Ik heb mijn laatste bak koffie een jaar of 20 geleden nog gedronken!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:15 schreef Aarti het volgende:
ik heb geen koffie meer gehad sinds vanmorgen.
Vroeg of laat wordt dit opeens heel stiekemquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:20 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn laatste bak koffie een jaar of 20 geleden nog gedronken!
Dan krijg je zoiets dus?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeg of laat wordt dit opeens heel stiekemde Modelspoorslowchat denk ik.
ik had roergebakken (geroerbakte?) reepjes varkensvlees met kastanjechampignons, prei, rode ui en peterselie met 5-spices woksausquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:37 schreef Klonk het volgende:
lekker gegetenwortelenstamppot met een gehaktbal
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:43 schreef Pheno het volgende:
Eigengemaakte lasagna. Geitenkaas, spinazie. etc.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:41 schreef Californium het volgende:
ik kom thuis en ik denk...... heb ik in de verkeerde SC mijn tvp geplaatst ofzomaar ik zie het al
quote:
Niet bij de zorgverzekeraars. Ik krijg nu even een rekening. Krijg de kolere.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Is die ook al te verzekeren tegenwoordig
.
Newbiequote:Op dinsdag 4 november 2008 18:41 schreef Californium het volgende:
ik kom thuis en ik denk...... heb ik in de verkeerde SC mijn tvp geplaatst ofzomaar ik zie het al
Want? Hier is ie alweer aangemeld.quote:
ofline msn'en. Is dat hetzelfde als kerstkaartjes sturen naar jezelf?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:02 schreef OA het volgende:
OAdin is aangemeld. Niet ik. Dus offline msn-en zit er niet in Mart.
Dat is een stille hint.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik word er midden in mijn gesprek telkens uitgegooid.
Je kunt aangemeld zijn, terwijl je offline wordt weergegeven. Blijkbaar kan je dan gewoon wel met een ander praten. Vroegah, toen ik nog regelmatig msnde, kon dat niet...quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
ofline msn'en. Is dat hetzelfde als kerstkaartjes sturen naar jezelf?
Oh. Ik msn niet. Ik stuur ook geen kerstkaartjes.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:05 schreef OA het volgende:
[..]
Je kunt aangemeld zijn, terwijl je offline wordt weergegeven. Blijkbaar kan je dan gewoon wel met een ander praten. Vroegah, toen ik nog regelmatig msnde, kon dat niet...
Piles schijnt daar ook niet gelukkig van te worden, ivm de indexering.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:05 schreef DaMart het volgende:
Ik zal trouwens aan de SC-verwarring ook weer een eind maken.
Kerstquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh. Ik msn niet. Ik stuur ook geen kerstkaartjes.
Ik had wel iets neveligs qua TT gedacht.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:05 schreef DaMart het volgende:
Ik zal trouwens aan de SC-verwarring ook weer een eind maken.
"Oh look ma, there went my /care"quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:06 schreef OA het volgende:
[..]
Piles schijnt daar ook niet gelukkig van te worden, ivm de indexering.
quote:
Je hebt de kut van _A_ verzekerd tegen uitdrogingquote:
Welnee, das MSN in stealth-modus.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
ofline msn'en. Is dat hetzelfde als kerstkaartjes sturen naar jezelf?
WOz dus.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:05 schreef OA het volgende:
[..]
Je kunt aangemeld zijn, terwijl je offline wordt weergegeven. Blijkbaar kan je dan gewoon wel met een ander praten. Vroegah, toen ik nog regelmatig msnde, kon dat niet...
Niet grappig. Ik laat het modelspoor maar een paar maandjes wachten, dat gaat me anders teveel kosten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:11 schreef MPG het volgende:
Je hebt de kut van _A_ verzekerd tegen uitdroging![]()
Mailmergequote:Op dinsdag 4 november 2008 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
kerstkaartjes. Hmm.
Als dat nou eens voor 90+ % geautomatiseerd kan worden wil ik er nog weleens aan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |