Ik heb er ook nog een twee liggenquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet bij de zorgverzekeraars. Ik krijg nu even een rekening. Krijg de kolere.
Die tandartsrekening tel ik even niet mee, die is maar 20 euro geloof ik, met hun eeuwige medium gebitsreiniging (tandsteen verwijderen in 5 sec). Dit is de rekening van de psych. Auch.quote:
of een pakketje wat gewoon een foto uit mijn eigen collectie gebruikt en die vervolgens uitprint met aan de achterkant automatisch alle adressen van mijn Outlook COntacts of zo. en een plaatje van een postzegelquote:
Van de tandarts ligt er hier een van 400 euro (en dan ben je extra-aanvullend verzekerd voor tandartskostenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die tandartsrekening tel ik even niet mee, die is maar 20 euro geloof ik, met hun eeuwige medium gebitsreiniging (tandsteen verwijderen in 5 sec). Dit is de rekening van de psych. Auch.
En die lui maar winst hebben, zorgverzekeraarsquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Van de tandarts ligt er hier een van 400 euro (en dan ben je extra-aanvullend verzekerd voor tandartskosten) en van de pillendraaier nog 's 82 ofzo. En dan heb ik er al een stel betaald ook
.
Ik zat al aan de vergoeding aan van psych, dat zijn e rmaar 8 consults. Ik heb er nog meer dan het dubbele gehad. Ik hoop dat ze een langzame dood sterven, die <censuur> luiquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:24 schreef MPG het volgende:
Juuu, Ph. Dat is dan wel een zware tegenvaller. Hoe komen ze daar zo plotsl\eling mee
.
Zorgverzekeringen.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zat al aan de vergoeding aan van psych, dat zijn e rmaar 8 consults. Ik heb er nog meer dan het dubbele gehad. Ik hoop dat ze een langzame dood sterven, die <censuur> lui
ja, boehoe, wat hebben we het zwaaaar zegquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Suckt wel ja, apothekers die steen en been klagen dat ze het hoofd niet meer boven water kunnen houden door de nieuwe zorgwetten bla bla, en van de week ineens weer dit bericht. Apothekers: stik maar
Die zijn ook al aardig rijk van me gewordenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Suckt wel ja, apothekers die steen en been klagen dat ze het hoofd niet meer boven water kunnen houden door de nieuwe zorgwetten bla bla, en van de week ineens weer dit bericht. Apothekers: stik maar
van mij ook, en je kunt er zulke fijne discussies mee voerenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn ook al aardig rijk van me geworden
As zondag weer een aflevering van Peter R de Vries.quote:
Ik ga wel kijkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
As zondag weer een aflevering van Peter R de Vries.
Wat nou weer
Ik zal vast wat meepikken.quote:
Ik niet.quote:
Er zit 1 hele leuke apotheekster, de rest zijn uitgezakte ouwe wijven die niets willen doen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:54 schreef Muck het volgende:
[..]
van mij ook, en je kunt er zulke fijne discussies mee voeren
Preventief ruimen, de gezondheidszorg is al onbetaalbaar genoeg zoquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Preventief ruimen, de gezondheidszorg is al onbetaalbaar genoeg zo
hier zijn ze wel okee, maar in het dorp bij mijn ouders zijn het regelrechte kutwijvenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zit 1 hele leuke apotheekster, de rest zijn uitgezakte ouwe wijven die niets willen doen.
Vuile tering grafhoeren met hun onaangepaste kutgedrag. Voor 186.000 euro gemiddeld per jaar BOVENOP het "norminkomen" van 103.000. 103.000quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:07 schreef Muck het volgende:
[..]
hier zijn ze wel okee, maar in het dorp bij mijn ouders zijn het regelrechte kutwijven
ik: "dit zijn mijn medicijnen niet"
kreng: "jawel, ze hebben alleen een andere verpakking"
ik *bestudeer bestudeer "ze hebben anders een hele andere naam"
kreng: "ja, het zijn dezelfe medicijnen, maar dan van een ander merk"
ik: "dus niet precies hetzelfde..."
kreng: *zucht "nee mevrouw, alleen een ander merk"
ik: "als het dan toch hetzelfde is, hou ik graag mijn vertrouwde merk. ik wil nog weleens vervelend reageren op bepaalde hulpstoffen"
kreng: *stampt boos naar achter en smijt andere medicijnen op de toonbank*
ik: "vriendelijk bedankt en een fijne dag nog verder!"
kreng: "grmbl"
dat van die hulpstoffen is trouwens echt waar, van een kleine verandering kan ik dagen van slag zijn
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:07 schreef Muck het volgende:
[..]
hier zijn ze wel okee, maar in het dorp bij mijn ouders zijn het regelrechte kutwijven
ik: "als het dan toch hetzelfde is, hou ik graag mijn vertrouwde merk. ik wil nog weleens vervelend reageren op bepaalde hulpstoffen"
dat van die hulpstoffen is trouwens echt waar, van een kleine verandering kan ik dagen van slag zijn
Joran gaat hangen hoop ik.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal vast wat meepikken.
Joran is baas
Goedkoper voor de apotheker, en een bonus als ze 't verkopen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Ooit wel. In Nederland hoeft hij iig niet meer te komen.quote:
Leve de vrije marktwerkingquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goedkoper voor de apotheker, en een bonus als ze 't verkopen.
Jammer genoeg hebben ze dan geen oog meer voor degene die de medicijnen moeten innemen.
Ik had het inderdaad ook met de dianequote:Op dinsdag 4 november 2008 20:12 schreef Californium het volgende:
[..]
meen je dat???/ een paar jaar geleden hebben ze mij, in dat kutdorp dus, een andere pil gegeven...en daarna nog een andere, en daarna nog een andere (zouden allemaal dezelfde zijn)..... Dat werd volgens hun door de verzekeraar verplicht
Maar later bleek, ik had de diane-35, dat omdat de diane -35 tevens een medicijn is, dat dat helemaal niet mag!!! omdat de dokter het had voorgeschreven mogen ze mij helemaal niets anders geven
Die medicijnen werkten minder goed en daarom is mijn mams naar de dokter gegaan en te vragen waarom ik de diane niet meer krijg.... Apothekers mogen bij voorgeschreven medicijnen niet eens zomaar een andere geven blijkbaar
Doen ze nooit meer...dan krijgen ze met mijn mams aan de stok
De bonus is het belangrijkste denk ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goedkoper voor de apotheker, en een bonus als ze 't verkopen.
Jammer genoeg hebben ze dan geen oog meer voor degene die de medicijnen moeten innemen.
Ook met de Diane?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad ook met de diane
stelletje vuile oplichters!
en later met de pillen tegen mijn permanente koppijn probeerden ze het weer, 3 dagen aan de diarree geweest en toen de dokter maar gebeld
Dat is toch al bekend? Daar was laatst zelfs een docu over: iemand die met zo'n verkoper mee ging. Die gast ging alle huisartsen en zo af om medicijnen te verkopen met natuurlijk leuke bonussen voor de arts in kwestie.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:23 schreef Californium het volgende:
[..]
De bonus is het belangrijkste denk ik2 van de 3 nieuwe soorten medicijnen die ik kreeg waren duurder dan de dianne
maar de diane is het bekendste en meest verkochte
en op deze manier proberen fabrikanten hun spul te verkopen
Echtquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch al bekend? Daar was laatst zelfs een docu over: iemand die met zo'n verkoper mee ging. Die gast ging alle huisartsen en zo af om medicijnen te verkopen met natuurlijk leuke bonussen voor de arts in kwestie.
Ik had ze voor precies dezelfde redenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook met de Diane?
echt wel stelletje oplichters![]()
Ik kreeg mijn acne(gelukkig in mindere mate) weer stukej bij beetje terug en dat wil ik liever nooooooit meerMaar hoeven ze bij mij ook niet meer te doen
mijn moeder haalt gelukkig mijn medicijnen en haar gezicht kennen ze daar nu wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
en ze hebben daar juist geweldig leuke programma's johquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Echtheb al 2 maanden geen tv meer gezien
Ik weet niet wanneer ik het gezien heb. Volgens mij ergens in de mooie zomer hier.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Echtheb al 2 maanden geen tv meer gezien
Tsssskquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ik het gezien heb. Volgens mij ergens in de mooie zomer hier.
quote:
Naast zwangerschappen, geboortes? Nee, niets.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb ik nog iets interessants gemist?
Nou. Gehormoon, nu net nog.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb ik nog iets interessants gemist?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had ze voor precies dezelfde reden
het begint een beetje eng te worden zo cali
Ik heb er nu zalf voor, maar dat bleekt mijn kleding enzo wel. het helpt wel aardig overigens
een beetje TMI voor de heren gok ik zo, dus even achter een spoilerdit wordt inderdaar heel erg engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfde opleiding, zelfde dorp, zelfde reden voor de zelfde medicijnen en op de zelfde manier opgelicht worden door misschien wel dezelfde persoon
![]()
Ik heb toen voor mijn acne( heb heel erg gehad, had geen leven op school enz enz.) ook vanalles gehad...zalfjes en alles geprobeerd maar diane is wel lekker makkelijk
O en (uiteraard in spoiler zodat de heren het niet moeten lezen) :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:
quote:
Ik wil alleen sappige details horenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naast zwangerschappen, geboortes? Nee, niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |