Je bent ook zo breedquote:Op woensdag 1 april 2009 19:15 schreef raulbouli het volgende:
Mijn schouders passen daar niet in, rest wel... maar die wil ik niet, want die hebben geen FIA keur :p
Ja jij, jij welquote:
Moet jij niet werken ofzo? Of zit je weer ergens te chillen en chickies te kijken? Zal wel weer paradijs zijn vandaag of niet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef raulbouli het volgende:
Als iemand mij kwaad maakt, dan word ik groen en heel groot !
Lekker weer om op het water te zitten of niet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet jij niet werken ofzo? Of zit je weer ergens te chillen en chickies te kijken? Zal wel weer paradijs zijn vandaag of niet?
Vandaag helaas kantoordag. Maar gister, woensdag en maandag niet. Ben al lekker bijgekleurdquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:18 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Lekker weer om op het water te zitten of niet?
luie hond dat je er rondloopt!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:43 schreef bietelboer het volgende:
lekker man! heb zelf al 3 dagen weekend
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet jij niet werken ofzo? Of zit je weer ergens te chillen en chickies te kijken? Zal wel weer paradijs zijn vandaag of niet?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:50 schreef Draganta het volgende:
Alles zo net en mooi afgewerkt, en dan die originele oranje knipperlichten er nog opDie vloeken heeeeeeel erg met de rest!
Dat zijn geen originele knipperlichten !quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:50 schreef Draganta het volgende:
Alles zo net en mooi afgewerkt, en dan die originele oranje knipperlichten er nog opDie vloeken heeeeeeel erg met de rest!
Nicequote:Op zaterdag 4 april 2009 20:03 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Dat zijn geen originele knipperlichten !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar geen nood, originele knipperlichten zitten er al weer een aantal weken op
Das JDMquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:50 schreef Draganta het volgende:
Welk kleur..??quote:Op maandag 6 april 2009 19:53 schreef raulbouli het volgende:
Van de week langs de spuiter rijden.....en dan afspraakje plannen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |