bang dat die je anders zoek rijd?quote:
Meen je niet..??quote:Op maandag 16 februari 2009 18:06 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Komt niet vaak meer voor, ding wordt steeds minder gebruikt om in te rijden op de openbare weg...
Vandaag mijn muziek eruit gerukt... 2 boxen en de radio...
Doe ik zowiezo welquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:09 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Doe ik zowiezo welOok al zat er een deuk in
Wat neem je nu dan..? De OV..?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:08 schreef raulbouli het volgende:
Als ze alle straten weer vlak maken en geen slome linksrijders meer op de weg... dan zou ik wel wat vaker op de openbare weg rijden idd.
Fietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Met ook die geile blauwe bouten..?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:09 schreef raulbouli het volgende:
![]()
![]()
daarom idd en omdat het slappe aftreksels zijn van orginele velgen.
Ik kan het wel verklappen al... wordt 15" en het zijn Work Emotion CR-KAI's in het wit...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:17 schreef raulbouli het volgende:
15 is lichter ;-) Geile blauwe bouten zijn onderweg hihi
Wedje leggen?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:09 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Doe ik zowiezo welOok al zat er een deuk in
Dat snap ik ook niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:50 schreef 68Chevelle het volgende:
"Fine Performance wheel"?, leg eens uit?,
Draait die sneller dan normale wielen?
Ja nu op dit moment wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |