abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66581119
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:46 schreef raulbouli het volgende:
Sorry, ik doe niet meer aan kontsex
Alleen maar pijpen en slikken jij he..
Bahh homo!
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zondag 1 maart 2009 @ 22:36:30 #152
201915 raulbouli
cuckasock
pi_66598890
Actiefoto's

Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_66599159
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:36 schreef raulbouli het volgende:
Actiefoto's

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Alleen nog rode of smoke achterlichten.. dat zou hem afmaken icm. carbon achterklep en zwarte dak

Verkoop je hem?
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_66604299
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:42 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Alleen nog rode of smoke achterlichten..
Nee dat ziet er niet uit....

Raul heb je al verteld dat je er uit bent gereden door een meisje met een roze spoiler?
  maandag 2 maart 2009 @ 01:19:10 #155
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_66604326
!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_66606727
quote:
Op maandag 2 maart 2009 01:17 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Raul heb je al verteld dat je er uit bent gereden door een meisje met een roze spoiler?

Wehehehhehehehehehe Nerd.
Quote van Tjabbo:
pi_66613421
quote:
Op maandag 2 maart 2009 01:17 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Ja, ho ff ,dat was zonder snelle velgen he?
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_66624650
Tjah, soms is het beter om minder vermogen te hebben en niet te rijden in de regen

Maar door haar grote spoiler had ze natuurlijk veel downforce......
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_66638739
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:03 schreef raulbouli het volgende:
Tjah, soms is het beter om minder vermogen te hebben en niet te rijden in de regen

Maar door haar grote spoiler had ze natuurlijk veel downforce......
Ja.

Dat had ik ook met de TDI.. ik spinde zelfs in de 6e versnelling.. ik had natuurlijk geen downforce want had geen ubercoole supra spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 3 maart 2009 @ 07:27:47 #160
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_66641228
Heb gister in een Civic coupe gezeten van een vriend van me maar dat gaat best hard! Hij heeft een 1.5 zonder v-tec maar het lijkt wel alsof dat ding een turbo heeft zonder de opspooling. Echt leuk eens mee te maken.
pi_66642252
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 07:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb gister in een Civic coupe gezeten van een vriend van me maar dat gaat best hard! Hij heeft een 1.5 zonder v-tec maar het lijkt wel alsof dat ding een turbo heeft zonder de opspooling. Echt leuk eens mee te maken.
Goedenmorgen!
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:57:31 #162
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_66642265
he hoe zit dat nou met je acceleratie?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 09:38:42 #163
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_66643238
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 08:56 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Goedenmorgen!
Ophoeren turk
pi_66645819
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 08:57 schreef Tjabbo het volgende:
he hoe zit dat nou met je acceleratie?
Met mijn acceleratie ?

Ik doe over 402 meter 15.8 sec met een eindsnelheid van 146.94 KM/H
Helaas was mijn reactietijd aan de hoge kant..... 0.842 sec...

Volgende keer maar op semi-slicks proberen, wellicht heb ik dan geen gripproblemen
pi_66645867
16 seconden op 1/4 mijl is helemaal niet eens zo verkeerd hoor
pi_66662246
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 09:38 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ophoeren turk
Wees es liev jij boer
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 3 maart 2009 @ 20:55:54 #167
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_66667420
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:09 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Met mijn acceleratie ?

Ik doe over 402 meter 15.8 sec met een eindsnelheid van 146.94 KM/H
Helaas was mijn reactietijd aan de hoge kant..... 0.842 sec...

Volgende keer maar op semi-slicks proberen, wellicht heb ik dan geen gripproblemen
0-150 in 15 sec.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_66811116
pi_66889490
Vanavond setje semislicks ophalen... .
pi_66893101
Mijn smaak is het absoluut niet Raoul, maar je hebt er veel geld en moeite ingestoken, ondanks mijn geintjes heb ik respect voor je inzet.

Ik mis alleen een leuke Garrett Turbo in dit verhaal, lijkt mij dat deze motor wel eea ondersteund

Als je hem gaat gebruiken voor heavy duty zie ik nergens plannen voor een opgewaardeerde koeling, als ik iets weet is het dat die motoren godsgloeiend heet worden,
neem dan ook de radiateur en vloeistofpomp mee in je plannen.

Voor de rest?.... naar mijn mening een verkeerde auto om als basis voor deze toepassing te gebruiken, veel succes nevertheless

my 2cts
pi_66896742
Turbo verhaal wordt aan gewerkt
pi_66900790
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:53 schreef 68Chevelle het volgende:
Mijn smaak is het absoluut niet Raoul, maar je hebt er veel geld en moeite ingestoken, ondanks mijn geintjes heb ik respect voor je inzet.

Ik mis alleen een leuke Garrett Turbo in dit verhaal, lijkt mij dat deze motor wel eea ondersteund

Als je hem gaat gebruiken voor heavy duty zie ik nergens plannen voor een opgewaardeerde koeling, als ik iets weet is het dat die motoren godsgloeiend heet worden,
neem dan ook de radiateur en vloeistofpomp mee in je plannen.

Voor de rest?.... naar mijn mening een verkeerde auto om als basis voor deze toepassing te gebruiken, veel succes nevertheless

my 2cts
Ieder zijn smaak (kleur van de auto vind ik zelf lelijk, daarom wordt die ook wit of blauw) Koeling heb ik juist al ge-upgrade Zit al een extra dikke core radiator in, slim fan (verplaatst 2x zoveel lucht als een normale) en een low-temp thermostaat ! Voor overhitting ben ik echt niet bang, zelfs met de standaard koeling niet !

Basis van de auto voor dit doel is eigenlijk ook niet goed, had een veeeel lichter chasis moeten pakken eigenlijk, maar wil gewoon keer iets anders hihi.

Haardroger wordt aan gewerkt....
pi_66907835
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66972018
Nee, te vierkant........ stroomlijningnignigngin gaat meetellen boven de 100km/h ofzo :p
pi_66981507
volgens mij valt het best mee, maar hij is wel weer een heel stuk lichter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')