Er stond PSV, niet SCH.quote:
Ik word morgen wel wakker in the new worldquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef Suijk het volgende:
Wat kijken jullie eigenlijk? CNN of toch een Nederlandse zender?
Ik zap me suf.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef Suijk het volgende:
Ik ga het straks via de NOS volgen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef Suijk het volgende:
Ja, maar ik moet mij de hele dag concentreren. Jij kan achterover leunenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:02 schreef SCH het volgende:
Gewoon kort slapen Ray. Ik kijk tot een uur of 3, dan even tot 6 uur slapen.
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet mij de hele dag concentreren. Jij kan achterover leunen.
Coolquote:
Ja, what the fuck. Dit wordt een historische nacht man, daar lulllen we over 20 jaar nog over.quote:
Ik doe mijn best om erbij te blijvenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, what the fuck. Dit wordt een historische nacht man, daar lulllen we over 20 jaar nog over.
Volgens mij gaat dat behoorlijk meevallen.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, what the fuck. Dit wordt een historische nacht man, daar lulllen we over 20 jaar nog over.
Pfft, ik ga lekker sport kijken. Overdreven gedoe, gaat nergens over.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:31 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Pfft, ik ga lekker sport kijken. Overdreven gedoe, gaat nergens over.
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Pfft, ik ga lekker sport kijken. Overdreven gedoe, gaat nergens over.
No soup for me.quote:
Eerder over de dag dat president Obama werd vermoord.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:31 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Eerder over de dag dat president Obama werd vermoord.
Popo heeft alleen speelgoedpistooltjequote:Op woensdag 5 november 2008 03:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alsof hij de 4 jaar vol gaat maken?
Ze geven daar zelfs popolon een verblijfsvergunning, kan je nagaan wat voor gekken er rond lopen.
Het lijkt wel zo goed als beslist, als cnn ik geloof..
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:26 schreef SCH het volgende:
[..]
En ik verdien ermee terwijl jij ervoor moet betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |