Alleen maar pijpen en slikken jij he..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:46 schreef raulbouli het volgende:
Sorry, ik doe niet meer aan kontsex![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:36 schreef raulbouli het volgende:
Actiefoto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat ziet er niet uit....quote:Op zondag 1 maart 2009 22:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alleen nog rode of smoke achterlichten..
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:17 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Nee dat ziet er niet uit....
Raul heb je al verteld dat je er uit bent gereden door een meisje met een roze spoiler?
Ja, ho ffquote:Op maandag 2 maart 2009 01:17 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Nee dat ziet er niet uit....
Raul heb je al verteld dat je er uit bent gereden door een meisje met een roze spoiler?
Ja.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:03 schreef raulbouli het volgende:
Tjah, soms is het beter om minder vermogen te hebben en niet te rijden in de regen
Maar door haar grote spoiler had ze natuurlijk veel downforce......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Goedenmorgen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb gister in een Civic coupe gezeten van een vriend van me maar dat gaat best hard! Hij heeft een 1.5 zonder v-tec maar het lijkt wel alsof dat ding een turbo heeft zonder de opspooling. Echt leuk eens mee te maken.
Met mijn acceleratie ?quote:
Wees es liev jij boerquote:
0-150 in 15 sec.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:09 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Met mijn acceleratie ?
Ik doe over 402 meter 15.8 sec met een eindsnelheid van 146.94 KM/H
Helaas was mijn reactietijd aan de hoge kant..... 0.842 sec...
Volgende keer maar op semi-slicks proberen, wellicht heb ik dan geen gripproblemen
Ieder zijn smaakquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:53 schreef 68Chevelle het volgende:
Mijn smaak is het absoluut niet Raoul, maar je hebt er veel geld en moeite ingestoken, ondanks mijn geintjes heb ik respect voor je inzet.
Ik mis alleen een leuke Garrett Turbo in dit verhaal, lijkt mij dat deze motor wel eea ondersteund
Als je hem gaat gebruiken voor heavy duty zie ik nergens plannen voor een opgewaardeerde koeling, als ik iets weet is het dat die motoren godsgloeiend heet worden,
neem dan ook de radiateur en vloeistofpomp mee in je plannen.
Voor de rest?.... naar mijn mening een verkeerde auto om als basis voor deze toepassing te gebruiken, veel succes nevertheless
my 2cts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |