Ik heb mijn laatste bak koffie een jaar of 20 geleden nog gedronken!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:15 schreef Aarti het volgende:
ik heb geen koffie meer gehad sinds vanmorgen.
Vroeg of laat wordt dit opeens heel stiekemquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:20 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn laatste bak koffie een jaar of 20 geleden nog gedronken!
Dan krijg je zoiets dus?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeg of laat wordt dit opeens heel stiekemde Modelspoorslowchat denk ik.
ik had roergebakken (geroerbakte?) reepjes varkensvlees met kastanjechampignons, prei, rode ui en peterselie met 5-spices woksausquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:37 schreef Klonk het volgende:
lekker gegetenwortelenstamppot met een gehaktbal
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:43 schreef Pheno het volgende:
Eigengemaakte lasagna. Geitenkaas, spinazie. etc.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:41 schreef Californium het volgende:
ik kom thuis en ik denk...... heb ik in de verkeerde SC mijn tvp geplaatst ofzomaar ik zie het al
quote:
Niet bij de zorgverzekeraars. Ik krijg nu even een rekening. Krijg de kolere.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Is die ook al te verzekeren tegenwoordig
.
Newbiequote:Op dinsdag 4 november 2008 18:41 schreef Californium het volgende:
ik kom thuis en ik denk...... heb ik in de verkeerde SC mijn tvp geplaatst ofzomaar ik zie het al
Want? Hier is ie alweer aangemeld.quote:
ofline msn'en. Is dat hetzelfde als kerstkaartjes sturen naar jezelf?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:02 schreef OA het volgende:
OAdin is aangemeld. Niet ik. Dus offline msn-en zit er niet in Mart.
Dat is een stille hint.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik word er midden in mijn gesprek telkens uitgegooid.
Je kunt aangemeld zijn, terwijl je offline wordt weergegeven. Blijkbaar kan je dan gewoon wel met een ander praten. Vroegah, toen ik nog regelmatig msnde, kon dat niet...quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
ofline msn'en. Is dat hetzelfde als kerstkaartjes sturen naar jezelf?
Oh. Ik msn niet. Ik stuur ook geen kerstkaartjes.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:05 schreef OA het volgende:
[..]
Je kunt aangemeld zijn, terwijl je offline wordt weergegeven. Blijkbaar kan je dan gewoon wel met een ander praten. Vroegah, toen ik nog regelmatig msnde, kon dat niet...
Piles schijnt daar ook niet gelukkig van te worden, ivm de indexering.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:05 schreef DaMart het volgende:
Ik zal trouwens aan de SC-verwarring ook weer een eind maken.
Kerstquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh. Ik msn niet. Ik stuur ook geen kerstkaartjes.
Ik had wel iets neveligs qua TT gedacht.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:05 schreef DaMart het volgende:
Ik zal trouwens aan de SC-verwarring ook weer een eind maken.
"Oh look ma, there went my /care"quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:06 schreef OA het volgende:
[..]
Piles schijnt daar ook niet gelukkig van te worden, ivm de indexering.
quote:
Je hebt de kut van _A_ verzekerd tegen uitdrogingquote:
Welnee, das MSN in stealth-modus.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
ofline msn'en. Is dat hetzelfde als kerstkaartjes sturen naar jezelf?
WOz dus.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:05 schreef OA het volgende:
[..]
Je kunt aangemeld zijn, terwijl je offline wordt weergegeven. Blijkbaar kan je dan gewoon wel met een ander praten. Vroegah, toen ik nog regelmatig msnde, kon dat niet...
Niet grappig. Ik laat het modelspoor maar een paar maandjes wachten, dat gaat me anders teveel kosten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:11 schreef MPG het volgende:
Je hebt de kut van _A_ verzekerd tegen uitdroging![]()
Mailmergequote:Op dinsdag 4 november 2008 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
kerstkaartjes. Hmm.
Als dat nou eens voor 90+ % geautomatiseerd kan worden wil ik er nog weleens aan denken.
Ik heb er ook nog een twee liggenquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet bij de zorgverzekeraars. Ik krijg nu even een rekening. Krijg de kolere.
Die tandartsrekening tel ik even niet mee, die is maar 20 euro geloof ik, met hun eeuwige medium gebitsreiniging (tandsteen verwijderen in 5 sec). Dit is de rekening van de psych. Auch.quote:
of een pakketje wat gewoon een foto uit mijn eigen collectie gebruikt en die vervolgens uitprint met aan de achterkant automatisch alle adressen van mijn Outlook COntacts of zo. en een plaatje van een postzegelquote:
Van de tandarts ligt er hier een van 400 euro (en dan ben je extra-aanvullend verzekerd voor tandartskostenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die tandartsrekening tel ik even niet mee, die is maar 20 euro geloof ik, met hun eeuwige medium gebitsreiniging (tandsteen verwijderen in 5 sec). Dit is de rekening van de psych. Auch.
En die lui maar winst hebben, zorgverzekeraarsquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Van de tandarts ligt er hier een van 400 euro (en dan ben je extra-aanvullend verzekerd voor tandartskosten) en van de pillendraaier nog 's 82 ofzo. En dan heb ik er al een stel betaald ook
.
Ik zat al aan de vergoeding aan van psych, dat zijn e rmaar 8 consults. Ik heb er nog meer dan het dubbele gehad. Ik hoop dat ze een langzame dood sterven, die <censuur> luiquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:24 schreef MPG het volgende:
Juuu, Ph. Dat is dan wel een zware tegenvaller. Hoe komen ze daar zo plotsl\eling mee
.
Zorgverzekeringen.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zat al aan de vergoeding aan van psych, dat zijn e rmaar 8 consults. Ik heb er nog meer dan het dubbele gehad. Ik hoop dat ze een langzame dood sterven, die <censuur> lui
ja, boehoe, wat hebben we het zwaaaar zegquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Suckt wel ja, apothekers die steen en been klagen dat ze het hoofd niet meer boven water kunnen houden door de nieuwe zorgwetten bla bla, en van de week ineens weer dit bericht. Apothekers: stik maar
Die zijn ook al aardig rijk van me gewordenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Suckt wel ja, apothekers die steen en been klagen dat ze het hoofd niet meer boven water kunnen houden door de nieuwe zorgwetten bla bla, en van de week ineens weer dit bericht. Apothekers: stik maar
van mij ook, en je kunt er zulke fijne discussies mee voerenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn ook al aardig rijk van me geworden
As zondag weer een aflevering van Peter R de Vries.quote:
Ik ga wel kijkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
As zondag weer een aflevering van Peter R de Vries.
Wat nou weer
Ik zal vast wat meepikken.quote:
Ik niet.quote:
Er zit 1 hele leuke apotheekster, de rest zijn uitgezakte ouwe wijven die niets willen doen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:54 schreef Muck het volgende:
[..]
van mij ook, en je kunt er zulke fijne discussies mee voeren
Preventief ruimen, de gezondheidszorg is al onbetaalbaar genoeg zoquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Preventief ruimen, de gezondheidszorg is al onbetaalbaar genoeg zo
hier zijn ze wel okee, maar in het dorp bij mijn ouders zijn het regelrechte kutwijvenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zit 1 hele leuke apotheekster, de rest zijn uitgezakte ouwe wijven die niets willen doen.
Vuile tering grafhoeren met hun onaangepaste kutgedrag. Voor 186.000 euro gemiddeld per jaar BOVENOP het "norminkomen" van 103.000. 103.000quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:07 schreef Muck het volgende:
[..]
hier zijn ze wel okee, maar in het dorp bij mijn ouders zijn het regelrechte kutwijven
ik: "dit zijn mijn medicijnen niet"
kreng: "jawel, ze hebben alleen een andere verpakking"
ik *bestudeer bestudeer "ze hebben anders een hele andere naam"
kreng: "ja, het zijn dezelfe medicijnen, maar dan van een ander merk"
ik: "dus niet precies hetzelfde..."
kreng: *zucht "nee mevrouw, alleen een ander merk"
ik: "als het dan toch hetzelfde is, hou ik graag mijn vertrouwde merk. ik wil nog weleens vervelend reageren op bepaalde hulpstoffen"
kreng: *stampt boos naar achter en smijt andere medicijnen op de toonbank*
ik: "vriendelijk bedankt en een fijne dag nog verder!"
kreng: "grmbl"
dat van die hulpstoffen is trouwens echt waar, van een kleine verandering kan ik dagen van slag zijn
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:07 schreef Muck het volgende:
[..]
hier zijn ze wel okee, maar in het dorp bij mijn ouders zijn het regelrechte kutwijven
ik: "als het dan toch hetzelfde is, hou ik graag mijn vertrouwde merk. ik wil nog weleens vervelend reageren op bepaalde hulpstoffen"
dat van die hulpstoffen is trouwens echt waar, van een kleine verandering kan ik dagen van slag zijn
Joran gaat hangen hoop ik.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal vast wat meepikken.
Joran is baas
Goedkoper voor de apotheker, en een bonus als ze 't verkopen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Ooit wel. In Nederland hoeft hij iig niet meer te komen.quote:
Leve de vrije marktwerkingquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goedkoper voor de apotheker, en een bonus als ze 't verkopen.
Jammer genoeg hebben ze dan geen oog meer voor degene die de medicijnen moeten innemen.
Ik had het inderdaad ook met de dianequote:Op dinsdag 4 november 2008 20:12 schreef Californium het volgende:
[..]
meen je dat???/ een paar jaar geleden hebben ze mij, in dat kutdorp dus, een andere pil gegeven...en daarna nog een andere, en daarna nog een andere (zouden allemaal dezelfde zijn)..... Dat werd volgens hun door de verzekeraar verplicht
Maar later bleek, ik had de diane-35, dat omdat de diane -35 tevens een medicijn is, dat dat helemaal niet mag!!! omdat de dokter het had voorgeschreven mogen ze mij helemaal niets anders geven
Die medicijnen werkten minder goed en daarom is mijn mams naar de dokter gegaan en te vragen waarom ik de diane niet meer krijg.... Apothekers mogen bij voorgeschreven medicijnen niet eens zomaar een andere geven blijkbaar
Doen ze nooit meer...dan krijgen ze met mijn mams aan de stok
De bonus is het belangrijkste denk ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goedkoper voor de apotheker, en een bonus als ze 't verkopen.
Jammer genoeg hebben ze dan geen oog meer voor degene die de medicijnen moeten innemen.
Ook met de Diane?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad ook met de diane
stelletje vuile oplichters!
en later met de pillen tegen mijn permanente koppijn probeerden ze het weer, 3 dagen aan de diarree geweest en toen de dokter maar gebeld
Dat is toch al bekend? Daar was laatst zelfs een docu over: iemand die met zo'n verkoper mee ging. Die gast ging alle huisartsen en zo af om medicijnen te verkopen met natuurlijk leuke bonussen voor de arts in kwestie.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:23 schreef Californium het volgende:
[..]
De bonus is het belangrijkste denk ik2 van de 3 nieuwe soorten medicijnen die ik kreeg waren duurder dan de dianne
maar de diane is het bekendste en meest verkochte
en op deze manier proberen fabrikanten hun spul te verkopen
Echtquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch al bekend? Daar was laatst zelfs een docu over: iemand die met zo'n verkoper mee ging. Die gast ging alle huisartsen en zo af om medicijnen te verkopen met natuurlijk leuke bonussen voor de arts in kwestie.
Ik had ze voor precies dezelfde redenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook met de Diane?
echt wel stelletje oplichters![]()
Ik kreeg mijn acne(gelukkig in mindere mate) weer stukej bij beetje terug en dat wil ik liever nooooooit meerMaar hoeven ze bij mij ook niet meer te doen
mijn moeder haalt gelukkig mijn medicijnen en haar gezicht kennen ze daar nu wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
en ze hebben daar juist geweldig leuke programma's johquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Echtheb al 2 maanden geen tv meer gezien
Ik weet niet wanneer ik het gezien heb. Volgens mij ergens in de mooie zomer hier.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Echtheb al 2 maanden geen tv meer gezien
Tsssskquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ik het gezien heb. Volgens mij ergens in de mooie zomer hier.
quote:
Naast zwangerschappen, geboortes? Nee, niets.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb ik nog iets interessants gemist?
Nou. Gehormoon, nu net nog.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb ik nog iets interessants gemist?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had ze voor precies dezelfde reden
het begint een beetje eng te worden zo cali
Ik heb er nu zalf voor, maar dat bleekt mijn kleding enzo wel. het helpt wel aardig overigens
een beetje TMI voor de heren gok ik zo, dus even achter een spoilerdit wordt inderdaar heel erg engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfde opleiding, zelfde dorp, zelfde reden voor de zelfde medicijnen en op de zelfde manier opgelicht worden door misschien wel dezelfde persoon
![]()
Ik heb toen voor mijn acne( heb heel erg gehad, had geen leven op school enz enz.) ook vanalles gehad...zalfjes en alles geprobeerd maar diane is wel lekker makkelijk
O en (uiteraard in spoiler zodat de heren het niet moeten lezen) :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:
quote:
Ik wil alleen sappige details horenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naast zwangerschappen, geboortes? Nee, niets.
geen tvquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:30 schreef Muck het volgende:
[..]
en ze hebben daar juist geweldig leuke programma's joh
Gewoon bij de buren aftappen.quote:
quote:
Die ga ik niet geven.quote:
heb ik nog steeds geen tvquote:
precies...en daar is mijn laptop ook weer goed voorquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukkig bestaat er zoiets als een dvdtje
The bastards!quote:
quote:
jah belachelijk dat ze mij hun tv niet gevenquote:
bizar!quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
dit wordt inderdaar heel erg engzelfde opleiding, zelfde dorp, zelfde reden voor de zelfde medicijnen en op de zelfde manier opgelicht worden door misschien wel dezelfde persoon
![]()
ik was op de middelbare school ook een soort van levende grindtegel, echt niet grappigquote:Ik heb toen voor mijn acne( heb heel erg gehad, had geen leven op school enz enz.) ook vanalles gehad...zalfjes en alles geprobeerd maar diane is wel lekker makkelijk
quote:O en (uiteraard in spoiler zodat de heren het niet moeten lezen) :geweldig is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:35 schreef Californium het volgende:
O en (uiteraard in spoiler zodat de heren het niet moeten lezen) :* Dr_Flash leest toch natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daar het tactische idee achter? Minder chemische belasting van je lijf? Of begint je biologische tijdbom wat harder te tikken? Just curious
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat heet gewoon een kl00n hoor, al een tijdje trouwensquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:42 schreef Muck het volgende:
bizar!
ik vraag me bijna af of ik nou schizofreen ben of dat het gewoon vreemd toeval is
Minder vaak ongesteld en dus de bijbehorende problemenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash leest toch natuurlijk
Wat is daar het tactische idee achter? Minder chemische belasting van je lijf? Of begint je biologische tijdbom wat harder te tikken? Just curious
Ja, dat deel van de grap is me duidelijk. Maar waarom dan niet permanent aan de pil?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Minder vaak ongesteld en dus de bijbehorende problemen
pil
Is dat zo? Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:45 schreef Ladylike het volgende:
normaal slik je hem 3 weken en stop je dan al een week
Zeker bizarquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:42 schreef Muck het volgende:
[..]
bizar!
ik vraag me bijna af of ik nou schizofreen ben of dat het gewoon vreemd toeval is
[..]
ik was op de middelbare school ook een soort van levende grindtegel, echt niet grappig
[..]
geweldig is dat
Neem een vrouw, dan krijg je het PMS gedeelte ook meteen mee.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat zo? Daar heb ik nog nooit van gehoord
Jawel hoor schat, zolang je slikt ben je niet ongesteld maar heb je wel kans op doorbraak bloedingen (bij 2 strips achter elkaar is die kans natuurlijk kleiner dan bij bijvoorbeeld 4 ofzo) maar het is gewoon gezonder voor je lichaam om het op tijd te stoppen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat zo? Daar heb ik nog nooit van gehoord
dat mag nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat deel van de grap is me duidelijk. Maar waarom dan niet permanent aan de pil?
Dat is dan weer goed tegen de overbevolking.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:49 schreef Californium het volgende:
en de kans dat je ooit zwanger kan worden neemt af
wees zeker blijquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ah juist. Dus eigenlijk hoopt er zich toch wel van alles op wat er natuurlijk hoe dan ook ooit eens uit moet? Okee, dat snap ik dan![]()
Tering, blij dat ik al dat gezeik niet heb eigenlijk
Dat hebben wij weer met zaadquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ah juist. Dus eigenlijk hoopt er zich toch wel van alles op wat er natuurlijk hoe dan ook ooit eens uit moet? Okee, dat snap ik dan![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had ze voor precies dezelfde reden
het begint een beetje eng te worden zo cali
Ik heb er nu zalf voor, maar dat bleekt mijn kleding enzo wel. het helpt wel aardig overigens
een beetje TMI voor de heren gok ik zo, dus even achter een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
dit wordt inderdaar heel erg engzelfde opleiding, zelfde dorp, zelfde reden voor de zelfde medicijnen en op de zelfde manier opgelicht worden door misschien wel dezelfde persoon
![]()
Ik heb toen voor mijn acne( heb heel erg gehad, had geen leven op school enz enz.) ook vanalles gehad...zalfjes en alles geprobeerd maar diane is wel lekker makkelijk
O en (uiteraard in spoiler zodat de heren het niet moeten lezen) :Maar spoilers schreeuwen juist "lees me, lees me!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, ik leg de chips wel weer weg....
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:52 schreef Ladylike het volgende:
trouwens dames:
binnenkort een pil zonder stopweek
Er staat toch vanaf september, dat is het al geweest?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:52 schreef Ladylike het volgende:
trouwens dames:
Ah kijk, tweaking&tuning, daar hou ik wel vanquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:52 schreef Ladylike het volgende:
trouwens dames:
nee, de pil zorgt ervoor dat de eitjes die vrij komen zich niet kunnen hechten aan de baarmoederwand.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Je bent in de war met "vrouwen"quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:53 schreef DaMart het volgende:
Maar spoilers schreeuwen juist "lees me, lees me!"
Gelukkig is die turboknop er niet meer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah kijk, tweaking&tuning, daar hou ik wel van
Dat is over 20 jaar weer voer voor advocaten!quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staat toch vanaf september, dat is het al geweest?
En hoeveel bijverschijnselen zijn er weer bij die pil?
Niet? Eén douw op die klit en ze gaan als een komeet hoorquote:
geeeeen ideequote:Op dinsdag 4 november 2008 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staat toch vanaf september, dat is het al geweest?
En hoeveel bijverschijnselen zijn er weer bij die pil?
Volgens mij rijg je dan scheldpartijen in turbo, dat is weer wat anders.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet? Eén douw op die klit en ze gaan als een komeet hoor
totaal onverklaarbaar inderdaadquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, de pil zorgt ervoor dat de eitjes die vrij komen zich niet kunnen hechten aan de baarmoederwand.
maar waarom het soms weg blijft weet ik dan weer ff niet meer
Ik schreeuw toch meestal wat anders hoorquote:
lik me, lik me?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik schreeuw toch meestal wat anders hoor
Dat is best snel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:01 schreef Klonk het volgende:
cali ik moet toegeven dat het muntje nu pas valt, je zit in Engeland niet in Nederland ....
* Dr_Flash wil weleens proberenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:57 schreef Ladylike het volgende:
Ik schreeuw toch meestal wat anders hoor
Have fun.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:01 schreef Klonk het volgende:
cali ik moet toegeven dat het muntje nu pas valt, je zit in Engeland niet in Nederland ....
dankjequote:
dat scheeuw ik niet, vraag ik vriendelijkquote:
In the heat of the moment nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat scheeuw ik niet, vraag ik vriendelijk
quote:
Met wat LL schreeuwt in the heat of the moment dan hequote:
Het staat dan ook niet op tape.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Met wat LL schreeuwt in the heat of the moment dan he.
Wat je allemaal met _A_ uitspookt hoeven we niet te weten.
Mooizoquote:
hoe weet jij wat LL schreeuwt in the heat of thet moment?!quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Met wat LL schreeuwt in the heat of the moment dan he.
Wat je allemaal met _A_ uitspookt hoeven we niet te weten.
Ik weet dat heul niet, daarom vraag ik het juist aan de pinguin.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:24 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe weet jij wat LL schreeuwt in the heat of thet moment?!
Waar komt die tweede hoofdletter L toch vandaan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:24 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe weet jij wat LL schreeuwt in the heat of thet moment?!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:26 schreef BrandX het volgende:
We hebben eenT
we hebben een
V
en we hebben een
P
Kusje, BX
Goed weerwoord.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet dat heul niet, daarom vraag ik het juist aan de pinguin.
ik nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:26 schreef BrandX het volgende:
We hebben eenT
we hebben een
V
![]()
Kusje, BX
dat komt doordat ik dan toch al lekker op shift zit te douwenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar komt die tweede hoofdletter L toch vandaan?
Je weet niet wat je mist.quote:
Maar ben je ook zo lenig?quote:
*Kijkt naar Muck: yupquote:
ik heb geen tvquote:
Ze heeft blijkbaar geen Pquote:
Geen Pheno Terug geVonden?quote:
* eens isquote:
die heb ik ook niet neequote:
Ik kan mn benen in mn nek leggenquote:
Nu nog een lange tong.quote:
ik heb een vrij lange tongquote:
Vettos!quote:
normale lengte hier, sorriequote:
Je kunt je elleboog likken?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een vrij lange tong
maar niet lang genoeg
ik kan wel meer vreemde dingen met mijn lichaamquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vettos!
niet veel mensen blijken dat te kunnen
mja een splagaat kan ik dan weer niet
[..]
normale lengte hier, sorrie
Allebei tegelijk?quote:
quote:
rekt het niet....quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allebei tegelijk?Moet flink open huis zijn dan
http://forum.fok.nl/user/history/172476quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar komt die tweede hoofdletter L toch vandaan?
Dan moeten ze Ll niet verwarren met LL.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:49 schreef OA het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/172476
Dat foutje is zo gemaakt.quote:
geloof me nou maar dat het niet alleen met maagden zo is ..quote:
Tot later pinguinquote:
WMzquote:
Jij scheurt niet meerquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geloof me nou maar dat het niet alleen met maagden zo is ..
had niet terug gelezen, niet iedereen uit Venlo heet MPG en leest terugquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijgt mijnheer een nieuwe UI, gaat hij slapen.
Hij is nog multifunctioneel ook inderdaad!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:08 schreef Klonk het volgende:
briljant die UI
ga hem gebruiken zodra de Sint in het land is
Precies ver genoeg!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:09 schreef Klonk het volgende:
maar zoals je ziet had ik wel terug gelezen, een beetje
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
had niet terug gelezen, niet iedereen uit Venlo heet MPG en leest terug
Slaap lekkerquote:
quote:
okayquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij scheurt niet meer
ZEG ME DAT HET NIET ZO IS
quote:
Ik ben al thuis.quote:
Ik verheug me nu al op al die beteuterde gezichtjes morgen in Ehvquote:
Trustequote:
Jack:quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie heeft je toestemming gegeven dan?
Wat is dat nou weer voor fantasietaalquote:
Groot huis dus?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:49 schreef BrandX het volgende:
ik was ook al een kwartier onderweg om naar bed te gaan, nog niet gelukt, maar nu ga ik dan toch echt
trusten
Een duet in het Limburgsquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor fantasietaal.
O, een fantasietaal én een spraakgebrek dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Een duet in het Limburgs(Jack) en Frysk
(Nynke).
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, een fantasietaal én een spraakgebrek dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:57 schreef OA het volgende:
De rust keert weer in Huize OA.
Vandaar dat ik nu van achter de laptop opsta.
Ja, OA zegt "A demain, tot morgen,
Een dag zonder zorgen."
Ik zwaai nog eenmaal voordat ik naar bed toe ga.
Welterusten OASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:57 schreef OA het volgende:
De rust keert weer in Huize OA.
Vandaar dat ik nu van achter de laptop opsta.
Ja, OA zegt "A demain, tot morgen,
Een dag zonder zorgen."
Ik zwaai nog eenmaal voordat ik naar bed toe ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh, dat combineert niet zo geweldig met risottoquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
je hebt gisteren weer een blik door het eten gedaan zeker?
En ik maar denken dat het spekjes warenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
je hebt gisteren weer een blik door het eten gedaan zeker?
denken moet je aan een koe overlaten...quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het spekjes waren.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:31 schreef Muck het volgende:
[..]
denken moet je aan een koe overlaten...
Voortaan gewoon alleen groente eten dus, jijquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het spekjes waren.
zo'n ding jaquote:
Moet het geen BSE-koe zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:31 schreef Muck het volgende:
[..]
denken moet je aan een koe overlaten...
doe niet zo gek! daar zitten vitamines in ja!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voortaan gewoon alleen groente eten dus, jij.
Daarom juist! Alle groente die MPG extra eet, hoef ik niet op te eten!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:33 schreef Muck het volgende:
[..]
doe niet zo gek! daar zitten vitamines in ja!
ik heb hem vandaag nog een mandarijntje gegevenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom juist! Alle groente die MPG extra eet, hoef ik niet op te eten!
Mandarijntjesquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb hem vandaag nog een mandarijntje gegeven
Mits jij mee-eet, that is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom juist! Alle groente die MPG extra eet, hoef ik niet op te eten!
Schopje R&P dan maar?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:37 schreef Muck het volgende:
ik moet even mijn ogen uitsteken en trommelvliezen doorboren, brb
Of gewoon effe zappenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:37 schreef Muck het volgende:
ik moet even mijn ogen uitsteken en trommelvliezen doorboren, brb
Die kreeg jij de 23e bij ontbijt had ik gehoordquote:
Van wie?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kreeg jij de 23e bij ontbijt had ik gehoord![]()
Van de gastheerquote:
oehquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kreeg jij de 23e bij ontbijt had ik gehoord![]()
Dit is een strikvraag hequote:
nog 30 postsquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:41 schreef Muck het volgende:
en nu oppassen dat ik niet muck, met dit tempo
ik ben geen vrouw, ik ben een Muckquote:
Bij dezequote:
een paaseiquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel origineel, met een strikje eromheen!
Jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel origineel, met een strikje eromheen!
Slaap lekkerquote:
Zoietsquote:
Nee.quote:
maar ik was eerderquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks hebben jullie ook nog als overeenkomst dat jullie allebei mij hebben gemeet.
Luchtmacht... eieren... je zou bijna denken dat het tijd wordt een gasmasker te kopenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Je snapt het niet he.
Luchtmacht jargon.
Er Dee?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Je snapt het niet he.
Luchtmacht jargon.
Ja, en jij hebt hier al eens DaAardbeien gegeten... hm, voor het goede zou Cali dat ook eens moeten doen dan!quote:
Daar scoor je wel punten mee denk ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en jij hebt hier al eens DaAardbeien gegeten... hm, voor het goede zou Cali dat ook eens moeten doen dan!
KGquote:
met suiker op een sneetje broodquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en jij hebt hier al eens DaAardbeien gegeten... hm, voor het goede zou Cali dat ook eens moeten doen dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |