het verschil over de gehel verkiezingen zal wel zo groot zijn dat dat weinig invloed heeft, misschien dat er plaatstelijk zulke kleine marges komen dat het het en der zal moetenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Eens kijken of er weer een hertelling aan te pas moet komen.
Hopen op Obama.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:14 schreef Bos81 het volgende:
Het zal me echt de spreekwoordelijke worst wezen wie er gaat winnen
Ja dat weet ik, maar dan nog wekt het niet mijn interesse. Ik merk vanzelf wel wie het wordt.Ik ga het in ieder geval niet volgen op TV. Ik lees of hoor het morgen wel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]er wordt de op één na machtisgste man ter wereld gekozen. Natuurlijk niet zo machtig als onze eigen Jan Peter.
Is geen zonde hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:08 schreef Keiichi het volgende:
Obama![]()
Waarom reageer ik in een topic in VBL?
Wat eend zegt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:07 schreef rubbereend het volgende:
gecondoleerd DD
Strikvraag denk ik.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:53 schreef Prosac het volgende:
even een quizvraag die mij al een aantal uren van het werk houdt. Er zouden drie spelers zijn die allen in de volgende wedstrijden hebben gespeeld.
Arsenal - Manchester United
Barcelona - Real Madrid
Rangers - Celtic
Feyenoord - Ajax
Ik kom tot van Bronckhorst en Larsson.. Wie is die derde?
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:46 schreef tong80 het volgende:
Vanochtend is mij moeder beroofd op de weekmarkt.
2 meiden van een jaar of 17 hielden haar aan.
De één hield haar aan de praat, ondertussen ritste de ander de tas open en ontvreemde de portemonee.
Ma merkte het al na een minuut maar ze waren al verdwenen. Ma overstuur en een marktkoopman hielp haar.
Politie was er snel bij en vertelden dat het 't 4de slachtoffer was die ochtend.
100 euro en alle pasjes kwijt. En ma de schrik van haar leven.
Ik hoef natuurlijk niet te vertellen wat hun nationaliteit was
quote:
Toch heb je ook overeenkomsten met Sarah Palinquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb een grote carrière voor de boeg:
Obama's voornaam begint met een B
Mijn voornaam ook
Obama heeft 2 kinderen
Ik ook
Obama's oma overleed gisteren
De mijne ook
Obama is binnenkort de president van de VS
...
Godverdomme.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:46 schreef tong80 het volgende:
De één hield haar aan de praat, ondertussen ritste de ander de tas open en ontvreemde de portemonee.
Ma merkte het al na een minuut maar ze waren al verdwenen. Ma overstuur en een marktkoopman hielp haar.
Politie was er snel bij en vertelden dat het 't 4de slachtoffer was die ochtend.
keeper?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:53 schreef Prosac het volgende:
even een quizvraag die mij al een aantal uren van het werk houdt. Er zouden drie spelers zijn die allen in de volgende wedstrijden hebben gespeeld.
Barcelona - Real Madrid
Rangers - Celtic
Feyenoord - Ajax
Dat zal haar goed doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Godverdomme.![]()
Ik ga een actie voor haar op touw zetten.
Pfoe, niet makkelijk deze.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:53 schreef Prosac het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:46 schreef tong80 het volgende:
Wat een nare ervaring.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:46 schreef tong80 het volgende:
Het is echt triest. We zijn een stad maar noem het altijd een kutdorp.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Sjesus Tong, doe de meisje van 17 dit tegenwoordig ook al... lekker.. NOT!
Maar die is geen presidentskandidate...quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch heb je ook overeenkomsten met Sarah Palin
En jij bent geen vrouw, dus daar houdt die vergelijking al opquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar die is geen presidentskandidate...
Die vraag heb ik ooit al eens gezien en volgens mij waren het er echt drie toen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:53 schreef Prosac het volgende:
Barcelona - Real Madrid
Rangers - Celtic
Feyenoord - Ajax
ja ik loop er nu ook al 3 uur meequote:Op dinsdag 4 november 2008 19:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die vraag heb ik ooit al eens gezien en volgens mij waren het er echt drie toen.
Frank en Ronald de Boer kunnen net niet.
Volgens mij zijn het er maar 2.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die vraag heb ik ooit al eens gezien en volgens mij waren het er echt drie toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
Volgens mij ook. Overmars redt het ook net niet. Is er niet iemand geweest die 1 van de derbies als trainer heeft gedaan?quote:
Men zegt Play like a Champion of die voetbalquiz met JJ van G.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Hetzelfde geldt voor Snoquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:13 schreef sjimz het volgende:
Ik dacht aan Bert Konterman maar zijn transfer naar Arsenal en naar Real Madrid gingen niet door.
Graagquote:
Kan ik iets aan dat hele gebeuren veranderen dan? Bovendien wordt het pas interessant als de uitslag bekend is en dat is sowieso niet voor 12 uur. Zoek dus maar fijn meequote:Op dinsdag 4 november 2008 21:22 schreef SCH het volgende:
Jezus, jongens, er zijn verkiezingen in Amerika - gaan ze een beetje ouwehoeren over een of ander voetballertje of die bij al die wedstrijden is geweest en daar breken ze dan hun hersentjes over in plaats van na te denken over hoe het verder moet met de wereld en heel hard CHANGE te roepen
Ik zit dan ook in VBL en niet in POL/quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:22 schreef SCH het volgende:
Jezus, jongens, er zijn verkiezingen in Amerika - gaan ze een beetje ouwehoeren over een of ander voetballertje of die bij al die wedstrijden is geweest en daar breken ze dan hun hersentjes over in plaats van na te denken over hoe het verder moet met de wereld en heel hard CHANGE te roepen
Earnie Stewart?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Kan ik iets aan dat hele gebeuren veranderen dan? Bovendien wordt het pas interessant als de uitslag bekend is en dat is sowieso niet voor 12 uur. Zoek dus maar fijn mee
Ik wil dat mijn beste vrienden ook in de wereld geinteresseerd zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zit dan ook in VBL en niet in POL/
Ik heb niets teruggelezen maar wat is jouw visie erop?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn beste vrienden ook in de wereld geinteresseerd zijn
Change..quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:22 schreef SCH het volgende:
Negers zijn engquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb niets teruggelezen maar wat is jou visie erop?
Ja, het systeem is zo weird en er zijn de afgelopen verkiezingen gekke dingen gebeurd.quote:Is er nog een kans dat Obama niet wint?
Neequote:
Da's ook wel weer zo maar dan maar de minste van de twee kwaden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Change..
De keuze tussen Rechts en Extreem Rechts.
Mooi, nu ik dat weet kan je me nu dan helpen met die voetbalvraag?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Negers zijn eng![]()
[..]
Ja, het systeem is zo weird en er zijn de afgelopen verkiezingen gekke dingen gebeurd.
Ieder zijn eigen mening maar McCain staat rechts van de SGP en ik neem aan dat je daar ook niet op zou stemmen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Word je hier ook belachelijk gemaakt als je voor McCain bent?
Er is dan ook niet zoveel keus.quote:Merk dat vrijwel heel NL voor Obama is
Daarom ben ik blij dat ik niet tot je beste vrienden behoor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn beste vrienden ook in de wereld geinteresseerd zijn
Homo's moeten ook alles voor je oplossen. Wat is het probleem? Dat vraagje over die speler die bij die 3 wedstrijden was? Dat is toch simpel? Ga ik echt niet verklappen hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooi, nu ik dat weet kan je me nu dan helpen met die voetbalvraag?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik niet tot je beste vrienden behoor.
Nee, dat is waar, maar als hij het in Amerika tot presidentkandidaat kan schoppen moet hij hier toch ook wel enige medestanders hebben. Maar ik ken ze nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen mening maar McCain staat rechts van de SGP en ik neem aan dat je daar ook niet op zou stemmen.
Puleaaaasseeeeeeee!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Homo's moeten ook alles voor je oplossen. Wat is het probleem? Dat vraagje over die speler die bij die 3 wedstrijden was? Dat is toch simpel? Ga ik echt niet verklappen hoor.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar als hij het in Amerika tot presidentkandidaat kan schoppen moet hij hier toch ook wel enige medestanders hebben. Maar ik ken ze niet
Ik zeg niet dat ik je niet mag, alleen je bent niet mijn BESTE vriend.quote:
Wereldpolitisch bekeken is Obama de betere keus.. heeft met Joe Biden in ieder geval een ervaren man erachter, die het zo kan overnemen wanneer Obama die aanslag (voor 2011) niet overleefd.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's ook wel weer zo maar dan maar de minste van de twee kwaden.
Het moet haast wel een speler van lang geleden zijn want bij alle lijstjes met prominente ex-voetballers staan behoudens die 2 geen andere voetballers die aan de eis voldoenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb ook nog steeds geen idee. Wikipedia biedt ook geen uitkomst.
Goed je best doen, misschien scout DAM je dan wel!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Obama hier volgens de stemwijzer.
Straks voetballen met de locals!
Vroeger waren er lang niet zo veel transfers. Ook coaches kan ik me niet bedenken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Het moet haast wel een speler van lang geleden zijn want bij alle lijstjes met prominente ex-voetballers staan behoudens die 2 geen andere voetballers die aan de eis voldoen
Hij heeft in ieder geval een EU-paspoortquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goed je best doen, misschien scout DAM je dan wel!
Coaches lijkt me sowieso niet, Ferguson zit al 30 jaar bij Manchester..quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vroeger waren er lang niet zo veel transfers. Ook coaches kan ik me niet bedenken.
Allebei geen imago.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef RayMania het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen McCain en PSV?
Ze verliezen allebei van negers?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef RayMania het volgende:
Ze kijken in hun bus beiden naar Michael Palin ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef RayMania het volgende:
Ze produceren beide lekkere frieten?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef RayMania het volgende:
Met mayo was het beter geweestquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef RayMania het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef RayMania het volgende:
Er stond PSV, niet SCH.quote:
Ik word morgen wel wakker in the new worldquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef Suijk het volgende:
Wat kijken jullie eigenlijk? CNN of toch een Nederlandse zender?
Ik zap me suf.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef Suijk het volgende:
Ik ga het straks via de NOS volgen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef Suijk het volgende:
Ja, maar ik moet mij de hele dag concentreren. Jij kan achterover leunenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:02 schreef SCH het volgende:
Gewoon kort slapen Ray. Ik kijk tot een uur of 3, dan even tot 6 uur slapen.
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet mij de hele dag concentreren. Jij kan achterover leunen.
Coolquote:
Ja, what the fuck. Dit wordt een historische nacht man, daar lulllen we over 20 jaar nog over.quote:
Ik doe mijn best om erbij te blijvenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, what the fuck. Dit wordt een historische nacht man, daar lulllen we over 20 jaar nog over.
Volgens mij gaat dat behoorlijk meevallen.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, what the fuck. Dit wordt een historische nacht man, daar lulllen we over 20 jaar nog over.
Pfft, ik ga lekker sport kijken. Overdreven gedoe, gaat nergens over.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:31 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Pfft, ik ga lekker sport kijken. Overdreven gedoe, gaat nergens over.
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Pfft, ik ga lekker sport kijken. Overdreven gedoe, gaat nergens over.
No soup for me.quote:
Eerder over de dag dat president Obama werd vermoord.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:31 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Eerder over de dag dat president Obama werd vermoord.
Popo heeft alleen speelgoedpistooltjequote:Op woensdag 5 november 2008 03:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alsof hij de 4 jaar vol gaat maken?
Ze geven daar zelfs popolon een verblijfsvergunning, kan je nagaan wat voor gekken er rond lopen.
Het lijkt wel zo goed als beslist, als cnn ik geloof..
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:26 schreef SCH het volgende:
[..]
En ik verdien ermee terwijl jij ervoor moet betalen
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:04 schreef Grulez het volgende:
Ik word een beetje misselijk van dat changegelul de ganse tijd.
beide al dik 20 jaar aan de macht?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef RayMania het volgende:
volgens mij ben je toch blijven kijkenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:02 schreef SCH het volgende:
Gewoon kort slapen Ray. Ik kijk tot een uur of 3, dan even tot 6 uur slapen.
Ze hebben beide geen toekomst meer.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:18 schreef rubbereend het volgende:
beide al dik 20 jaar aan de macht?
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze hebben beide geen toekomst meer.
Ja waarschijnlijk tot zijn dood, al zegt dat niet zo veel natuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij zit McCain nog wel een paar jaar op zijn gewonnen senaatszetel
Ik lag gewoon in bed, dat is best te onthoudenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:16 schreef Breach het volgende:
Ik zal nooit meer vergeten waar ik was
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik lag gewoon in bed, dat is best te onthouden
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik ging vannacht om 6 uur naar bed. Vanmiddag om 3 uur even gaan liggen. Word net wakkerquote:
ben je voorlopig even uitgeslapenquote:Op woensdag 5 november 2008 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ging vannacht om 6 uur naar bed. Vanmiddag om 3 uur even gaan liggen. Word net wakker
Ik dus ookquote:Op woensdag 5 november 2008 17:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nou dat is het wel.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:30 schreef rubbereend het volgende:
ik wist niet het zo'n moelijke vraag was
wil je een hulplijn?quote:
FA is voor homo'squote:Op woensdag 5 november 2008 20:34 schreef sjimz het volgende:
Rondje op kosten van Ray, onze nieuwe FA!
Nou, vooruit dan maar. Bier voor iedereen!quote:Op woensdag 5 november 2008 20:34 schreef sjimz het volgende:
Rondje op kosten van Ray, onze nieuwe FA!
Het is toch RayMania?quote:
Ik ben nu weer wakker, nou ja wakkerquote:Op woensdag 5 november 2008 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ging vannacht om 6 uur naar bed. Vanmiddag om 3 uur even gaan liggen. Word net wakker
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:02 schreef sjimz het volgende:
Ja ik was te autoritair SCH, begrijp jij dat nou
Had ik toch maar 's-ochtends moeten solliciteren.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet chagrijnig genoeg en niet rechts genoeg bent, Mike is zo'n degelijke CDA-er en Ray zo'n bozige Pim-klant, die hebben ze graag.
![]()
Ik vind jouw niet autoritair hoor, je kan het woord amper spellen
Je hebt een blauwtje gelopenquote:Op woensdag 5 november 2008 21:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had ik toch maar 's-ochtends moeten solliciteren.
Ik zie wel hoe het gaat lopen en of het te combineren valt met VBL. Op dit moment denk ik wel dat het gaat lukken en als het niet lukt dan is het pechquote:Op woensdag 5 november 2008 20:53 schreef Suijk het volgende:
Jemig Ray! Succes! Hopelijk gaat het niet af van de leuke initiatieven die je in VBL opent. Dat kunnen anderen uiteraard ook doen,
Thanks, Suijk.quote:maar daarmee (oa) heb je VBL een stuk leuker gemaakt!
Ik heb wel genoeg gehad na al die livescoretopicsquote:Op woensdag 5 november 2008 21:08 schreef SCH het volgende:
Wordt Ray dan nog ontblauwd?
Jij denkt echt dat je nu álles kan maken na onze meet, hè.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:14 schreef sjimz het volgende:
Van mij mag je hoor SCH.
Ja, ik weet nu toch zeker dat ik je aan kan!quote:Op woensdag 5 november 2008 21:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je nu álles kan maken na onze meet, hè.
Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 5 november 2008 21:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu toch zeker dat ik je aan kan!
Is Ray nog kleiner?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, dat niet. sjimz is gewoon zo'n opgepompte bodybuilderquote:
Klinkt echt supergeilquote:Op woensdag 5 november 2008 21:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, dat niet. sjimz is gewoon zo'n opgepompte bodybuilder. Een soort kleine uitsmijter.
Jij moet gewoon naar Ajax gaan, veel makkelijkerquote:Op woensdag 5 november 2008 21:22 schreef Suijk het volgende:
Als je nu trouwens nog een keer mee gaat naar Omniworld, kan ik ook zeggen dat ik een FA in het echt heb gezien.
Je hebt toch je Sonja Bakker boek?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:24 schreef SCH het volgende:
hoeveel mandarijntjes moet ik mee?
Je bent echt ineens wijs en begrijpendquote:Op woensdag 5 november 2008 21:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hebt toch je Sonja Bakker boek?
Daarom vindt Ray het eigenlijk ook niets om te meetenquote:Op woensdag 5 november 2008 21:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vieze slijmerd. Je hebt gewoon poep in je broek omdat ik kan bannenquote:Op woensdag 5 november 2008 21:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent echt ineens wijs en begrijpend
Tja daar is ie nu al te laat meequote:Op woensdag 5 november 2008 21:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daarom vindt Ray het eigenlijk ook niets om te meeten
Ik weet nog niet of ik morgen ga. Ben sowieso pas laat thuis en ook moe door een lange dag en ik ken niemand van de tegenstander en het is koud en er wordt weer slecht gevoetbald en de enige goal wordt toch aan de andere kant gemaakt, de rij voor de hamburgers is toch weer te lang en de treinen rijden ook vast niet netjes terug.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij moet gewoon naar Ajax gaan, veel makkelijker.
Morgen weer. Zal wel lekker warm zijn in het stadion.
Gewoon bikkelen, je bent een Ajacied of je bent het niet. Ik heb nu al kaarten, dus ik ga gewoon. Tot 18:30 werken of zo, dan naar het stadion en hopen op een leuke sfeer en wat goals. Zal dus wel niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik morgen ga. Ben sowieso pas laat thuis en ook moe door een lange dag en ik ken niemand van de tegenstander en het is koud en er wordt weer slecht gevoetbald en de enige goal wordt toch aan de andere kant gemaakt, de rij voor de hamburgers is toch weer te lang en de treinen rijden ook vast niet netjes terug.
Zal er wel weer zitten morgen.
Praat sjimz echt met zoveel consumptie???quote:Op woensdag 5 november 2008 21:31 schreef RayMania het volgende:
Tegen Borac was ik met sjim gegaan en kwam ik echt zeiknat thuis.
Pech voor FA of voor VBL? Het eerste mag ik dan hopen. Je moet wel bij VBL blijven hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 21:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zie wel hoe het gaat lopen en of het te combineren valt met VBL. Op dit moment denk ik wel dat het gaat lukken en als het niet lukt dan is het pech.
Ik ga dus niet, mijn vrouw heeft spit, dus zij heeft mijn hulp nodig, en vrijdagavond en zaterdagochtend moet ik werken, dus ik blijf even thuis.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gewoon bikkelen, je bent een Ajacied of je bent het niet. Ik heb nu al kaarten, dus ik ga gewoon. Tot 18:30 werken of zo, dan naar het stadion en hopen op een leuke sfeer en wat goals. Zal dus wel niet.
Tegen Borac was ik met sjim gegaan en kwam ik echt zeiknat thuis. Zoiets zie ik morgen ook wel gebeuren, want dat is altijd met UEFA-Cup.
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vieze slijmerd. Je hebt gewoon poep in je broek omdat ik kan bannen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vieze slijmerd. Je hebt gewoon poep in je broek omdat ik kan bannen.
Succes vanavondquote:Op donderdag 6 november 2008 09:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ray als FA.
Uurtje of 1 richting Amsterdam al.
dan kun je zo naar me zwaaienquote:Op donderdag 6 november 2008 09:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ray als FA.
Uurtje of 1 richting Amsterdam al.
Neuh, gewoon op de vu.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:06 schreef Ole het volgende:
Zit je al in het stadion dan?
Welke kleur wijn heb je in je glas ? Daar kunnen we je beter aan herkennenquote:
of was je met héééle andere zaken bezigquote:Op donderdag 6 november 2008 14:20 schreef rubbereend het volgende:Borisz, had je wel goed genoeg geleerd?
ik drink water als ik aan het werk benquote:Op donderdag 6 november 2008 13:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Welke kleur wijn heb je in je glas ? Daar kunnen we je beter aan herkennen.
Ja en de oefententamens gingen wel allemaal aardig.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:20 schreef rubbereend het volgende:Borisz, had je wel goed genoeg geleerd?
Leve de herkansingen!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja en de oefententamens gingen wel allemaal aardig.
Alle vier de vakken tussen de 4.0 en de 4.9.
quote:
Nee.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het rondje op kosten van de president elect?
Misschien wat minder in VBL hangen?quote:
Doe even stemmen op Carglass.quote:Morgen is het zover, dan wordt de winnaar bekend van de meeste irritante radioreclame. Zojuist is in de Coen en Sander show de top 3 bekend gemaakt. Het zijn:
* Schouten & Nelissen
* Ditzo
* Carglass
Ik heb op dat hoerenDitzo gestemd, maar Carglass is bijna net zo irritant.quote:
Wat zou er leuk aan zijn?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:24 schreef dndiek het volgende:![]()
Ik weet nog altijd niet of ik Ray (en FOK) moet feliciteren met zijn fa-schap
om het vervolgens later weer terug te betalen zeker?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
En anders kan je altijd nog op de kosten van de ibg drie maanden naar Argentinië.
Een dagje park vandaag, 28 graden!
Wie zegt dat het leuk moet zijnquote:
Een extra FOK-shirt misschien.quote:
watquote:
Nee, nee, afscheidstournee in America. Grote tent, veel bier, op loopafstand van ons Centre Parcs huisje.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat? dat is juist tof
in het theater?
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, nee, afscheidstournee in America. Grote tent, veel bier, op loopafstand van ons Centre Parcs huisje.
hopelijk droomt hij vannacht weer over Obama en kan hij toch nog een beetje lachenquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hopelijk droomt hij vannacht weer over Obama en kan hij toch nog een beetje lachen
Yes we canquote:
Ouch! die komen hard aan!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja en de oefententamens gingen wel allemaal aardig.
Alle vier de vakken tussen de 4.0 en de 4.9.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |