kon je geen zwarte krijgen bij siliconintakes.com ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:31 schreef raulbouli het volgende:
Zo, civic wordt opgebouwd om te gaan sprinten, mijn 1e sprint zal naar alle verwachtingen 1 maart zijn.... mits ik wordt toegelaten.
Dingen besteld:
Alu radiator met dikkere core als stock:
[ afbeelding ]
12" Slim Fan
[ afbeelding ]
En siliconen radiator slangen, helaas blauw... maar worden zwart met speciale vulcaniserende tape....

Ik zal de ambulance achter de sprinter hangen 1 maartquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:02 schreef raulbouli het volgende:
whaha ik vond sprinter ook wel leuk

.
. 

Hij gaat andere remmen monteren(wisselen met mijquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:58 schreef fathank het volgende:
Wat een inteelt-topic is dit geworden zeg.
Ombouwen tot sprintwagen, wat moet ik me daarbij nog meer voorstellen? Andere bak met kortere overbrengingen?
 ) zodat hij op 14" kan rijden
 ) zodat hij op 14" kan rijden 

Je moet zo vaak schakelen omdat je onderin geen trekkracht hebtquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:15 schreef raulbouli het volgende:
Nog kortere bak monteren, moet nou al te vaak schakelen

Carbon kofferbakkie....carbon zijschermen.... carbon deurtjes.... nog meer interieur eruit
 . Tijd om diesel te gaan rijden
 . Tijd om diesel te gaan rijden  .
.

Of een turbo plaatsenquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet zo vaak schakelen omdat je onderin geen trekkracht hebt. Tijd om diesel te gaan rijden
.

één die vroeg spoeltquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
voor trekkracht onderin?
supercharger erop!

bij 100 over naar zijn 2?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:15 schreef raulbouli het volgende:
Nog kortere bak monteren, moet nou al te vaak schakelen

Carbon kofferbakkie....carbon zijschermen.... carbon deurtjes.... nog meer interieur eruit

Rij je wel zuiniger..quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:59 schreef raulbouli het volgende:
Nee helaasch niet, maar kan wel....moet ik alleen een eerste versnelling zien te vinden met bizarre verhoudingen (zijn der wel hihih) kan je 120 in de 1 rijden

100 in zijn 1, in 3.6~ seconde.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Rij je wel zuiniger..
Maar trek je ook niet meer op
(ik haal 50 in de 1 en 100 in de 2 (begrenzert))

je mist alleen 2 wielenquote:

Ik rij je eruit !!!! op sneeuwquote:

Deuk in geschopt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:02 schreef Houniet het volgende:
Ik zag je Honda op school staan.

Komt niet vaak meer voor, ding wordt steeds minder gebruikt om in te rijden op de openbare weg...quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |