bang dat die je anders zoek rijd?quote:
Meen je niet..??quote:Op maandag 16 februari 2009 18:06 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Komt niet vaak meer voor, ding wordt steeds minder gebruikt om in te rijden op de openbare weg...
Vandaag mijn muziek eruit gerukt... 2 boxen en de radio...
Doe ik zowiezo welquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:09 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Doe ik zowiezo welOok al zat er een deuk in
Wat neem je nu dan..? De OV..?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:08 schreef raulbouli het volgende:
Als ze alle straten weer vlak maken en geen slome linksrijders meer op de weg... dan zou ik wel wat vaker op de openbare weg rijden idd.
Fietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Met ook die geile blauwe bouten..?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:09 schreef raulbouli het volgende:
![]()
![]()
daarom idd en omdat het slappe aftreksels zijn van orginele velgen.
Ik kan het wel verklappen al... wordt 15" en het zijn Work Emotion CR-KAI's in het wit...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:17 schreef raulbouli het volgende:
15 is lichter ;-) Geile blauwe bouten zijn onderweg hihi
Wedje leggen?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:09 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Doe ik zowiezo welOok al zat er een deuk in
Dat snap ik ook niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:50 schreef 68Chevelle het volgende:
"Fine Performance wheel"?, leg eens uit?,
Draait die sneller dan normale wielen?
Ja nu op dit moment wel jaquote:
Een 'Drag' Civic..quote:Op maandag 23 februari 2009 17:26 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Hahaha jou "drag" civic tegen mijn stock civic, das niet eerlijk
dat heeft vast iets te maken met massa/gewicht centralisatie, dat heeft een vrij groot effect.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:50 schreef 68Chevelle het volgende:
"Fine Performance wheel"?, leg eens uit?,
Draait die sneller dan normale wielen?
Voor die prijs?....een 5.7L V8 ook denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat heeft vast iets te maken met massa/gewicht centralisatie, dat heeft een vrij groot effect.
geen idee wat ze kosten, maar het zal misschien ook effect hebben op het stuur gedrag. (Bij motoren erg veel in ieder geval)quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:40 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Voor die prijs?....een 5.7L V8 ook denk ik.
Hoe gaat het nog met jouw koekblik?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zin toch gewoon lichtgewicht velgen?
Still going strong.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe gaat het nog met jouw koekblik?
En ook Vet coel hard he..?!!quote:
Ja lache manquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je spreekt het verkeerd uit.
het is "drek civic"
quote:
Geen idee, maar de bomen gaan wel snel voorbijquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:47 schreef Nerdmans het volgende:
Wat doet je auto nu qua acceleratie en vermogen en topsnelheid enzo?
Det kumt umdet weej geen sofa voorup hebbe en gein wasrek achterup..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Maar niet zo hard als je pappie's primera
Rasecht.. the one and onlyquote:
Alleen maar pijpen en slikken jij he..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:46 schreef raulbouli het volgende:
Sorry, ik doe niet meer aan kontsex![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:36 schreef raulbouli het volgende:
Actiefoto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat ziet er niet uit....quote:Op zondag 1 maart 2009 22:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alleen nog rode of smoke achterlichten..
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:17 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Nee dat ziet er niet uit....
Raul heb je al verteld dat je er uit bent gereden door een meisje met een roze spoiler?
Ja, ho ffquote:Op maandag 2 maart 2009 01:17 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Nee dat ziet er niet uit....
Raul heb je al verteld dat je er uit bent gereden door een meisje met een roze spoiler?
Ja.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:03 schreef raulbouli het volgende:
Tjah, soms is het beter om minder vermogen te hebben en niet te rijden in de regen
Maar door haar grote spoiler had ze natuurlijk veel downforce......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Goedenmorgen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb gister in een Civic coupe gezeten van een vriend van me maar dat gaat best hard! Hij heeft een 1.5 zonder v-tec maar het lijkt wel alsof dat ding een turbo heeft zonder de opspooling. Echt leuk eens mee te maken.
Met mijn acceleratie ?quote:
Wees es liev jij boerquote:
0-150 in 15 sec.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:09 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Met mijn acceleratie ?
Ik doe over 402 meter 15.8 sec met een eindsnelheid van 146.94 KM/H
Helaas was mijn reactietijd aan de hoge kant..... 0.842 sec...
Volgende keer maar op semi-slicks proberen, wellicht heb ik dan geen gripproblemen
Ieder zijn smaakquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:53 schreef 68Chevelle het volgende:
Mijn smaak is het absoluut niet Raoul, maar je hebt er veel geld en moeite ingestoken, ondanks mijn geintjes heb ik respect voor je inzet.
Ik mis alleen een leuke Garrett Turbo in dit verhaal, lijkt mij dat deze motor wel eea ondersteund
Als je hem gaat gebruiken voor heavy duty zie ik nergens plannen voor een opgewaardeerde koeling, als ik iets weet is het dat die motoren godsgloeiend heet worden,
neem dan ook de radiateur en vloeistofpomp mee in je plannen.
Voor de rest?.... naar mijn mening een verkeerde auto om als basis voor deze toepassing te gebruiken, veel succes nevertheless
my 2cts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:37 schreef raulbouli het volgende:
haha ik weet wel wie dat is, hij heeft mijn oude strakke achterklep en bumper overgenomen
Zijn auto is iid gebaseerd op de mijne.
Dat MOET wel de vetste kleppendeksel zijn die ik ooit gezien hebquote:
Die ken ik iddquote:
Ik ken hem volgens mij ook van een verjaardagsparty van een dame heel vaag, klopt het dat het een dxi is met van dualpoint naar Multipoint is omgebouwd en dat hij van plan is een B18 of B16 in te lepelen?quote:
Huh..?? Iemand met een Coupe DXI had het er over dat ie een dualpointje had en dat ie hem had omgebouwd naar MultiPoint.. en ik denk zelfs dat het deze gast was die dat zei..quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:03 schreef raulbouli het volgende:
Coupe dxi heeft zowiezo standaard al multipiont. En B18/B16 willen ze allemaal UAHUAHuahauhaUH
H22aquote:
Vr-4quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Huh..?? Iemand met een Coupe DXI had het er over dat ie een dualpointje had en dat ie hem had omgebouwd naar MultiPoint.. en ik denk zelfs dat het deze gast was die dat zei..
[..]
H22a
Lol. iig Coupé DXi is standaard geleverd met multi.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Huh..?? Iemand met een Coupe DXI had het er over dat ie een dualpointje had en dat ie hem had omgebouwd naar MultiPoint.. en ik denk zelfs dat het deze gast was die dat zei..
2.0 8vquote:
Waarom heb je dan 4x4 2.0 16v stickers op je autoquote:
Waarom heb jij geen autoquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan 4x4 2.0 16v stickers op je auto![]()
![]()
Nerd
Ik heb er 2, schatjemquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:33 schreef raulbouli het volgende:
Sorry man als ik dat jassie van je heb beschadigd... kankerjonge vuile kaaaankerlijer
Waarom in godsnaam heil aan de 8v? (even afgezien of het nou misubatsie of vw of honda is)quote:
Ik zie anders best veel Civicjes met H22'ersquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:42 schreef bietelboer het volgende:
[..]
En daarom swappen h22 rijders ook naar k20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |