Hmmm... dan is ie donders goed in om mensen voor de gek te houdenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:24 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Hij weet donders goed wat een Vliegwiel is
Ik denk dat ik nu wel voor een paar duizend euro aan "oud" ijzer heb jahquote:Op maandag 8 december 2008 09:20 schreef fathank het volgende:
Die bietelboer is net een kamper met een handeltje in oud ijzer
quote:Op maandag 8 december 2008 09:20 schreef fathank het volgende:
Die bietelboer is net een kamper met een handeltje in oud ijzer
Nee. ZSM Foto'squote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:02 schreef raulbouli het volgende:
Binnenkort komen der ongetwijfeld filmpjes, is dat ook goed ? :p
DAT is nog beter dan er bij lopen als david de kamperquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:02 schreef Houniet het volgende:
Ik heb gelukkig geen klompen.
Dus iemand die in een trainingsbroek loopt wordt automatisch door u gestigmatiseerd tot kamper?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef bietelboer het volgende:
[..]
DAT is nog beter dan er bij lopen als david de kamper
moet je je shizzle niet in je sokken stoppen ouwe gekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dus iemand die in een trainingsbroek loopt wordt automatisch door u gestigmatiseerd tot kamper?
quote:
Jij welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dus iemand die in een trainingsbroek loopt wordt automatisch door u gestigmatiseerd tot kamper?
kon je geen zwarte krijgen bij siliconintakes.com ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:31 schreef raulbouli het volgende:
Zo, civic wordt opgebouwd om te gaan sprinten, mijn 1e sprint zal naar alle verwachtingen 1 maart zijn.... mits ik wordt toegelaten.
Dingen besteld:
Alu radiator met dikkere core als stock:
[ afbeelding ]
12" Slim Fan
[ afbeelding ]
En siliconen radiator slangen, helaas blauw... maar worden zwart met speciale vulcaniserende tape....
Ik zal de ambulance achter de sprinter hangen 1 maartquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:02 schreef raulbouli het volgende:
whaha ik vond sprinter ook wel leuk
Hij gaat andere remmen monteren(wisselen met mijquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:58 schreef fathank het volgende:
Wat een inteelt-topic is dit geworden zeg.
Ombouwen tot sprintwagen, wat moet ik me daarbij nog meer voorstellen? Andere bak met kortere overbrengingen?
Je moet zo vaak schakelen omdat je onderin geen trekkracht hebtquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:15 schreef raulbouli het volgende:
Nog kortere bak monteren, moet nou al te vaak schakelen![]()
![]()
Carbon kofferbakkie....carbon zijschermen.... carbon deurtjes.... nog meer interieur eruit
Of een turbo plaatsenquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet zo vaak schakelen omdat je onderin geen trekkracht hebt. Tijd om diesel te gaan rijden
.
één die vroeg spoeltquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
voor trekkracht onderin?
supercharger erop!
bij 100 over naar zijn 2?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:15 schreef raulbouli het volgende:
Nog kortere bak monteren, moet nou al te vaak schakelen![]()
![]()
Carbon kofferbakkie....carbon zijschermen.... carbon deurtjes.... nog meer interieur eruit
Rij je wel zuiniger..quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:59 schreef raulbouli het volgende:
Nee helaasch niet, maar kan wel....moet ik alleen een eerste versnelling zien te vinden met bizarre verhoudingen (zijn der wel hihih) kan je 120 in de 1 rijden
100 in zijn 1, in 3.6~ seconde.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Rij je wel zuiniger..
Maar trek je ook niet meer op![]()
(ik haal 50 in de 1 en 100 in de 2 (begrenzert))
je mist alleen 2 wielenquote:
Ik rij je eruit !!!! op sneeuwquote:
Deuk in geschopt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:02 schreef Houniet het volgende:
Ik zag je Honda op school staan.
Komt niet vaak meer voor, ding wordt steeds minder gebruikt om in te rijden op de openbare weg...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |