geen tvquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:30 schreef Muck het volgende:
[..]
en ze hebben daar juist geweldig leuke programma's joh
Gewoon bij de buren aftappen.quote:
quote:
Die ga ik niet geven.quote:
heb ik nog steeds geen tvquote:
precies...en daar is mijn laptop ook weer goed voorquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukkig bestaat er zoiets als een dvdtje
The bastards!quote:
quote:
jah belachelijk dat ze mij hun tv niet gevenquote:
bizar!quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
dit wordt inderdaar heel erg engzelfde opleiding, zelfde dorp, zelfde reden voor de zelfde medicijnen en op de zelfde manier opgelicht worden door misschien wel dezelfde persoon
![]()
ik was op de middelbare school ook een soort van levende grindtegel, echt niet grappigquote:Ik heb toen voor mijn acne( heb heel erg gehad, had geen leven op school enz enz.) ook vanalles gehad...zalfjes en alles geprobeerd maar diane is wel lekker makkelijk
quote:O en (uiteraard in spoiler zodat de heren het niet moeten lezen) :geweldig is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:35 schreef Californium het volgende:
O en (uiteraard in spoiler zodat de heren het niet moeten lezen) :* Dr_Flash leest toch natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daar het tactische idee achter? Minder chemische belasting van je lijf? Of begint je biologische tijdbom wat harder te tikken? Just curious
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat heet gewoon een kl00n hoor, al een tijdje trouwensquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:42 schreef Muck het volgende:
bizar!
ik vraag me bijna af of ik nou schizofreen ben of dat het gewoon vreemd toeval is
Minder vaak ongesteld en dus de bijbehorende problemenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash leest toch natuurlijk
Wat is daar het tactische idee achter? Minder chemische belasting van je lijf? Of begint je biologische tijdbom wat harder te tikken? Just curious
Ja, dat deel van de grap is me duidelijk. Maar waarom dan niet permanent aan de pil?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Minder vaak ongesteld en dus de bijbehorende problemen
pil
Is dat zo? Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:45 schreef Ladylike het volgende:
normaal slik je hem 3 weken en stop je dan al een week
Zeker bizarquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:42 schreef Muck het volgende:
[..]
bizar!
ik vraag me bijna af of ik nou schizofreen ben of dat het gewoon vreemd toeval is
[..]
ik was op de middelbare school ook een soort van levende grindtegel, echt niet grappig
[..]
geweldig is dat
Neem een vrouw, dan krijg je het PMS gedeelte ook meteen mee.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat zo? Daar heb ik nog nooit van gehoord
Jawel hoor schat, zolang je slikt ben je niet ongesteld maar heb je wel kans op doorbraak bloedingen (bij 2 strips achter elkaar is die kans natuurlijk kleiner dan bij bijvoorbeeld 4 ofzo) maar het is gewoon gezonder voor je lichaam om het op tijd te stoppen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat zo? Daar heb ik nog nooit van gehoord
dat mag nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat deel van de grap is me duidelijk. Maar waarom dan niet permanent aan de pil?
Dat is dan weer goed tegen de overbevolking.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:49 schreef Californium het volgende:
en de kans dat je ooit zwanger kan worden neemt af
wees zeker blijquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ah juist. Dus eigenlijk hoopt er zich toch wel van alles op wat er natuurlijk hoe dan ook ooit eens uit moet? Okee, dat snap ik dan![]()
Tering, blij dat ik al dat gezeik niet heb eigenlijk
Dat hebben wij weer met zaadquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ah juist. Dus eigenlijk hoopt er zich toch wel van alles op wat er natuurlijk hoe dan ook ooit eens uit moet? Okee, dat snap ik dan![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had ze voor precies dezelfde reden
het begint een beetje eng te worden zo cali
Ik heb er nu zalf voor, maar dat bleekt mijn kleding enzo wel. het helpt wel aardig overigens
een beetje TMI voor de heren gok ik zo, dus even achter een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
dit wordt inderdaar heel erg engzelfde opleiding, zelfde dorp, zelfde reden voor de zelfde medicijnen en op de zelfde manier opgelicht worden door misschien wel dezelfde persoon
![]()
Ik heb toen voor mijn acne( heb heel erg gehad, had geen leven op school enz enz.) ook vanalles gehad...zalfjes en alles geprobeerd maar diane is wel lekker makkelijk
O en (uiteraard in spoiler zodat de heren het niet moeten lezen) :Maar spoilers schreeuwen juist "lees me, lees me!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, ik leg de chips wel weer weg....
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:52 schreef Ladylike het volgende:
trouwens dames:
binnenkort een pil zonder stopweek
Er staat toch vanaf september, dat is het al geweest?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:52 schreef Ladylike het volgende:
trouwens dames:
Ah kijk, tweaking&tuning, daar hou ik wel vanquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:52 schreef Ladylike het volgende:
trouwens dames:
nee, de pil zorgt ervoor dat de eitjes die vrij komen zich niet kunnen hechten aan de baarmoederwand.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Je bent in de war met "vrouwen"quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:53 schreef DaMart het volgende:
Maar spoilers schreeuwen juist "lees me, lees me!"
Gelukkig is die turboknop er niet meer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah kijk, tweaking&tuning, daar hou ik wel van
Dat is over 20 jaar weer voer voor advocaten!quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staat toch vanaf september, dat is het al geweest?
En hoeveel bijverschijnselen zijn er weer bij die pil?
Niet? Eén douw op die klit en ze gaan als een komeet hoorquote:
geeeeen ideequote:Op dinsdag 4 november 2008 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staat toch vanaf september, dat is het al geweest?
En hoeveel bijverschijnselen zijn er weer bij die pil?
Volgens mij rijg je dan scheldpartijen in turbo, dat is weer wat anders.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet? Eén douw op die klit en ze gaan als een komeet hoor
totaal onverklaarbaar inderdaadquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, de pil zorgt ervoor dat de eitjes die vrij komen zich niet kunnen hechten aan de baarmoederwand.
maar waarom het soms weg blijft weet ik dan weer ff niet meer
Ik schreeuw toch meestal wat anders hoorquote:
lik me, lik me?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik schreeuw toch meestal wat anders hoor
Dat is best snel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:01 schreef Klonk het volgende:
cali ik moet toegeven dat het muntje nu pas valt, je zit in Engeland niet in Nederland ....
* Dr_Flash wil weleens proberenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:57 schreef Ladylike het volgende:
Ik schreeuw toch meestal wat anders hoor
Have fun.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:01 schreef Klonk het volgende:
cali ik moet toegeven dat het muntje nu pas valt, je zit in Engeland niet in Nederland ....
dankjequote:
dat scheeuw ik niet, vraag ik vriendelijkquote:
In the heat of the moment nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat scheeuw ik niet, vraag ik vriendelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |