Een 'Drag' Civic..quote:Op maandag 23 februari 2009 17:26 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Hahaha jou "drag" civic tegen mijn stock civic, das niet eerlijk
dat heeft vast iets te maken met massa/gewicht centralisatie, dat heeft een vrij groot effect.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:50 schreef 68Chevelle het volgende:
"Fine Performance wheel"?, leg eens uit?,
Draait die sneller dan normale wielen?
Voor die prijs?....een 5.7L V8 ook denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat heeft vast iets te maken met massa/gewicht centralisatie, dat heeft een vrij groot effect.
geen idee wat ze kosten, maar het zal misschien ook effect hebben op het stuur gedrag. (Bij motoren erg veel in ieder geval)quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:40 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Voor die prijs?....een 5.7L V8 ook denk ik.
Hoe gaat het nog met jouw koekblik?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zin toch gewoon lichtgewicht velgen?
Still going strong.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe gaat het nog met jouw koekblik?
En ook Vet coel hard he..?!!quote:
Ja lache manquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je spreekt het verkeerd uit.
het is "drek civic"
quote:
Geen idee, maar de bomen gaan wel snel voorbijquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:47 schreef Nerdmans het volgende:
Wat doet je auto nu qua acceleratie en vermogen en topsnelheid enzo?
Det kumt umdet weej geen sofa voorup hebbe en gein wasrek achterup..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Maar niet zo hard als je pappie's primera
Rasecht.. the one and onlyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |