8-kleppers hebben doorgaans meer koppel onderin. Meer redenen zou ik niet kunnen bedenken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:44 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam heil aan de 8v? (even afgezien of het nou misubatsie of vw of honda is)
16 kleppers lopen allemaal een stuk beter
Omdat appel, budget en 8 kleppenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:44 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam heil aan de 8v? (even afgezien of het nou misubatsie of vw of honda is)
16 kleppers lopen allemaal een stuk beter
Ja onderin, daar race je ook echt mee he..??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:44 schreef fathank het volgende:
[..]
8-kleppers hebben doorgaans meer koppel onderin. Meer redenen zou ik niet kunnen bedenken.
Och alles in jouw allochtonen wereldje is nog racen en hard en snel en herrie!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja onderin, daar race je ook echt mee he..??![]()
Als je koppel onderin wilt, dan koop je maar een TDItje
Niet iedereen racet, simpelequote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja onderin, daar race je ook echt mee he..??![]()
Als je koppel onderin wilt, dan koop je maar een TDItje
Och jaa, alles in jouw sjonniewereldje is alles plastic en crap, showen en toch vernederd worden door een allochtoonquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Och alles in jouw allochtonen wereldje is nog racen en hard en snel en herrie!
in dat zelfde sjonniewereldje word je vernederd door meerdere allochtonen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Och jaa, alles in jouw sjonniewereldje is alles plastic en crap, showen en toch vernederd worden door een allochtoon![]()
Like me en een heleboel PTA'ers hier..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
in dat zelfde sjonniewereldje word je vernederd door meerdere allochtonen.
Een aantal van die jongens hebben namelijk een ziek goed gevoel voor keurige-non-monsterbumperstyling
Ik pak de tectyl en de anti-roest wel evenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:48 schreef bietelboer het volgende:
Hmm meschien moet ik ook maar eens een topic openen dan
* Cageon doet moeite om niet in te koppenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:44 schreef bietelboer het volgende:
Mijn civic heeft minder roest dat die groen/witte wannebee ferio van jou
You The Manquote:Op zondag 22 maart 2009 23:22 schreef raulbouli het volgende:
Dat is ook juist de bedoeling, maar er is (behalve het uiterlijk van de einddemper) niks oem aan hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |