdat appel, budget en 8 kleppenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:44 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam heil aan de 8v? (even afgezien of het nou misubatsie of vw of honda is)
16 kleppers lopen allemaal een stuk beter
Ja onderin, daar race je ook echt mee he..??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:44 schreef fathank het volgende:
[..]
8-kleppers hebben doorgaans meer koppel onderin. Meer redenen zou ik niet kunnen bedenken.
Och alles in jouw allochtonen wereldje is nog racen en hard en snel en herrie!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja onderin, daar race je ook echt mee he..??![]()
Als je koppel onderin wilt, dan koop je maar een TDItje
Niet iedereen racet, simpelequote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja onderin, daar race je ook echt mee he..??![]()
Als je koppel onderin wilt, dan koop je maar een TDItje
Och jaa, alles in jouw sjonniewereldje is alles plastic en crap, showen en toch vernederd worden door een allochtoonquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Och alles in jouw allochtonen wereldje is nog racen en hard en snel en herrie!
in dat zelfde sjonniewereldje word je vernederd door meerdere allochtonen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Och jaa, alles in jouw sjonniewereldje is alles plastic en crap, showen en toch vernederd worden door een allochtoon![]()
Like me en een heleboel PTA'ers hier..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
in dat zelfde sjonniewereldje word je vernederd door meerdere allochtonen.
Een aantal van die jongens hebben namelijk een ziek goed gevoel voor keurige-non-monsterbumperstyling
Ik pak de tectyl en de anti-roest wel evenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:48 schreef bietelboer het volgende:
Hmm meschien moet ik ook maar eens een topic openen dan
* Cageon doet moeite om niet in te koppenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:44 schreef bietelboer het volgende:
Mijn civic heeft minder roest dat die groen/witte wannebee ferio van jou
You The Manquote:Op zondag 22 maart 2009 23:22 schreef raulbouli het volgende:
Dat is ook juist de bedoeling, maar er is (behalve het uiterlijk van de einddemper) niks oem aan hihi
Je bent ook zo breedquote:Op woensdag 1 april 2009 19:15 schreef raulbouli het volgende:
Mijn schouders passen daar niet in, rest wel... maar die wil ik niet, want die hebben geen FIA keur :p
Ja jij, jij welquote:
Moet jij niet werken ofzo? Of zit je weer ergens te chillen en chickies te kijken? Zal wel weer paradijs zijn vandaag of niet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef raulbouli het volgende:
Als iemand mij kwaad maakt, dan word ik groen en heel groot !
Lekker weer om op het water te zitten of niet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet jij niet werken ofzo? Of zit je weer ergens te chillen en chickies te kijken? Zal wel weer paradijs zijn vandaag of niet?
Vandaag helaas kantoordag. Maar gister, woensdag en maandag niet. Ben al lekker bijgekleurdquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:18 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Lekker weer om op het water te zitten of niet?
luie hond dat je er rondloopt!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:43 schreef bietelboer het volgende:
lekker man! heb zelf al 3 dagen weekend
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet jij niet werken ofzo? Of zit je weer ergens te chillen en chickies te kijken? Zal wel weer paradijs zijn vandaag of niet?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:50 schreef Draganta het volgende:
Alles zo net en mooi afgewerkt, en dan die originele oranje knipperlichten er nog opDie vloeken heeeeeeel erg met de rest!
Dat zijn geen originele knipperlichten !quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:50 schreef Draganta het volgende:
Alles zo net en mooi afgewerkt, en dan die originele oranje knipperlichten er nog opDie vloeken heeeeeeel erg met de rest!
Nicequote:Op zaterdag 4 april 2009 20:03 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Dat zijn geen originele knipperlichten !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar geen nood, originele knipperlichten zitten er al weer een aantal weken op
Das JDMquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:50 schreef Draganta het volgende:
Welk kleur..??quote:Op maandag 6 april 2009 19:53 schreef raulbouli het volgende:
Van de week langs de spuiter rijden.....en dan afspraakje plannen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer onder het bureau gezeten?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:34 schreef raulbouli het volgende:
Zo vandaag weer een verse APK rijker.
quote:
daar zou ik idd ook niet vrolijk van worden!quote:
En bedankt weerquote:Op donderdag 30 april 2009 23:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
daar zou ik idd ook niet vrolijk van worden!
vrouwen.. auto's.. foto's...quote:Op zondag 21 juni 2009 11:36 schreef bietelboer het volgende:
Ik maar denken dat je vrouwtje fatsoenlijke foto's zou maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik neem aan dat je alles nog moet laten spuiten?
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:09 schreef Cageon het volgende:maar ik neem aan dat je alles nog moet laten spuiten?![]()
Boost jij of boost ik? Iedereen boost.quote:
ok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |